Klinkt wel goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar zijn wij nu ook mee bezig, gewoon oefenruimte gehuurd daar een drumstel gemict en dat opgenomen. Vervogels de bas los eroverheen gespeeld. Daarna zijn we gewoon thuis de gitaren op gaan nemen en nu nog een keer thuis de zang. Lekker low budgetmaar da tkomt omdat we geen budget hebben
![]()
Is nog niet echt wat aan gemixt mar hebben jullie tips??? ::::
KLIKLKLIKLKKLKLIKKERDEKLIKKKKKK
Een andere kleur dan zwart op een gitaar vind ik al vrij extreem.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je niet te extreme dingen wilt is dat wel te doen hoor
Nou, wij hebben het ook gewoon in de oefenruimte gedaan. Wel met wat gordijnen hier en daar om de overspraak wat te verminderen. Zag er ongeveer zo uit:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:40 schreef The_Dean het volgende:
Ik denk dat jullie er allemaal wat teveel van voorstellen
Zo ik de situatie kan inschatten gaat het in eerste instantie niet eens over een echte studio als zodanig maar gewoon een ruimte [de zaal waar normaal gespeeld word] waar alles in staat en waar we er mics voor slingeren en lekker los gaan. Rock 'n roll!
Wel zo strak mogelijk allemaal natuurlijk, maar ik wil ook niet die 'natural groove' die we hebben verliezen...
Maar moet nog even zien hoe ze/we een en ander aan gaan pakken. In ieder geval al bedankt voor de tips tot nu toe, keep 'em coming
Het is eigenlijk de concertzaal die bij de ruimtes zit, de andere oefenruimtes zijn veel kleiner. Maar voor opnemen of als je lekker de ruimte wil hebben is hij wel te gek ja.quote:
Ik ga luisteren zodra ik een pc met internet EN geluisboxen heb...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar zijn wij nu ook mee bezig, gewoon oefenruimte gehuurd daar een drumstel gemict en dat opgenomen. Vervogels de bas los eroverheen gespeeld. Daarna zijn we gewoon thuis de gitaren op gaan nemen en nu nog een keer thuis de zang. Lekker low budgetmaar da tkomt omdat we geen budget hebben
![]()
Is nog niet echt wat aan gemixt mar hebben jullie tips??? ::::
Ik zou trouwens kijken of je niet wat meer kan opnemen. Een enkel nummer is niet eens een demo namelijk. Als je iets wil hebben waarmee je wat optredens kan regelen is het volgens mij beter om een nummer of 3-4 te doen zodat een zaal (of een label) een beetje weet wat ze van jullie kunnen verwachten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:47 schreef The_Dean het volgende:
Nja, wij doen wel alles daar. Ook omdat het ons niks kost, maar ook omdat ze dan diezelfde dag het nummer ook zelf kunnen mixen, masteren en voor de cd kunnen gebruiken.
Maar ik wil ook van die gear in de oefenruimte, kunnen we daarna zelf ook eens wat aan de gang misschien.
Kan geen noten lezenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:18 schreef guitarist het volgende:
[..]
http://www.kennisnet.nl/p(...)erliedjes/index.html
Alstu, is het zang gedeelte tenminste al gedaan. ;D
Krijg je een beetje dit:
Poesje Miauw
Klopt, maar het is ook niet voor onze demo, maar dat een nummer van ons op een verzamel cd met andere artiesten hier uit de buurt komtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zou trouwens kijken of je niet wat meer kan opnemen. Een enkel nummer is niet eens een demo namelijk. Als je iets wil hebben waarmee je wat optredens kan regelen is het volgens mij beter om een nummer of 3-4 te doen zodat een zaal (of een label) een beetje weet wat ze van jullie kunnen verwachten.
Ik ook niet.quote:
Dat klinkt erg lekker!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef Gitaarmat het volgende:
jij gaat ook naar berlijn allsystemhalt?
Ach, Green Day is er ook groot mee gewordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedankt voor de reacties tof om te horen
Nu nog even wachten tot meneer de zanger van zijn verkoudheid en verstopte neus af isDan de zang en synth erin, ben benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden
FREE SHIPPING WITHIN THE UKquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Heb je al een idee wat de verzendkosten zijn?
Heb er helaas de tijd niet voor, zou graag wat meer theorie willen leren en noten lezen. Maar voor die ene keer dat ik het nodig zal hebben (noten lezen)quote:
Meestal binnen een paar dagen vragen ze je of ze de rest alvast op moeten sturen of dat je liever wilt wachtenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:38 schreef allsystemshalt het volgende:
Besteldatum: 26.10.2009
Bestelwijze: Klantopdracht/-bestelling
Status: Op achterstand – opdracht kan op grond van missende spullen op dit moment niet verstuurd worden
![]()
waar blijft mijn GAS
Noten lezen is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb er helaas de tijd niet voor, zou graag wat meer theorie willen leren en noten lezen. Maar voor die ene keer dat ik het nodig zal hebben (noten lezen)
Nee een paar dagen later is geen probleem hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:04 schreef The_Dean het volgende:
Of je mailt ze zelf even of ze dat willen doen
Met regelmaat dingen bestellen, danleer je het welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:18 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nee een paar dagen later is geen probleem hoor![]()
Het alleen psychisch denk ikwachten maakt me zo ongeduldig
![]()
![]()
*Ik kan er niet mee omgaan![]()
** Maar er is een praatgroep voor dus het komt wel goed![]()
Dat valt ook wel mee. Ik heb het zelfs kunnen leren.quote:
Da's geen geld. Lijkt mij ook niet de moeite om samen te bestellen, of wel? Binnen Nederland verzenden kost ook weer ~ 7 euro!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef KaMo het volgende:
[..]
FREE SHIPPING WITHIN THE UK
£4.00 SHIPPING TO IRELAND
£10.00 SHIPPING TO EUROPE (AIRSURE)
PLEASE NOTE WE ONLY SHIP TO UK, IRELAND AND EUROPE
GUITAR BODYS AND NECKS BASED ON WEIGHT
Ik wil wel eens een poging doen om je de basis aan te leren.quote:
Misschien toch samen bestellen, want ik heb geen creditcard, en geld op paypal zetten duurt zo langquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's geen geld. Lijkt mij ook niet de moeite om samen te bestellen, of wel? Binnen Nederland verzenden kost ook weer ~ 7 euro!
Bij mij kan het wel even duren! Ik heb namelijk per ongeluk wat andere uitgaven gedaan, kuch!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Misschien toch samen bestellen, want ik heb geen creditcard, en geld op paypal zetten duurt zo lang
Snel die spullen bestellen danquote:
Ik ga je nu PMenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bij mij kan het wel even duren! Ik heb namelijk per ongeluk wat andere uitgaven gedaan, kuch!
Ik wil ook gerust bestellen met mijn creditcard, voor jou, dan boek je het geld maar over!
Je mag ook mailen username @ gmailquote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Misschien toch samen bestellen, want ik heb geen creditcard, en geld op paypal zetten duurt zo lang
Moet je wel je rekeningnr geverifieerd hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee.
Ik betaal regelmatig via PayPal, maar heb er nooit geld op staan. Als ik via PayPal wat betaal schrijft hij het automatisch van mijn rekening zonder dat ik daarvoor eerst geld naar mijn PayPal account over hoef te maken...
Oh? Toch maar meer aandacht aan mijn Paypal account geven. Ik wil merch uit GB bestellenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee.
Ik betaal regelmatig via PayPal, maar heb er nooit geld op staan. Als ik via PayPal wat betaal schrijft hij het automatisch van mijn rekening zonder dat ik daarvoor eerst geld naar mijn PayPal account over hoef te maken...
Vergeet niet dat je CC zelf ook geld kost.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:48 schreef The_Dean het volgende:
Dat is ook weer waar... maar dan nog valt het wel mee.
Misschien ook maar eens naar een creditcard kijken...
Lang leve Paypal!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee.
Dat is geniaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Lang leve Paypal!
Idd, ja kan heel makkelijk je eigen rekening aan Paypal koppelen! Dat duurt wel een week, maar daarna kun je wel heeeel makkelijk (nutteloze) dingen in het buitenland kopen. Laatst nog een Fish-eye voor de iPhone / Macbook gekocht.
http://twitpic.com/n17ji
Ja, dat duurt 2-3 dagen, maar daarna heb je in principe geen omkijken meer naarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef Daantke het volgende:
[..]
Moet je wel je rekeningnr geverifieerd hebben
Er staat wel ergens 'koppel je bankrekening' ofzo, dan maken ze een bedrag over en dan met je het bedrag en de code invullen in Paypal, maar idd dat duurt een paar dagen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is geniaal
Hoe bevestig je zo'n ding?
Shipping is 25 ipv 10. Laat even weten of je nog interesse hebt...quote:
Als je daarmee rondloopt dan..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:27 schreef brother52 het volgende:
http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/interactive/c498/
Ow! Haha.quote:
Daar wilde ik eigenlijk ook naartoe..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:14 schreef Daantke het volgende:
Morgen waarschijnlijk metalfeestje in Amersfoort, met Becoming the Archetype
en?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:23 schreef Meursault het volgende:
[..]
Daar wilde ik eigenlijk ook naartoe..
Niet meer gepland, niemand die meegaat, nu te laat, heb eigenlijk geen tijd, maandag tentamens, blablaa et cetera..quote:
quote:
Achteraf had ik dus wel gekundquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:10 schreef The_Dean het volgende:
Zoooo
Volgende keer dopjes niet weer vergeten, geluid stond haaaaard. Maar wel mooi feestje
Je hebt wat gemist Herman
Barbaars, dat festival waar jullie volgend jaar spelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:06 schreef Witchfynder het volgende:
Maar...wat was er nou in de Romein?.
Oh, okquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:29 schreef brother52 het volgende:
Barbaars, dat festival waar jullie volgend jaar spelen.
Zo, Nijmegen krijgt een hoop hippe muziekwinkels zeg. Ze hadden al Bass Matters, vlak ernaast is een winkel geopend die alleen in gitaren doet en nu deze...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice! binnenkort maar even naar nijmegen denk ik!
http://www.maxguitarstore.com/intronijmegenNL.php
Wat een slechte poster zegquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:06 schreef Aresdreams het volgende:
Voor de mensen die vanavond nog niets te doen hebben:
[ afbeelding ]
Monsterseweg 8b
Den Haag
Het meisje is myrthe en het jongetje is mennoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:28 schreef Aresdreams het volgende:
geen idee of er foto's gemaakt worden, verwacht van wel eigenlijk...
wie is myrthe en wie is menno?
Is wat ver van hier helaasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Kamo (e.a.); woensdagavond 3-11 is er een workshop "band opnemen" bij Feedback Rotterdam. Misschien leerzaam.
is dat echt zo? wowquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het meisje is myrthe en het jongetje is menno
Je bent gewoon jaloers. Als ik het zou kunnen deed ik het ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:26 schreef Meursault het volgende:
Ik zou eens wat vaker naar de foo fighters moeten luisteren.
Ik vind het altijd zo [watishetwoord] als je van die bands/artiesten met hun studio ziet en hun overmaat aan apparatuur en gitaren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |