Ja, Eindhoven was al een ramp tot dit weekend, en vanaf dit weekend is de A67 ook nog afgesloten daar, ik voorzie morgen een lange morgen in de auto doorbrengen...quote:Op zondag 1 november 2009 11:27 schreef Aresdreams het volgende:
alles liep uit... vooral de reis heen... 4 uur over gedaan...
een heel uur nodig gehad om alleen al eindhoven uit te komen...
maar uiteindelijk lekker gespeeld en positieve reacties gehad
Dat lijkt me sterkquote:
Seventh Avenue?quote:Op zondag 1 november 2009 12:28 schreef Daantke het volgende:
Becoming the Archetypeen Erebus en Sacrificium
omgquote:
Niet liegen.quote:
Sacrificium was ook Duits en die rockten ook goed!quote:Op zondag 1 november 2009 12:47 schreef Meursault het volgende:
[..]
omg
Dan is het goed dat ik niet ben gegaan.Ik ging natuurlijk voor die duitse rockers!
Het stond toch echt op de verschillende aangeplakte a4'tjesquote:Op zondag 1 november 2009 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet liegen.
Das hat folgenden Grund: Unser Drummer Mike hat die Grippe (die normale, nicht die Schweinegrippe) und liegt mit Fieber im Bett.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog 8 dagen en dan berlin wall of sound. Welke groep ben jij ingedeeld Allsystemhalt?
Goeie moederquote:
De A2 A 50 en A 59 en A325 waren ook niet bepaald filevrijquote:Op zondag 1 november 2009 11:27 schreef Aresdreams het volgende:
alles liep uit... vooral de reis heen... 4 uur over gedaan...
een heel uur nodig gehad om alleen al eindhoven uit te komen...
maar uiteindelijk lekker gespeeld en positieve reacties gehad
To Hell with the Devilquote:Op zondag 1 november 2009 14:10 schreef Meursault het volgende:
M'n moeder draait Stryper..
quote:Op zondag 1 november 2009 14:58 schreef Daantke het volgende:
[..]
Die hoerenshow van Stryper is utiverkocht
Groep 1quote:Op zondag 1 november 2009 14:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoi ik zit in groep 4 en jij?
http://lmgtfy.com/?q=bedanktquote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Daantke het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=capaciteit+tivoli+oudegracht
A59 geen last van gehad...quote:Op zondag 1 november 2009 14:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
De A2 A 50 en A 59 en A325 waren ook niet bepaald filevrij![]()
Sommige mensen en invoegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |