Jeeeeejquote:
Goed bezigquote:
quote:
wokquote:
rot voor jou dat je nog langer moetquote:
Waarom werk jij tot 1659 uur?quote:
ja hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rot voor jou dat je nog langer moet
Omdat hij dan stipt om 1700 bij de prikklok staatquote:
Prikklokkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat hij dan stipt om 1700 bij de prikklok staat.
Ja, lief hequote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, lief he
ow nog maar 4 minuten
2 minuten!! Dus maar afsluiten en richting het stationquote:
Ik denk dat het tegenvalt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Die pinguin komt heus wel terug hoor. Met hangende pootjes vleugeltjes.
ja graagquote:
duckiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
2 minuten!! Dus maar afsluiten en richting het station
Nou.quote:
je negeert mn vraagquote:
Dan moet ik teruglezen?quote:
Ah, die vraag. Ik weet het niet. Ik heb het even gehad met fok.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kom je wel af en toe nog inloggen voor eventuele PM's?
Ik had het zo 1 2 3 niet gezien, kan gebeuren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
Och laat ook maar....
nja als je je inlogt kun je een eventuele "ik mis je, wazige pinguin van mequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die vraag. Ik weet het niet. Ik heb het even gehad met fok.
Misschien dat ik af en toe inlog, en eigenlijk moet ik iig SYTYCD natuurlijk na mijn onderzoek volgen. Misschien dat ik daarom nog inlog, een liveshow volgen met fok is nog wel leuk. Alleen kijk ik voor de rest weinig shows
zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had het zo 1 2 3 niet gezien, kan gebeuren.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef Fha het volgende:
Zou men het waarderen als ik dit plaatje op de voorkant neerpleur?
[ afbeelding ]
Het vak is gespreksvaardigheid
Nou ja, dat heb ik nu ook. En ipv op fok te hangen ga ik er eens wat aan doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeker
maar ik voel me niet zo happy, sorrie als ik af en toe wat weinig geduld heb of wat bot overkom
Ik kan er zelf weinig aan doen, op fok zitten beinvloedt dat niet negatief of positiefquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, dat heb ik nu ook. En ipv op fok te hangen ga ik er eens wat aan doen
Na het onderzoek danEen KLB topic openen helpt zo weinig, zeg maar
Maar ik vlucht nu even weg van het werk, want alsof de duvel er mee speelt, ze weten dat ik weg ga. Ik heb een rood oor van dat tyfusmobieltje met klanten met vragen
Huiswaerts
Dag pinguinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, dat heb ik nu ook. En ipv op fok te hangen ga ik er eens wat aan doen
Na het onderzoek danEen KLB topic openen helpt zo weinig, zeg maar
Maar ik vlucht nu even weg van het werk, want alsof de duvel er mee speelt, ze weten dat ik weg ga. Ik heb een rood oor van dat tyfusmobieltje met klanten met vragen
Huiswaerts
Kom op live aint that bad when you look at itquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeker
maar ik voel me niet zo happy, sorrie als ik af en toe wat weinig geduld heb of wat bot overkom
TOF!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:18 schreef Fha het volgende:
Zou men het waarderen als ik dit plaatje op de voorkant neerpleur?
[ afbeelding ]
Het vak is gespreksvaardigheid
quote:Jongen stopt arm van broer in diepvries
ULM - Een jongen van 11 in Zuid-Duitsland heeft een afgerukte arm van zijn 4-jarige broertje in de diepvries gestopt om hun moeder niet wakker te maken.
De arm was van het lichaam gescheurd tijdens een stiekem spelletje 's nachts met een kapotte wasmachine in de keuken.
Omdat de jongens zich rustig hielden, werd de moeder niet wakker. Toen zij de volgende ochtend haar zoon met de bloederige armstomp in bed aantrof, bracht zij hem meteen naar een ziekenhuis. Pas daar werd duidelijk dat de arm in de diepvries lag.
Agenten brachten het bevroren lichaamsdeel naar het ziekenhuis, maar toen was het te laat. De arm kon niet meer worden aangezet. De beide broers handelden na het ongeluk blijkbaar in shocktoestand.
De jongen verkeert niet meer in levensgevaar. Mogelijk heeft hij 's nachts de wond toegedrukt om niet dood te bloeden.(ANP)
heldquote:
euhhhh, thanks, but no thanksquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:05 schreef Fha het volgende:
Rustig is altijd fijn![]()
Ja ook goed hoorHeb jij nog belangstelling bij een boek over oplossingsgerichte cognitieve therapie? Slechts 40 euro voor jou
![]()
Wie is er heldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:12 schreef Muck het volgende:
[..]
held
en tevens: Marc![]()
[..]
euhhhh, thanks, but no thanks
wil je er nog meer van weten BX?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:21 schreef BrandX het volgende:
kia ora!
hele dag een legionella workshop gehadWeet er nu alles van
meer dan me lief is
En nu ga ik koken. Bloemkool met een sausje en gebakken aardappeltjes. Heb helaas geen vlees in huis maar dat mag de pret niet drukken
nope, ik heb de hele dag naar een hoogleraar in de legionella, met al zijn protozoa, eukaryoten, prokaryoten, alle 17 bekende en reeds kweekbare legionella's en de tig nog niet kweekbare legionella's, het verschil en de overeenkomsten tussen de legionella pneumophila en anisa, dat ze zich invreten in protozoa om vervolgens er uit te barsten enz enz enz bla bla bla meer weet ik me niet te herinneren enzquote:
heeel fijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, ik heb de hele dag naar een hoogleraar in de legionella, met al zijn protozoa, eukaryoten, prokaryoten, alle 17 bekende en reeds kweekbare legionella's en de tig nog niet kweekbare legionella's, het verschil en de overeenkomsten tussen de legionella pneumophila en anisa, dat ze zich invreten in protozoa om vervolgens er uit te barsten enz enz enz bla bla bla meer weet ik me niet te herinneren enz
WMz inderdaadquote:
Cogniwatte?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:05 schreef Fha het volgende:
Rustig is altijd fijn![]()
Ja ook goed hoorHeb jij nog belangstelling bij een boek over oplossingsgerichte cognitieve therapie? Slechts 40 euro voor jou
![]()
voor 40 euro word het je allemaal super duidelijk uitgelegdquote:
Maar, wil ik dat ook weten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
voor 40 euro word het je allemaal super duidelijk uitgelegd![]()
(denk ik.. heb t boek nooit gebruikt)
ah toeee![]()
Ja natuurlijk! Dan kun je mensen helpen door probleemoplossende strategieënquote:
Neequote:
Dat ze mijn naam nog durven gebruiken... ik ga (s)martengeld vorderen wegens imagoschadequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
Kut Martinair. Je boekt fucking twee tickets, dan wil je toch naast elkaar zitten? Het is dat ik er zelf in zit, anders had ik dat bedrijf al hun vliegtuigen aan de grond gewenst.
Nou ja, ik neem wel een klapstoeltje mee, zodat ik naast mijn vrouw in het gangpad kan zitten. Kutbedrijf
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee![]()
Is iets boomknuffeligs.
Nuff said?
Ja maar, ja maar, volgens Muck is het heel eng. Iets met boomknuffelaars enzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Dan kun je mensen helpen door probleemoplossende strategieën
Dus JIJ hebt die tickets voor Ph. en _A_ geregeld. Zodat je zelf naast _A_ kan zitten, zeker. Smeerlapquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ze mijn naam nog durven gebruiken... ik ga (s)martengeld vorderen wegens imagoschade.
Is het nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:55 schreef MPG het volgende:
Ja maar, ja maar, volgens Muck is het heel eng. Iets met boomknuffelaars enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je het moet doen![]()
En anders heb ik ook nog "personality theory and research". Echt een collectors item want dankzij dit boek heb ik eindelijk mijn P.. Ook slechts 40 euro!Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik kan het niet eens grappig vinden: leuk, 10 uur niet eens normaal met elkaar kunnen praten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ze mijn naam nog durven gebruiken... ik ga (s)martengeld vorderen wegens imagoschade.
Wat debiel. Ik zou het zeker doen, dat van de klapstoelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
Kut Martinair. Je boekt fucking twee tickets, dan wil je toch naast elkaar zitten? Het is dat ik er zelf in zit, anders had ik dat bedrijf al hun vliegtuigen aan de grond gewenst.
Nou ja, ik neem wel een klapstoeltje mee, zodat ik naast mijn vrouw in het gangpad kan zitten. Kutbedrijf
kon je met boeken dan niet kiezen waar je ging zitten? Ik dacht dat dat tegenwoordig kon?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens grappig vinden: leuk, 10 uur niet eens normaal met elkaar kunnen praten.
Morgen maar weer proberen er iets uit te slepen, wat een knurften.
Alleen als het vliegtuig aan de grond blijft, en dat wil ik Pheno niet aan doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus JIJ hebt die tickets voor Ph. en _A_ geregeld. Zodat je zelf naast _A_ kan zitten, zeker. Smeerlap.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Is het nietWaar gaat dat dan over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je het moet doen![]()
En anders heb ik ook nog "personality theory and research". Echt een collectors item want dankzij dit boek heb ik eindelijk mijn P.. Ook slechts 40 euro!KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Niet tijdens het boeken. Ik kan nu online inchecken, maar daar zie ik dit dus. Leuk, geen stoelen naast elkaar vrij of iets.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
kon je met boeken dan niet kiezen waar je ging zitten? Ik dacht dat dat tegenwoordig kon?
Die personality? Dat zijn veel verschillende theorieën. Behaviorisme, Freud en zijn maffe ideeën natuurlijk, Maslow en Eysinckquote:
Ik snap er niets vanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Die personality? Dat zijn veel verschillende theorieën. Behaviorisme, Freud en zijn maffe ideeën natuurlijk, Maslow en Eysinck![]()
Stiekem wel echt boeiend![]()
Dus moet je maar gewoon het boek kopen en dan komt het goedquote:
Dat kon je altijd bij het inchecken nog kiezen vroegah.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
kon je met boeken dan niet kiezen waar je ging zitten? Ik dacht dat dat tegenwoordig kon?
Laat ze dan wel wachten tot jouw bagage in het vliegtuig staat!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de tas eens inpakken. Leuke start zo als je merkt dat je verdomme niet eens naast elkaar kan zitten. Ik ben benieuwd naar hun antwoord morgen. Dat ze met hun hand tussen de bagageband mogen komen.
Ja of of of.. anders kun je altijd nog doen of een van jullie zo verschrikkelijk bang is, dan kunnen ze ook ineens een hoop meer regelenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ze dan wel wachten tot jouw bagage in het vliegtuig staat!
En het lijkt me toch niet onmogelijk voor een luchtvaartmaatschappij om iemand die alleen reist een andere stoel te geven zodat jullie naast elkaar kunnen zitten?
Blijkbaar is het al te moeilijk om te bedenken dat er mensen naast elkaar willen zitten als je twee tickets boekt. Dan zal dat ruilen vast nog lastiger zijn. Ongelooflijk. Kun je online inchecken, zie je deze crap op je vliegtuigzit-map. En nergens twee plaatsen naast elkaar, anders had ik dat wel gedaan. Nou ja, nu weet ik weer waarom ik vaak met buitenlandse bedrijven vlieg. Dat houd ik maar weer in mijn achterhoofd voor een volgende reis, want dan heb je nooit dit soort zooi.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ze dan wel wachten tot jouw bagage in het vliegtuig staat!
En het lijkt me toch niet onmogelijk voor een luchtvaartmaatschappij om iemand die alleen reist een andere stoel te geven zodat jullie naast elkaar kunnen zitten?
Dat is _A_ ook, want die krijgt altijd enorm last van haar oren. Daar zit ze nu al over in.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja of of of.. anders kun je altijd nog doen of een van jullie zo verschrikkelijk bang is, dan kunnen ze ook ineens een hoop meer regelen
eigen ervaringalleen ben ik echt heel bang
![]()
pinguin zijn vrouwquote:
Zieligquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is _A_ ook, want die krijgt altijd enorm last van haar oren. Daar zit ze nu al over in.
Nee inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar is het al te moeilijk om te bedenken dat er mensen naast elkaar willen zitten als je twee tickets boekt. Dan zal dat ruilen vast nog lastiger zijn. Ongelooflijk. Kun je online inchecken, zie je deze crap op je vliegtuigzit-map. En nergens twee plaatsen naast elkaar, anders had ik dat wel gedaan. Nou ja, nu weet ik weer waarom ik vaak met buitenlandse bedrijven vlieg. Dat houd ik maar weer in mijn achterhoofd voor een volgende reis, want dan heb je nooit dit soort zooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |