abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73889316
Ik heb nu een jaar een relatie met een meid die ik al jaren goed ken. alles gaat prima al zit er bij mij een soort van frustratie.
Mijn vriendin heeft zich bij mij altijd voorgedaan als een nette dame, zodra we het eens over sex hadden vond ze het al geen leuk onderwerp, en liet nooit wat los. Toen we een relatie kregen, begon ze wat meer over sex te praten. Het bleek dat ze een periode van haar 15 tot 18e jaar behoorlijk wat dingen heeft gedaan, komt erop neer dat ze zo'n 20-30 mannen gepijpt heeft wat ik schrikbarend veel vind.
Nou goed...ieder zijn verleden zou je denken en ik neem haar niks kwalijk, ik vraag alleen waarom ze dat zo makkelijk deed.
haar antwoord erop was dat ze een rotperiode had en ze werd meteen ook erg verdrietig, en dat ze verkeerde vrienden had die aan de drugs zaten en dat ze erge dingen had mee gemaakt waardoor ze zich zo makkelijk liet gaan en dat ze eigenlijk nog nooit van sex genoten heeft...
Ik vind het lastig te begrijpen dat als je niet van sex kan genieten, het wel zo vaak deed. ze zei ook meer uit een soort van meeloperij...
goed hier kan ik mee leven, maar juist nu ze mijn vriendin is lijkt het wel of ze heel weinig zin in sex heeft. ik moet altijd moeite doen om te gaan sexen, en ze heeft mij in een jaar tijd nu misschien 6 keer gepijpt, oftewel in haar vrijgezelle tijd deed ze dat nog meer als nu ze met mij is. dit zit mij dwars. hoe zouden jullie hier mee omgaan, als je weet dat je vriendin vroeger een slet was, maar sinds je met haar een relatie hebt ze wel hartstikke preurs lijkt.
pi_73889477
Is ze soms aangerand of verkracht in het verleden? Dit gedrag komt dan wel vaker voor. Ik zou dus voorzichtig zijn met snelle conclusies...
pi_73889490
Ik denk dat ze onzeker is. Ook daar komt zulks gedrag vaak vanaf
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_73889628
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:26 schreef TimMer1981 het volgende:
Is ze soms aangerand of verkracht in het verleden? Dit gedrag komt dan wel vaker voor. Ik zou dus voorzichtig zijn met snelle conclusies...
Dit dus. Er kan veel meer achter zitten dan je denkt. Wees geduldig, push niks en forceer niks. Klintk ongeloofwaardig voor je misschien, maar zodra er gevoel, intimiteit en liefde bij sex komt kijken, kunnen vrouwen zich ineens heel anders opstellen en van die gewillige "slet" in een lief en verlegen meisje veranderen.

Niks mis mee, komt wel terug, ze moet je alleen echt vertrouwen en zelf aanvoelen dat het goed zit. Als jij gaat foreceren ben je niks beter dan de rest (in haar ogen) en zal je relatie al snel door ruzie en mismatching over zijn.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_73890028
Wat een kutforum is dit ook eigenlijk , snap niet dat iemand hier serieuze persoonlijke problemen neerzet.

OnT:
het is nooit leuk om te horen dat je vrindin een slet is geweest, daarom zijn vrouwen ook altijd voorzichtig om geen slet genoemd te worden. Mijn advies: praat erover met goede vrienden of familie
pi_73890143
Lees anders dit topic ff door:

Sexverleden vriendin

Dat scheelt een herhaling van reacties.
pi_73890220
20 tot 30 veel? Komop zeg...

Ik had een vriendin die notebene aan mijn huisgenoten ging vertellen dat ik nummer 82 was. Toen ik dat achteraf hoorde van de huisgenoten was het snel uit met de pret

82, fuck man, dan heb je pas recht van klagen, zeker als je geen condoom hebt gebruikt
pi_73890395
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef willempjewever het volgende:

Ik had een vriendin die notebene aan mijn huisgenoten ging vertellen dat ik nummer 82 was. Toen ik dat achteraf hoorde van de huisgenoten was het snel uit met de pret

82, fuck man, dan heb je pas recht van klagen, zeker als je geen condoom hebt gebruikt
Ik vind het vrij veel, lijkt me in ieder geval geen fijne gedachte
pi_73890506
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind het vrij veel, lijkt me in ieder geval geen fijne gedachte
Half jaar later ook aidstest laten doen

Moet wel zeggen dat je wel kan stellen dat de technieken beter worden naar gelang de ervaring, mijn god wat kon zij goed overweg met mijn knakworst
pi_73891804
Eens een slet altijd een slet lijkt me. Zit tussen de oren.
Ze heeft in ieder geval goed kunnen oefenen. Heeft ze ook strakke wangspieren?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:15:43 #11
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_73896653
quote:

Gadverdamme

En mijn 1e vriendin was nog maagd toen ik haar leerde kennen en die kon ook wonderen. Wat je zegt hoeft heus niet zo te zijn..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_73897401
quote:

Waarom tellen meiden dat toch altijd?
pi_73897765
Heb je er wel eens aan gedacht, dat omdat ze die periode (zo zegt ze) helemaal niet fijn vond, ze er eigenlijk niet aan herinnerd wil worden? Daarom heeft ze er mss moeite mee jou te pijpen. Ik zou toch volgende keer (als je pijpbeurt nr 7 krijgt ) eens voorzichtig vragen of ze het eigenlijk wel graag bij je doet en als het antwoord nee is, waarom niet...niet pushen en haar respecteren is wel heel belangrijk hierbij.
pi_73900695
ik denk dat ze het op zich niet erg vind om te pijpen, maar ze durft gewoon niet te beginnen met sex. ze is ook heel onzeker over haar lichaam, en mekaar opgeilen via bijv. een smsje is er niet bij.
Daarom vind ik het zo krom, dat ze vroeger wel de slet uit hing, en met mij gewoon weinig durft.
Wel heeft ze meteen gezegd dat ze het nog nooit zo fijn heeft gehad als met mij.
Ik kan er gewoon niet in komen dat iemand dat vroeger wel zo makkelijk deed en nu niet meer, je gaat bijna denken dat je zelf niet aantrekkelijk geneog bent. hoe heeft ze toen wel al die dingen kunnen doen terwijl ze niet eens geil was. dat snap ik niet, waarschijnlijk moet je zelf in zo'n rotperiode zitten dat je die dingen gaat doen, kan me anders niet voorstellen dat je sexuele handelingen gaat verrichten zonder er echt zin in te heben of van te genieten, kan dat echt door verkeerde vrienden?
pi_73901114
Ik heb de indruk dat ze zich gewoon moeilijk kwetsbaar opstelt. Dat jij erg belangrijk voor haar bent, en dat het daarom moeilijk voor haar is om haar gevoelens te uiten.
Hoelang hebben jullie?
En heb je zelf de indruk dat de relatie emotioneel diep gaat?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:21:42 #16
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73901337
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:58 schreef chivasss het volgende:
ik denk dat ze het op zich niet erg vind om te pijpen, maar ze durft gewoon niet te beginnen met sex. ze is ook heel onzeker over haar lichaam, en mekaar opgeilen via bijv. een smsje is er niet bij.
Daarom vind ik het zo krom, dat ze vroeger wel de slet uit hing, en met mij gewoon weinig durft.
Wel heeft ze meteen gezegd dat ze het nog nooit zo fijn heeft gehad als met mij.
Ik kan er gewoon niet in komen dat iemand dat vroeger wel zo makkelijk deed en nu niet meer, je gaat bijna denken dat je zelf niet aantrekkelijk geneog bent. hoe heeft ze toen wel al die dingen kunnen doen terwijl ze niet eens geil was. dat snap ik niet, waarschijnlijk moet je zelf in zo'n rotperiode zitten dat je die dingen gaat doen, kan me anders niet voorstellen dat je sexuele handelingen gaat verrichten zonder er echt zin in te heben of van te genieten, kan dat echt door verkeerde vrienden?
Lijkt mij ook irritant. Wetende dat je vriendin een beest in bed kan zijn maar dat het er bij jou niet uitkomt omdat het zo lekker vertrouwd is. Ik vermoed dat ze zich bij jou wel lekker voelt maar dat er weinig motivatie is om zich in te spannen. Ze heeft jou tenslotte aan zich gebonden en dat vindt ze fijn. Maar het maakt jou ook anders dan de jongens die aan jou vooraf gingen want daar deed ze wel moeite voor om ze aan zich te binden. Dikke kans dat jij een totaal ander type bent dan de anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Seven.of.Nine op 21-10-2009 03:13:39 ]
Resistance is futile
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:22:27 #17
259412 Seven.of.Nine
pi_73901361
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:26 schreef TimMer1981 het volgende:
Misschien moet je zelf ook voorzichtig zijn met snelle conclusies.
Resistance is futile
pi_73901740
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:22 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Misschien moet je zelf ook voorzichtig zijn met snelle conclusies.
Ik zie hem nergens een conclusie trekken, enkel een vraag stellen. En wat hij zegt klopt. "...komt vaker voor" Hij laat dus duidelijk ruimte over voor andere mogelijkheden en doet net zoals velen hier een suggestie om ook eens mee te nemen in een gedachtegang.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 21 oktober 2009 @ 00:48:52 #19
259412 Seven.of.Nine
pi_73901903
Nou ja, het was meer bedoeld zodat TS niet onmiddelijk vermoed dat zijn vriendin ooit misbruikt is. Na een jaar weet je dat soort dingen ook doorgaans van elkaar.
Resistance is futile
pi_73902948
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:48 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Na een jaar weet je dat soort dingen ook doorgaans van elkaar.
is natuurlijk helemaal niet waar, en ook nog een kans dat ze het zélf verdrongen heeft, en er zelf dus moeilijk de vinger op kan leggen.

@ TS, komop man, als je het een leuk meisje vind, ga je haar hier toch niet op veroordelen, het is a.) in het verleden en b.) het onderwerp blijkbaar, voor haar, met een goede reden ontweken.

ze heeft er duidelijk spijt van toch? al dat gezanik van mannen over hun vriendinnen die meer bedpartners hebben gehad dat zijzelf, als het andersom was geweest had je er zeker geen issue van gemaakt. is het niet gewoon een projectie van jouw tekortkomingen in het vervelend op haar?
pi_73902962
Ik denk dat je minder moet doorzeuren over dat verleden en veel meer moet doen om haar (in bed) uit te dagen...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 03:12:52 #22
259412 Seven.of.Nine
pi_73903246
Trouwens, ik lees mijn post net nog eens terug. Het kwam over alsof TS z'n vriendin uit wanhopigheid rond heeft geneukt. Vergeet het bindingsgedeelte maar en dan ziet het er al heel anders uit.

TS, is ze onderdanig in bed? Zo ja, beoefen de kunst van het domineren eens, als je daarin nog niet zo geoefend bent.
Resistance is futile
pi_73903653
Was er in die periode bij haar ook sprake van (veel) drank/drugsgebruik en vond het pijpen plaats in de uitgaansscene ?

Ik bedoel, ik ben een ouwe lul (forgive my french) en hoewel niet geheel onschuldig in mijn jeugd, schrik ik toch wel eens als ik zie (bijvoorbeeld in programma's als 40 dagen zonder seks) hoe makkelijk meiden zichzelf aanbieden en overgaan tot een blowjob, uiteraard vaak onder invloed van het nodige. In dat licht gezien, is 20-30 in drie jaar tijd niet eens zo veel......en jurst part of de tijdgeest.

En wat betreft haar seks met jou. Ik vrees dat zij zich niet kan laten gaan, kan genieten van seks omdat ze weet dat je haar veroordeelt vanwege haar geschiedenis. Stel nu dat ze zich nu laat gaan in bed, dan bevestigt ze jouw beeld van een sexhongerige slet. Wellicht dat ze dat niet wil.

Communiceren is de key hier. suc6
Quinn Dexter
pi_73903660
Trouwens, als je vriendin dit topic een keer per ongeluk leest, hoef je je nergens meer druk om te maken. Zijn niet veel vrouwen die het leuk vinden als hun vriend ze 'slet' noemt. Just a tip.
pi_73904679
Even een gedachte, als ze al moeite heeft om over haar verleden te praten, en ze geeft aan dat ze er niet over wil praten, laat het verleden van haar dan ook met rust....Op het moment dat ze er over wil beginnen dan doet ze dat denk ik wel, maak haar wel duidelijk dat ze er altijd met jou over mag hebben, als ze dat weet heb jij gedaan wat je kon, ligt het bij haar en laat het dan ook met rust. k neem overigens aan dat jij in je verleden ook wel eens e.e.a hebt uitgepsookt, dus maak je niet zo druk erover.

Als er voor sex initiatief van jou nodig is, neem dat dan! Steek geen energie in haar verleden, steek energie in jullie realtie en sexleven. Bespreek met haar wat ze NU fijn vind en waar ze op dit moment snel opgewonden van wordt en als ze t niet weet.. dan is het experimenteertijd
Wanneer ik mijn rechter pols beweeg, gaat het landschap sneller
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')