Dit dus. Er kan veel meer achter zitten dan je denkt. Wees geduldig, push niks en forceer niks. Klintk ongeloofwaardig voor je misschien, maar zodra er gevoel, intimiteit en liefde bij sex komt kijken, kunnen vrouwen zich ineens heel anders opstellen en van die gewillige "slet" in een lief en verlegen meisje veranderen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:26 schreef TimMer1981 het volgende:
Is ze soms aangerand of verkracht in het verleden? Dit gedrag komt dan wel vaker voor. Ik zou dus voorzichtig zijn met snelle conclusies...
Ik vind het vrij veel, lijkt me in ieder geval geen fijne gedachtequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef willempjewever het volgende:
20 tot 30 veel? Komop zeg...
Ik had een vriendin die notebene aan mijn huisgenoten ging vertellen dat ik nummer 82 was. Toen ik dat achteraf hoorde van de huisgenoten was het snel uit met de pret![]()
82, fuck man, dan heb je pas recht van klagen, zeker als je geen condoom hebt gebruikt
Half jaar later ook aidstest laten doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind het vrij veel, lijkt me in ieder geval geen fijne gedachte
Gadverdammequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef willempjewever het volgende:
Ik had een vriendin die notebene aan mijn huisgenoten ging vertellen dat ik nummer 82 was. Toen ik dat achteraf hoorde van de huisgenoten was het snel uit met de pret![]()
82, fuck man, dan heb je pas recht van klagen, zeker als je geen condoom hebt gebruikt
Waarom tellen meiden dat toch altijd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef willempjewever het volgende:
Lijkt mij ook irritant. Wetende dat je vriendin een beest in bed kan zijn maar dat het er bij jou niet uitkomt omdat het zo lekker vertrouwd is. Ik vermoed dat ze zich bij jou wel lekker voelt maar dat er weinig motivatie is om zich in te spannen. Ze heeft jou tenslotte aan zich gebonden en dat vindt ze fijn. Maar het maakt jou ook anders dan de jongens die aan jou vooraf gingen want daar deed ze wel moeite voor om ze aan zich te binden. Dikke kans dat jij een totaal ander type bent dan de anderen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:58 schreef chivasss het volgende:
ik denk dat ze het op zich niet erg vind om te pijpen, maar ze durft gewoon niet te beginnen met sex. ze is ook heel onzeker over haar lichaam, en mekaar opgeilen via bijv. een smsje is er niet bij.
Daarom vind ik het zo krom, dat ze vroeger wel de slet uit hing, en met mij gewoon weinig durft.
Wel heeft ze meteen gezegd dat ze het nog nooit zo fijn heeft gehad als met mij.
Ik kan er gewoon niet in komen dat iemand dat vroeger wel zo makkelijk deed en nu niet meer, je gaat bijna denken dat je zelf niet aantrekkelijk geneog bent. hoe heeft ze toen wel al die dingen kunnen doen terwijl ze niet eens geil was. dat snap ik niet, waarschijnlijk moet je zelf in zo'n rotperiode zitten dat je die dingen gaat doen, kan me anders niet voorstellen dat je sexuele handelingen gaat verrichten zonder er echt zin in te heben of van te genieten, kan dat echt door verkeerde vrienden?
Misschien moet je zelf ook voorzichtig zijn met snelle conclusies.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:26 schreef TimMer1981 het volgende:
Is ze soms aangerand of verkracht in het verleden? Dit gedrag komt dan wel vaker voor. Ik zou dus voorzichtig zijn met snelle conclusies...
Ik zie hem nergens een conclusie trekken, enkel een vraag stellen. En wat hij zegt klopt. "...komt vaker voor" Hij laat dus duidelijk ruimte over voor andere mogelijkheden en doet net zoals velen hier een suggestie om ook eens mee te nemen in een gedachtegang.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:22 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf ook voorzichtig zijn met snelle conclusies.
is natuurlijk helemaal niet waar, en ook nog een kans dat ze het zélf verdrongen heeft, en er zelf dus moeilijk de vinger op kan leggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:48 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Na een jaar weet je dat soort dingen ook doorgaans van elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |