Dit dus. Er kan veel meer achter zitten dan je denkt. Wees geduldig, push niks en forceer niks. Klintk ongeloofwaardig voor je misschien, maar zodra er gevoel, intimiteit en liefde bij sex komt kijken, kunnen vrouwen zich ineens heel anders opstellen en van die gewillige "slet" in een lief en verlegen meisje veranderen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:26 schreef TimMer1981 het volgende:
Is ze soms aangerand of verkracht in het verleden? Dit gedrag komt dan wel vaker voor. Ik zou dus voorzichtig zijn met snelle conclusies...
Ik vind het vrij veel, lijkt me in ieder geval geen fijne gedachtequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef willempjewever het volgende:
20 tot 30 veel? Komop zeg...
Ik had een vriendin die notebene aan mijn huisgenoten ging vertellen dat ik nummer 82 was. Toen ik dat achteraf hoorde van de huisgenoten was het snel uit met de pret![]()
82, fuck man, dan heb je pas recht van klagen, zeker als je geen condoom hebt gebruikt
Half jaar later ook aidstest laten doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:51 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind het vrij veel, lijkt me in ieder geval geen fijne gedachte
Gadverdammequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef willempjewever het volgende:
Ik had een vriendin die notebene aan mijn huisgenoten ging vertellen dat ik nummer 82 was. Toen ik dat achteraf hoorde van de huisgenoten was het snel uit met de pret![]()
82, fuck man, dan heb je pas recht van klagen, zeker als je geen condoom hebt gebruikt
Waarom tellen meiden dat toch altijd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:46 schreef willempjewever het volgende:
Lijkt mij ook irritant. Wetende dat je vriendin een beest in bed kan zijn maar dat het er bij jou niet uitkomt omdat het zo lekker vertrouwd is. Ik vermoed dat ze zich bij jou wel lekker voelt maar dat er weinig motivatie is om zich in te spannen. Ze heeft jou tenslotte aan zich gebonden en dat vindt ze fijn. Maar het maakt jou ook anders dan de jongens die aan jou vooraf gingen want daar deed ze wel moeite voor om ze aan zich te binden. Dikke kans dat jij een totaal ander type bent dan de anderen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:58 schreef chivasss het volgende:
ik denk dat ze het op zich niet erg vind om te pijpen, maar ze durft gewoon niet te beginnen met sex. ze is ook heel onzeker over haar lichaam, en mekaar opgeilen via bijv. een smsje is er niet bij.
Daarom vind ik het zo krom, dat ze vroeger wel de slet uit hing, en met mij gewoon weinig durft.
Wel heeft ze meteen gezegd dat ze het nog nooit zo fijn heeft gehad als met mij.
Ik kan er gewoon niet in komen dat iemand dat vroeger wel zo makkelijk deed en nu niet meer, je gaat bijna denken dat je zelf niet aantrekkelijk geneog bent. hoe heeft ze toen wel al die dingen kunnen doen terwijl ze niet eens geil was. dat snap ik niet, waarschijnlijk moet je zelf in zo'n rotperiode zitten dat je die dingen gaat doen, kan me anders niet voorstellen dat je sexuele handelingen gaat verrichten zonder er echt zin in te heben of van te genieten, kan dat echt door verkeerde vrienden?
Misschien moet je zelf ook voorzichtig zijn met snelle conclusies.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:26 schreef TimMer1981 het volgende:
Is ze soms aangerand of verkracht in het verleden? Dit gedrag komt dan wel vaker voor. Ik zou dus voorzichtig zijn met snelle conclusies...
Ik zie hem nergens een conclusie trekken, enkel een vraag stellen. En wat hij zegt klopt. "...komt vaker voor" Hij laat dus duidelijk ruimte over voor andere mogelijkheden en doet net zoals velen hier een suggestie om ook eens mee te nemen in een gedachtegang.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:22 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf ook voorzichtig zijn met snelle conclusies.
is natuurlijk helemaal niet waar, en ook nog een kans dat ze het zélf verdrongen heeft, en er zelf dus moeilijk de vinger op kan leggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:48 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Na een jaar weet je dat soort dingen ook doorgaans van elkaar.
Ja, heb er begrip voor, het hele dorp weet hoe het is om door je vriendin gepijpt te worden behalve jijzelfquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:29 schreef HoneyPop het volgende:
Loop nou niet te zeure over hoevaak je gepijpt wordt, want ze wil die slet in haar
écht niet meer naar boven laten komen, (gek he), heb daar begrip voor.
Hij wil toch een relatie? of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, heb er begrip voor, het hele dorp weet hoe het is om door je vriendin gepijpt te worden behalve jijzelf
Oh, nee, dan mag je nooit ergens meer problemen mee hebben en niks vervelend vinden natuurlijk !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:52 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Hij wil toch een relatie? of heb ik dat verkeerd begrepen?
en hij heeft dit meisje er toch voor uitgekozen?
Suggereer jij hier nu dat TS maar vreemd moet gaan als hij gepepen wil worden?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:52 schreef HoneyPop het volgende:
Hij wil toch een relatie? of heb ik dat verkeerd begrepen?
en hij heeft dit meisje er toch voor uitgekozen?
als het alleen om de suckysucky gaat zijn er nog genoeg praktiserende sletjes
Jawel, maar je kunt het ook gezamenlijk proberen op te lossen, in plaats van achter haar rug te lopen janken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:59 schreef _Led_ het volgende:
Oh, nee, dan mag je nooit ergens meer problemen mee hebben en niks vervelend vinden natuurlijk !
Zullen we Fok! maar sluiten dan ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, maar je kunt het ook gezamenlijk proberen op te lossen, in plaats van achter haar rug te lopen janken.
Doe's niet zo eng!quote:
*alles op een rijtje zet*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Suggereer jij hier nu dat TS maar vreemd moet gaan als hij gepepen wil worden?
Ja, true. Het is ongetwijfeld TS' persoonlijke ongenoegen waar dit allemaal uit voortkomt: kennelijk is ze wel in staat tot ruige sex, hij heeft alleen het Window of Opportunity gemist.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:09 schreef HoneyPop het volgende:
*alles op een rijtje zet*
Eh, nee, maar als hij hier zo'n probleem van maakt komt het op mij over alsof
hij meer geinteresseerd is in seks dan in een gezonde relatie.
ipv dat meisje proberen te begrijpen telt ie hoe vaak ze aan zijn lul hangt.
Ik snap het van zijn kant natuurlijk wel, maar dat meisje heeft ook zo dr redenen voor dr doen.
Hm, ik weet niet hoe jij in je relatie zit, maar voor veel mensen is goede sex een essentieel onderdeel van een gezonde relatie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:09 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Eh, nee, maar als hij hier zo'n probleem van maakt komt het op mij over alsof
hij meer geinteresseerd is in seks dan in een gezonde relatie.
Juist ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:16 schreef _Led_ het volgende:
Voor veel mensen is goede sex een essentieel onderdeel van een gezonde relatie.
Absoluut.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist ...
En laat haar nu net hebben opgebiecht dat ze niet van seks geniet. Voor goede seks zijn volgens mij (minimaal) twee personen nodig. Dan pas is het een essentieel onderdeel van een gezonde relatie. Daar loopt het dus nu al mank en als TS zijn onvrede daarover niet naar haar uit, op een normale manier, dan zal die gezonde relatie er nooit volledig komen.
Niet klagen maar dragen slaat natuurlijk evenzeer nergens op.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:23 schreef _Led_ het volgende:
Absoluut.
En daarom vraagt TS hier hoe andere mensen met zo'n situatie om (zouden) gaan.
Dat er vervolgens allemaal gefrustreerde chicks met een pijpfobie langskomen om te zeggen dat TS niet zo moet klagen, het lijkt alsof alles alleen maar om sex draait etcetevoorts zegt meer over die chicks dan over TS.
Ik probeer het alleen te bekijken van háár kant,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Absoluut.
En daarom vraagt TS hier hoe andere mensen met zo'n situatie om (zouden) gaan.
Dat er vervolgens allemaal gefrustreerde chicks met een pijpfobie langskomen om te zeggen dat TS niet zo moet klagen, het lijkt alsof alles alleen maar om sex draait etcetevoorts zegt meer over die chicks dan over TS.
Dat is makkelijk gezegd, maar als zij nu juist niet in is om te DOEN ("nou vooruit, eens in de 5 weken mag ie even 4 minuten missionaris") zit ie dus met een probleem : sex <-> relatie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:29 schreef HoneyPop het volgende:
Hij moet er met haar over praten, en samen leuke ervaringen op het gebied van seks opdoen.*punt*
niet zeuren maar DOEN.
ja, lastig.. maar praten erover is ook iets wat je doet, en als dat niet gaat hebben we het nergens over,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gezegd, maar als zij nu juist niet in is om te DOEN ("nou vooruit, eens in de 5 weken mag ie even 4 minuten missionaris") zit ie dus met een probleem : sex <-> relatie.
Je bedoelt het type meisje zoals de vriendin van de TS ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:36 schreef HoneyPop het volgende:
Dat seks een belangrijk onderdeel is van een relatie weet iedereen, behalve die meisjes die in eerste instantie
het idee hadden dat het een 'vriendendienst' of wat dan ook is.
joa, zo schat ik dr wel inquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je bedoelt het type meisje zoals de vriendin van de TS ?
Hij zegt niet dat ze een slet is, hij zegt dat ze een slet was.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:46 schreef suusje1 het volgende:
ik zou een beginnen je vriendin geen slet te noemen.........misschien dat dat helpt. loser!
eens een slet altijd een slet toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat ze een slet is, hij zegt dat ze een slet was.
Wou jij dat tegenspreken dan ?
Nee. Dat je vroeger een ontuchtige vrouw was wil niet zeggen dat je dat nu ook nog bent.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:03 schreef suusje1 het volgende:
[..]
eens een slet altijd een slet toch?
Een jong meisje dat 30 mannen heeft gepijpt is geen slet ?quote:ja dat spreek ik tegen.
anoniem op een forum kun je de waarheid prima uitspreken.quote:ik neem aan dat ze zich al k*t genoeg voelt over haar verleden. leuk als de "liefde van je leven "je ook nog eens een slet noemt.
Wat een overtrokken reactie, spoor jij wel ?quote:Als ie er niet tegen kan moet ie opzouten. kan als nog. zoekt ie maar een maagdelijk type.
Nee klopt. Het is een andere vorm van betalen voor beltegoed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
Maar onder de jeugd wordt pijpen tegenwoordig toch niet meer als seks gezien?
Geen enkele vrouw van boven de 22 heeft er maar 3-4-5 gedaan hoor, je kan het bijna altijd met minstens drie vermenigvuldigenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:41 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zou geen meid moeten die al die gasten heeft lopen pijpen. Gadverdamme.. Goed, niemand is heilig maar er zit een verschil tussen 3-4-5 en 30+..
Nou dan vind jij blijkbaar meer sletten.. Mij kan je echt niet vertellen dat het zo erg is. In mijn omgeving valt het iig allemaal reuze mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:46 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw van boven de 22 heeft er maar 3-4-5 gedaan hoor, je kan het bijna altijd met minstens drie vermenigvuldigen
(maar dat is in dit geval ook niet echt veel)
Waar zie jij een conclusie dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:22 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf ook voorzichtig zijn met snelle conclusies.
Uhm, ik denk dat dat nogal afhangt van met wat voor mensen je om gaatquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:46 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw van boven de 22 heeft er maar 3-4-5 gedaan hoor, je kan het bijna altijd met minstens drie vermenigvuldigen
Nou ik ben 26, en ik heb wel meer dan 5 bedpartners gehad, maar pijpen vind ik persoonlijk nog intiemer, dat doe ik echt niet bij losse scharrelsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:46 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Ze kickt er op dat je haar slet noemt die enkele keer dat je dan wel sex hebt? Zo niet mag ik toch hopen dat ze dit ook leest en een goede rede vind je te dumpen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:23 schreef chivasss het volgende:
Ik heb nu een jaar een relatie met een meid die ik al jaren goed ken. alles gaat prima al zit er bij mij een soort van frustratie.
Mijn vriendin heeft zich bij mij altijd voorgedaan als een nette dame, zodra we het eens over sex hadden vond ze het al geen leuk onderwerp, en liet nooit wat los. Toen we een relatie kregen, begon ze wat meer over sex te praten. Het bleek dat ze een periode van haar 15 tot 18e jaar behoorlijk wat dingen heeft gedaan, komt erop neer dat ze zo'n 20-30 mannen gepijpt heeft wat ik schrikbarend veel vind.
Nou goed...ieder zijn verleden zou je denken en ik neem haar niks kwalijk, ik vraag alleen waarom ze dat zo makkelijk deed.
haar antwoord erop was dat ze een rotperiode had en ze werd meteen ook erg verdrietig, en dat ze verkeerde vrienden had die aan de drugs zaten en dat ze erge dingen had mee gemaakt waardoor ze zich zo makkelijk liet gaan en dat ze eigenlijk nog nooit van sex genoten heeft...
Ik vind het lastig te begrijpen dat als je niet van sex kan genieten, het wel zo vaak deed. ze zei ook meer uit een soort van meeloperij...
goed hier kan ik mee leven, maar juist nu ze mijn vriendin is lijkt het wel of ze heel weinig zin in sex heeft. ik moet altijd moeite doen om te gaan sexen, en ze heeft mij in een jaar tijd nu misschien 6 keer gepijpt, oftewel in haar vrijgezelle tijd deed ze dat nog meer als nu ze met mij is. dit zit mij dwars. hoe zouden jullie hier mee omgaan, als je weet dat je vriendin vroeger een slet was, maar sinds je met haar een relatie hebt ze wel hartstikke preurs lijkt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:17 schreef KingLeopold het volgende:
Ik denk dat ze met die praatjes iets anders probeert te bewerkstelligen. Als ze 30 mannen pijpt en verder geen ongeremd gedrag vertoont dan moet dat haast wel. Je zuigt geen 10 lullen per jaar wanneer je frontale kwabben optimaal functioneren. Denk dat het dieper zit.
Door sommige overrijpe ex-presidenten ook niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
Maar onder de jeugd wordt pijpen tegenwoordig toch niet meer als seks gezien?
moest toch wel even lachen om die limmerickquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Woont ze in Epe toevallig?
er was eens een meisje in Epe
dat had het voltooid deelwoord nooit begrepen
ze zei na de daad
met haar mond vol met zaad
heb ik nou 30 mannen gepijpt of gepepen?
Sorry
Waarom, enkel omdat ie hier anoniem compleet terecht post dat zijn vriendin vroeger een slet was ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze kickt er op dat je haar slet noemt die enkele keer dat je dan wel sex hebt? Zo niet mag ik toch hopen dat ze dit ook leest en een goede rede vind je te dumpen.
Het blijft een prachtige vergelijkingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:05 schreef _Led_ het volgende:
Beeld je ondertussen terwijl je het antwoord daarop verzint even 2 voetbalelftallen in die ze stuk voor stuk aan het afwerken is, om daarna aan de scheids- en lijnrechters te beginnen.
Jij overdrijft het. Ze heeft in 3 jaar tijd seks gehad met 20 jongens. Dat is wat anders als in één middag 20 man pakken. En zelfs dan vind ik niet dat je iemand een slet kunt noemen. ZEKER niet als het je vriendin is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom, enkel omdat ie hier anoniem compleet terecht post dat zijn vriendin vroeger een slet was ?
Wat klopt er dan niet aan die uitspraak ?
Beeld je ondertussen terwijl je het antwoord daarop verzint even 2 voetbalelftallen in die ze stuk voor stuk aan het afwerken is, om daarna aan de scheids- en lijnrechters te beginnen.
Jij doet alsof het zijn fout is dat zij vroeger niet zo kieskeurig was over wie ze afzoog, terwijl dat haar eigen keuze is geweest.
"20 - 30" staat er.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij overdrijft het. Ze heeft in 3 jaar tijd seks gehad met 20 jongens. Dat is wat anders als in één middag 20 man pakken. En zelfs dan vind ik niet dat je iemand een slet kunt noemen. ZEKER niet als het je vriendin is.
Yup, 25 in een middag is een uitspatting, 3 jaar lang elke maand een ander is stelselmatige sletterijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:34 schreef stbabylon het volgende:
Dan nog, 10 per jaar gem. is iets anders als 25 in een middag.
Stel dat het 30 zijn geweest, dan is het dus 10 per jaar, wat 1 per 5 week is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"20 - 30" staat er.
Ga er dus maar vanuit dat het minstens 30 is, een meisje gaat niet een hoger aantal noemen dan ze denkt dat het zou kunnen zijn.
Zo van, oh het is volle maan, ik moet 1x iemand anders pijpen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:37 schreef PeeJay1980 het volgende:
Stel dat het 30 zijn geweest, dan is het dus 10 per jaar, wat 1 per 5 week is.
Is mijns inziens geen reden tot paniek en al helemaal geen reden om haar een slet te noemen
Als jij 3 jaar lang elke maand een andere meid in bed had was je zielsgelukkig geweestquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yup, 25 in een middag is een uitspatting, 3 jaar lang elke maand een ander is stelselmatige sletterij
Volgens mij zijn er tegenwoordig genoeg vrouwen die 1x per maand een ONS hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Zo van, oh het is volle maan, ik moet 1x iemand anders pijpen?.
Ik vind tien verschillende jongens per jaar afzuigen nog steeds aardig sletterig anders.
een zielsgelukkige sletquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij 3 jaar lang elke maand een andere meid in bed had was je zielsgelukkig geweest
Met wat voor meisjes ga jii om in godsnaam ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:49 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er tegenwoordig genoeg vrouwen die 1x per maand een ONS hebben.
Fok is overgenomen door de Bijlmer jeweets.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef _Led_ het volgende:
Met wat voor meisjes ga jii om in godsnaam ?
Ik ken geen leuke meiden met een normaal zelfbeeld die zoiets in hun hoofd zouden halen.
Toen ik nog op school zat hoorde je na het weekend wel verhalen voorbij komen. Ik neem aan dat het in die 5 jaar niet veranderd is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Met wat voor meisjes ga jij om in godsnaam ?
Ik ken geen leuke meiden met een normaal zelfbeeld die zoiets in hun hoofd zouden halen.
Ik was er zelf niet bij natuurlijk, maar je hoorde van je vrienden wel wie ze dat weekend weer hadden gehad. Dan komen sommige namen vaker voorbij. En die namen ken ik dus ookquote:
Ik ken er genoeg. En het zijn allerlei verschillende vrouwen. Nou ben ik al iets ouder en zijn er van mijn leeftijd genoeg vrouwen en mannen die helemaal geen zin hebben in een relatie, maar wel zin hebben in seks (dat tweede lijkt me redelijk normaal).quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Met wat voor meisjes ga jii om in godsnaam ?
Het gaat hier om een meisje dat op haar 18e al 30 man achter de rug had.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg. En het zijn allerlei verschillende vrouwen. Nou ben ik al iets ouder en zijn er van mijn leeftijd genoeg vrouwen en mannen die helemaal geen zin hebben in een relatie, maar wel zin hebben in seks (dat tweede lijkt me redelijk normaal).
Wat kun jij toch heerlijk overdrijven zeg. Geen relatie, DUS ze moet wel naar seksfeestjes gaan....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om een meisje dat op haar 18e al 30 man achter de rug had.
Da's wat anders dan iemand van 35 die besloten heeft geen relaties te willen maar naar sexfeestjes te gaan.
Of om gewoon lekker rond te sexen, lekker belangrijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat kun jij toch heerlijk overdrijven zeg. Geen relatie, DUS ze moet wel naar seksfeestjes gaan....
Met jou valt niet te praten.
5.9% zelfs voor vrouwen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:05 schreef _Led_ het volgende:
http://www.rng.nl/product(...)id-in-nederland-2009
10% van de mensen gaf aan in hun hele leven 20 of meer sexpartners gehad te hebben.
Als je dan op je 18e al op 30 zit zit je gewoon nogal hoog, hoog genoeg imho om van sletterig gedrag te spreken.
Mjah, al had ze er 100 gehad, dat moet ze dan lekker zelf weten. Als TS daar een probleem mee heeft, dan zoekt hij maar een ander.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij het hebt over vrouwen, terwijl het hier gaat om een meisje dat op haar 18e al 3 elftallen voorbij heeft zien komen.
Dat is het punt ook helemaal niet, niemand heeft gezegd dat ze dat niet zelf mag weten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:34 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Mjah, al had ze er 100 gehad, dat moet ze dan lekker zelf weten.
Lekker kort door de bocht.quote:Als TS daar een probleem mee heeft, dan zoekt hij maar een ander.
quote:En als zij met hem niet veel wil, moet hij misschien zijn kwaliteiten wat bijschaven
Wat een onzin. Dan ben ik zeker de uitzondering die de regel bevestigt ofzo? (Ben nog steeds samen met mijn eerste bedpartner).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:46 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Als er al van jaloezie sprake is, is het in vaste relaties denk ik meer jaloezie op de partner die een veel uitbundiger seksleven heeft gehad op het moment dat ze hun laatste levensadem uitblazen. Het gevoel dat je met 30-0 achter staat, om het in voetbaltermen te houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef djenneke het volgende:
Jaloers zijn op de mannen die je vriendin heeft gepijpt, terwijl ze daar helemaal geen zin in had, vind ik zelf wat vreemd.
Ik lees het iets anders. Meer van: Toen wel, met al die vreemde mensen, iedere keer een ander. Maar nu ze met mij, fantastische knaap die ik ben die ze wel kan vertrouwen etc. opeens niet meer.... Maar ik kan me vergissen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Als er al van jaloezie sprake is, is het in vaste relaties denk ik meer jaloezie op de partner die een veel uitbundiger seksleven heeft gehad op het moment dat ze hun laatste levensadem uitblazen. Het gevoel dat je met 30-0 achter staat, om het in voetbaltermen te houden.
Maar het probleem ging er geloof ik meer om dat hij het gevoel had dat zij er juist niet van kon genieten, en seks sowieso schijnbaar totaal niet speciaal voor haar was, gezien haar verleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |