quote:Jongen stopt arm van broer in diepvries
ULM - Een jongen van 11 in Zuid-Duitsland heeft een afgerukte arm van zijn 4-jarige broertje in de diepvries gestopt om hun moeder niet wakker te maken.
De arm was van het lichaam gescheurd tijdens een stiekem spelletje 's nachts met een kapotte wasmachine in de keuken.
Omdat de jongens zich rustig hielden, werd de moeder niet wakker. Toen zij de volgende ochtend haar zoon met de bloederige armstomp in bed aantrof, bracht zij hem meteen naar een ziekenhuis. Pas daar werd duidelijk dat de arm in de diepvries lag.
Agenten brachten het bevroren lichaamsdeel naar het ziekenhuis, maar toen was het te laat. De arm kon niet meer worden aangezet. De beide broers handelden na het ongeluk blijkbaar in shocktoestand.
De jongen verkeert niet meer in levensgevaar. Mogelijk heeft hij 's nachts de wond toegedrukt om niet dood te bloeden.(ANP)
heldquote:
euhhhh, thanks, but no thanksquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:05 schreef Fha het volgende:
Rustig is altijd fijn![]()
Ja ook goed hoorHeb jij nog belangstelling bij een boek over oplossingsgerichte cognitieve therapie? Slechts 40 euro voor jou
![]()
Wie is er heldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:12 schreef Muck het volgende:
[..]
held
en tevens: Marc![]()
[..]
euhhhh, thanks, but no thanks
wil je er nog meer van weten BX?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:21 schreef BrandX het volgende:
kia ora!
hele dag een legionella workshop gehadWeet er nu alles van
meer dan me lief is
En nu ga ik koken. Bloemkool met een sausje en gebakken aardappeltjes. Heb helaas geen vlees in huis maar dat mag de pret niet drukken
nope, ik heb de hele dag naar een hoogleraar in de legionella, met al zijn protozoa, eukaryoten, prokaryoten, alle 17 bekende en reeds kweekbare legionella's en de tig nog niet kweekbare legionella's, het verschil en de overeenkomsten tussen de legionella pneumophila en anisa, dat ze zich invreten in protozoa om vervolgens er uit te barsten enz enz enz bla bla bla meer weet ik me niet te herinneren enzquote:
heeel fijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, ik heb de hele dag naar een hoogleraar in de legionella, met al zijn protozoa, eukaryoten, prokaryoten, alle 17 bekende en reeds kweekbare legionella's en de tig nog niet kweekbare legionella's, het verschil en de overeenkomsten tussen de legionella pneumophila en anisa, dat ze zich invreten in protozoa om vervolgens er uit te barsten enz enz enz bla bla bla meer weet ik me niet te herinneren enz
WMz inderdaadquote:
Cogniwatte?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:05 schreef Fha het volgende:
Rustig is altijd fijn![]()
Ja ook goed hoorHeb jij nog belangstelling bij een boek over oplossingsgerichte cognitieve therapie? Slechts 40 euro voor jou
![]()
voor 40 euro word het je allemaal super duidelijk uitgelegdquote:
Maar, wil ik dat ook weten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
voor 40 euro word het je allemaal super duidelijk uitgelegd![]()
(denk ik.. heb t boek nooit gebruikt)
ah toeee![]()
Ja natuurlijk! Dan kun je mensen helpen door probleemoplossende strategieėnquote:
Neequote:
Dat ze mijn naam nog durven gebruiken... ik ga (s)martengeld vorderen wegens imagoschadequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
Kut Martinair. Je boekt fucking twee tickets, dan wil je toch naast elkaar zitten? Het is dat ik er zelf in zit, anders had ik dat bedrijf al hun vliegtuigen aan de grond gewenst.
Nou ja, ik neem wel een klapstoeltje mee, zodat ik naast mijn vrouw in het gangpad kan zitten. Kutbedrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |