quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee wanneer we hem op usenet kunnen vinden? Ik heb hem orgineel besteld met een abonnement bij de VI maar uit ervaring weet ik dat je hem dan meestal een stuk later binnen krijgt. Ik wil hem dus eerst graag downloaden.
Geen idee, de reviewcopies zijn wel al in omloop maar op internet is er nog niets van te vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een idee wanneer we hem op usenet kunnen vinden? Ik heb hem orgineel besteld met een abonnement bij de VI maar uit ervaring weet ik dat je hem dan meestal een stuk later binnen krijgt. Ik wil hem dus eerst graag downloaden.
ik speel hem dan juist niet meer denk ik. FM is eigenlijk het enige computerspel wat ik elk jaar wel eens speel en vooral 1 a 2 maand voor kerst speel ik het relatief veel tot je het jaarlijkse moment weer bereikt dat je met een bagger elftal zo'n beetje alles hebt gewonnen en dan realiseert dat er niet zoveel aan isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:02 schreef Kn0x het volgende:
Ik wacht tot alle eerste bug verdwenen zijn. Rond nieuwjaar/mn verjaardag ga ik hem wel eens aanschaffen.
Je moet hem activeren via steam? Donders, waar ik woon, zijn de poorten geblocked om dingen via steam te regelenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:11 schreef Oliver23 het volgende:Bol.com heeft hem verstuur
![]()
Maar door Steam zal ik hem pas vrijdag kunnen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |