Ik doe heul niks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
Ll, step awayyyyy from the coffee.
En hou eens op met Hara pesten. Seriously.
k moest daar laatst ineens aan denken, gingen we met opa en oma naar toe, en dan dat rek waar je aan bungelde met je armen aan de linkerkant onder de bomen bij de ingang, en op t grote veld die tonnen waar je bovenop liepquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Yns , Steinerbos kwam ik idd vaak toen ik klein was, ik ben geboren en getogen in Zitterd.
Dit monster van Lochness is Chico :quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh oh, kun je nog een keertje een picca van al je nakies plaatsen met naam erbij? Dan kan ik zeggen wat staat Billy er grappig op i.p.v. die laatste foto, die hond hahaha
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
k moest daar laatst ineens aan denken, gingen we met opa en oma naar toe, en dan dat rek waar je aan bungelde met je armen aan de linkerkant onder de bomen bij de ingang, en op t grote veld die tonnen waar je bovenop liep
Niet meer nakiesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou deze twee waren duidelijk. Maar je hebt er toch meer?
Boh, ik dacht dat je 3 nakies had. Excuse me dear! Ik vind ze alle 4 tof, dat welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet meer nakies![]()
Ik heb nog een Karel ( langhaar ) en een Kees ( korthaar):
[ afbeelding ]
Nee, maar dr staan wel vaak andere nakies op mn foto's. Mn beste vriendin heeft dr ook 2.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Boh, ik dacht dat je 3 nakies had. Excuse me dear! Ik vind ze alle 4 tof, dat wel
Jajajaja, witte kuif Billy, zo ver was ik gister al!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:31 schreef oh-oh het volgende:
En die met de witte kuif is Billy ( Greys, let je ook ff op???):
Ll dat is niet leuk!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe heul niks.
En het idee van een Hara The Movie word met open armen ontvangen in het fantopic
Ja gister wel maar of je dat vastgehouden had hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jajajaja, witte kuif Billy, zo ver was ik gister al!
Ik most gewoon even kijken dacht neee dat is niet wat ik denk neee echt!! OOOhquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh en hebben jullie in het vorige topic allemaal die tattoo van die man op mn onderste foto gezien?
Echt die liep daar de hele dag heen en weer te paraderen, we hebben echt neer gelegen van het lachen
Ik ben verkochtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet meer nakies![]()
Ik heb nog een Karel ( langhaar ) en een Kees ( korthaar):
[ afbeelding ]
Ja erg hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik most gewoon even kijken dacht neee dat is niet wat ik denk neee echt!! OOOh
Oh, kopen???quote:
Het zal je man zijn..quote:
Ik ben er ook nog eventueelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ga aan de slag...
Muis, blijven we standby?
Bye Hara, was gezelligquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Goed, ik heb het wel weer gehad met de SC. Adiooooo
Wat lief!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef Morretje het volgende:
oh-oh, wat een walgelijke tattoo zeg!![]()
Oh trouwens... ik heb gisteren van een dinnetje het allereerste rompertje gekregen..Zooooo klein!
![]()
Wel handig met knoopjes allemaal, opzij enzo, 'voor als je de eerste weken nog extreem voorzichtig doet met je baby' zei ze erbij
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef Morretje het volgende:
oh-oh, wat een walgelijke tattoo zeg!![]()
Oh trouwens... ik heb gisteren van een dinnetje het allereerste rompertje gekregen..Zooooo klein!
![]()
Wel handig met knoopjes allemaal, opzij enzo, 'voor als je de eerste weken nog extreem voorzichtig doet met je baby' zei ze erbij
Haha, ze zouden zich niet echt op hun gemak voelen bij ons met de 5 katten... Maar ik vind ze wel echt ontzettend cute!!!quote:
Het zal geen 3 weken gaan duren dus als we als uiterste datum tussen de 10e en de 15e o.i.d. aanhouden voor opsturen is het er vast wel op 3e kerstdag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:44 schreef Ynske het volgende:
Ow even over Secret Santa
In OUD werd t volgende aangegeven
"De TNT post overweegt in december een staking ivm het voorstel om de lonen te verlagen om zo gedwongen ontslagen tegen te gaan. Houdt dat in jullie achterhoofd. De TNT mensen zijn unhappy en dat kan dus evt gevolgen hebben voor pakjes verstuurders hier."
Karel en Kees zijn alletwee echt dol op kattenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:45 schreef bigbird het volgende:
[..]
Haha, ze zouden zich niet echt op hun gemak voelen bij ons met de 5 katten... Maar ik vind ze wel echt ontzettend cute!!!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:45 schreef Sulletjes het volgende:
Zitten hier allemaal brunssummers of wah?
Ja, dat moet wel lukken toch? Wel gemeen van de TNT hoor!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het zal geen 3 weken gaan duren dus als we als uiterste datum tussen de 10e en de 15e o.i.d. aanhouden voor opsturen is het er vast wel op 3e kerstdag.
Yap! Moet ik een foto van de mijne toentertijd voor je uploadenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ga aan de slag...
Muis, blijven we standby?
Dus omdat Ll irritant doet moet je ons allemaal niet meer?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Goed, ik heb het wel weer gehad met de SC. Adiooooo
Had al niet verwacht dat je ze serieus weg zou doen hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Karel en Kees zijn alletwee echt dol op katten![]()
Maar ik vind ze zelf te lief hoor
Ik drink veel water tegenwoordig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja gister wel maar of je dat vastgehouden had he
ik zou er langer van maken, qua verzendtijd. vorig jaar zijn er toch aardig wat pakketjes geweest die er langer als 5 dagen over deden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het zal geen 3 weken gaan duren dus als we als uiterste datum tussen de 10e en de 15e o.i.d. aanhouden voor opsturen is het er vast wel op 3e kerstdag.
Ja ik vind ze ook niet lelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:50 schreef Morretje het volgende:
Die hebben wel een aparte kleur bigbird
Na het lootjes trekken kunnen er verlanglijstjes en adressen verstuurd worden en daar kan dan ook wel de echte naam. Eventuele wensen zoals Ynske die wil dat het duidelijk is dat het van de F&F SS is kan dat ook daar aangeven. Dit gaat allemaal alleen naar de gene die jouw lootje heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe mee hoor, maar ik weet niet hoe iedereen op de lijst in het echt heet enzo.
was ist loos?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt ik ga moorden plegen dalijk, weer die k#tTNT hoor
Als je mij ooit weer plaagt ga ik ook uit de SCquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh come on, ik doe niet gemeen.![]()
Neem alles eens niet zo serieus zeg, hoe vaak zit ik Greys, of Muis, of wie dan ook niet zo te plagen.
Zitten die gelijk de dramaqueen uit te hangen en rennen ze het topic uit?
Ik sta zelf ook met mn donder op die film waarschijnlijk, dus ik ga hem heus niet zomaar neerpleuren. En ze heeft een eigen ONZ topicje, prima, maar dan mag ik daar toch wel een beetje een inside joke hebben. Niemand snapt 'm verder toch daar
SChijtsnolquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je mij ooit weer plaagt ga ik ook uit de SC
BooTschappenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
Ja oke, Hara neemt het idd iets te heftig op allemaal.
Maar goed, zo'n bui heb ik ook wel eens, hebben we allemaal wel eens.
Ik heb het wel even gehad met de SCquote:
IK HEB POST!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:Oh echt ik ga moorden plegen dalijk, weer die k#tTNT hoor
Brave hendrikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij heb ik nog noooooit SC-ruzie gehad
Oh en even ter aanvulling: daar is een automagisch programmaatje dat dat doet he.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Na het lootjes trekken kunnen er verlanglijstjes en adressen verstuurd worden en daar kan dan ook wel de echte naam. Eventuele wensen zoals Ynske die wil dat het duidelijk is dat het van de F&F SS is kan dat ook daar aangeven. Dit gaat allemaal alleen naar de gene die jouw lootje heeft.
Over de verstuurdatum moeten we nog even kibbelen dan. Eerder dan 10 dec mag van mij ook maar niet iedereen heeft zin om voor Sint hier al mee bezig te zijn.
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:14 schreef Maes het volgende:
Ik doe ook mee aan de SS (als mijn vader dit zou lezen zou hij daar toch niet zo blij mee zijn)
Ik moest hard gniffelenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:14 schreef Maes het volgende:
Ik doe ook mee aan de SS (als mijn vader dit zou lezen zou hij daar toch niet zo blij mee zijn)
Ik echt nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij heb ik nog noooooit SC-ruzie gehad
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:14 schreef Maes het volgende:
quote:
I hef missed something.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat de Pink Bandana Crew ook meedoet met SS?
Wie??quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
Heeey snolliewolliequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
Je moet trouwens Just Friends kijken, Greys.
Daar is Haartje, met haar staartje op het Paardje met een kaartje in volle vaartjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
ik heb straks die stage afspraakquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:17 schreef Maes het volgende:
Ik ga zo naar de kaaaaaapppppeeeerrrrrr
JJH, Ll en MrSquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
I hef missed something.
The PINK bandana crew?
enlighten me
Wat is dat, een film?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
Heb hem al in de wiki geknutseld net.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar is Haartje, met haar staartje op het Paardje met een kaartje in volle vaartje
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat, een film?
Met wie? Effe googlen....
[..]
Heb hem al in de wiki geknutseld net.
MrSubtle had dit gemaakt
[ afbeelding ]
Jammer, ik dacht dat dat al achter ons lagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
Die is al lang weer terug, de heer Subtlequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
JJH staat op de lijst. LI wilde niet mee doen toch? MrSubtle heb ik niet meer gesignaleerd. Wat was de rel daarmee?![]()
Oh-oh, ik zou de postbode opwachten en een knal verkopen
Ik heb het wel weer geh... Oh neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is al lang weer terug, de heer Subtle![]()
![]()
En Loveless moet niet janken, die moet gewoon meedoen.
Niet zo piepen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer geh... Oh nee![]()
Nou, ik ben niet zo rijmerig en kado-koperig. Zeker niet voor vrouwen, en zeker niet voor vrouwen die ik niet ken![]()
En kerst is kut.
Waarom zou je er heen gaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
28-10-09 12:16:50 Ambulance Noord-Holland Noord A2 (GG: anh-inci-5) Restaurant Duinoord DEN HELDER - 1783BW 622
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik heen gaan? Ik hoor van alles
ramptoerismequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je er heen gaan?
Voor hetzelfde geld heeft er iemand een beroertje oid gehad en dan wil jij daar bij gaan kijken?
gezellig middagje tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je er heen gaan?
Voor hetzelfde geld heeft er iemand een beroertje oid gehad en dan wil jij daar bij gaan kijken?
Wanneer gaan we?quote:
Q de ramptoerist die het zelf zegt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze geeft het wel eerlijk toe, dat dan weer wel.
Waar zit jij op?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Q de ramptoerist die het zelf zegt.
Haar die zegt dat ze op d'r high horse zit.
Gotta love them
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef Qwea het volgende:
laatst was hier brand in 2 flats verderop. Als ik 30 min eerder was wakker geworden had ik tenminste pics kunnen maken
Ja want mijn haar moet wel goed zitten voor de heer Reynoldsquote:
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ?quote:
Godver. Dat je niet eens pics van die zelfmoord hebt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie was is er bij ons in de flat een spectaculaire zelfmoord geweest.
Mis ik dan weer he...
En vorige week donderdag is er iemand dood in de bushalte waar ik altijd de bus neem gevonden, man van 42, hartstilstand, das wel heel naar....
Hoorde ik gisteren allemaal van een buurman.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja want mijn haar moet wel goed zitten voor de heer Reynolds
Ik kwam achter.quote:
Nee hoewel teleurstellend was die kwalitatief best oké eigenlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ?
taartquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Eetse Bb![]()
Mijn taartgevaarte rijst als een idioot...nog 8 minuten en dan mag ie eruit.
Net nu besluit de batterij van de keukenweegschaal om leeg te gaan
Loop jij ooit niet achter de feiten aan?quote:
Oh echt! Jullie moeten een beroep zoeken waarbij je die hersenen op mag schrapen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godver. Dat je niet eens pics van die zelfmoord hebt!
quote:Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan (met dubbelzinnige limerick graag)
- Strega
- Muis006
- Memento-mori
- Bamba
- Takaiki
- draculettetje
Ik heb hem allang gezien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Loop jij ooit niet achter de feiten aan?
Nou, nee dat hoeft dan ook weer nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh echt! Jullie moeten een beroep zoeken waarbij je die hersenen op mag schrapen.
Begin een service a la Sunshine Cleaning of zo
trouwens, die flim was wel okeujquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh echt! Jullie moeten een beroep zoeken waarbij je die hersenen op mag schrapen.
Begin een service a la Sunshine Cleaning of zo
Ja...niks mis mee toch?quote:
quote:
Hihihihi!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:27 schreef bigbird het volgende:
Lunch! (En de gebruikelijke boodschappen natuurlijk..)
\quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hihihihi!
(Sorry, vond het gewoon grappig zo onder elkaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |