Had al niet verwacht dat je ze serieus weg zou doen hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Karel en Kees zijn alletwee echt dol op katten![]()
Maar ik vind ze zelf te lief hoor
Ik drink veel water tegenwoordig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja gister wel maar of je dat vastgehouden had he
ik zou er langer van maken, qua verzendtijd. vorig jaar zijn er toch aardig wat pakketjes geweest die er langer als 5 dagen over deden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het zal geen 3 weken gaan duren dus als we als uiterste datum tussen de 10e en de 15e o.i.d. aanhouden voor opsturen is het er vast wel op 3e kerstdag.
Ja ik vind ze ook niet lelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:50 schreef Morretje het volgende:
Die hebben wel een aparte kleur bigbird
Na het lootjes trekken kunnen er verlanglijstjes en adressen verstuurd worden en daar kan dan ook wel de echte naam. Eventuele wensen zoals Ynske die wil dat het duidelijk is dat het van de F&F SS is kan dat ook daar aangeven. Dit gaat allemaal alleen naar de gene die jouw lootje heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe mee hoor, maar ik weet niet hoe iedereen op de lijst in het echt heet enzo.
was ist loos?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt ik ga moorden plegen dalijk, weer die k#tTNT hoor
Als je mij ooit weer plaagt ga ik ook uit de SCquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh come on, ik doe niet gemeen.![]()
Neem alles eens niet zo serieus zeg, hoe vaak zit ik Greys, of Muis, of wie dan ook niet zo te plagen.
Zitten die gelijk de dramaqueen uit te hangen en rennen ze het topic uit?
Ik sta zelf ook met mn donder op die film waarschijnlijk, dus ik ga hem heus niet zomaar neerpleuren. En ze heeft een eigen ONZ topicje, prima, maar dan mag ik daar toch wel een beetje een inside joke hebben. Niemand snapt 'm verder toch daar
SChijtsnolquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je mij ooit weer plaagt ga ik ook uit de SC
BooTschappenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
Ja oke, Hara neemt het idd iets te heftig op allemaal.
Maar goed, zo'n bui heb ik ook wel eens, hebben we allemaal wel eens.
Ik heb het wel even gehad met de SCquote:
IK HEB POST!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:Oh echt ik ga moorden plegen dalijk, weer die k#tTNT hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |