Ja erg hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik most gewoon even kijken dacht neee dat is niet wat ik denk neee echt!! OOOh
Oh, kopen???quote:
Het zal je man zijn..quote:
Ik ben er ook nog eventueelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ga aan de slag...
Muis, blijven we standby?
Bye Hara, was gezelligquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Goed, ik heb het wel weer gehad met de SC. Adiooooo
Wat lief!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef Morretje het volgende:
oh-oh, wat een walgelijke tattoo zeg!![]()
Oh trouwens... ik heb gisteren van een dinnetje het allereerste rompertje gekregen..Zooooo klein!
![]()
Wel handig met knoopjes allemaal, opzij enzo, 'voor als je de eerste weken nog extreem voorzichtig doet met je baby' zei ze erbij
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef Morretje het volgende:
oh-oh, wat een walgelijke tattoo zeg!![]()
Oh trouwens... ik heb gisteren van een dinnetje het allereerste rompertje gekregen..Zooooo klein!
![]()
Wel handig met knoopjes allemaal, opzij enzo, 'voor als je de eerste weken nog extreem voorzichtig doet met je baby' zei ze erbij
Haha, ze zouden zich niet echt op hun gemak voelen bij ons met de 5 katten... Maar ik vind ze wel echt ontzettend cute!!!quote:
Het zal geen 3 weken gaan duren dus als we als uiterste datum tussen de 10e en de 15e o.i.d. aanhouden voor opsturen is het er vast wel op 3e kerstdag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:44 schreef Ynske het volgende:
Ow even over Secret Santa
In OUD werd t volgende aangegeven
"De TNT post overweegt in december een staking ivm het voorstel om de lonen te verlagen om zo gedwongen ontslagen tegen te gaan. Houdt dat in jullie achterhoofd. De TNT mensen zijn unhappy en dat kan dus evt gevolgen hebben voor pakjes verstuurders hier."
Karel en Kees zijn alletwee echt dol op kattenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:45 schreef bigbird het volgende:
[..]
Haha, ze zouden zich niet echt op hun gemak voelen bij ons met de 5 katten... Maar ik vind ze wel echt ontzettend cute!!!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:45 schreef Sulletjes het volgende:
Zitten hier allemaal brunssummers of wah?
Ja, dat moet wel lukken toch? Wel gemeen van de TNT hoor!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het zal geen 3 weken gaan duren dus als we als uiterste datum tussen de 10e en de 15e o.i.d. aanhouden voor opsturen is het er vast wel op 3e kerstdag.
Yap! Moet ik een foto van de mijne toentertijd voor je uploadenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ga aan de slag...
Muis, blijven we standby?
Dus omdat Ll irritant doet moet je ons allemaal niet meer?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Goed, ik heb het wel weer gehad met de SC. Adiooooo
Had al niet verwacht dat je ze serieus weg zou doen hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Karel en Kees zijn alletwee echt dol op katten![]()
Maar ik vind ze zelf te lief hoor
Ik drink veel water tegenwoordig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja gister wel maar of je dat vastgehouden had he
ik zou er langer van maken, qua verzendtijd. vorig jaar zijn er toch aardig wat pakketjes geweest die er langer als 5 dagen over deden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het zal geen 3 weken gaan duren dus als we als uiterste datum tussen de 10e en de 15e o.i.d. aanhouden voor opsturen is het er vast wel op 3e kerstdag.
Ja ik vind ze ook niet lelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:50 schreef Morretje het volgende:
Die hebben wel een aparte kleur bigbird
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |