quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar is Haartje, met haar staartje op het Paardje met een kaartje in volle vaartje
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat, een film?
Met wie? Effe googlen....
[..]
Heb hem al in de wiki geknutseld net.
MrSubtle had dit gemaakt
[ afbeelding ]
Jammer, ik dacht dat dat al achter ons lagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat de Pink Bandana Crew ook meedoet met SS?
Die is al lang weer terug, de heer Subtlequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
JJH staat op de lijst. LI wilde niet mee doen toch? MrSubtle heb ik niet meer gesignaleerd. Wat was de rel daarmee?![]()
Oh-oh, ik zou de postbode opwachten en een knal verkopen
Ik heb het wel weer geh... Oh neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is al lang weer terug, de heer Subtle![]()
![]()
En Loveless moet niet janken, die moet gewoon meedoen.
Niet zo piepen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer geh... Oh nee![]()
Nou, ik ben niet zo rijmerig en kado-koperig. Zeker niet voor vrouwen, en zeker niet voor vrouwen die ik niet ken![]()
En kerst is kut.
Waarom zou je er heen gaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
28-10-09 12:16:50 Ambulance Noord-Holland Noord A2 (GG: anh-inci-5) Restaurant Duinoord DEN HELDER - 1783BW 622
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik heen gaan? Ik hoor van alles
ramptoerismequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je er heen gaan?
Voor hetzelfde geld heeft er iemand een beroertje oid gehad en dan wil jij daar bij gaan kijken?
gezellig middagje tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je er heen gaan?
Voor hetzelfde geld heeft er iemand een beroertje oid gehad en dan wil jij daar bij gaan kijken?
Wanneer gaan we?quote:
Q de ramptoerist die het zelf zegt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze geeft het wel eerlijk toe, dat dan weer wel.
Waar zit jij op?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Q de ramptoerist die het zelf zegt.
Haar die zegt dat ze op d'r high horse zit.
Gotta love them
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef Qwea het volgende:
laatst was hier brand in 2 flats verderop. Als ik 30 min eerder was wakker geworden had ik tenminste pics kunnen maken
Ja want mijn haar moet wel goed zitten voor de heer Reynoldsquote:
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ?quote:
Godver. Dat je niet eens pics van die zelfmoord hebt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie was is er bij ons in de flat een spectaculaire zelfmoord geweest.
Mis ik dan weer he...
En vorige week donderdag is er iemand dood in de bushalte waar ik altijd de bus neem gevonden, man van 42, hartstilstand, das wel heel naar....
Hoorde ik gisteren allemaal van een buurman.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja want mijn haar moet wel goed zitten voor de heer Reynolds
Ik kwam achter.quote:
Nee hoewel teleurstellend was die kwalitatief best oké eigenlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ?
taartquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Eetse Bb![]()
Mijn taartgevaarte rijst als een idioot...nog 8 minuten en dan mag ie eruit.
Net nu besluit de batterij van de keukenweegschaal om leeg te gaan
Loop jij ooit niet achter de feiten aan?quote:
Oh echt! Jullie moeten een beroep zoeken waarbij je die hersenen op mag schrapen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godver. Dat je niet eens pics van die zelfmoord hebt!
quote:Secret Santa animo check:
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys
- oh-oh
- Ynske
- Ingetje79
- ElisaB
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan (met dubbelzinnige limerick graag)
- Strega
- Muis006
- Memento-mori
- Bamba
- Takaiki
- draculettetje
Ik heb hem allang gezien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Loop jij ooit niet achter de feiten aan?
Nou, nee dat hoeft dan ook weer nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh echt! Jullie moeten een beroep zoeken waarbij je die hersenen op mag schrapen.
Begin een service a la Sunshine Cleaning of zo
trouwens, die flim was wel okeujquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh echt! Jullie moeten een beroep zoeken waarbij je die hersenen op mag schrapen.
Begin een service a la Sunshine Cleaning of zo
Ja...niks mis mee toch?quote:
quote:
Hihihihi!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:27 schreef bigbird het volgende:
Lunch! (En de gebruikelijke boodschappen natuurlijk..)
\quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hihihihi!
(Sorry, vond het gewoon grappig zo onder elkaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |