quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar is Haartje, met haar staartje op het Paardje met een kaartje in volle vaartje
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat, een film?
Met wie? Effe googlen....
[..]
Heb hem al in de wiki geknutseld net.
MrSubtle had dit gemaakt
[ afbeelding ]
Jammer, ik dacht dat dat al achter ons lagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
Ik neem aan dat de Pink Bandana Crew ook meedoet met SS?
Die is al lang weer terug, de heer Subtlequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
JJH staat op de lijst. LI wilde niet mee doen toch? MrSubtle heb ik niet meer gesignaleerd. Wat was de rel daarmee?![]()
Oh-oh, ik zou de postbode opwachten en een knal verkopen
Ik heb het wel weer geh... Oh neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is al lang weer terug, de heer Subtle![]()
![]()
En Loveless moet niet janken, die moet gewoon meedoen.
Niet zo piepen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer geh... Oh nee![]()
Nou, ik ben niet zo rijmerig en kado-koperig. Zeker niet voor vrouwen, en zeker niet voor vrouwen die ik niet ken![]()
En kerst is kut.
Waarom zou je er heen gaan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
28-10-09 12:16:50 Ambulance Noord-Holland Noord A2 (GG: anh-inci-5) Restaurant Duinoord DEN HELDER - 1783BW 622
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik heen gaan? Ik hoor van alles
ramptoerismequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je er heen gaan?
Voor hetzelfde geld heeft er iemand een beroertje oid gehad en dan wil jij daar bij gaan kijken?
gezellig middagje tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je er heen gaan?
Voor hetzelfde geld heeft er iemand een beroertje oid gehad en dan wil jij daar bij gaan kijken?
Wanneer gaan we?quote:
Q de ramptoerist die het zelf zegt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze geeft het wel eerlijk toe, dat dan weer wel.
Waar zit jij op?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Q de ramptoerist die het zelf zegt.
Haar die zegt dat ze op d'r high horse zit.
Gotta love them
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef Qwea het volgende:
laatst was hier brand in 2 flats verderop. Als ik 30 min eerder was wakker geworden had ik tenminste pics kunnen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |