is het niet gewoon een vaccinatie?? watvoor effect kán die hebben over een aantal jaren dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik kon via het werk een prik krijgen. Maar ik doe het niet. Ze weten helemaal nog niet welk effect de prik op je heeft over een aantal jaren
Iets met een bericht in de Duitse media, dat het gewone volk een ander vaccin krijgt als politici, waarbij het paupervaccin kankerverwekkend schijnt te zijn? Ik weet niet wat daarvan klopt, maar het zijn van die dingen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:41 schreef pinquit het volgende:
[..]
is het niet gewoon een vaccinatie?? watvoor effect kán die hebben over een aantal jaren dan?
http://www.martillosplaza(...)e-betekent-genocide/quote:In februari is een onderdeel van een proefvaccin voor het Mexicaanse griepvirus getest bij BioTest in Tsjechië. Het proefvaccin werd toegediend aan fretten, die vervolgens stierven. Noch de WHO, noch de EU, noch de Oostenrijkse gezondheidsauthoriteiten hebben dit incident onderzocht, of gekeken naar de bestanddelen van het virusmateriaal.
quote:oktober 25th, 2009Duitsland: 2 soorten Mexicaanse griep vaccinsPosted by Hans Hamers in Big Brother, Opmerkelijk, Overheid
Controverse rond de vaccinatieprogramma’s tegen de zogenaamde “varkensgriep” in Duitsland nu blijkt dat er twee soorten “vaccins” in omloop worden gebracht. Een soort voor politici, het leger en ambtenaren en medische personeel, een ander soort voor de “gewone bevolking”. Het verschil: het “elite-vaccin” is milder met minder kans op bijwerkingen.
Volgens het ministerie van Binnenlandse Zaken is er geen sprake van een “moedwillig” verschil tussen de twee vaccins. De order voor het vaccine voor politici bij de producent Baxter was al geplaatst voordat andere soorten op de markt zouden verschijnen. Op dat moment was er nog geen sprake van verschil.
Alleen, op dit moment waarschuwen meer en meer experts dat het gebruik van het ingekochte Pandemrix valt af te raden. Met name bij zwangere vrouwen en kinderen.
Ondertussen rollen Duitse politici over elkaar heen om te verklaren dat zij zich laten inenten met hetzelfde spul als ter beschikking is gesteld voor het gewone volk.
Maar de schade lijkt onherstelbaar. “Hoe kun je het vertrouwen van de bevolking winnen, als je zelf een “elite-vaccine” bestelt?”
gelukkig is er al een gezonde argwaan richting het vaccinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:20 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, onrust. Ik geloof dat er tot nu toe niemand gereageerd heeft die vol vertrouwen zijn kind wil laten inenten.
ah vandaar dat hij ook zei dat ze onderzoek hadden gedaan bij de Amisch en dat daar geen of beduidend minder autisme voorkwam ..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:26 schreef Pvoesss het volgende:
Dat zogenaamde autisme vaccin is de bmr en de bestand delen die in amerika voor rechtzaken hebben gezorgd zitten hier niet in de vaccins
en in een reactie hierop worden een aantal links als leessugestie voorgesteld om je goed te laten informeren:quote:Met massale vaccinatie Mexicaanse griep wordt doeltreffendheid van militair biologisch agens getest.
Posted on October 18th, 2009 Fernand Haesbrouck 3 comments
Hier speelt de gezondheid van een bevolking maar een heel ondergeschikte rol.
Healthcare wordt door het departement defensie (VS) betaald om biologische agentia te maken, waar geen immunologische respons kan op bestaan.
Het H1N1-virus is ontwikkeld als een biologisch oorlogswapen.
Wat nu gebeurt onder het voorwendsel van de paniekmaatregelen van een pandemie is simpelweg het uittesten van die immunologische respons op een zeer grote schaal.
Daarvoor ook vaccineert men gratis.
Iedereen neemt deel aan de research en aan de proefnemingen.
In vivo, zoals dat heet.
Voor zij die geluk hebben te overleven en in de hoop dat de vaccinatie toch zal helpen.
Als de griep na de wereldwijde vaccinatie-golf toch nog doden zal veroorzaken, dan heeft healthcare met dit virus-patroon een nieuw en krachtig militair wapen ontwikkeld en kan er gedacht worden aan de afbouw van de verouderde kernwapens.
Doet men hier een beroep op de burgerzin van een dom gehouden bevolking?
Hier zitten dus weer links tussen die totaal niets met Nederland te maken hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:32 schreef Nirak het volgende:
[..]
ah vandaar dat hij ook zei dat ze onderzoek hadden gedaan bij de Amisch en dat daar geen of beduidend minder autisme voorkwam ..
Maar goed, als je gaat zoeken op google, dan wordt je dus zwaar paranoide...
[..]
en in een reactie hierop worden een aantal links als leessugestie voorgesteld om je goed te laten informeren:
De verborgen gevaren van vaccinaties :
http://www.leefbewust.com/vaccinaties.pdf (e-book)
Informing ALL Global Officials of the Inherent Dangers of the H1N1 Vaccination Program:
http://www.theshotheardroundtheworld.info/#top
Kritische informatie over griepvaccins:
http://www.griepvaccin.com/
http://www.fonteine.com/vaccinatie_mythe.html
http://www.leefbewust.com/themas/griep_vaccins.html
http://www.leefbewust.com/themas/varkensgriep.html
http://despuitblijfteruit.nl/krantenartikelen.html
http://www.leefbewust.com/themas/vaccinaties.html
http://www.hetechtenieuws.be/index.php/gezondheid/47/99-vaccinatie–schadelijk
http://www.thinktwice.com/studies.htm
http://www.fonteine.com/thimerosal.html
http://xandernieuws.punt.nl/?id=557677&r=1&tbl_archief=&
klik voor de grap eens op een van bovenstaande linkjes.. dan denk ik niet dat je jezelf nog laat vaccinerenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef becky27 het volgende:
Ik wil het liefst geen mex griep vaccinatie, maar nu zijn er zeker twee mensen uit mijn team en misschien mijn kamergenoot ook die de mex. griep hebben.Weet nu niet zo goed wat te doen, krijg ook pas over twee weken (ben dan 16 weken zwanger) een oproep, als alles goed gaat. Volgens mij is het leed dan al geschied, mocht het gebeuren.
Dat dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:00 schreef Pvoesss het volgende:
Andere vaccinaties zijn doorontwikkeld omdat er niet zoals bij deze ineens haastige spoed is.
De normale fases duren te lang voor en situatie als deze. Dus ik heb er geen vertrouwen in
quote:Mexicaanse griep slaat toe AMSTERDAM -
Er is in ons land een explosieve toename van het aantal ziekenhuisopnames door de Mexicaanse griep.
Momenteel worden gemiddeld tien mensen per dag met Mexicaanse griep opgenomen in het ziekenhuis, van wie één op de intensive care. Dit heeft minister Ab Klink (Volksgezondheid) woensdag gezegd in het tv-programma Goedemorgen Nederland.
Dit is een flinke stijging aangezien het RIVM tot een week geleden nog sprak over een à twee opnames per dag.
Klink acht de kans „vrij groot” dat ook kinderen worden toegevoegd aan de risicogroepen die worden ingeënt tegen de Mexicaanse griep. Klink krijgt volgende week het advies daarover dat hij heeft gevraagd aan de Gezondsheidsraad. Volgens hem is dat „ruim op tijd” om deze groep te vaccineren. Of er voldoende vaccins zijn, hangt of van hoe groot de leeftijdscategorieën zijn.
Er zijn 34 miljoen vaccins besteld, waavan er zeven miljoen doses voorhanden zijn. Klink hoopt dat dat er in de loop van november tien miljoen zijn. De overige komen pas na de jaarwisseling beschikbaar. Dat betekent dat er voldoende vaccins zijn voor de huidige risicogroepen, dat wil zeggen zwangeren, 60-plussers en mensen met suikerziekte en long- en hartproblemen. Als daar peuters en pubers bijkomen, zijn er echter niet genoeg vaccins. Klink zei dat er mogelijk dan een „herprioritering” nodig is. Dat zou betekenen dat er gekozen moet worden welke groepen in te enten. „Voor die ingewikkelde afweging staan we”, aldus de minister.
Bron: De Telegraaf
Goh, interessant. Als ik bij het cbs kijk, klopt dat toch echt niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef pinquit het volgende:
er zijn jaarlijks meer griepdoden dan verkeersdoden. tminste dat zei zo'n man op tv.
ik vond t ook al raar hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Goh, interessant. Als ik bij het cbs kijk, klopt dat toch echt niet.
bron
En zo gaan vaccinaties aan hun eigen succes ten onder.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:52 schreef kezz het volgende:
Ik ben sowieso tegen vaccinaties. Ik zie dit hele mexicaanse griep gebeuren als 1 groot commercieel gebeuren. Moet je zien hoe veel er aan verdiend wordt!
[...]
Nee, mijn jongens krijgen absoluut niet van die troep ingespoten
Je gaat dood aan de gevolgen van griep. Griep kan meer gevolgen hebben dan alleen problemen met de ademhalingsorganen.En dan vallen er rond de 1000 per jaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Goh, interessant. Als ik bij het cbs kijk, klopt dat toch echt niet.
bron
heilzaam misschien niet altijd, maar wel natuurlijk jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef mgerben het volgende:
[..]
En zo gaan vaccinaties aan hun eigen succes ten onder.
Niemand heeft meer herinneringen aan tijden waarin het 'normaal' was dat echte epidemiën voorkwamen waarbij échte mensen vlakbij écht doodgingen.
Het mooie is dat mensen die verkondigen dat vaccinaties onzin zijn, gelukkig niet ziek worden omdat de meeste mensen om hen heen zich wél hebben laten inenten.
Last but not least: een vaccin is 'troep', maar een griepvirus dat jouw lichaam gebruikt als voedingsbodem ... dat is een heilzame natuurkracht of zo?
Ik heb hier de laatste tijd nogal wat over gelezen en de resultaten zijn nogal verontrustend; lees en huiver.quote:Aluminium (aluminium hydroxide) wordt al jarenlang toegevoegd aan vaccins. Zo'n 80% van de vaccins die wereldwijd aan mensen worden toegediend, bevat deze adjuvans. Een adjuvans is een stof die de effecten van een andere stof kan versterken, maar zelf geen direct effect heeft. Sinds 1926 was duidelijk dat aluminium een belangrijk positief effect heeft op de werkzaamheid van de vaccins, maar hoe dat proces exact werkte, was onbekend. De stof kreeg daarom de bijnaam 'dirty little secret of immunology'.
Eens..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:52 schreef kezz het volgende:
Ik ben sowieso tegen vaccinaties. Ik zie dit hele mexicaanse griep gebeuren als 1 groot commercieel gebeuren. Moet je zien hoe veel er aan verdiend wordt!
Zodra iemand kucht wordt er al geroepen dat ie mexicaanse griep heeft...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef Tazz het volgende:
Suggestieve Berichtgeving over overlijden 16-jarig meisje zogenaamd door Mexicaanse griep
Het netto resultaat is hetzelfde: dat je antistoffen tegen die griep hebt. Alleen heb je met een vaccin geen of een minder ernstig ziekteverloop gehad. Bedenkt bijvoorbeeld dat al je cellen gemaakt zijn om op 37 graden te functioneren. 40 graden koorts is niet goed voor ze (als het goed voor ze was noemden we 40 graden geen 'koorts' maar 'lichaamstemperatuur').quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:34 schreef kezz het volgende:
[..]
heilzaam misschien niet altijd, maar wel natuurlijk ja
all that doesn't kill you, makes you stronger. dat geldt zeker voor virussen, goed uitzieken en er sterker uitkomen. kom op zeg, het is de griep hoor.
Loze complottheorie. Klink heeft die vaccins besteld en hij moet ze betalen. Of Pietje nu ingeënt wordt levert hem alleen extra kosten (arts/verpleger) op. Hij is goedkoper uit als hij die bestelde vaccins op de plank laat liggen hoor. Pietje keert echt zijn spaarpot niet om als hij gevaccineerd mag worden.quote:en dat klink nu kinderen ook wil laten inenten, tja, uiteraard, hij raakt die dingen aan de straatstenen niet kwijt en er moet toch geld terug verdiend worden he!
Sorry, maar dit is echt een typische complot-website. De schrijfster strooit met termen als 'bewezen gevaarlijk' en 'onderzoeken hebben bewezen dat' en jaagt de lezer daar angst mee aan. Want er zal toch eens iets zijn ... ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:36 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik laat in ieder geval niet enten, ook mijn dochter niet. Als de noodzaak ervoor ontstaat kan ik altijd nog tamiflu (wat bewezen werkt en marginale bijwerkingen heeft) geven. Ik maak me persoonlijk vooral zorgen om dit (en niet alleen bij deze maar bij alle entingen die mijn kind krijgt):
[..]
Ik heb hier de laatste tijd nogal wat over gelezen en de resultaten zijn nogal verontrustend; lees en huiver.
http://www.kidsfeeling.nl/files/open_brief.pdf
Koorts is goed tijdens bestrijding van een ziekte omdat het afweersysteem beter werkt bij hoge temperatuur en ziektekiemen juist minder goed werken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:26 schreef kezz het volgende:
dat koorts niet goed zou zijn is redelijk achterhaald hoorkoorts is een gecontroleerde temeratuurstijging, het is is bedoeld om onze overlevingskansen te verhogen en ons te verdedigen tegen o.a. infecties
Lul niet zo stom. Je hebt koorts op 't moment dat je ziek bent. Je hebt normaal gesproken geen koorts als je niet ziek bent. Als je niet ziek bent dan heb je een lichaamstemperatuur van 37 graden. Die gaat pas omhoog bij koorts. Maar koorts heb je dan ook alleen als je ziek bent.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:12 schreef kezz het volgende:
dat is natuurlijk een hele domme redenatie.
ziek zijn is niet goed, koorts helpt tegen het ziek zijn, dus koorts is wel goed.
(er zijn situaties waar de verhoging van de temperatuur niet goed is, dat is hyperthermie, maar dit is geen koorts)
Een chemokuur helpt tegen kanker, kanker is slecht, dus chemokuur = goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:12 schreef kezz het volgende:
dat is natuurlijk een hele domme redenatie.
ziek zijn is niet goed, koorts helpt tegen het ziek zijn, dus koorts is wel goed.
(er zijn situaties waar de verhoging van de temperatuur niet goed is, dat is hyperthermie, maar dit is geen koorts)
En ik heb het idee dat het een hype aan het worden is om het een hype te noemen en de overheid allerlei snode plannen toe te dichten. Er is nu echt een geruchtencarrousel op gang gekomen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef Nijna het volgende:
Maar ik heb ook een beetje het gevoel dat het een soort hype is.
't kwam er op neer dat Kezz beweert dat iets dat goed is tijdens een ziekte 'dus' goed is voor je lichaam. Vandaar de vergelijking met chemo. Dat is hard tegen de ziekte, maar nog steeds puur vergif voor je lichaam.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:52 schreef snakelady het volgende:
mgerben, vind jouw redenatie toch niet kloppen.
Chemo is voor een persoon met kanker dus wel "goed", het kan levensredend of levensverlengend zijn.
Voor een gezond persoon is het dus niet goed maar die heeft ook geen chemo nodig, het is geen preventief bestrijdingsmiddel.
Net als dat koorts goed is voor iemand die ziek is, omdat het helpt de ziekte te bestrijden.
Iemand die niet ziek is heeft geen koorts omdat het dan geen nut heeft.
Niemand schrijft dat chemo of koorts op de voorhand al goed is, maar het is wel goed dat chemo bestaat en dat je lichaam reageerd door koorts te bestrijden.
Ik ben helemaal niet zo van alles geloven wat op internet staat en geloof al helemaal niet dat vaccins autisme veroorzaken. Maar die thimerosal zit dus wel in de mexicaanse griep vaccins, net zoals squaleen, een stof die aan het guillian barre syndroom (een verlammingsziekte) en het golfoorlogsyndroom gelinkt word.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:51 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hier zitten dus weer links tussen die totaal niets met Nederland te maken hebben.
Nu ben ik erg kritisch maar wat moeten we met links zoals deze -> http://www.fonteine.com/thimerosal.html
dit is dus het zogenaamde autisme vaccin maar de gehele site staat vol met belachelijke informatie allang weerlegd is plus die nooit geklopt heeft. En dat is het nadeel van internet. Iedereen kan er wat neer gooien wat mensen voor waar aannemen. Prima hoor maar de nederlanders waarschuwen voor thiomersal is prima maar die komt in het rvp niet voor. wat er hier wel voor komt in de vaccins zijn antibiotica, formaldehyde en kippenei-eiwit
en wanneer ga jij nou vertellen wat er slecht aan koorts is en wat die bijwerkingen dan zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:42 schreef mgerben het volgende:
[..]
't kwam er op neer dat Kezz beweert dat iets dat goed is tijdens een ziekte 'dus' goed is voor je lichaam. Vandaar de vergelijking met chemo.
...
Elk medicijn (en ook koorts) heeft namelijk bijwerkingen.
Als je dus een vaccin neemt, en niet ziek wordt -> krijg je ook geen koorts -> heb je ook de bijwerkingen niet.
Wat er slecht is aan koorts heeft ie al verteld. Gewoon beter lezen. Je lichaam functioneert op een temperatuur van 37 graden. Bij een ziek lichaam verhoogt het zijn eigen temperatuur omdat dat handiger is om de ziekte te bestrijden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:20 schreef kezz het volgende:
[..]
en wanneer ga jij nou vertellen wat er slecht aan koorts is en wat die bijwerkingen dan zijn?
whehehequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:17 schreef Nirak het volgende:
Ik wil niet perse onrust zaaien, maar ik laat me niet prikken, ook niet als het verplicht wordt..
[..]
http://www.martillosplaza(...)e-betekent-genocide/
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:36 schreef k_i_m het volgende:
Ja leuk. Maar het gaat niet over koorts, het gaat erom welke argumenten mensen aan kunnen dragen om wel of niet voor de Mexcicaanse griep in te laten enten. Dus ook niet over vaccinaties in het algemeen, maar alleen voor de griep, dankuwel.
Triest hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:16 schreef Jarno het volgende:
Door dit soort berichten (en een continue verkouden peuter van 3 in huis) ga ik wel enorm twijfelen.
Kleuter (3) door griep overleden
het idee alleen al maakt me gekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:16 schreef Jarno het volgende:
Door dit soort berichten (en een continue verkouden peuter van 3 in huis) ga ik wel enorm twijfelen.
Kleuter (3) door griep overleden
Nee, het wordt niet onderzocht. Mijn dochter is afgelopen week ook heel ziek geweest. Op zondag bijna 40 graden koorts, hoofdpijn (een 5jarige met hoofdpijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:21 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen die nu een griep/flinke verkoudheid krijgt, roept dat ie de mexicaanse griep gehad heeft, maar dat is natuurlijk lang niet altijd waar. En het wordt ook niet onderzocht welke het was, toch?
ik hoorde van iemand die op een lab werkt, dat ze van de 10 kweekjes die ze binnen krijgen 1 keer mexicaanse griep kunnen constateren en 9 keer "gewone" griep.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:21 schreef miss_sly het volgende:
Iedereen die nu een griep/flinke verkoudheid krijgt, roept dat ie de mexicaanse griep gehad heeft, maar dat is natuurlijk lang niet altijd waar. En het wordt ook niet onderzocht welke het was, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |