Zou daar een speciaal soort babyasiel voor zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef Biancavia het volgende:
Wat raar dat je tante haar baby gelijk weg doet, alleen omdat 'ie een beetje rochelt.
Dat is inderdaad wel een aparte uitspraak in dit geval, in mijn omgeving bedoelen ze als ze een kindje hebben moeten wegbrengen dat het kindje overleden is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef Biancavia het volgende:
Wat raar dat je tante haar baby gelijk weg doet, alleen omdat 'ie een beetje rochelt.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef snakelady het volgende:
Ik heb een ding de laatste periode goed geleerd, liever een keer te veel dan een keer te weinig.
Soms is het een kwestie van leven en dood, zeker met zo'n kleintje kan wat extra zekerheid geen kwaad.
Mijn baby van 9 weken oud rochelt al 4 weken lang. We noemen hem liefkozend 'koffie-potje'.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:22 schreef thloreg het volgende:
*knip*
Iemand die denkt dit bekend voorkomt?
Ik hoop i.i.g straks te horen wat er aan de hand is, want dit is toch verre van leuk.
Wij noemen Leander al heel lang Purkje. Omdat ie zo knort door het rochelenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn baby van 9 weken oud rochelt al 4 weken lang. We noemen hem liefkozend 'koffie-potje'.
Van de week kreeg hij ineens ook nog idd viezigheid bij zijn oogjes.
Maar... zolang een kind geen koorts heeft is er niks aan de hand toch? Dan is er al helemaaaaaaal geen sprake van Mex. Griep lijkt mij.
Ergens snap ik dat mensen zich zorgen maken, maar ik hou me maar aan de 'geen koorts regel' vast, tot die tijd is het gewoon een babietje dat verkouden is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |