quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef Duim het volgende:
Nog steeds derdejaars ipv tweedejaars wat het openingstopic doet vermoedenAanpassen Tonio!
Allemaal de schuld van Toniquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef Childofrock het volgende:
ik sta uberhaupt niet eens in de openingspost
kut voor je!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef Childofrock het volgende:
Ik ook niet!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:51 schreef Childofrock het volgende:
Ja, dat weet ik wel, maar die wil ik niet gebruikenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Je hebt nog een herkansing ervoor hoor.
Ik vond hem juist redelijk makkelijk!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:06 schreef M_ het volgende:
Zooo wat was marketing (2e jaar) pittig! Die van vorig jaar was veel makkelijker
Was het weer zo'n tentamen met 120 stellingen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik vond hem juist redelijk makkelijk!
40 meerkeuzevragen en 20 juist/onjuist stellingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:39 schreef Duim het volgende:
[..]
Was het weer zo'n tentamen met 120 stellingen?
Vorig jaar was ie beter te doen! Maar ik heb 19 fout dus hopelijk net gehaald. En ben blij dat ze afgelopen zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik vond hem juist redelijk makkelijk!
Ja meestal welquote:Op maandag 2 november 2009 16:41 schreef DesieQ het volgende:
Ik heb vanmiddag marketing tentamen gehad. Ben best benieuwd hoe ik het gedaan heb, komen de antwoorden gewoon op intranet?
Wat heeft de IB-groep hiermee te maken?quote:Op maandag 2 november 2009 21:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
We kunnen allemaal wel gaan janken dat je niet in de OP staat, maar OP-makers kunnen ook niet ruiken welk jaar iedereen zit he!
/frustratiemode
Niet jullie schuld kinders, rottige ib-groep ook altijd!
Als de ib-groep me niet dwars ligt scheld ik in dit topic geen propedeuseleerlingen de huid vol!quote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef Duim het volgende:
[..]
Wat heeft de IB-groep hiermee te maken?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:36 schreef Together-Alone het volgende:
Nou, ik denk, het onderwijsbureau gaat over toetsing dus die kan me vast wel vertellen wanneer de antwoorden online komen.
OB ''Dat weet alleen degene die daar verantwoordelijk voor is''
Ik ''En wie is dat dan?''
OB '' Dat weet ik niet..''
Och arme. Ik moet vandaag Spelling & Stijl leren, ook leuk.quote:
Ook geen idee. Daarom wil ik de antwoorden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:23 schreef DesieQ het volgende:
Hoe vond je het tentamen? Ik heb echt geen idee, de helft was echt heel simpel en van de andere helft heb ik geen idee. Ik wil de antwoorden!
What happend?quote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Als de ib-groep me niet dwars ligt scheld ik in dit topic geen propedeuseleerlingen de huid vol!
simpele logica!
Degene die daar verantwoordelijk voor is, is naar mijn idee de modulecoördinator? Hoeveel vragen was het tentamen marketing? Ik kan me herinneren uit het eerste jaar dat je met 15/16 fout van de 40 vragen nog net voldoende had. Ligt er ook een beetje aan of er eventueel vragen geschrapt worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:36 schreef Together-Alone het volgende:
Nou, ik denk, het onderwijsbureau gaat over toetsing dus die kan me vast wel vertellen wanneer de antwoorden online komen.
OB ''Dat weet alleen degene die daar verantwoordelijk voor is''
Ik ''En wie is dat dan?''
OB '' Dat weet ik niet..''
Baaaah wat klote! Had je een mail gekregen? Wij weten nog van niks.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
beurzen die niet uitbetaald worden etc!
Was trouwens 4de geworden op de kamer!!!
anonimiteit is overrated. Posten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
PM, aangezien ik niet weet of Koewam blij is als ik het hier plaats.
Ik kan me toch herinneren dat jij vaak gebruikt maakt van PM om zaken niet in dit topic te vertellen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
anonimiteit is overrated. Posten!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:14 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik kan me toch herinneren dat jij vaak gebruikt maakt van PM om zaken niet in dit topic te vertellen?
Ja, ben benieuwd naar het verhaal!quote:No offence overigens hoor, binnenkort komt Koewam toch zijn verdiende eer opstrijken.
De Razende Reporter?quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:27 schreef Koewam het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)alent_op_sytycr.html
Was 't leuk en druk?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:02 schreef lienelien het volgende:
Ik ben er morgen weer bij op de open dag!
Goed dat we het wetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:11 schreef Toad het volgende:
Waarschijnlijk ben ik op 30 nov weer heel even op school.
Je bent lui?quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:59 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik ben al een week niet op school geweest.
bevalt me best goed, maar ik heb een excuus!
Nee zo'n kek mondkapje is helaas niet aan mij toebedeeld.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:07 schreef Toad het volgende:
@tonio: je valt als mexicaanse grieppatient onder het duck- en coverbeleid en je mag daardoor geen stap meer zetten in het Singelgrachtgebouw?
ja was leuk, niet héél druk maar het is natuurlijk nog vroeg in het jaar.quote:
Ik wist dat niet! Had ik vorig jaar toch maar een open dag moeten bezoeken.quote:Ook leuk was het meisje wat op een heel druk moment besloot dat ze de tv-studio mocht zien en dat meneer de docent maar even met haar moest meelopen naar beneden en uitleg moest geven. Of je gelooft gewoon even dat er een studio is? Net alsof het kind ook maar iets kan afleiden uit die studio.
Wat wist je niet? Dat er een studio is?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik wist dat niet! Had ik vorig jaar toch maar een open dag moeten bezoeken.
Ik ook! Met de profielen in die mini-hokjes op het Frederik Mullerpleinquote:Op woensdag 18 november 2009 00:24 schreef Toad het volgende:
Ik ben op de open dag geweest in de Leeuwenburg destijds. Very oldskool.
Nietes ik ben heel liefquote:Volgens mij is lien best streng tegen al die kleine meisjes met die grote dromen op open dagen.
En dat is precies waarom ik me niet opgeef voor hulp op de open dag.quote:Ik hou alleen niet van achterlijke vragen zoals hoe lang de opleiding duurt, ik hou ook niet van mensen die het verschil tussen een redacteur en een journalist niet willen/kunnen zien en ik hou ook niet van 16 jarige meisjes die een vraag als een eis stellen.
Vorig jaar deden we dat niet bij RMP in het tweede jaar. In het eerste jaar deden we ook niks, schijnen ze nu wel te doen. Dus loop net een jaar op achterquote:Op woensdag 18 november 2009 17:58 schreef Liefste het volgende:
Bij NM doen we dat nu ook al in het tweede jaar. Vorig jaar niet dan?
ja ik krijg alles nog, beetje raarquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:40 schreef Toad het volgende:
Krijg jij die mailtjes ook nog?
Je kastopruiming heeft wel succes zo te zien!![]()
Wel vreemd, als iemand zo'n ding steelt lijkt het me niet logisch dat hij daar triomfantelijk de deur mee uitwandelt..quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:49 schreef Toad het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook af. Maar waarschijnlijk heeft hij het over de camera's op de gangen. Heb jij de telefoon niet gejat voor een mooie repo voor Powned?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:42 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Er zat trouwens tenminste 1 fout in de mail, kwalijke zaak als je docent journalistieke vaardigheden bent.
?quote:Diegenen
Dan heb je zeker nog nooit les van Devid gehad? Hij loopt er om de minuut op te kijkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Die bedoelde ik inderdaad ja. Ook een nogal aanvallend mailtje, ik zat me in mijn hoofd al te verantwoorden. En dat terwijl ik die telefoon nooit heb gezien.
Hihiquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:25 schreef Duim het volgende:
Tof! Gefeliciteerd![]()
Ik heb zin in de minor! Want we gaan naar Oxford en naar Londen!
Special Editions! We gaan naar een mediaopleiding + uitgeverij en naar de London Book Fair.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat leuk! Welke minor is dat en waarom ga je daarheen?
Klinkt goed! En wat gaan jullie dit jaar maken/produceren? Afgelopen jaar was het dat jaarboek, toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:00 schreef Duim het volgende:
[..]
Special Editions! We gaan naar een mediaopleiding + uitgeverij en naar de London Book Fair.
Redactie/verslaggeving, niet full time helaas, 't is 24 uur. Maar op zich ook wel prima, tenminste een beetje vrijquote:Wat voor soort werk ga je doen, zonder te vermelden bij welk bedrijf het is?En is het gewoon fulltime?
Toevallig las ik laatst over die vacature! Wel leuk zeg, en inderdaad tenminste nog een beetje vrij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Klinkt goed! En wat gaan jullie dit jaar maken/produceren? Afgelopen jaar was het dat jaarboek, toch?
[..]
Redactie/verslaggeving, niet full time helaas, 't is 24 uur. Maar op zich ook wel prima, tenminste een beetje vrijIk pm je wel even waar want je kent het wel
Nou bij mij kun je die haakjes wel weglaten, dikke tegenzin. Maar ik heb wel zin in het nieuwe semester.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Op 4 januari ga ik echt met frisse (tegen?)zin naar school toe, heerlijk die vakantie!
Oh zie het nu pas! Ja goed! Lekker veel op pad meteenquote:
Slaat natuurlijk ook nergens op dat je er nog niet woont.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Door de NS een tentamen moeten missen.
Had ik maar in Amsterdam geslapen.
Ok I'll be there!quote:
Vertel, welke? Heel goed gemaakt of razendsnel cijfer binnen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:51 schreef Together-Alone het volgende:
Zo, en het eerste tentamen is binnen.
Ik heb ze als het goed is alle drie binnen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:51 schreef Together-Alone het volgende:
Zo, en het eerste tentamen is binnen.
??quote:Op zondag 24 januari 2010 13:09 schreef Liefste het volgende:
Er is binnenkort toch ook zo'n virtuele open dag? Geloof dat ik daar een mailtje over zag maar weet er het fijne niet van.
Mijn hele weekend wordt verpest door het portfolio van Trends in de media
Je vraagt erom.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:24 schreef Liefste het volgende:
Aan alle eerstejaars: lach alsjeblieft dat meisje dat morgen bij de kick-off komt presenteren over de wintersport niet uit!
het is namelijk toch wel een beetje eng
Ik heb even voor je teruggezocht in mijn mail want ik kon het me niet meer zo goed herinneren. Die virtuele open dag is komende woensdag, van 7 tot 9 s'avonds. Kijk even hier: http://www.media-creatie-informatie.nl/#/open-dag, daar staat meer informatie. De 'echte' open dag is zaterdag.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:24 schreef Liefste het volgende:
Aan alle eerstejaars: lach alsjeblieft dat meisje dat morgen bij de kick-off komt presenteren over de wintersport niet uit!
het is namelijk toch wel een beetje eng
thanks! Dat hoorde ik meer trouwens, hij was vet zenuwachtig. Tweede keer ging bij mij iets minder goed maar toen deed het filmpje het ineens wel dus dat was ook wel weer okay. Toevallig gehoord of er nog mensen daadwerkelijk van plan zijn mee te gaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:51 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Jij deed het goed, alleen die jongen naast je kwam niet zo enthousiast over.
Zet je plannen ook eens snel hier neer dan, ik wil op wintersport!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:03 schreef Liefste het volgende:
[..]
thanks! Dat hoorde ik meer trouwens, hij was vet zenuwachtig. Tweede keer ging bij mij iets minder goed maar toen deed het filmpje het ineens wel dus dat was ook wel weer okay. Toevallig gehoord of er nog mensen daadwerkelijk van plan zijn mee te gaan?
Thanksquote:Op maandag 1 februari 2010 18:14 schreef Liefste het volgende:
Alstu: http://mimagine.nl/2/?page_id=194
en voor zover ik weet is dit pas de eerste wintersportreis die er georganiseerd wordt, maar dat heb je niet van mij gehoord
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:23 schreef Toad het volgende:
Eindelijk m'n scriptieplan ingeleverd. En heb net het afsluitend gesprek met mijn stage gehad: voldoende!![]()
Nee, link?quote:En morgen ben ik weer in het SSG!![]()
Ook iemand het artikel over onze opleiding in Villamedia gelezen?
Wat deed 'ie toen op het MIM dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:04 schreef Toad het volgende:
Hm, hij staat alleen in de papieren editie.
http://www.villamedia.nl/magazine/
(je kan wel door het magazine bladeren, maar het is niet te lezen)
Kop: In vier jaar tijd vijf nieuwe opleidingen journalistiek
Er wordt nog even gepraat over het feit dat de school een paar jaar terug de folders moest aanpassen omdat ze niet geaccrediteerd zijn als 'journalistieke' opleiding. En nu komt er weer een nieuwe MIC opleiding bij Saxion Hogeschool, die in samenwerking met de HvA is opgezet. Het is wel een beetje vervelend vind ik, dat de voorzitter van de NVJ zich negatief uitlaat over onze school. Terwijl NVJ-collega Bruning juist bij ons op bezoek is geweest.
Ga ik heen!quote:Op 25 maart is er iig. een debat over deze kwestie in Utrecht.
hihi ik zie een foto van je. Welke vraag stelde je?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef Koewam het volgende:
ik.
was niet zo boeiend moet ik toegeven. zwaar politiek correct, het is een goede burgervader die de boel goed bij elkaar kan houden, maar inhoudelijk en diepzinning was het allerminst.
Ik ken aardig wat mensen die nu Beeld doen, lijkt me leuk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:30 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Zijn er hier mensen gisteren naar de minorenmarkt geweest? En al een keuze kunnen maken?
Twijfel zelf nog tussen beeld en Architectuur!
Dat zou dan nummer 3 zijn. Kom maar doorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:21 schreef M_ het volgende:
Is er hier toevallig nog een oud rmp student die ik kan interviewen voor een school opdracht?
Oooh zou ik jou kunnen interviewen dan?!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat zou dan nummer 3 zijn. Kom maar door
quote:
Zou ik misschien nummer 4 mogen zijn?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:07 schreef M_ het volgende:
[..]
Oooh zou ik jou kunnen interviewen dan?!. Niet zo gek ook dat ik al nummer 3 zou zijn, er zijn ruim 300 2e jaars RMP met de zelfde opdracht haha
videoredactie of tekstredactie?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:13 schreef Koewam het volgende:
eerste paar dagen stage bij NOS headlines achter de rug!
aah ok, in mijn tijdquote:
Dat heb ik ook steeds als ik voor mn werk in het sgg (of een ander gebouw) moet zijn. Blijft raar!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het was trouwens gisteren heel onwennig weer op school te zijn na twee maanden stage lopen!
Ik heb geen idee, de opleiding doet sowieso niet echt duidelijk over welke boeken je nog gaat gebruiken etc. Ik verkoop ze gewoon, liggen hier in de weg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:53 schreef DesieQ het volgende:
Weet iemand of ik bij RMP die boeken voor bedrijfseconomie nog nodig heb? Iemand wil de mijne overkopen en ik wil er met liefde van af :p Maar dan wil ik wel zeker zijn dat ik ze zelf niet meer hoef te gebruiken.
Nog maar twee weken en dan gaan we alweer beginnen..
Welkom, ofzoquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:16 schreef mscofield89 het volgende:
Hier ook een komend eerstejaars.
Michael ten Pas, 21 jaar uit Apeldoorn. Aangenaam!
Ik had ze niet meer nodig, maar dat is al wel een jaar of 3 geleden..quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:53 schreef DesieQ het volgende:
Weet iemand of ik bij RMP die boeken voor bedrijfseconomie nog nodig heb? Iemand wil de mijne overkopen en ik wil er met liefde van af :p Maar dan wil ik wel zeker zijn dat ik ze zelf niet meer hoef te gebruiken.
Nog maar twee weken en dan gaan we alweer beginnen..
Ik ga voorlopig op en neer reizen, maar zal m'n ogen en oren goed open houden voor als ik iets leuks tegen kom!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Welkom, ofzo
Ga je elke dag heen en weer reizen of heb je al een kamer?
Mwah, officieel wel maar ik zou rustig afwachten welke boeken je in de les daadwerkelijk gaat gebruiken. Heb twee jaar geleden veel boeken onnodig gekocht omdat de HVA ze toch niet geen gebruiken in de lessen/tentamens.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef mscofield89 het volgende:
Ah ok, nou wie weet dat ik via daar aan iets leuks kan komen.
Ik heb de boekenlijst voor de 1e periode gevondne, 10 stuks.
Die moet ik dan maar zo snel mogelijk bestellen?
metro is een stuk handiger, of bedoel je die ook? Amsterdam centraal- Weesperplein is 4 minuten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:05 schreef mscofield89 het volgende:
Oke klinkt leuk, ik heb ook alweer zin in stage. Heb tijdens mijn mbo ook al een stage gedaan bij een televisiezender en bij een website ontwikkelaar, erg leuk.
Ik ga morgen of overmorgen trouwens nog even een ritje maken, dus van mijn huis naar de school.
Trein+tram dus.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
En als ik mensen meeneem naar school krijg ik geregeld te horen dat veel medestudenten doen alsof ze op een catwalk lopen.
Thanks voor je reactie!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:24 schreef mscofield89 het volgende:
Als ik het goed heb zijn er op 29 en 30 augustus introductiedagen, op 1 september de eerste reguliere schooldag. Leuk om nog een komend eerstejaars op dit forum te zien!
Ik heb vanmiddag even het ritje van mijn huis (Apeldoorn) naar de school gedaan. Was leuk, gezellige buurt.
Dat is snel, dank je!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Drie haltes met de Metro, 10 minuten fietsen. Uitstappen op Weesperplein bij de uitgang met de roltrap(voorbij het winkeltje) en dan de brug over.
Ik ook, kreeg opeens een telefoontje dat ik nog iets naar DUO moest sturen afgelopen dinsdagquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:50 schreef Bufnuk het volgende:
Yeah! Ben vanaf gisteren officieel ingeloot.
Benieuwd naar hoe alles nu verder gaat verlopen. Hoe zit dat met studieboeken, krijg je daar een lijst van? Of zou iemand zo vriendelijk willen zijn door alvast op intranet de boekenlijst voor jaar 1 voor me op te zoeken?
Beter! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:27 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik ook, kreeg opeens een telefoontje dat ik nog iets naar DUO moest sturen afgelopen dinsdagGedaan en toch nog binnen
Gedaan, alvast heel erg bedankt!quote:Als je de boekenlijst wilt, moet je maar even een prive bericht sturen.
ja idd erg onoverzichtelijk. staat er dan ook bij welke lessen je verplicht moet volgen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik zou nu heel verantwoord moeten zeggen dat ik elke les bezoek maar aangezien ik vorig en dat jaar ervoor ook 2 uur moest reizen kwam het er niet van. Je moet wel opletten, er zijn lessen die je wel verplicht bij moet wonen. Nu ik op 8 minuten fietsen van school woon is m'n voornemen wel elke les te volgen.
Roosters staan trouwens online op rooster.hva.nl, erg onoverzichtelijk.
Tip van de dag inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:47 schreef Together-Alone het volgende:
Zo nu en dan kan een hoorcollege overslaan geen kwaad. En als je op een dag alleen maar 1 HC hebt heb je grote kans dat je m op een andere dag ook kunt volgen. Geldt ook voor veel tussenuren. Met HC's kun je redelijk schuiven.
ik had ook gehoord dat je wat er in die HC's behandeld wordt later ook terug kan lezen op intranet? in mn rooster zie ik al een HC waar ik 3 uur op moet wachten, daar ga ik dus niet heen. ik ben nu al slecht hahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:47 schreef Together-Alone het volgende:
Zo nu en dan kan een hoorcollege overslaan geen kwaad. En als je op een dag alleen maar 1 HC hebt heb je grote kans dat je m op een andere dag ook kunt volgen. Geldt ook voor veel tussenuren. Met HC's kun je redelijk schuiven.
Ik heb gisteren even gebeld naar school in welke klas ik zit. Vertelden ze me telefonisch. Vandaag ook de brieven met info over de intro binnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:02 schreef Dyr. het volgende:
Mensen die zo laat zijn ingeloot, welke groep komen die? Ik wil wel weten wanneer ik meot beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |