Thanks voor je reactie!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:24 schreef mscofield89 het volgende:
Als ik het goed heb zijn er op 29 en 30 augustus introductiedagen, op 1 september de eerste reguliere schooldag. Leuk om nog een komend eerstejaars op dit forum te zien!
Ik heb vanmiddag even het ritje van mijn huis (Apeldoorn) naar de school gedaan. Was leuk, gezellige buurt.
Dat is snel, dank je!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Drie haltes met de Metro, 10 minuten fietsen. Uitstappen op Weesperplein bij de uitgang met de roltrap(voorbij het winkeltje) en dan de brug over.
Ik ook, kreeg opeens een telefoontje dat ik nog iets naar DUO moest sturen afgelopen dinsdagquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:50 schreef Bufnuk het volgende:
Yeah! Ben vanaf gisteren officieel ingeloot.
Benieuwd naar hoe alles nu verder gaat verlopen. Hoe zit dat met studieboeken, krijg je daar een lijst van? Of zou iemand zo vriendelijk willen zijn door alvast op intranet de boekenlijst voor jaar 1 voor me op te zoeken?
Beter! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:27 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik ook, kreeg opeens een telefoontje dat ik nog iets naar DUO moest sturen afgelopen dinsdagGedaan en toch nog binnen
Gedaan, alvast heel erg bedankt!quote:Als je de boekenlijst wilt, moet je maar even een prive bericht sturen.
ja idd erg onoverzichtelijk. staat er dan ook bij welke lessen je verplicht moet volgen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik zou nu heel verantwoord moeten zeggen dat ik elke les bezoek maar aangezien ik vorig en dat jaar ervoor ook 2 uur moest reizen kwam het er niet van. Je moet wel opletten, er zijn lessen die je wel verplicht bij moet wonen. Nu ik op 8 minuten fietsen van school woon is m'n voornemen wel elke les te volgen.
Roosters staan trouwens online op rooster.hva.nl, erg onoverzichtelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |