abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85371965
Ik probeer er op school ook altijd als model uit te zien. Dus het is heel herkenbaar... ;) :')

Nee, ik snap wat je bedoelt.. :)
pi_85382633
Leuk om al die namen op hyves/facebook te zoeken zeg. Ik ben best benieuwd naar de mensen uit m'n nieuwe klas en opleiding.
pi_85398024
Op welke datum vindt de introductie plaats?
Ik sta nog op de wachtlijst bij DUO, maar word als het goed is binnen een paar dagen tot een week geplaatst.

Alvast bedankt! :)
pi_85403311
Als ik het goed heb zijn er op 29 en 30 augustus introductiedagen, op 1 september de eerste reguliere schooldag. Leuk om nog een komend eerstejaars op dit forum te zien!
Ik heb vanmiddag even het ritje van mijn huis (Apeldoorn) naar de school gedaan. Was leuk, gezellige buurt.

[ Bericht 25% gewijzigd door mscofield89 op 17-08-2010 18:52:22 ]
pi_85405061
Is inderdaad een leuke buurt rond school. Aanraders zijn Trouw (aan de Wibautstraat) en Café Noir bij het metrostation(noord-uitgang)
pi_85416089
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:24 schreef mscofield89 het volgende:
Als ik het goed heb zijn er op 29 en 30 augustus introductiedagen, op 1 september de eerste reguliere schooldag. Leuk om nog een komend eerstejaars op dit forum te zien!
Ik heb vanmiddag even het ritje van mijn huis (Apeldoorn) naar de school gedaan. Was leuk, gezellige buurt.
Thanks voor je reactie! :)
Zit de school dicht bij het centraal station?
pi_85416350
Drie haltes met de Metro, 10 minuten fietsen. Uitstappen op Weesperplein bij de uitgang met de roltrap(voorbij het winkeltje) en dan de brug over.
pi_85416581
Erg fijn dat het zo makkelijk en snel te bereiken is. En een leuke locatie volgens mij!
Mijn hva mail adres is wel raar trouwens, 2x mijn achternaam..
pi_85416623
Waarschijnlijk een veel voorkomende naam? Ik heb een aparte achternaam en heb hem er maar eenmaal in staan.
pi_85417132
hm ja dat zou kunnen, maar het ziet er nu zo raar uit.
[Voornaam].[tussenvoegsel].[Achternaam].[tussenvoegsel].[Achternaam]@hva.nl
pi_85417199
Wel vaag inderdaad, leer er mee leven zou ik zeggen. Je bent er de komende vier jaar nog niet vanaf. ;)
pi_85417568
Och ik maak me daar verder ook niet druk om. Ben wel erg benieuwd naar m'n rooster.
pi_85418201
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Drie haltes met de Metro, 10 minuten fietsen. Uitstappen op Weesperplein bij de uitgang met de roltrap(voorbij het winkeltje) en dan de brug over.
Dat is snel, dank je! :)
pi_85510466
23e is het rooster te bekijken lees ik in de ontvangen brief. Ben benieuwd!

[ Bericht 60% gewijzigd door mscofield89 op 20-08-2010 14:20:02 ]
pi_85512499
Mooi om te zien dat het schoolgebouw nóg statiger wordt gemaakt, ze zijn bezig met een bordes voor de ingang.
pi_85522779
Yeah! Ben vanaf gisteren officieel ingeloot :D.
Benieuwd naar hoe alles nu verder gaat verlopen. Hoe zit dat met studieboeken, krijg je daar een lijst van? Of zou iemand zo vriendelijk willen zijn door alvast op intranet de boekenlijst voor jaar 1 voor me op te zoeken?
pi_85523949
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:50 schreef Bufnuk het volgende:
Yeah! Ben vanaf gisteren officieel ingeloot :D.
Benieuwd naar hoe alles nu verder gaat verlopen. Hoe zit dat met studieboeken, krijg je daar een lijst van? Of zou iemand zo vriendelijk willen zijn door alvast op intranet de boekenlijst voor jaar 1 voor me op te zoeken?
Ik ook, kreeg opeens een telefoontje dat ik nog iets naar DUO moest sturen afgelopen dinsdag :P Gedaan en toch nog binnen *O*
pi_85527570
Als je de boekenlijst wilt, moet je maar even een prive bericht sturen.
pi_85538391
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:27 schreef Dyr. het volgende:

[..]

Ik ook, kreeg opeens een telefoontje dat ik nog iets naar DUO moest sturen afgelopen dinsdag :P Gedaan en toch nog binnen *O*
Beter! Gefeliciteerd :D

quote:
Als je de boekenlijst wilt, moet je maar even een prive bericht sturen.
Gedaan, alvast heel erg bedankt! ;)
pi_85557613
Zit er nog een NM-er in dit topic met boeken over uit het tweede jaar? :P
''Going mental on the Wabbu''
pi_85557668
Oh en ik heb nog heel veel eerstejaarsboeken te koop. Als iemand geïnteresseerd is hoor ik het wel. :)
''Going mental on the Wabbu''
pi_85580895
ik begin dit jaar ook met de studie. Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn. :P Alleen ik heb nu al het geluk dat ik in oktober pas studiefinanciering krijg, omdat ik 17 ben. Ik moet best lang reizen maar dat moet ik dan maar zelf gaan betalen de eerste maand.

Ik had nog een vraag voor mensen die de studie al doen. Volgen jullie echt alle colleges? ik zie dat je soms tot 18:10 school hebt, ik denk niet dat ik dat op kan brengen. Aangezien ik vorig jaar op de havo ook nooit zin had om lang op school te zijn, tot uurtje of half 1 meestal en dan was ik weg. Maar ik ga nu proberen wel te gaan. :')
''They can't scare me if I scare them first.''
- Lady Gaga
pi_85603161
Ik zou nu heel verantwoord moeten zeggen dat ik elke les bezoek maar aangezien ik vorig en dat jaar ervoor ook 2 uur moest reizen kwam het er niet van. Je moet wel opletten, er zijn lessen die je wel verplicht bij moet wonen. Nu ik op 8 minuten fietsen van school woon is m'n voornemen wel elke les te volgen.

Roosters staan trouwens online op rooster.hva.nl, erg onoverzichtelijk.
pi_85603358
Fijn dat ik nog niet weet welke groep ik zit :P
pi_85604033
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik zou nu heel verantwoord moeten zeggen dat ik elke les bezoek maar aangezien ik vorig en dat jaar ervoor ook 2 uur moest reizen kwam het er niet van. Je moet wel opletten, er zijn lessen die je wel verplicht bij moet wonen. Nu ik op 8 minuten fietsen van school woon is m'n voornemen wel elke les te volgen.

Roosters staan trouwens online op rooster.hva.nl, erg onoverzichtelijk.
ja idd erg onoverzichtelijk. staat er dan ook bij welke lessen je verplicht moet volgen?
Ik moet gelukkig niet vaak vroeg te beginnen, heb ook wel eens een dagje niks. Maar ik had gehoord dat je dan vaak alsnog op school zit met je groepje.
''They can't scare me if I scare them first.''
- Lady Gaga
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')