Slaat natuurlijk ook nergens op dat je er nog niet woont.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Door de NS een tentamen moeten missen.
Had ik maar in Amsterdam geslapen.
Ok I'll be there!quote:
Vertel, welke? Heel goed gemaakt of razendsnel cijfer binnen?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:51 schreef Together-Alone het volgende:
Zo, en het eerste tentamen is binnen.
Ik heb ze als het goed is alle drie binnen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:51 schreef Together-Alone het volgende:
Zo, en het eerste tentamen is binnen.
??quote:Op zondag 24 januari 2010 13:09 schreef Liefste het volgende:
Er is binnenkort toch ook zo'n virtuele open dag? Geloof dat ik daar een mailtje over zag maar weet er het fijne niet van.
Mijn hele weekend wordt verpest door het portfolio van Trends in de media
Je vraagt erom.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:24 schreef Liefste het volgende:
Aan alle eerstejaars: lach alsjeblieft dat meisje dat morgen bij de kick-off komt presenteren over de wintersport niet uit!
het is namelijk toch wel een beetje eng
Ik heb even voor je teruggezocht in mijn mail want ik kon het me niet meer zo goed herinneren. Die virtuele open dag is komende woensdag, van 7 tot 9 s'avonds. Kijk even hier: http://www.media-creatie-informatie.nl/#/open-dag, daar staat meer informatie. De 'echte' open dag is zaterdag.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:24 schreef Liefste het volgende:
Aan alle eerstejaars: lach alsjeblieft dat meisje dat morgen bij de kick-off komt presenteren over de wintersport niet uit!
het is namelijk toch wel een beetje eng
thanks! Dat hoorde ik meer trouwens, hij was vet zenuwachtig. Tweede keer ging bij mij iets minder goed maar toen deed het filmpje het ineens wel dus dat was ook wel weer okay. Toevallig gehoord of er nog mensen daadwerkelijk van plan zijn mee te gaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:51 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Jij deed het goed, alleen die jongen naast je kwam niet zo enthousiast over.
Zet je plannen ook eens snel hier neer dan, ik wil op wintersport!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:03 schreef Liefste het volgende:
[..]
thanks! Dat hoorde ik meer trouwens, hij was vet zenuwachtig. Tweede keer ging bij mij iets minder goed maar toen deed het filmpje het ineens wel dus dat was ook wel weer okay. Toevallig gehoord of er nog mensen daadwerkelijk van plan zijn mee te gaan?
Thanksquote:Op maandag 1 februari 2010 18:14 schreef Liefste het volgende:
Alstu: http://mimagine.nl/2/?page_id=194
en voor zover ik weet is dit pas de eerste wintersportreis die er georganiseerd wordt, maar dat heb je niet van mij gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |