abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80309267
leuk koewam. een klasgenoot van mij is door die stage best ver gekomen bij de nos. maar goed, dat hebben we allemaal al kunnen lezen.
pi_80311343
Ohh die heb ik twee keer geïnterviewd
pi_81772814
* Toad twijfelt welke master hij wil gaan doen.

Vroeger dacht ik altijd aan politicologie. Maar het vakkenpakket spreekt me niet helemaal aan. Dan heb ik het over de UvA. De masters van de VU vallen wmb. af.
pi_81784893
Media en Cultuur heeft iig twee leuke
pi_81795136
Zo hee! Mijn eerste jaar zit er alweer bijna op
Het is echt snel gegaan en ik ben alleen maar zekerder geworden over mijn keuze voor deze opleiding.

Wat ik me afvroeg, als ik straks naar het tweede jaar ga, kom ik dan in de klas bij mijn huidige klasgenootjes die ook RMP gaan doen, of wordt alles door elkaar geschud?
"Well-behaved women seldom make history." - Laurel Thatcher Ulrich
pi_81797121
Wordt door elkaar geschud weet ik uit ervaring.
pi_81854038
Inderdaad bijna klaar, nog twee weekjes. Morgen nog even pitchen en inleveren, en dan volgende week twee tentamens. Ik zit nu in het Studium Excellentie programma en dat was wel een beetje extra werk. Zal blij zijn als het vakantie is.
''Going mental on the Wabbu''
pi_81855673
Netjes hoor TA. Wat houdt dat programma in?
pi_81857793
Nu in het eerste jaar moeten alle klassen de laatste periode kiezen uit twee clusters met opdrachten uit de profielen. Wij hebben allebei de clusters gedaan. Ook hebben we een extra workshop en een lezing gehad, en moeten we in tegenstelling tot de andere klassen het project van deze periode wél pitchen.

Nu zitten alle Studium studenten in dezelfde klas, en in de eerste en tweede periode van het tweede jaar zit iedereen natuurlijk in zijn of haar eigen profiel. Dan komt er een lesprogramma naast het reguliere programma.

Als je het programma met succes afrond krijg je extra studium-studiepunten, wat het vinden van stages makkelijker maakt en gewoon leuk staat op je cv.
pi_81862413
Eigenlijk wel slim, zo zwaar is het reguliere programma niet.
pi_82039680
Precies, en het is best fijn werken, met daadwerkelijk gemotiveerde medestudenten.

Mijn klas mocht pitchen voor mensen uit het 'vak'. Best leuk, en mijn groepje heeft nog gewonnen ook. Wel jammer dat het excellentieprogramma volgend schooljaar heel anders in elkaar zit, ik was best blij met m'n groepje.
pi_82054602
Het was trouwens gisteren heel onwennig weer op school te zijn na twee maanden stage lopen!
pi_82148618
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 10:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het was trouwens gisteren heel onwennig weer op school te zijn na twee maanden stage lopen!
Dat heb ik ook steeds als ik voor mn werk in het sgg (of een ander gebouw) moet zijn. Blijft raar!

Ik heb net m'n toelatingsaanvraag voor Televisiewetenschappen (UvA) ingeleverd, dus ben benieuwd..
pi_82658892
Oja, aan alle N&M'ers en RMP'ers; er staat een heel erg leuke vacature in de Havana van deze week
pi_84733179
Van wat ik om me heen hoor komt er weer een hele berg eerstejaars op de school!
pi_84752379
Wat grappig, het lijkt nog maar pasgeleden dat ik eerstejaars was. :P Ik ben benieuwd! *O*
pi_84752622
Bij mij ook. Ga mijn derde jaar alweer in, gaat belachelijk snel!
  maandag 2 augustus 2010 @ 13:40:07 #218
312749 Lymo
Love, live, laugh.
pi_84770342
Een eerstejaars hier! Ben benieuwd of dit is wat ik ervan verwacht.
Boekenlijst krijg je zeker pas een week van te voren? Kan namelijk boeken overkopen van iemand, maar ik heb geen idee of die boeken nog de juiste druk zijn bijvoorbeeld.
pi_84770447
Ik zit hard na te denken over een boekenlijst, maar neem aan dat je die binnenkort wel krijgt. Heb je je inloggegevens al? Dan zou je op het intranet bij de specifieke de literatuureisen kunnen bekijken, daar staan de boeken met juiste druk bij.

Ik zou wel voorzichtig zijn met boeken kopen, het eerste jaar zijn er bij mij meerdere boeken ongebruikt blijven liggen.

Wanneer heb je je introductiedag?
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:04:21 #220
312749 Lymo
Love, live, laugh.
pi_84771239
Oke, ja ik heb al wel me inloggegevens gehad. Ben nu even dat intranet aan het uitvogelen, maar een literatuurlijst heb ik nog niet gevonden :P De vakken heb ik al wel gevonden, maar daar vind ik alleen bij twee vakken welke boeken ik nodig heb. Bedankt voor de tip, misschien wacht ik eerst de lessen wel af voordat ik boeken aanschaf.
Introductiedag heb ik maandag of dinsdag, daar zou ik nog een brief over krijgen ;)
pi_84771280
Ah ok.

Woon je al in Amsterdam of omstreken of ga je verhuizen? Al ingeschreven bij Studentenwoningweb mocht je een kamer willen?
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:13:20 #222
312749 Lymo
Love, live, laugh.
pi_84771606
Woon in de omgeving, Nieuw Vennep :P Dus ik blijf nog wel even lekker thuis wonen.
pi_84796126
Plaats dan ook even welke boeken je nodig hebt. Ik heb nog e.e.a. liggen die voor dumpprijzen weg kunnen ;)
pi_84805427
Nieuwe klasindelingen zijn bekend geloof ik.

In Intranet naar persoonlijk -> e-mailadressen.
pi_85188426
Voor iedereen die nog boeken uit de eerste of tweede (MMP) nodig heeft:

[TK] Studieboeken Media/Marketing en Economie
pi_85338076
Weet iemand of ik bij RMP die boeken voor bedrijfseconomie nog nodig heb? Iemand wil de mijne overkopen en ik wil er met liefde van af :p Maar dan wil ik wel zeker zijn dat ik ze zelf niet meer hoef te gebruiken.

Nog maar twee weken en dan gaan we alweer beginnen..
"Well-behaved women seldom make history." - Laurel Thatcher Ulrich
pi_85341073
Hier ook een komend eerstejaars.
Michael ten Pas, 21 jaar uit Apeldoorn. Aangenaam!
pi_85341269
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 08:53 schreef DesieQ het volgende:
Weet iemand of ik bij RMP die boeken voor bedrijfseconomie nog nodig heb? Iemand wil de mijne overkopen en ik wil er met liefde van af :p Maar dan wil ik wel zeker zijn dat ik ze zelf niet meer hoef te gebruiken.

Ik heb geen idee, de opleiding doet sowieso niet echt duidelijk over welke boeken je nog gaat gebruiken etc. Ik verkoop ze gewoon, liggen hier in de weg.
pi_85341287
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:16 schreef mscofield89 het volgende:
Hier ook een komend eerstejaars.
Michael ten Pas, 21 jaar uit Apeldoorn. Aangenaam!
Welkom, ofzo :P
Ga je elke dag heen en weer reizen of heb je al een kamer?
pi_85342134
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 08:53 schreef DesieQ het volgende:

Ik had ze niet meer nodig, maar dat is al wel een jaar of 3 geleden..
Je kan nu toch al je vakken wel zien op intranet?
pi_85342245
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:23 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Welkom, ofzo :P
Ga je elke dag heen en weer reizen of heb je al een kamer?
Ik ga voorlopig op en neer reizen, maar zal m'n ogen en oren goed open houden voor als ik iets leuks tegen kom!
pi_85342393
Al ingeschreven op Studentenwoningweb?
pi_85342673
Nee eigenlijk nog niet, weet niet precies waarom niet.
Ben eigenlijk ook niet zo van een studentenhuis, behalve met goede vrienden.

Trouwens, wanneer weet ik welke boeken ik nodig ga hebben?
Heb er nog niks over gehoord.
pi_85342772
Studentenwoningweb heeft ook erg veel zelfstandige woningen. ;)

Als je je inloggegevens heb van het intranet kan je daar de boeken+readerlijst downloaden van periode 1.
pi_85343563
Ah ok, nou wie weet dat ik via daar aan iets leuks kan komen.
Ik heb de boekenlijst voor de 1e periode gevondne, 10 stuks.
Die moet ik dan maar zo snel mogelijk bestellen?
pi_85343605
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef mscofield89 het volgende:
Ah ok, nou wie weet dat ik via daar aan iets leuks kan komen.
Ik heb de boekenlijst voor de 1e periode gevondne, 10 stuks.
Die moet ik dan maar zo snel mogelijk bestellen?
Mwah, officieel wel maar ik zou rustig afwachten welke boeken je in de les daadwerkelijk gaat gebruiken. Heb twee jaar geleden veel boeken onnodig gekocht omdat de HVA ze toch niet geen gebruiken in de lessen/tentamens.
pi_85343717
Dat kan ik me inderdaad wel bij een paar boeken voorstellen..
Ik wacht wel gewoon af. In welke klas zit jij nu eigenlijk?
pi_85343904
Ik ben 19 en ga nu alweer naar het derde jaar! Heb voor afstudeerrichting MMP gekozen en voor de vakantie 3 maanden stage gelopen.
pi_85344524
Ok leuk! Waar heb je stage gelopen?
Ik had de havo niet afgemaakt, later de mbo gedaan en nu dus hbo.
Hoop dat ik niet de opa van de klas wordt. :D
pi_85344755
Bij een grote internetwebsite waar ik zorgde voor dagelijkse content op de website, artikelen schrijven dus. Verder veel dingen voor evenementen van het bedrijf regelen.

Maak je niet druk, toen ik op mijn 17de begon aan de opleiding was ik veruit de jongste, nog steeds eigenlijk.
pi_85345194
Oke klinkt leuk, ik heb ook alweer zin in stage. Heb tijdens mijn mbo ook al een stage gedaan bij een televisiezender en bij een website ontwikkelaar, erg leuk.

Ik ga morgen of overmorgen trouwens nog even een ritje maken, dus van mijn huis naar de school.
Trein+tram dus.
pi_85345270
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:05 schreef mscofield89 het volgende:
Oke klinkt leuk, ik heb ook alweer zin in stage. Heb tijdens mijn mbo ook al een stage gedaan bij een televisiezender en bij een website ontwikkelaar, erg leuk.

Ik ga morgen of overmorgen trouwens nog even een ritje maken, dus van mijn huis naar de school.
Trein+tram dus.
metro is een stuk handiger, of bedoel je die ook? Amsterdam centraal- Weesperplein is 4 minuten.
pi_85346024
Ah ja, dat bedoel ik. Wij hebben hier geen metro en ook geen tram. Ik ben trouwens nog nooit met de metro of tram in Nederland geweest. :)

Wel grappig dat de school zo dicht bij de Hobo Hifi ligt, ik werk af en toe bij het Apeldoornse filiaal.

[ Bericht 19% gewijzigd door mscofield89 op 16-08-2010 13:31:57 ]
pi_85346193
:o
pi_85357226
Kan ik trouwens niet toevallig zien wie er zoal bij mij in de klas zitten? :D
pi_85358249
Intranet->linkerbalk persoonlijk-E-mailadressen.
pi_85368336
Ik zit in PV07 / PV07C.
Ben echt benieuwd naar de studie en de mensen.
pi_85368486
Ah, daar ga je dus studeren('Kamer in Amsterdam' topic)

Het is een leuke studie vind ik, op sommige punten wel erg makkelijk. En als ik mensen meeneem naar school krijg ik geregeld te horen dat veel medestudenten doen alsof ze op een catwalk lopen. :')
pi_85368872
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:03 schreef Tonio-mcdo het volgende:
En als ik mensen meeneem naar school krijg ik geregeld te horen dat veel medestudenten doen alsof ze op een catwalk lopen. :')
_O-
pi_85369058
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:10 schreef Toad het volgende:

[..]

_O-
Komt het bekend voor? :D
pi_85371965
Ik probeer er op school ook altijd als model uit te zien. Dus het is heel herkenbaar... ;) :')

Nee, ik snap wat je bedoelt.. :)
pi_85382633
Leuk om al die namen op hyves/facebook te zoeken zeg. Ik ben best benieuwd naar de mensen uit m'n nieuwe klas en opleiding.
pi_85398024
Op welke datum vindt de introductie plaats?
Ik sta nog op de wachtlijst bij DUO, maar word als het goed is binnen een paar dagen tot een week geplaatst.

Alvast bedankt! :)
pi_85403311
Als ik het goed heb zijn er op 29 en 30 augustus introductiedagen, op 1 september de eerste reguliere schooldag. Leuk om nog een komend eerstejaars op dit forum te zien!
Ik heb vanmiddag even het ritje van mijn huis (Apeldoorn) naar de school gedaan. Was leuk, gezellige buurt.

[ Bericht 25% gewijzigd door mscofield89 op 17-08-2010 18:52:22 ]
pi_85405061
Is inderdaad een leuke buurt rond school. Aanraders zijn Trouw (aan de Wibautstraat) en Café Noir bij het metrostation(noord-uitgang)
pi_85416089
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:24 schreef mscofield89 het volgende:
Als ik het goed heb zijn er op 29 en 30 augustus introductiedagen, op 1 september de eerste reguliere schooldag. Leuk om nog een komend eerstejaars op dit forum te zien!
Ik heb vanmiddag even het ritje van mijn huis (Apeldoorn) naar de school gedaan. Was leuk, gezellige buurt.
Thanks voor je reactie! :)
Zit de school dicht bij het centraal station?
pi_85416350
Drie haltes met de Metro, 10 minuten fietsen. Uitstappen op Weesperplein bij de uitgang met de roltrap(voorbij het winkeltje) en dan de brug over.
pi_85416581
Erg fijn dat het zo makkelijk en snel te bereiken is. En een leuke locatie volgens mij!
Mijn hva mail adres is wel raar trouwens, 2x mijn achternaam..
pi_85416623
Waarschijnlijk een veel voorkomende naam? Ik heb een aparte achternaam en heb hem er maar eenmaal in staan.
pi_85417132
hm ja dat zou kunnen, maar het ziet er nu zo raar uit.
[Voornaam].[tussenvoegsel].[Achternaam].[tussenvoegsel].[Achternaam]@hva.nl
pi_85417199
Wel vaag inderdaad, leer er mee leven zou ik zeggen. Je bent er de komende vier jaar nog niet vanaf. ;)
pi_85417568
Och ik maak me daar verder ook niet druk om. Ben wel erg benieuwd naar m'n rooster.
pi_85418201
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Drie haltes met de Metro, 10 minuten fietsen. Uitstappen op Weesperplein bij de uitgang met de roltrap(voorbij het winkeltje) en dan de brug over.
Dat is snel, dank je! :)
pi_85510466
23e is het rooster te bekijken lees ik in de ontvangen brief. Ben benieuwd!

[ Bericht 60% gewijzigd door mscofield89 op 20-08-2010 14:20:02 ]
pi_85512499
Mooi om te zien dat het schoolgebouw nóg statiger wordt gemaakt, ze zijn bezig met een bordes voor de ingang.
pi_85522779
Yeah! Ben vanaf gisteren officieel ingeloot :D.
Benieuwd naar hoe alles nu verder gaat verlopen. Hoe zit dat met studieboeken, krijg je daar een lijst van? Of zou iemand zo vriendelijk willen zijn door alvast op intranet de boekenlijst voor jaar 1 voor me op te zoeken?
pi_85523949
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:50 schreef Bufnuk het volgende:
Yeah! Ben vanaf gisteren officieel ingeloot :D.
Benieuwd naar hoe alles nu verder gaat verlopen. Hoe zit dat met studieboeken, krijg je daar een lijst van? Of zou iemand zo vriendelijk willen zijn door alvast op intranet de boekenlijst voor jaar 1 voor me op te zoeken?
Ik ook, kreeg opeens een telefoontje dat ik nog iets naar DUO moest sturen afgelopen dinsdag :P Gedaan en toch nog binnen *O*
pi_85527570
Als je de boekenlijst wilt, moet je maar even een prive bericht sturen.
pi_85538391
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:27 schreef Dyr. het volgende:

[..]

Ik ook, kreeg opeens een telefoontje dat ik nog iets naar DUO moest sturen afgelopen dinsdag :P Gedaan en toch nog binnen *O*
Beter! Gefeliciteerd :D

quote:
Als je de boekenlijst wilt, moet je maar even een prive bericht sturen.
Gedaan, alvast heel erg bedankt! ;)
pi_85557613
Zit er nog een NM-er in dit topic met boeken over uit het tweede jaar? :P
pi_85557668
Oh en ik heb nog heel veel eerstejaarsboeken te koop. Als iemand geïnteresseerd is hoor ik het wel. :)
pi_85580895
ik begin dit jaar ook met de studie. Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn. :P Alleen ik heb nu al het geluk dat ik in oktober pas studiefinanciering krijg, omdat ik 17 ben. Ik moet best lang reizen maar dat moet ik dan maar zelf gaan betalen de eerste maand.

Ik had nog een vraag voor mensen die de studie al doen. Volgen jullie echt alle colleges? ik zie dat je soms tot 18:10 school hebt, ik denk niet dat ik dat op kan brengen. Aangezien ik vorig jaar op de havo ook nooit zin had om lang op school te zijn, tot uurtje of half 1 meestal en dan was ik weg. Maar ik ga nu proberen wel te gaan. :')
''They can't scare me if I scare them first.''
- Lady Gaga
pi_85603161
Ik zou nu heel verantwoord moeten zeggen dat ik elke les bezoek maar aangezien ik vorig en dat jaar ervoor ook 2 uur moest reizen kwam het er niet van. Je moet wel opletten, er zijn lessen die je wel verplicht bij moet wonen. Nu ik op 8 minuten fietsen van school woon is m'n voornemen wel elke les te volgen.

Roosters staan trouwens online op rooster.hva.nl, erg onoverzichtelijk.
pi_85603358
Fijn dat ik nog niet weet welke groep ik zit :P
pi_85604033
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik zou nu heel verantwoord moeten zeggen dat ik elke les bezoek maar aangezien ik vorig en dat jaar ervoor ook 2 uur moest reizen kwam het er niet van. Je moet wel opletten, er zijn lessen die je wel verplicht bij moet wonen. Nu ik op 8 minuten fietsen van school woon is m'n voornemen wel elke les te volgen.

Roosters staan trouwens online op rooster.hva.nl, erg onoverzichtelijk.
ja idd erg onoverzichtelijk. staat er dan ook bij welke lessen je verplicht moet volgen?
Ik moet gelukkig niet vaak vroeg te beginnen, heb ook wel eens een dagje niks. Maar ik had gehoord dat je dan vaak alsnog op school zit met je groepje.
- Lady Gaga
pi_85604781
Als het goed is staan op internet al de modulehandleidingen van de vakken. Daarin staat vaak wel de verplichte aanwezigheid. Je moet wel veel tijd in projecten steken inderdaad, als je daar goede afspraken over maakt slokt dat niet heel veel tijd op.
pi_85611267
Een uur met de trein en een paar minuten met de metro. Ben benieuwd of dat mee gaat vallen. Ik heb de introductie op dinsdag. Ik twijfel nog of ik naar dat festival/feest ga. Als iemand nog propedeuse boeken heeft hoor ik het graag!

[ Bericht 48% gewijzigd door mscofield89 op 24-08-2010 08:13:16 ]
pi_85677091
Zo nu en dan kan een hoorcollege overslaan geen kwaad. En als je op een dag alleen maar 1 HC hebt heb je grote kans dat je m op een andere dag ook kunt volgen. Geldt ook voor veel tussenuren. Met HC's kun je redelijk schuiven. :)
pi_85686133
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:47 schreef Together-Alone het volgende:
Zo nu en dan kan een hoorcollege overslaan geen kwaad. En als je op een dag alleen maar 1 HC hebt heb je grote kans dat je m op een andere dag ook kunt volgen. Geldt ook voor veel tussenuren. Met HC's kun je redelijk schuiven. :)
Tip van de dag inderdaad
pi_85705299
Hmm, ik heb nu ein-de-lijk m'n aanmeldoverzicht ontvangen. Deze heb ik vandaag gelijk teruggestuurd. Word ik nu gelijk ingedeeld in een klas of moet er eerst collegegeld worden betaald? (waardoor het allemaal weer langer gaat duren voordat ik iets weet..) Ik ben namelijk laat ingeloot en maandag of dinsdag is er al introductie. Anders bel ik morgen even naar de HvA ;).
pi_85706112
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:47 schreef Together-Alone het volgende:
ik had ook gehoord dat je wat er in die HC's behandeld wordt later ook terug kan lezen op intranet? in mn rooster zie ik al een HC waar ik 3 uur op moet wachten, daar ga ik dus niet heen. ik ben nu al slecht haha
- Lady Gaga
pi_85706625
Ja de sheets komen wel online maar er wordt wel meer besproken in die colleges dan enkel de sheets.
pi_85715016
Mensen die zo laat zijn ingeloot, welke groep komen die? Ik wil wel weten wanneer ik meot beginnen :P
pi_85792551
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:02 schreef Dyr. het volgende:
Mensen die zo laat zijn ingeloot, welke groep komen die? Ik wil wel weten wanneer ik meot beginnen :P
Ik heb gisteren even gebeld naar school in welke klas ik zit. Vertelden ze me telefonisch. Vandaag ook de brieven met info over de intro binnen :)
pi_85792587
Nog maar twee dagen vakantie. ;(
pi_85838329
Morgen introductie. Ben benieuwd! :Y
pi_85843577
Veel plezier alle intro's morgen!

Moeilijk te slikken dat ik over 13 uur weer college heb. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Tonio-mcdo op 29-08-2010 19:55:51 ]
pi_85856486
Ik heb nog helemaal geen zin in dat project-gestress. ;(
pi_85856909
En waarom wil niemand onze boeken. ;(
pi_85858556
Het rooster is wel geweldig :{ Elke week weer andere dagen en andere tijden ;(
pi_85858708
Beetje vervelend icm een bijbaantje inderdaad!
pi_85859341
Get used to it, het gaat al twee jaar lang zo. ;(
pi_85859663
Hey allemaal,

Ik begin dinsdag ook met de kick-off van MIC. Introductiedagen, ik krijg er altijd de kriebels van :D :P .

Ik las toevallig net over studieboeken die te koop staan... zijn het allemaal dezelfde boeken die wij dit jaar moeten gebruiken? Zo ja, voor hoeveel bied je ze aan?
Do what you feel in your heart to be right; for you'll be criticized anyway. You'll be damned if you do, and damned if you don't.
- Eleanor Roosevelt -
Our greatest glory is not in never falling, but in getting up every time we do.
pi_85859731
Ik heb niet erg veel boeken uit de propedeuse, qua zelfde drukken enzo zou je zelf even op intranet moeten kijken. :)
pi_85859851
Bedankt voor de snelle reactie :)!

Tjonge, die boeken kosten mij klauwen met geld... bijna ¤ 400,- !!
Ik ben normaal héél relaxed maar ik schiet nu wel een beetje in de stress... heb dat geld gewoon totaal niet!

Doen ze heel moeilijk over boeken hebben in de les en is dat trouwens elke periode zo duur om boeken aan te schaffen?
Do what you feel in your heart to be right; for you'll be criticized anyway. You'll be damned if you do, and damned if you don't.
- Eleanor Roosevelt -
pi_85860033
Ik kocht boeken vaak niet uit pure luiheid, je merkt vanzelf welke je echt nodig hebt. Anders valt er vaak wel wat te lenen bij kennissen/vrienden/mediatheek/bibliotheek.

En elke periode moet je aardig wat boeken aanschaffen ja, maar vaak is het 150/200 of iets minder.
pi_85860119
He kleine ukkies. Ga eens naar bed.

Heeft de nieuwe lichting al een voorkeur voor een bepaald profiel?
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:29:59 #298
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_85865778
* Lindgren meldt.

Ik ga Dinsdag ook officieel beginnen aan deze opleiding. :) Vorig jaar 'gewoon' Communicatie gedaan, maar vroegtijdig mee gestopt. Ik ben benieuwd!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:48:34 #299
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_85866448
Weet iemand hoe het zit met de vakanties/Recessen? De exacte data?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_85874108
Ik wil het liefst Nieuws & Media als profiel kiezen, dat profiel heeft altijd al mijn voorkeur gehad.
Aan de andere kant ben ik heel erg veranderlijk en misschien ligt mijn hart uiteindelijk toch bij een ander profiel.
You never know, right?
- Eleanor Roosevelt -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')