quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef weert-gilders het volgende:
Ga eens bij jezelf te rade hoe dat nou zou komen.. Lees eens een krant kijk eens naar het nieuwsJe zult daar veel antwoorden op je vraag vinden..
Of je het zal begrijpen is een tweede want zie je alleen maar zaken verdraaien op de home en zaken bagatelliseren...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:06 schreef Bowlingbal het volgende:
Terechte klacht.
rara, hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Ali53J het volgende:
Ik constateer dat de haat jegens moslims de laatste tijd enorm is toegenomen op Fok.
quote:Als het zo door gaat dan zullen steeds meer moslims zich tegen de maatshappij keren...
die is verspeeld door jullie intolerantie. jullie willen respect, maar respect moet je verdienenquote:Waar is de tolerantie en harmonie in dit land gebleven?
ja want ale marokkanen beroven oude oma's, ontduiken belasting en zijn werkeloosquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef LXIV het volgende:
Wanneer Marokkanen zich druk zouden maken over hun studie, met werk en belasting betalen een bijdrage zouden leveren aan de maatschappij en oude dametjes zouden helpen met oversteken in plaats van hun te beroven en neer te schoppen, denk ik dat er ook veel minder toenemende haat zou zijn.
Dat jij zo'n post durft af te sluiten met een intolerantie-verwijt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
rara, hoe zou dat nou komen
[..]
als het je niet bevalt hier dan tief je toch lekker op naar waar je vandaan kwam, en neem die kopdoeken mee
[..]
die is verspeeld door jullie intolerantie. jullie willen respect, maar respect moet je verdienen
![]()
Nee, dat zeg ik toch helemaal niet! Al is het maar 5% die zich daarmee bezig houdt! Het zijn wel die Marokkanen die in de krant komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja want ale marokkanen beroven oude oma's, ontduiken belasting en zijn werkelooshou toch op man.
niet danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja want ale marokkanen beroven oude oma's, ontduiken belasting en zijn werkelooshou toch op man.
weet je wat mij zorgen baart. dat hier over 20 jaar meer dan de helft van de bevolking moslim is en dat het nederland waar ik in opgegroeid ben dan vervangen wordt door een moslimcultuur waarin niks meer mag; waar ik van een toren wordt gegooid als ik zeg dat ik ook op mannen val, ik verkettert wordt omdat ik niet in een god geloof en waar alle vrouwen zich moeten verkleden als pinguïn als ze de straat op willenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Ali53J het volgende:
Deze ontwikkeling baart me echt zorgen..
als een vrouw met een minirokje over straat loopt roepen jullie haar na met hoer; nee dat is tolerant wil je zeggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat jij zo'n post durft af te sluiten met een intolerantie-verwijt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
weet je wat mij zorgen baart. dat hier over 20 jaar meer dan de helft van de bevolking moslim is en dat het nederland waar ik in opgegroeid ben dan vervangen wordt door een moslimcultuur waarin niks meer mag; waar ik van een toren wordt gegooid als ik zeg dat ik ook op mannen val, ik verkettert wordt omdat ik niet in een god geloof en waar alle vrouwen zich moeten verkleden als pinguïn als ze de straat op willen
daar zit ik dus ECHT NIET op te wachten
quote:als het je niet bevalt hier dan tief je toch lekker op
Weleens van realisme gehoord?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
weet je wat mij zorgen baart. dat hier over 20 jaar meer dan de helft van de bevolking moslim is en dat het nederland waar ik in opgegroeid ben dan vervangen wordt door een moslimcultuur waarin niks meer mag; waar ik van een toren wordt gegooid als ik zeg dat ik ook op mannen val, ik verkettert wordt omdat ik niet in een god geloof en waar alle vrouwen zich moeten verkleden als pinguïn als ze de straat op willen
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ik vraag altijd eerst gewoon of ze misschien samen iets wil drinken hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
als een vrouw met een minirokje over straat loopt roepen jullie haar na met hoer; nee dat is tolerant wil je zeggen
[..]
[..]
We laugh because we DONT CAREquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja lach lekker en noem me een racist. i really don't care
ik vind je eerder een beetje dom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja lach lekker en noem me een racist. i really don't care
Ik help dagelijks oma's met oversteken en ik wil niets met de Telegraaf te maken hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch helemaal niet! Al is het maar 5% die zich daarmee bezig houdt! Het zijn wel die Marokkanen die in de krant komen.
Net zoals ik niet op dit soort aantoonbare leugens zit te wachten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja dat weet ik dat jij dat vind, slimmerdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind je eerder een beetje dom.
waar woon je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja dat weet ik dat jij dat vind, slimmerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
ik bedoel maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Flodder450 het volgende:
TS moet zich niet aanstellen
ik mep toch ook niemand in elkaar als ie iets over god zegt?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:30 schreef Appelknaller het volgende:
Eens met klacht, leer eens van de geschiedenis mensen. Haat en intolerantie tegen een bepaalde bevolkingsgroep leidt altijd tot ellende.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Val_van_Srebrenicaja je hoeft het ook niet te overdrijven. zeiken omdat ik een pet op heb in de klas maar een hoofddoek mag wel. en dan zeiken hun dat ze gediscrimineerd worden. nou neem me niet kwalijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
Whahaha, en wat nu dan? ga je dreigen dat je me komt opzoeken![]()
landraaf in limburg
Dit bedoel ik dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef weert-gilders het volgende:
Ga eens bij jezelf te rade hoe dat nou zou komen.. Lees eens een krant kijk eens naar het nieuwsJe zult daar veel antwoorden op je vraag vinden..
Of je het zal begrijpen is een tweede want zie je alleen maar zaken verdraaien op de home en zaken bagatelliseren...
Dat van die pet vind ik wel een terechte klacht, er staat immers nergens in de Koran dat ze een hoofddoek moeten dragen. Dus het zou idd ook niet mogen als je geen pet op zou mogen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:34 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja je hoeft het ook niet te overdrijven. zeiken omdat ik een pet op heb in de klas maar een hoofddoek mag wel. en dan zeiken hun dat ze gediscrimineerd worden. nou neem me niet kwalijk
o hahaha, wat orgineel. ga weg jij simpele ziel. ik heb niet eens een accent (niet in het noorden althans, hier in limburg wel) en waarschijnlijk nog een hardere G dan jij hebt. dus kom me daar niet mee aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Dat verklaart wel je slechte beheersing van het nederlands.
Meeste anti-moslims komen juist uit de Randstad, van die 'gemiddelde, hardwerkende mensen die het zat zijn'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]ik ben wel gek zeg, limburg ontwijk ik liever. maar vind t wel interessant om te zien dat de meeste anti-moslim mensen uit kleine kutdorpjes komen.
WTF, dat is dus echt waar?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:37 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Dat van die pet vind ik wel een terechte klacht, er staat immers nergens in de Koran dat ze een hoofddoek moeten dragen. Dus het zou idd ook niet mogen als je geen pet op zou mogen.
ik anti-moslim?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]ik ben wel gek zeg, limburg ontwijk ik liever. maar vind t wel interessant om te zien dat de meeste anti-moslim mensen uit kleine kutdorpjes komen.
Als ik over straat loop word ik nooit vriendelijk aangekeken door n groepje moslims. Altijd duister en vooral heel kwaad (lees: stoer) met vervolgens een 'kijk voor je kankerjong' preek naar je kop geslingerd te krijgen. Om maar te zwijgen wat er gebeurt als je daarop ingaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef Ali53J het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Ik zal niet ontkennen dat er geen problemen zijn met moslims
. Het is alleen heel erg ongeciviliseerd om alle moslims te haten omdat radicale moslims nare dingen doen
. Wat kunnen geciviliseerde moslims er aan doen wat radicale moslims hebben gedaan?
![]()
Moslims kijken toch ook niet alle Nederlanders erop aan wat Karst T. heeft gedaan...![]()
De haat jegens moslims moet echt stoppen voordat de kloof tussen beide groepen nog groter zal worden met alle gevolgen vandien![]()
hahahha je moest eens weten jijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Zero17 het volgende:
Apenkutkop, tieft ff lekker op naar je neo-nazistische meetings als het je niet bevalt met buitenlanders in de maatschappij. Hoe ironisch is het trouwens dat jij je bek open durft te trekken over tolerantie. Types zoals jij laten maar weer eens zien dat de kortzichtigen nog steeds niet zijn uitgestorven.
Als je zoveel om ze geeft stuur ze dan terug naar waar ze vandaan komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik anti-moslim?![]()
vandaar dat ik ook moslim vrienden heb, waar ik overigens heel veel om geef.
ik ben niet anti-moslim, ik ben alleen tegen extremisten en dat ik mijn mening niet meer mag geven of iemand zeikt alweer dat ik z'n geloof beledig
Mijn G is lekker Brabants zacht, maar ik weet, in tegenstelling tot jou, wel wanneer ik een d, een t of een dt moet gebruiken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o hahaha, wat orgineel. ga weg jij simpele ziel. ik heb niet eens een accent (niet in het noorden althans, hier in limburg wel) en waarschijnlijk nog een hardere G dan jij hebt. dus kom me daar niet mee aan
of anti marokkaan, ook goed. als je dit soort dingen zegt:quote:
dan ben je gewoon een mongool. wie is 'jullie'?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
als een vrouw met een minirokje over straat loopt roepen jullie haar na met hoer; nee dat is tolerant wil je zeggen
Kan me niet aan het idee onttrekken dat Nederland al ruim 50 jaar haar stinkende best doet die kloof te dichten.. Ga eens een uurtje wandelen door Rotterdam-Zuid van de Erasmus brug richting Slinge... Ga eens een uurtje wandelen op het Kanaleneiland te Utrecht, Amsterdam, Den-Haag, Gouda enzovoorts enzovoorts en dan zul je zeggen als je daar loopt goh niets aan de hand ik zou me hier thuis voelen.. En daar wringt nou juist de schoenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef Ali53J het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Ik zal niet ontkennen dat er geen problemen zijn met moslims
. Het is alleen heel erg ongeciviliseerd om alle moslims te haten omdat radicale moslims nare dingen doen
. Wat kunnen geciviliseerde moslims er aan doen wat radicale moslims hebben gedaan?
![]()
Moslims kijken toch ook niet alle Nederlanders erop aan wat Karst T. heeft gedaan...![]()
De haat jegens moslims moet echt stoppen voordat de kloof tussen beide groepen nog groter zal worden met alle gevolgen vandien![]()
quote:Wilders zou geen schijn van kans maken als die "koeltoer" ons zoveel goeds bracht en als er echt niets aan de hand zou zijn en het echt allemaal maar opgeblazen wordt en breed uitgemeten in de pers..
De waarheid is helaas anders.. We zitten opgescheept met mensen die zich klem vast gebeten hebben in een achterlijke klote cultuur waar vrouwen behandeld worden als stront. waar geweld heel gewoon is en waar er geen enkel respect is voor andere culturen en gebruiken..
En waarom vraag je je dan af? Nederland heeft deze mensen reeds 50 jaar (sinds de jaren 60) in alles voorzien.. geld, onderdak, onderwijs, zorg, subsidies, knuffelprojecten en ga maar door! En dan nog zo ondankbaar reageren Vindt je het gek dat er dan steeds meer Nederlanders bij komen die zeggen: rot op met je klote cultuur als het je niet bevalt is daar Schiphol![]()
hahaha, faalhaas. een beetje tegen mij gaan lullen over correct nederlands terwijl ie met die kut zachte g spreektquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:44 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Mijn G is lekker Brabants zacht, maar ik weet, in tegenstelling tot jou, wel wanneer ik een d, een t of een dt moet gebruiken.
volgens mij ben je dan gewoon een bange kneus die overal spoken ziet. ik ontken niet dat er marokkanen zijn die agressief reageren als je ze iets te lang aankijkt. maar dat geldt ook voor andere bevolkingsgroepen. ik woon al een paar jaar in de baarsjes in amsterdam, in een wijk met bijna alleen maar moslims, en ik heb nog nooit ruzie met iemand gehad om zo'n domme reden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als ik over straat loop word ik nooit vriendelijk aangekeken door n groepje moslims. Altijd duister en vooral heel kwaad (lees: stoer) met vervolgens een 'kijk voor je kankerjong' preek naar je kop geslingerd te krijgen. Om maar te zwijgen wat er gebeurt als je daarop ingaat.
Dit is geen incidentele situatie, dit gebeurt dagelijks meerdere malen op heel veel plekken. Daarom haat men dat volk, en ik kan ze geen ongelijk geven.
Haha, waar kom jij vandaan, sloten helpen niet meer tegenwoordig hoor, de geluksfactor! Dat is het!.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Kan me niet aan het idee onttrekken dat Nederland al ruim 50 jaar haar stinkende best doet die kloof te dichten.. Ga eens een uurtje wandelen door Rotterdam-Zuid van de Erasmus brug richting Slinge... Ga eens een uurtje wandelen op het Kanaleneiland te Utrecht, Amsterdam, Den-Haag, Gouda enzovoorts enzovoorts en dan zul je zeggen als je daar loopt goh niets aan de hand ik zou me hier thuis voelen.. En daar wringt nou juist de schoenWant Nederlanders voelen zich daar niet meer thuis niet meer veilig zij voelen zich daar buitenlander in eigen land
Vrouwen worden nagepssst en nagefloten.. Ouderen voelen zich niet veilig. Je kunt niets achterlaten zonder slot als je zelf al veilig over straat kunt.
Nogmaals speciaal voor jou Ali:
[..]
Dat zei zo'n gast die bij de PVV zit laatst ook op TV maar denk je nu echt dat men dat serieus kan nemen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik anti-moslim?![]()
vandaar dat ik ook moslim vrienden heb, waar ik overigens heel veel om geef.
ik ben niet anti-moslim, ik ben alleen tegen extremisten en dat ik mijn mening niet meer mag geven of iemand zeikt alweer dat ik z'n geloof beledig
wat een bullshitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Kan me niet aan het idee onttrekken dat Nederland al ruim 50 jaar haar stinkende best doet die kloof te dichten.. Ga eens een uurtje wandelen door Rotterdam-Zuid van de Erasmus brug richting Slinge... Ga eens een uurtje wandelen op het Kanaleneiland te Utrecht, Amsterdam, Den-Haag, Gouda enzovoorts enzovoorts en dan zul je zeggen als je daar loopt goh niets aan de hand ik zou me hier thuis voelen.. En daar wringt nou juist de schoenWant Nederlanders voelen zich daar niet meer thuis niet meer veilig zij voelen zich daar buitenlander in eigen land
Vrouwen worden nagepssst en nagefloten.. Ouderen voelen zich niet veilig. Je kunt niets achterlaten zonder slot als je zelf al veilig over straat kunt.
Moet ik nu ook het land uit omdat ik anders ben dan jij?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:47 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hahaha, faalhaas. een beetje tegen mij gaan lullen over correct nederlands terwijl ie met die kut zachte g spreektd, t, dt, whatever
de mensen die altijd zeiken: ''ik wordt gediscrimineerd''. die ''jullie'' roepen dat wel het hardst maar doen andersom precies hetzelfde. als je je gewoon een beetje geïntegreerd gedraagt discrimineert niemand je (op een paar nazi's met het iq van lik m'n kut na), maar als je het altijd en eeuwig over je god hebt krijgen mensen daar al snel genoeg vanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
of anti marokkaan, ook goed. als je dit soort dingen zegt:
[..]
dan ben je gewoon een mongool. wie is 'jullie'?
per directquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Moet ik nu ook het land uit omdat ik anders ben dan jij?
en waar haal jij vandaan dat al die mensen vinden dat ze gediscrimineerd worden? het zit allemaal in je hoofd apie. en wederom, wie is 'jullie'?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
de mensen die altijd zeiken: ''ik wordt gediscrimineerd''. die ''jullie'' roepen dat wel het hardst maar doen andersom precies hetzelfde. als je je gewoon een beetje geïntegreerd gedraagt discrimineert niemand je (op een paar nazi's met het iq van lik m'n kut na), maar als je het altijd en eeuwig over je god hebt krijgen mensen daar al snel genoeg van
Tja ach de peilingen liegen er anders niet omquote:
Gelukkig geven peilingen ook de waarheid weer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Tja ach de peilingen liegen er anders niet omDoor dergelijke ontkenningen van de gevestigde orde is dit probleem zo ontspoort en is er de haat over en weer..
Het is echter heel simpel.. Als jij ergens heen gaat dien je je aan te passen aan de plek waar je heen gaat.. En wil je dat niet dien je die plek te verlaten. het kan niet zo zijn dat de waard zich aan moet gaan passen aan zijn gastenEn dat is wat dit volk wil..
ik heb ook een schijthekel aan mensen die hier al tig jaar wonen en nog nauwelijks nederlands spreken maar jij doet alsof iedere nederlander zich in een moslimwijk onveilig en ongelukkig voelt, dat is bullshit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Tja ach de peilingen liegen er anders niet omDoor dergelijke ontkenningen van de gevestigde orde is dit probleem zo ontspoort en is er de haat over en weer..
Het is echter heel simpel.. Als jij ergens heen gaat dien je je aan te passen aan de plek waar je heen gaat.. En wil je dat niet dien je die plek te verlaten. het kan niet zo zijn dat de waard zich aan moet gaan passen aan zijn gastenEn dat is wat dit volk wil..
ik heb me duidelijk gemaakt. als jij dit niet begrijpt dan kan ik daar ook niks aan doen. ik ga het bericht niet weer opnieuw typen met andere lettertjes maar dezelfde boodschap. puzzel het uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en waar haal jij vandaan dat al die mensen vinden dat ze gediscrimineerd worden? het zit allemaal in je hoofd apie. en wederom, wie is 'jullie'?
Dat heb ik dus van een vriend van me die moslim is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
WTF, dat is dus echt waar?!. Mijn leraar Levensbeschouwing zei dat ook al maar toen lol'de ik hem tan2 hard.
. Kortom : bron?! bron?!
.
En jij bent met je harde G anders dan de meerderheid van de Limburgers, ga jij dan ook uit eigen beweging naar een plek waar je niet opvalt met je afwijking?quote:
quote:Geplaatst door mo0346.
Ach joh, als er 1 word gedood komen er weer 10 neefjes bij die wraak nemen.
En ik vind het wel leuk voor de Amerikaanse familie's.
Afscheid die ze hebben genomen voordat die man naar Afganistan vertrok, en nu kennen ze hem alleen van foto's. En zullen die begravenis meemaken, en maar huilen. Vrouw is weduw, de moeder barst in tranen uit.
Maar op dat moment wil ik met helikopter over ze heenvliegen en bijtend zuur over ze heen gooien.
En de kist natuurlijk verbranden met Amerikaanse vlag erbij
Even later
Voor elke weduwe dat erbij komt van een dooie Amerikaanse soldaat, zoom ik 100x in op haar gezicht, als ik die mooi op een A3 tje heb, print ik hem uit, en spuit ik recht op haar face.
ja fok is lekker vredelievendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Doler12 het volgende:
Moet je even bij Marokko.nl langsgaan. Je bloeddruk zal omhoog schieten, wat een haat verschijnt toch altijd op die site![]()
hahaha, grappig hoor. net probeer je me nog belachelijk te maken om een accent dat ik niet blijk te hebben. en nu heb ik een afwijking omdat ik dat debiele accent niet heb. leuk hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Antaresje het volgende:
[..]
En jij bent met je harde G anders dan de meerderheid van de Limburgers, ga jij dan ook uit eigen beweging naar een plek waar je niet opvalt met je afwijking?
ik weet wel wie je bedoelt maar al die dingen die jij die hele groep toebedeelt slaan nergens op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik heb me duidelijk gemaakt. als jij dit niet begrijpt dan kan ik daar ook niks aan doen. ik ga het bericht niet weer opnieuw typen met andere lettertjes maar dezelfde boodschap. puzzel het uit
Nou, ik probeer alleen maar een beetje een inschatting te maken waar al die frustratie van je vandaan komt. Maar ik begin het al een beetje te snappen, lijkt op een combinatie van zelfhaat en een minderwaardigheids complex.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hahaha, grappig hoor. net probeer je me nog belachelijk te maken om een accent dat ik niet blijk te hebben. en nu heb ik een afwijking omdat ik dat debiele accent niet heb. leuk hoormaar ja dat was ik zowiezo al van plan
Gewoon een vraagje: waarom die username?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hahaha, grappig hoor. net probeer je me nog belachelijk te maken om een accent dat ik niet blijk te hebben. en nu heb ik een afwijking omdat ik dat debiele accent niet heb. leuk hoormaar ja dat was ik zowiezo al van plan
Dat zie je me helemaal nergens zeggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb ook een schijthekel aan mensen die hier al tig jaar wonen en nog nauwelijks nederlands spreken maar jij doet alsof iedere nederlander zich in een moslimwijk onveilig en ongelukkig voelt, dat is bullshit.
en waar concludeer je dat uit dan? dat wil ik dan ook wel eens wetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Nou, ik probeer alleen maar een beetje een inschatting te maken waar al die frustratie van je vandaan komt. Maar ik begin het al een beetje te snappen, lijkt op een combinatie van zelfhaat en een minderwaardigheids complex.
Fok valt nog wel mee vergeleken met Marroko.nl, maar inderdaad internet heldenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja fok is lekker vredelievendinternethelden
omdat niemand anders dan ik op zo'n naam komtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje: waarom die username?
Het werkt anders goed in andere steden. Denk aan chinatown oid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Ze komen ondanks dat ze een klein deel van de Nederlandse bevolking uitmaken wel vaak negatief in het nieuws.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ja dat was mijn enige idee ook eigelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Alle religies zijn eigenlijk kut
Kan jij niet eens even uit mijn topic blijven met je hersenloze gezwamquote:
Als je zo ongenuanceerd en hersenloos bent dan heb je de wereld niet begrepenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |