abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74132905
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef weert-gilders het volgende:

[..]

Tja ach de peilingen liegen er anders niet om Door dergelijke ontkenningen van de gevestigde orde is dit probleem zo ontspoort en is er de haat over en weer..

Het is echter heel simpel.. Als jij ergens heen gaat dien je je aan te passen aan de plek waar je heen gaat.. En wil je dat niet dien je die plek te verlaten. het kan niet zo zijn dat de waard zich aan moet gaan passen aan zijn gasten En dat is wat dit volk wil..
ik heb ook een schijthekel aan mensen die hier al tig jaar wonen en nog nauwelijks nederlands spreken maar jij doet alsof iedere nederlander zich in een moslimwijk onveilig en ongelukkig voelt, dat is bullshit.
pi_74132910
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:54 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

en waar haal jij vandaan dat al die mensen vinden dat ze gediscrimineerd worden? het zit allemaal in je hoofd apie. en wederom, wie is 'jullie'?
ik heb me duidelijk gemaakt. als jij dit niet begrijpt dan kan ik daar ook niks aan doen. ik ga het bericht niet weer opnieuw typen met andere lettertjes maar dezelfde boodschap. puzzel het uit
pi_74132925
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

WTF, dat is dus echt waar?! . Mijn leraar Levensbeschouwing zei dat ook al maar toen lol'de ik hem tan2 hard. . Kortom : bron?! bron?! .
Dat heb ik dus van een vriend van me die moslim is.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_74132972
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

per direct
En jij bent met je harde G anders dan de meerderheid van de Limburgers, ga jij dan ook uit eigen beweging naar een plek waar je niet opvalt met je afwijking?
pi_74132990
Moet je even bij Marokko.nl langsgaan. Je bloeddruk zal omhoog schieten, wat een haat verschijnt toch altijd op die site
quote:
Geplaatst door mo0346.
Ach joh, als er 1 word gedood komen er weer 10 neefjes bij die wraak nemen.

En ik vind het wel leuk voor de Amerikaanse familie's.

Afscheid die ze hebben genomen voordat die man naar Afganistan vertrok, en nu kennen ze hem alleen van foto's. En zullen die begravenis meemaken, en maar huilen. Vrouw is weduw, de moeder barst in tranen uit.

Maar op dat moment wil ik met helikopter over ze heenvliegen en bijtend zuur over ze heen gooien.

En de kist natuurlijk verbranden met Amerikaanse vlag erbij

Even later
Voor elke weduwe dat erbij komt van een dooie Amerikaanse soldaat, zoom ik 100x in op haar gezicht, als ik die mooi op een A3 tje heb, print ik hem uit, en spuit ik recht op haar face.
pi_74133074
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Doler12 het volgende:
Moet je even bij Marokko.nl langsgaan. Je bloeddruk zal omhoog schieten, wat een haat verschijnt toch altijd op die site
ja fok is lekker vredelievend internethelden
pi_74133101
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Antaresje het volgende:

[..]

En jij bent met je harde G anders dan de meerderheid van de Limburgers, ga jij dan ook uit eigen beweging naar een plek waar je niet opvalt met je afwijking?
hahaha, grappig hoor. net probeer je me nog belachelijk te maken om een accent dat ik niet blijk te hebben. en nu heb ik een afwijking omdat ik dat debiele accent niet heb. leuk hoor maar ja dat was ik zowiezo al van plan
pi_74133138
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik heb me duidelijk gemaakt. als jij dit niet begrijpt dan kan ik daar ook niks aan doen. ik ga het bericht niet weer opnieuw typen met andere lettertjes maar dezelfde boodschap. puzzel het uit
ik weet wel wie je bedoelt maar al die dingen die jij die hele groep toebedeelt slaan nergens op.
pi_74133161
Meeste moslims juichen juist toe en deelt geen correct gedrag aan andere toe aan degene fout doet.
Daar komt ook deels problemen vandaan.

Tegenwoordig hebben moslim zelfde probleem en situatie als christen in begin 19 eeuw..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_74133252
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

hahaha, grappig hoor. net probeer je me nog belachelijk te maken om een accent dat ik niet blijk te hebben. en nu heb ik een afwijking omdat ik dat debiele accent niet heb. leuk hoor maar ja dat was ik zowiezo al van plan
Nou, ik probeer alleen maar een beetje een inschatting te maken waar al die frustratie van je vandaan komt. Maar ik begin het al een beetje te snappen, lijkt op een combinatie van zelfhaat en een minderwaardigheids complex.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:07:35 #86
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_74133261
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

Gewoon een vraagje: waarom die username?
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:08:25 #87
240657 weert-gilders
Verdeel en heers
pi_74133296
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik heb ook een schijthekel aan mensen die hier al tig jaar wonen en nog nauwelijks nederlands spreken maar jij doet alsof iedere nederlander zich in een moslimwijk onveilig en ongelukkig voelt, dat is bullshit.
Dat zie je me helemaal nergens zeggen Maar het is wel de waarheid helaas.. Het overgrote deel van de autochtone bevolking trekt niet voor niets weg uit die wijken... En natuurlijk er blijven ook mensen wonen die het zich minder aantrekken. En uiteraard zijn er zat goede allochtonen en moslims..

Echter heb nog nergens een moslim groepering op zien staan die openlijk afstand nemen van de Islam op standpunten zoals homohaat etc.. Kijk naar de katholieke kerk in Nederland die nemen indien ze het niet eens zijn met het Vaticaan ook openlijk afstand.. Een mening kan alleen veranderd worden als er duidelijk zichtbare daden gesteld worden. Moslims zijn positief onzichtbaar.. Maar negatief des te meer.. Het lijkt wel of de moslimgemeenschap het wel best vindt...
Help Geert Wilders de vrijheid van het debat te behouden steun hem door een klein bedrag te storten op Bankrekeningnr: 67.04.72.344 t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag
pi_74133317
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Nou, ik probeer alleen maar een beetje een inschatting te maken waar al die frustratie van je vandaan komt. Maar ik begin het al een beetje te snappen, lijkt op een combinatie van zelfhaat en een minderwaardigheids complex.
en waar concludeer je dat uit dan? dat wil ik dan ook wel eens weten
pi_74133327
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:02 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja fok is lekker vredelievend internethelden
Fok valt nog wel mee vergeleken met Marroko.nl, maar inderdaad internet helden
pi_74133359
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Gewoon een vraagje: waarom die username?
omdat niemand anders dan ik op zo'n naam komt
pi_74133416
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef Karzai het volgende:
Moslims bestaan niet
Kom maar eens kijken in Boxtel oost dan...
pi_74134132
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef weert-gilders het volgende:

[..]

Tja ach de peilingen liegen er anders niet om Door dergelijke ontkenningen van de gevestigde orde is dit probleem zo ontspoort en is er de haat over en weer..

Het is echter heel simpel.. Als jij ergens heen gaat dien je je aan te passen aan de plek waar je heen gaat.. En wil je dat niet dien je die plek te verlaten. het kan niet zo zijn dat de waard zich aan moet gaan passen aan zijn gasten En dat is wat dit volk wil..
Het werkt anders goed in andere steden. Denk aan chinatown oid.

Als je een bevolkingsgroep een "eigen" wijk geeft gaan ze vanzelf aan het imago werken zodat er bedrijvigheid kan blijven plaatsvinden.

Juist het wegmoffelen van deze minderheid heeft ervoor gezorgd dat het nu zo uit de klauwen loopt.

Maar om ff je analogie te volgen,
Maandag: Je vriendin komt op bezoek
Dinsdag: Je ouders komen op bezoek
Woensdag: Je vrienden komen op bezoek
Donderdag: Je buren komen op bezoek

En alle dagen zet jij keiharde trancemuziek op en drink je 3 liter bier
of alle dagen zet je kaarsjes aan en strooi je rozenblaadjes tot aan de slaapkamer
of alle dagen zit je met de pootjes omhoog en vertel je dat je genoeg vitamientjes eet.
etc.

Tuurlijk moet de gastheer zich aanpassen aan zijn gezelschap. Tenzij je koningin beatrix bent ofzo, dan niet ofc.
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:49:40 #93
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_74134767
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja want ale marokkanen beroven oude oma's, ontduiken belasting en zijn werkeloos hou toch op man.
Ze komen ondanks dat ze een klein deel van de Nederlandse bevolking uitmaken wel vaak negatief in het nieuws.
Maar ja , dan hebben we het meer over Marokkanen en niet over moslims.
Alhoewel je het nieuws maar hoef te kijken en dan heeft één of andere moslim zich eigen weer opgeblazen in de naam van Allah.

'T is gewoon een kutreligie

Alle religies zijn eigenlijk kut
Ik ben inmiddels overleden
pi_74134814
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:49 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ja dat was mijn enige idee ook eigelijk
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_74134844
quote:
helemaal mee eens
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:54:57 #96
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_74134950
elke minderheid in dit land voelt zich bedreigt, daarom vormen ze hechte groepen en stellen ze zich aggressief op om zo 'hun' terrien af te bakenen. Dit heeft niks met religie te maken dat is nou eenmaal hoe mensen zijn, gelukkig worden meeste mensen met de jaren verstandiger en vervalt dit gedrag rond de middelbare school

religie zorgt er echter voor dat mensen niet meer nadenken over belangrijke zaken, religeuze gemeenschappen zorgen ervoor dat deze onwetendheid gehandhaafd word. Mocht iemand toch zo slim worden om vragen te gaan stellen dan worden die verbannen (of erger).

Forgive them for they know not what they do

een leuk idee maar sommige mentale gehandicapte horen toch echt in een inrichting of op z'n minst onder streng toezicht
ik zeg niet dat alle religeuzen een geestelijke afwijking hebben maar wel dat ze zichzelf belemmeren in hun verstand en voor je het weet ziet 1 groep de andere groep als niks meer dan slimme apen die je gerust mag mishandelen voor je eige vermaak
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_74135155
Haat vind ik overdreven.
En die negatieve reacties zijn hier altijd al. Niks nieuws dus.
Als je er niet tegen kan kan je beter een ander forum nemen want hier is het forumgevoelsleven best hard
smakelijk
  woensdag 28 oktober 2009 @ 00:21:38 #98
261499 Ali53J
Iedereen is belangrijk
pi_74135707
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

helemaal mee eens
Kan jij niet eens even uit mijn topic blijven met je hersenloze gezwam . Ongeciviliseerde tokkie dat je bent...
pi_74137211
quote:

Als je zo ongenuanceerd en hersenloos bent dan heb je de wereld niet begrepen
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74137239
Man het neemt juist af

TS had hier een paar jaar geleden moeten zijn

[ Bericht 10% gewijzigd door Manono op 28-10-2009 02:21:49 ]
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')