ik heb ook een schijthekel aan mensen die hier al tig jaar wonen en nog nauwelijks nederlands spreken maar jij doet alsof iedere nederlander zich in een moslimwijk onveilig en ongelukkig voelt, dat is bullshit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Tja ach de peilingen liegen er anders niet omDoor dergelijke ontkenningen van de gevestigde orde is dit probleem zo ontspoort en is er de haat over en weer..
Het is echter heel simpel.. Als jij ergens heen gaat dien je je aan te passen aan de plek waar je heen gaat.. En wil je dat niet dien je die plek te verlaten. het kan niet zo zijn dat de waard zich aan moet gaan passen aan zijn gastenEn dat is wat dit volk wil..
ik heb me duidelijk gemaakt. als jij dit niet begrijpt dan kan ik daar ook niks aan doen. ik ga het bericht niet weer opnieuw typen met andere lettertjes maar dezelfde boodschap. puzzel het uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en waar haal jij vandaan dat al die mensen vinden dat ze gediscrimineerd worden? het zit allemaal in je hoofd apie. en wederom, wie is 'jullie'?
Dat heb ik dus van een vriend van me die moslim is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
WTF, dat is dus echt waar?!. Mijn leraar Levensbeschouwing zei dat ook al maar toen lol'de ik hem tan2 hard.
. Kortom : bron?! bron?!
.
En jij bent met je harde G anders dan de meerderheid van de Limburgers, ga jij dan ook uit eigen beweging naar een plek waar je niet opvalt met je afwijking?quote:
quote:Geplaatst door mo0346.
Ach joh, als er 1 word gedood komen er weer 10 neefjes bij die wraak nemen.
En ik vind het wel leuk voor de Amerikaanse familie's.
Afscheid die ze hebben genomen voordat die man naar Afganistan vertrok, en nu kennen ze hem alleen van foto's. En zullen die begravenis meemaken, en maar huilen. Vrouw is weduw, de moeder barst in tranen uit.
Maar op dat moment wil ik met helikopter over ze heenvliegen en bijtend zuur over ze heen gooien.
En de kist natuurlijk verbranden met Amerikaanse vlag erbij
Even later
Voor elke weduwe dat erbij komt van een dooie Amerikaanse soldaat, zoom ik 100x in op haar gezicht, als ik die mooi op een A3 tje heb, print ik hem uit, en spuit ik recht op haar face.
ja fok is lekker vredelievendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Doler12 het volgende:
Moet je even bij Marokko.nl langsgaan. Je bloeddruk zal omhoog schieten, wat een haat verschijnt toch altijd op die site![]()
hahaha, grappig hoor. net probeer je me nog belachelijk te maken om een accent dat ik niet blijk te hebben. en nu heb ik een afwijking omdat ik dat debiele accent niet heb. leuk hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Antaresje het volgende:
[..]
En jij bent met je harde G anders dan de meerderheid van de Limburgers, ga jij dan ook uit eigen beweging naar een plek waar je niet opvalt met je afwijking?
ik weet wel wie je bedoelt maar al die dingen die jij die hele groep toebedeelt slaan nergens op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik heb me duidelijk gemaakt. als jij dit niet begrijpt dan kan ik daar ook niks aan doen. ik ga het bericht niet weer opnieuw typen met andere lettertjes maar dezelfde boodschap. puzzel het uit
Nou, ik probeer alleen maar een beetje een inschatting te maken waar al die frustratie van je vandaan komt. Maar ik begin het al een beetje te snappen, lijkt op een combinatie van zelfhaat en een minderwaardigheids complex.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hahaha, grappig hoor. net probeer je me nog belachelijk te maken om een accent dat ik niet blijk te hebben. en nu heb ik een afwijking omdat ik dat debiele accent niet heb. leuk hoormaar ja dat was ik zowiezo al van plan
Gewoon een vraagje: waarom die username?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hahaha, grappig hoor. net probeer je me nog belachelijk te maken om een accent dat ik niet blijk te hebben. en nu heb ik een afwijking omdat ik dat debiele accent niet heb. leuk hoormaar ja dat was ik zowiezo al van plan
Dat zie je me helemaal nergens zeggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb ook een schijthekel aan mensen die hier al tig jaar wonen en nog nauwelijks nederlands spreken maar jij doet alsof iedere nederlander zich in een moslimwijk onveilig en ongelukkig voelt, dat is bullshit.
en waar concludeer je dat uit dan? dat wil ik dan ook wel eens wetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Nou, ik probeer alleen maar een beetje een inschatting te maken waar al die frustratie van je vandaan komt. Maar ik begin het al een beetje te snappen, lijkt op een combinatie van zelfhaat en een minderwaardigheids complex.
Fok valt nog wel mee vergeleken met Marroko.nl, maar inderdaad internet heldenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja fok is lekker vredelievendinternethelden
omdat niemand anders dan ik op zo'n naam komtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje: waarom die username?
Het werkt anders goed in andere steden. Denk aan chinatown oid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Tja ach de peilingen liegen er anders niet omDoor dergelijke ontkenningen van de gevestigde orde is dit probleem zo ontspoort en is er de haat over en weer..
Het is echter heel simpel.. Als jij ergens heen gaat dien je je aan te passen aan de plek waar je heen gaat.. En wil je dat niet dien je die plek te verlaten. het kan niet zo zijn dat de waard zich aan moet gaan passen aan zijn gastenEn dat is wat dit volk wil..
Ze komen ondanks dat ze een klein deel van de Nederlandse bevolking uitmaken wel vaak negatief in het nieuws.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja want ale marokkanen beroven oude oma's, ontduiken belasting en zijn werkelooshou toch op man.
Ja dat was mijn enige idee ook eigelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Alle religies zijn eigenlijk kut
Kan jij niet eens even uit mijn topic blijven met je hersenloze gezwamquote:
Als je zo ongenuanceerd en hersenloos bent dan heb je de wereld niet begrepenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |