abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:46:40 #61
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_74132348
* Precizionist loopt de lokale AH binnen.

Meneer, mag ik u vragen hoe laat het is?

...

Meneer?

WAT WAT WAT? NEE MAN GEEN PAPIEREN WEG IK NIKS HEB WEG WEG WEG WAAROM JIJ ZO FRIND IK WIL WET WAROM JIJ PRAATTE WATSDAARMEE!!!!?

Oke oke rustig... jeez...

>____>
*persoon in kwestie haalt groepje vrienden*
HEE KAAS! JE MOEDER!

--------------------------------

Op dat punt had ik het gehad.
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:46:55 #62
240657 weert-gilders
Verdeel en heers
pi_74132359
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef Ali53J het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus . Ik zal niet ontkennen dat er geen problemen zijn met moslims . Het is alleen heel erg ongeciviliseerd om alle moslims te haten omdat radicale moslims nare dingen doen . Wat kunnen geciviliseerde moslims er aan doen wat radicale moslims hebben gedaan?
Moslims kijken toch ook niet alle Nederlanders erop aan wat Karst T. heeft gedaan...
De haat jegens moslims moet echt stoppen voordat de kloof tussen beide groepen nog groter zal worden met alle gevolgen vandien
Kan me niet aan het idee onttrekken dat Nederland al ruim 50 jaar haar stinkende best doet die kloof te dichten.. Ga eens een uurtje wandelen door Rotterdam-Zuid van de Erasmus brug richting Slinge... Ga eens een uurtje wandelen op het Kanaleneiland te Utrecht, Amsterdam, Den-Haag, Gouda enzovoorts enzovoorts en dan zul je zeggen als je daar loopt goh niets aan de hand ik zou me hier thuis voelen.. En daar wringt nou juist de schoen Want Nederlanders voelen zich daar niet meer thuis niet meer veilig zij voelen zich daar buitenlander in eigen land Vrouwen worden nagepssst en nagefloten.. Ouderen voelen zich niet veilig. Je kunt niets achterlaten zonder slot als je zelf al veilig over straat kunt.

Nogmaals speciaal voor jou Ali:
quote:
Wilders zou geen schijn van kans maken als die "koeltoer" ons zoveel goeds bracht en als er echt niets aan de hand zou zijn en het echt allemaal maar opgeblazen wordt en breed uitgemeten in de pers..

De waarheid is helaas anders.. We zitten opgescheept met mensen die zich klem vast gebeten hebben in een achterlijke klote cultuur waar vrouwen behandeld worden als stront. waar geweld heel gewoon is en waar er geen enkel respect is voor andere culturen en gebruiken..

En waarom vraag je je dan af? Nederland heeft deze mensen reeds 50 jaar (sinds de jaren 60) in alles voorzien.. geld, onderdak, onderwijs, zorg, subsidies, knuffelprojecten en ga maar door! En dan nog zo ondankbaar reageren Vindt je het gek dat er dan steeds meer Nederlanders bij komen die zeggen: rot op met je klote cultuur als het je niet bevalt is daar Schiphol
Help Geert Wilders de vrijheid van het debat te behouden steun hem door een klein bedrag te storten op Bankrekeningnr: 67.04.72.344 t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag
pi_74132380
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:44 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Mijn G is lekker Brabants zacht, maar ik weet, in tegenstelling tot jou, wel wanneer ik een d, een t of een dt moet gebruiken.
hahaha, faalhaas. een beetje tegen mij gaan lullen over correct nederlands terwijl ie met die kut zachte g spreekt d, t, dt, whatever
pi_74132434
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Als ik over straat loop word ik nooit vriendelijk aangekeken door n groepje moslims. Altijd duister en vooral heel kwaad (lees: stoer) met vervolgens een 'kijk voor je kankerjong' preek naar je kop geslingerd te krijgen. Om maar te zwijgen wat er gebeurt als je daarop ingaat.
Dit is geen incidentele situatie, dit gebeurt dagelijks meerdere malen op heel veel plekken. Daarom haat men dat volk, en ik kan ze geen ongelijk geven.
volgens mij ben je dan gewoon een bange kneus die overal spoken ziet. ik ontken niet dat er marokkanen zijn die agressief reageren als je ze iets te lang aankijkt. maar dat geldt ook voor andere bevolkingsgroepen. ik woon al een paar jaar in de baarsjes in amsterdam, in een wijk met bijna alleen maar moslims, en ik heb nog nooit ruzie met iemand gehad om zo'n domme reden.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:48:57 #65
274655 Precizionist
Tot in de puntjes.
pi_74132448
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef weert-gilders het volgende:

[..]

Kan me niet aan het idee onttrekken dat Nederland al ruim 50 jaar haar stinkende best doet die kloof te dichten.. Ga eens een uurtje wandelen door Rotterdam-Zuid van de Erasmus brug richting Slinge... Ga eens een uurtje wandelen op het Kanaleneiland te Utrecht, Amsterdam, Den-Haag, Gouda enzovoorts enzovoorts en dan zul je zeggen als je daar loopt goh niets aan de hand ik zou me hier thuis voelen.. En daar wringt nou juist de schoen Want Nederlanders voelen zich daar niet meer thuis niet meer veilig zij voelen zich daar buitenlander in eigen land Vrouwen worden nagepssst en nagefloten.. Ouderen voelen zich niet veilig. Je kunt niets achterlaten zonder slot als je zelf al veilig over straat kunt.

Nogmaals speciaal voor jou Ali:
[..]

Haha, waar kom jij vandaan, sloten helpen niet meer tegenwoordig hoor, de geluksfactor! Dat is het!.
Dit stukje hoort niet bij m'n post hoor.
pi_74132458
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik anti-moslim?
vandaar dat ik ook moslim vrienden heb, waar ik overigens heel veel om geef.

ik ben niet anti-moslim, ik ben alleen tegen extremisten en dat ik mijn mening niet meer mag geven of iemand zeikt alweer dat ik z'n geloof beledig
Dat zei zo'n gast die bij de PVV zit laatst ook op TV maar denk je nu echt dat men dat serieus kan nemen? .
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
pi_74132493
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef weert-gilders het volgende:

[..]

wat een bullshit
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:51:07 #68
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_74132539
Haat tegen buitenlanders is nooit goed, ze zijn hier immers gekomen door onze goedgelovigheid. Maar als ze denken dat ze hier in Nederland zijn om de beest uit te hangen en hier te parasiteren op onze zuurverdiende belasting centen hebben ze het mis. Linea rekte verwijderen en nooit meer terug halen. Daarentegen heb ik net zoveel respect voor Nederlanders als buitenlanders als ze zich naar rato gedragen en presteren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_74132543
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:47 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

hahaha, faalhaas. een beetje tegen mij gaan lullen over correct nederlands terwijl ie met die kut zachte g spreekt d, t, dt, whatever
Moet ik nu ook het land uit omdat ik anders ben dan jij?
pi_74132566
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

of anti marokkaan, ook goed. als je dit soort dingen zegt:
[..]

dan ben je gewoon een mongool. wie is 'jullie'?
de mensen die altijd zeiken: ''ik wordt gediscrimineerd''. die ''jullie'' roepen dat wel het hardst maar doen andersom precies hetzelfde. als je je gewoon een beetje geïntegreerd gedraagt discrimineert niemand je (op een paar nazi's met het iq van lik m'n kut na), maar als je het altijd en eeuwig over je god hebt krijgen mensen daar al snel genoeg van
pi_74132626
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Moet ik nu ook het land uit omdat ik anders ben dan jij?
per direct
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:53:14 #72
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_74132642
Religie is nog best wel(tot op zekere hoogte) altijd een aanzet tot geweld
oorlog(kruistochten)
bloedvergieten(9/11,hoewel de VS daar ook iets mee te maken heeft)
eerwraak("zo zusje,je hebt zonder mijn toestemming geneukt?,ik ga eerst die klootzak afraffelen,en daarna jou!)
ect,ect,ect
pi_74132706
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

de mensen die altijd zeiken: ''ik wordt gediscrimineerd''. die ''jullie'' roepen dat wel het hardst maar doen andersom precies hetzelfde. als je je gewoon een beetje geïntegreerd gedraagt discrimineert niemand je (op een paar nazi's met het iq van lik m'n kut na), maar als je het altijd en eeuwig over je god hebt krijgen mensen daar al snel genoeg van
en waar haal jij vandaan dat al die mensen vinden dat ze gediscrimineerd worden? het zit allemaal in je hoofd apie. en wederom, wie is 'jullie'?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:56:00 #74
240657 weert-gilders
Verdeel en heers
pi_74132756
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat een bullshit
Tja ach de peilingen liegen er anders niet om Door dergelijke ontkenningen van de gevestigde orde is dit probleem zo ontspoort en is er de haat over en weer..

Het is echter heel simpel.. Als jij ergens heen gaat dien je je aan te passen aan de plek waar je heen gaat.. En wil je dat niet dien je die plek te verlaten. het kan niet zo zijn dat de waard zich aan moet gaan passen aan zijn gasten En dat is wat dit volk wil..
Help Geert Wilders de vrijheid van het debat te behouden steun hem door een klein bedrag te storten op Bankrekeningnr: 67.04.72.344 t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:58:39 #75
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_74132894
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef weert-gilders het volgende:

[..]

Tja ach de peilingen liegen er anders niet om Door dergelijke ontkenningen van de gevestigde orde is dit probleem zo ontspoort en is er de haat over en weer..

Het is echter heel simpel.. Als jij ergens heen gaat dien je je aan te passen aan de plek waar je heen gaat.. En wil je dat niet dien je die plek te verlaten. het kan niet zo zijn dat de waard zich aan moet gaan passen aan zijn gasten En dat is wat dit volk wil..
Gelukkig geven peilingen ook de waarheid weer.

In de tijd dat de meerderheid dacht dat de aarde plat was, was dat ook zo.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_74132905
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef weert-gilders het volgende:

[..]

ik heb ook een schijthekel aan mensen die hier al tig jaar wonen en nog nauwelijks nederlands spreken maar jij doet alsof iedere nederlander zich in een moslimwijk onveilig en ongelukkig voelt, dat is bullshit.
pi_74132910
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:54 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

en waar haal jij vandaan dat al die mensen vinden dat ze gediscrimineerd worden? het zit allemaal in je hoofd apie. en wederom, wie is 'jullie'?
ik heb me duidelijk gemaakt. als jij dit niet begrijpt dan kan ik daar ook niks aan doen. ik ga het bericht niet weer opnieuw typen met andere lettertjes maar dezelfde boodschap. puzzel het uit
pi_74132925
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

WTF, dat is dus echt waar?! . Mijn leraar Levensbeschouwing zei dat ook al maar toen lol'de ik hem tan2 hard. . Kortom : bron?! bron?! .
Dat heb ik dus van een vriend van me die moslim is.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_74132972
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

per direct
En jij bent met je harde G anders dan de meerderheid van de Limburgers, ga jij dan ook uit eigen beweging naar een plek waar je niet opvalt met je afwijking?
pi_74132990
Moet je even bij Marokko.nl langsgaan. Je bloeddruk zal omhoog schieten, wat een haat verschijnt toch altijd op die site
quote:
Geplaatst door mo0346.
Ach joh, als er 1 word gedood komen er weer 10 neefjes bij die wraak nemen.

En ik vind het wel leuk voor de Amerikaanse familie's.

Afscheid die ze hebben genomen voordat die man naar Afganistan vertrok, en nu kennen ze hem alleen van foto's. En zullen die begravenis meemaken, en maar huilen. Vrouw is weduw, de moeder barst in tranen uit.

Maar op dat moment wil ik met helikopter over ze heenvliegen en bijtend zuur over ze heen gooien.

En de kist natuurlijk verbranden met Amerikaanse vlag erbij

Even later
Voor elke weduwe dat erbij komt van een dooie Amerikaanse soldaat, zoom ik 100x in op haar gezicht, als ik die mooi op een A3 tje heb, print ik hem uit, en spuit ik recht op haar face.
pi_74133074
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Doler12 het volgende:
Moet je even bij Marokko.nl langsgaan. Je bloeddruk zal omhoog schieten, wat een haat verschijnt toch altijd op die site
ja fok is lekker vredelievend internethelden
pi_74133101
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef Antaresje het volgende:

[..]

En jij bent met je harde G anders dan de meerderheid van de Limburgers, ga jij dan ook uit eigen beweging naar een plek waar je niet opvalt met je afwijking?
hahaha, grappig hoor. net probeer je me nog belachelijk te maken om een accent dat ik niet blijk te hebben. en nu heb ik een afwijking omdat ik dat debiele accent niet heb. leuk hoor maar ja dat was ik zowiezo al van plan
pi_74133138
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

ik heb me duidelijk gemaakt. als jij dit niet begrijpt dan kan ik daar ook niks aan doen. ik ga het bericht niet weer opnieuw typen met andere lettertjes maar dezelfde boodschap. puzzel het uit
ik weet wel wie je bedoelt maar al die dingen die jij die hele groep toebedeelt slaan nergens op.
pi_74133161
Meeste moslims juichen juist toe en deelt geen correct gedrag aan andere toe aan degene fout doet.
Daar komt ook deels problemen vandaan.

Tegenwoordig hebben moslim zelfde probleem en situatie als christen in begin 19 eeuw..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_74133252
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

hahaha, grappig hoor. net probeer je me nog belachelijk te maken om een accent dat ik niet blijk te hebben. en nu heb ik een afwijking omdat ik dat debiele accent niet heb. leuk hoor maar ja dat was ik zowiezo al van plan
Nou, ik probeer alleen maar een beetje een inschatting te maken waar al die frustratie van je vandaan komt. Maar ik begin het al een beetje te snappen, lijkt op een combinatie van zelfhaat en een minderwaardigheids complex.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:07:35 #86
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_74133261
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:03 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

Gewoon een vraagje: waarom die username?
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:08:25 #87
240657 weert-gilders
Verdeel en heers
pi_74133296
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik heb ook een schijthekel aan mensen die hier al tig jaar wonen en nog nauwelijks nederlands spreken maar jij doet alsof iedere nederlander zich in een moslimwijk onveilig en ongelukkig voelt, dat is bullshit.
Dat zie je me helemaal nergens zeggen Maar het is wel de waarheid helaas.. Het overgrote deel van de autochtone bevolking trekt niet voor niets weg uit die wijken... En natuurlijk er blijven ook mensen wonen die het zich minder aantrekken. En uiteraard zijn er zat goede allochtonen en moslims..

Echter heb nog nergens een moslim groepering op zien staan die openlijk afstand nemen van de Islam op standpunten zoals homohaat etc.. Kijk naar de katholieke kerk in Nederland die nemen indien ze het niet eens zijn met het Vaticaan ook openlijk afstand.. Een mening kan alleen veranderd worden als er duidelijk zichtbare daden gesteld worden. Moslims zijn positief onzichtbaar.. Maar negatief des te meer.. Het lijkt wel of de moslimgemeenschap het wel best vindt...
pi_74133317
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Antaresje het volgende:

[..]

Nou, ik probeer alleen maar een beetje een inschatting te maken waar al die frustratie van je vandaan komt. Maar ik begin het al een beetje te snappen, lijkt op een combinatie van zelfhaat en een minderwaardigheids complex.
en waar concludeer je dat uit dan? dat wil ik dan ook wel eens weten
pi_74133327
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:02 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja fok is lekker vredelievend internethelden
Fok valt nog wel mee vergeleken met Marroko.nl, maar inderdaad internet helden
pi_74133359
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Gewoon een vraagje: waarom die username?
omdat niemand anders dan ik op zo'n naam komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')