quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
weet je wat mij zorgen baart. dat hier over 20 jaar meer dan de helft van de bevolking moslim is en dat het nederland waar ik in opgegroeid ben dan vervangen wordt door een moslimcultuur waarin niks meer mag; waar ik van een toren wordt gegooid als ik zeg dat ik ook op mannen val, ik verkettert wordt omdat ik niet in een god geloof en waar alle vrouwen zich moeten verkleden als pinguïn als ze de straat op willen
daar zit ik dus ECHT NIET op te wachten
We laugh because we DONT CAREquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja lach lekker en noem me een racist. i really don't care
ik vind je eerder een beetje dom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja lach lekker en noem me een racist. i really don't care
Ik help dagelijks oma's met oversteken en ik wil niets met de Telegraaf te maken hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch helemaal niet! Al is het maar 5% die zich daarmee bezig houdt! Het zijn wel die Marokkanen die in de krant komen.
Net zoals ik niet op dit soort aantoonbare leugens zit te wachten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
weet je wat mij zorgen baart. dat hier over 20 jaar meer dan de helft van de bevolking moslim is en dat het nederland waar ik in opgegroeid ben dan vervangen wordt door een moslimcultuur waarin niks meer mag; waar ik van een toren wordt gegooid als ik zeg dat ik ook op mannen val, ik verkettert wordt omdat ik niet in een god geloof en waar alle vrouwen zich moeten verkleden als pinguïn als ze de straat op willen
daar zit ik dus ECHT NIET op te wachten
ja dat weet ik dat jij dat vind, slimmerdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind je eerder een beetje dom.
waar woon je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja dat weet ik dat jij dat vind, slimmerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
ik bedoel maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Flodder450 het volgende:
TS moet zich niet aanstellen
ik mep toch ook niemand in elkaar als ie iets over god zegt?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:30 schreef Appelknaller het volgende:
Eens met klacht, leer eens van de geschiedenis mensen. Haat en intolerantie tegen een bepaalde bevolkingsgroep leidt altijd tot ellende.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Val_van_Srebrenicaja je hoeft het ook niet te overdrijven. zeiken omdat ik een pet op heb in de klas maar een hoofddoek mag wel. en dan zeiken hun dat ze gediscrimineerd worden. nou neem me niet kwalijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
Whahaha, en wat nu dan? ga je dreigen dat je me komt opzoeken![]()
landraaf in limburg
Dit bedoel ik dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef weert-gilders het volgende:
Ga eens bij jezelf te rade hoe dat nou zou komen.. Lees eens een krant kijk eens naar het nieuwsJe zult daar veel antwoorden op je vraag vinden..
Of je het zal begrijpen is een tweede want zie je alleen maar zaken verdraaien op de home en zaken bagatelliseren...
Dat van die pet vind ik wel een terechte klacht, er staat immers nergens in de Koran dat ze een hoofddoek moeten dragen. Dus het zou idd ook niet mogen als je geen pet op zou mogen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:34 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja je hoeft het ook niet te overdrijven. zeiken omdat ik een pet op heb in de klas maar een hoofddoek mag wel. en dan zeiken hun dat ze gediscrimineerd worden. nou neem me niet kwalijk
o hahaha, wat orgineel. ga weg jij simpele ziel. ik heb niet eens een accent (niet in het noorden althans, hier in limburg wel) en waarschijnlijk nog een hardere G dan jij hebt. dus kom me daar niet mee aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Dat verklaart wel je slechte beheersing van het nederlands.
Meeste anti-moslims komen juist uit de Randstad, van die 'gemiddelde, hardwerkende mensen die het zat zijn'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]ik ben wel gek zeg, limburg ontwijk ik liever. maar vind t wel interessant om te zien dat de meeste anti-moslim mensen uit kleine kutdorpjes komen.
WTF, dat is dus echt waar?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:37 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Dat van die pet vind ik wel een terechte klacht, er staat immers nergens in de Koran dat ze een hoofddoek moeten dragen. Dus het zou idd ook niet mogen als je geen pet op zou mogen.
ik anti-moslim?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]ik ben wel gek zeg, limburg ontwijk ik liever. maar vind t wel interessant om te zien dat de meeste anti-moslim mensen uit kleine kutdorpjes komen.
Als ik over straat loop word ik nooit vriendelijk aangekeken door n groepje moslims. Altijd duister en vooral heel kwaad (lees: stoer) met vervolgens een 'kijk voor je kankerjong' preek naar je kop geslingerd te krijgen. Om maar te zwijgen wat er gebeurt als je daarop ingaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef Ali53J het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Ik zal niet ontkennen dat er geen problemen zijn met moslims
. Het is alleen heel erg ongeciviliseerd om alle moslims te haten omdat radicale moslims nare dingen doen
. Wat kunnen geciviliseerde moslims er aan doen wat radicale moslims hebben gedaan?
![]()
Moslims kijken toch ook niet alle Nederlanders erop aan wat Karst T. heeft gedaan...![]()
De haat jegens moslims moet echt stoppen voordat de kloof tussen beide groepen nog groter zal worden met alle gevolgen vandien![]()
hahahha je moest eens weten jijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Zero17 het volgende:
Apenkutkop, tieft ff lekker op naar je neo-nazistische meetings als het je niet bevalt met buitenlanders in de maatschappij. Hoe ironisch is het trouwens dat jij je bek open durft te trekken over tolerantie. Types zoals jij laten maar weer eens zien dat de kortzichtigen nog steeds niet zijn uitgestorven.
Als je zoveel om ze geeft stuur ze dan terug naar waar ze vandaan komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ik anti-moslim?![]()
vandaar dat ik ook moslim vrienden heb, waar ik overigens heel veel om geef.
ik ben niet anti-moslim, ik ben alleen tegen extremisten en dat ik mijn mening niet meer mag geven of iemand zeikt alweer dat ik z'n geloof beledig
Mijn G is lekker Brabants zacht, maar ik weet, in tegenstelling tot jou, wel wanneer ik een d, een t of een dt moet gebruiken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
o hahaha, wat orgineel. ga weg jij simpele ziel. ik heb niet eens een accent (niet in het noorden althans, hier in limburg wel) en waarschijnlijk nog een hardere G dan jij hebt. dus kom me daar niet mee aan
of anti marokkaan, ook goed. als je dit soort dingen zegt:quote:
dan ben je gewoon een mongool. wie is 'jullie'?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
als een vrouw met een minirokje over straat loopt roepen jullie haar na met hoer; nee dat is tolerant wil je zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |