3 ordernummers en 1 orderbevestiging hier, maar nog geen eten..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef EdNoolk het volgende:
Nog steeds geen mailtje, en 1,5 uur geleden al mijn bestelling opgehaald...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Scheelt dat je ondanks het feit dat je blut bent wel eten had vanavond!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef Naamah het volgende:
Ik vind het allemaal best gezellig hoor, zo'n Fok!etentje, zoals iemand al zei, maar wel een beeeeeeeetje flauw dat jullie al zijn begonnen voor iedereen wat heeft!
Kun je het bespaarde geld van vandaag opzij zetten voor een nieuwe bankquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is al een paar jaartjes oud. Is aan vervanging toe, maar geen geld
Laat ze die 15 euro terug storten, stelletje gekken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef BLADEZZ het volgende:
Goed.. bestelling geplaatst bij een lokale turk en flink gewacht. Net er langs gefietst, zijn ze aan het verbouwen!! Denk niet dat m'n eten nog komt. Vaag ook dat er niet eens stond dat ze gesloten zijn. Nu wel overigens.
Ik 1 pizza en 5 bier, zit nu aan mijn 2equote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:56 schreef kthxbye het volgende:
Zijn er ook nog mensen die gratis 10 bier hebben besteld ofzo?![]()
Heb je 3 euro betaald voor een 500ml beker?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer B&J ijs voor mij. Best wel lekker. De cookie Dough voor dan. De rest ligt in de vriezer
.
de baas betaaltquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef -Jay-20- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar al dat geld vandaan komt?
Nee 150mlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je 3 euro betaald voor een 500ml beker?
Meer forums? Eerder half Nederlandquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef Jawoeii het volgende:
Maarrrr was deze actie ook buiten fok zo'n groot succes? Nog meer forums?
Klopt ze gaan om 21:00 dicht. Maar ik neem aan dat ze al het bestelde nog wel bezorgen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Crientj het volgende:
Spare Rib Express is momenteel gesloten. Probeer het morgen weer of selecteer een ander restaurant.
;{ Dit ga je nu dus niet menen he.. Ik wil alsnog ijs.:{
Geenstijl lag te slapen whehe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef Abstergo het volgende:
[..]
Meer forums? Eerder half Nederland
Ik stel voor dat we dit over een week weer proberen, dat we dmv Fok en evt. andere sites de bezorgers er in hoaxen dat er weer een actie is
Van de bankrekening van thuisbezorgdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef -Jay-20- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar al dat geld vandaan komt?
Ik vind het allemaal best gezellig hoor, zo'n Fok!etentje, zoals iemand al zei, maar wel een beeeeeeeetje flauw dat jullie al zijn begonnen voor iedereen wat heeft!
Ik had al avond eten gehad....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef kikoooooo het volgende:
Trouwens: Mensen die alleen ben en jerrys shit bestellen:![]()
![]()
Dat geld is weer aan andere dingen opgegaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je het bespaarde geld van vandaag opzij zetten voor een nieuwe bank![]()
Mag het hopen voor ze.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Klopt ze gaan om 21:00 dicht. Maar ik neem aan dat ze al het bestelde nog wel bezorgen.
Je plaatje werkt nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Dropdown het volgende:
[ afbeelding ]
Bedank de Baas allemaal even jongens
OF HEBBEN JULLIE ALLEMAAL PIZZA IN JE OREN
Maar een bedrijf als thuisbezorgd heeft toch lang niet genoeg vermogen - in crisistijd- om half Nederland van gratis eten te voorzien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Van de bankrekening van thuisbezorgd
Had je nog iets kunnen bestellen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Van de bankrekening van thuisbezorgd
Het is vast allemaal ingecalculeerd hoor. Met een noodknop voor de admins waarmee ze ineens de actie konden beeindigen, mocht het toch te veel gaan worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Maar een bedrijf als thuisbezorgd heeft toch lang niet genoeg vermogen - in crisistijd- om half Nederland van gratis eten te voorzien?
Ik snap ook niet waar ze de cash vandaan halen. Lijkt me een dure grap.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Maar een bedrijf als thuisbezorgd heeft toch lang niet genoeg vermogen - in crisistijd- om half Nederland van gratis eten te voorzien?
owndquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef donzine het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik heb om kwart over 7 de computer uit gezetEn lees ik nu dit. Kanker
denk dat ze tijdens het bestellen de knop hebben omgezet van gratis weghalen. jammer dat ze het niet vast gehouden hebben voor pending bestellingenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef MoneyTalks het volgende:
Bij mijn vriendin stond er nog wel in een boxje "deze bestelling is gratis", maar uiteindelijk bleek dat ze nog wel moest betalen, dus heeft ze de bestelling telefonisch geannuleerd...
Ja wat is dat eigenlijk voor een kut jubeleum, 9 jaar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef seetjai het volgende:
Tering 13 topics al
Het was gezellig en lekker gegeten.
Tot volgend jaar, 10-jarige bestaan.. kan niet wachten
Jep..quote:
Wat ontzettend cool ben jijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Mendeljev het volgende:
20:15 besteld en net mijn shizzle opgegeten. Thx thuisbezorgdOhja, omwille de achterliggende gedachte van de actie heb ik maar geen fooi gegeven.
Weet je hoeveel email+adresgegevens ze nu hebben?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar ze de cash vandaan halen. Lijkt me een dure grap.
Pff... ik moet nog 20 minuten wachten op me pizza!quote:Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bestelling (......) via Thuisbezorgd.NL enkele uren geleden!
Wij hopen dat uw bestelling bij restaurant New York Pizza Haarlem Zuid naar wens was.
Graag zouden wij van u een beoordeling krijgen van uw bestelling bij dit restaurant. Zo kunnen wij het restaurant op onze site weergeven met deze beoordeling (gemiddeld met beoordelingen van andere gebruikers die ook via Thuisbezorgd.NL hebben besteld bij dit restaurant). Als wij genoeg beoordelingen binnen hebben zullen wij op onze site deze beoordelingen aangeven per restaurant, zodat u ook een restaurant kan selecteren op basis van gebruikersbeoordelingen.
Geef uw beoordeling over uw bestelling bij New York Pizza Haarlem Zuid door naar de onderstaande link te gaan:
http://www.thuisbezorgd.nl/vote.php?key=
Met vriendelijke groet,
Thuisbezorgd.NL
Een reclame campagne op tv is duurder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar ze de cash vandaan halen. Lijkt me een dure grap.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ow, wacht staat net iemand voor deur...
Verkopen voor miljoen euro en ze hebben winst dankzei deze actiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Weet je hoeveel email+adresgegevens ze nu hebben?
Idd... Volgend jaar weer!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef Jawoeii het volgende:
[..]
Ja wat is dat eigenlijk voor een kut jubeleum, 9 jaar?
Jep. Hoop dat jij ook zo krijgt! Bezorgertje was not amused, maar wel aardig overigens.quote:
Ik voelde me achteraf wel lullig tbh. Mika keek me bijna met zaadvragende ogen aan om een fooi.quote:
idd ik heb dan ook wel een vals telefoonnummer opgegeven want ik vertrouw dat nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Wtf, helemaal geen fiasco, gewoon down wegens veel traffic en later dubbel en dwars goedgemaakt met verlenging van de actie. Ik hoor overal alleen maar mensen die gratis pizza's ontvangen hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:54 schreef jens007 het volgende:
Wat een huilies haha
http://shoppen.blog.nl/ni(...)nl-blijkt-een-fiasco
Owja, eventjes afmelden voor de nieuwsbrief.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Geen idee of ze genoeg vermogen hebben.. In principe is het gewoon een reclame-aktie hé. Dus misschien een gedeelte kas en een gedeelte dat ze apart hebben gehouden voor reclamekosten..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Vreemd. Bij mijn NYP was het al onderweg binnen 10 minuten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:13 schreef Tsurany het volgende:
Wat een kut zooi, keurig bevestiging gehad van kankerbezorgd.nl maar New York Pizza heeft kennelijk nergens van gehoord dus ik krijg geen eten.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jep..Dus je hoeft er geen item over te maken
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Owja, eventjes afmelden voor de nieuwsbrief.
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat geld is weer aan andere dingen opgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |