is nie meer gratis hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef padlarf het volgende:
heb ook nog maar een ordertje geplaatst

En ik uit voorzorg maar niet bestellen (ivm later eventuele accept giro
 En ik uit voorzorg maar niet bestellen (ivm later eventuele accept giro  )
) 

Dat kost je dan 15 euri. Whehe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef padlarf het volgende:

quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef padlarf het volgende:

jij faalt kankerhard in het levenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:53 schreef TommyGun het volgende:
U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30En ik uit voorzorg maar niet bestellen (ivm later eventuele accept giro
)
I suck

En nu eten
 En nu eten   

gotta love 'emquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
brood en spelen he
godsamme zeg. niet normaal. 13 topics over gratis eten, dat kan niet anders dan op een nederlands forum zijn

ofcourse notquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jij ook? Alphen aan den Rijn - #2
 sucks
  sucks

om 20:29 wel te verstaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef padlarf het volgende:

quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
brood en spelen he
godsamme zeg. niet normaal. 13 topics over gratis eten, dat kan niet anders dan op een nederlands forum zijn
 achja
 achja  

you suck dick instead of a pizzaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:53 schreef TommyGun het volgende:
U kunt niet meer gratis bestellen. De actie 'Gratis bestellen' liep tot en met 20.30En ik uit voorzorg maar niet bestellen (ivm later eventuele accept giro
)
I suck

Haha ik zie het al voor me, dat iedereen alsnog moet betalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Jawoeii het volgende:
http://shoppen.blog.nl/ni(...)nl-blijkt-een-fiasco

Mwoah dat kan ik niet zeggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jij faalt kankerhard in het leven

quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:55 schreef davo1979 het volgende:
Maar het was een chaos omdat ze niets wisten van een verlening en er heel veel bestellingen waren.

Gelukkig had ik al zuurkool opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:54 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
you suck dick instead of a pizza

Ik klikte op verstuur maar dacht van, ach, toch maar niet doen en klikte Firefox weg (direct na verstuur dus geen confimation gezien, ook geen email). Belde mijn broer na een uur, ik zit hier met een hele schotel eten maar heb al gegeten dus haal morgen maar op
 Ik klikte op verstuur maar dacht van, ach, toch maar niet doen en klikte Firefox weg (direct na verstuur dus geen confimation gezien, ook geen email). Belde mijn broer na een uur, ik zit hier met een hele schotel eten maar heb al gegeten dus haal morgen maar op  

En de All In One in Utrecht flipt al bij 14 orders :/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:55 schreef F-M-L het volgende:
net te laat, maar goed al 2 super doner gehad.
we gingen voor bier en ijs en dat was te laat.
de new york pizza enschede was met 100 orders van thuisbezorgd bezig...
toch netjes

quote:

duidelijke pollquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef Frontier het volgende:
Poll: Thuisbezorgd.nl succes?Netjes tussen 19:00 en 19:09, echt gratis (NIET de baas betaalt) plus een bevestiging. Na 19:09, echt gratis (NIET de baas betaalt) plus een bevestiging. Na 19:09, echt gratis (NIET de baas betaalt) maar GEEN bevestiging. Na 19:09, de baas betaalt en wel bevestiging. Na 19:09, de baas betaalt maar GEEN bevestiging. Een andere combinatie die kennelijk ook kon. Stelletje paupers/Ik haat polls/Flikker op. 
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hoer

quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef pleeborstel het volgende:
Kan ik overgebelven doner in de koelkast bewaren voor morgen???

Zal morgen wel druk zijn in de sportschool
   Zal morgen wel druk zijn in de sportschool  

Volgende week dan maar weer?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef TwyLight het volgende:
total win dit man
gratis eten: win
veel reclame voor tb.nl: win
veel inkomsten voor restaurants: win
[ afbeelding ][ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |