Da Vinci waar ik heb besteld, zo ver ik weet, ook wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:03 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ik heb ze van Euro-pizza, is geen grote keten, 1 vestiging.
Hé, ik heb ook om 19:34 besteld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef GummyGadGet het volgende:
* GummyGadGet nogsteeds aan het wachten is op pizzaWèl mailtje e.d. gehad. 19:34 besteld.
Wat een zwendel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:53 schreef XyS het volgende:
Ik werd gebeld datk te laat was, dus dat de gratiez actie niet meer geldt. Denk dat ze die 15 euri gewoon in hun zak steken aangezien er wel "De baas betaalt" stond
Inderdaad, maar ik verwacht je dat over 'n paar dagen een accept giro thuis krijgt als je nu nog besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:04 schreef Dakada het volgende:
je kan nog steeds gratis bestellen?>
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef blckbb het volgende:
En dan je geld terugvragen omdat 't niet te vreten was
Bel er achter aan dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef GummyGadGet het volgende:
* GummyGadGet nogsteeds aan het wachten is op pizzaWèl mailtje e.d. gehad. 19:34 besteld.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb net nog (20 seconden) geleden gratis kunnen bestellen!
Die site deed het ein-de-lijk!
Win!quote:
Zo echt hehquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Whehe, elke keer als ik een brommer hoor begint mijn maag te knorren.
Je krijg de pizza wel gewoon, had ik eerst ook, drna via telefoon besteld (=ander IP), en belde later nog ff, en toen zei ze dat er 2 bestellingen waren doorgekomenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:06 schreef Keukenrol het volgende:
Even over http://82.94.230.21/
Als ik bestel, dan staat er: U heeft al besteld op dit adres! Klopt niet! Wat nu?
Marrokaanse naam + Gratis + Foto van eten = Meest stereotype Nederlandse blogpost OOIT.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:06 schreef sanexje het volgende:
Ik heb mijn ijs ook binnen!!! http://bit.ly/4i1SlG
Kan je niet via een proxyserver bestellen, verkeerde postcode invullen en dan bij opmerkingen de juiste postcode neerzetten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef jack4ya het volgende:
Bezorgadres
Er is al een GRATIS bestelling vanaf dit adres geplaatst. Er kan maximaal 1 keer besteld worden vanaf hetzelfde adres.
Eh eh...
Maar idd... je kan nog steeds bestellen (mits je zoals ik niet al besteld hebt)
Hier nog een, nu kijken wat ik ermee moet. Had allang gegetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:09 schreef zquing het volgende:
ow wauw, ik heb eten
Zelfde hier. Ik stond al op het punt gewoon eten te gaan bereiden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef SemperFii het volgende:
Ik kreeg een error toen ik op plaats uw bestelling had gedrukt. Ik baalde de flink dat ik naast het net had gevist. Nu komt er een bezorger mijn bestelling gewoon bezorgen! Zonder dat ik een bevestiging heb gekregen
Luxe probleemquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Hier nog een, nu kijken wat ik ermee moet. Had allang gegeten
Ik kan hier alleen een Multi-Vlaai bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef famousje het volgende:
zwolle ligt al vanaf 18.50 eruit verd*mme
Zelfde postcode kan ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kan je niet via een proxyserver bestellen, verkeerde postcode invullen en dan bij opmerkingen de juiste postcode neerzetten?![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik kan hier alleen een Multi-Vlaai bestellen
eet smakelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef muts88 het volgende:
Geprobeerd te bestellen en was bij stap 5, toen vloog de verbinding eruit.
Ging net de bel, staat er een vriendelijke meneer met een mooi wit plastic tasje en zei "eet smakelijk"
Voila!
[ afbeelding ]
haha lekker veel, succesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef muts88 het volgende:
Ging net de bel, staat er een vriendelijke meneer met een mooi wit plastic tasje en zei "eet smakelijk"
Voila!
[ afbeelding ]
Ga je dat allemaal in je eentje opeten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef muts88 het volgende:
Voila!
[ afbeelding ]
Die krijgen de schrik van het bestaan van hunquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef Henk-B het volgende:
Heeft er iemand al iets binnen van SPARE RIB EXPRESS????
Duurt wel lang daar!!
Die fernandez smaak is echt kankerviesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef robert-dirksen het volgende:
[ afbeelding ]
was wel blij met zn euro fooi
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ga je dat allemaal in je eentje opeten?
Nope nog niksquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef VASND het volgende:
Iemand iets binnen van Sparerib expresse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |