quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
inderdaad, ik had alles netjes ingevuld een tiental minuten geleden ofzo, maar de tweede pagina van stap5.asp geloof ik kon hij niet laden.
wat nu?
HELP FOK IK WIL IJS.
Ik ookquote:
ja kloptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef blckbb het volgende:
De mensen die hun eten al binnen hebben hadden ook in hun mail staan '' de baas betaald ''?
Cola staat achter de andere deur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:47 schreef Skaai het volgende:
IK WIL FOTO'S MET PIZZA'S EN KRANTEN VAN VANDAAG! IK GELOOF HET NIET!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Skaai het volgende:
Bwehehehe, ik wil opnieuw bestellen voor mijn ma, zie k dit:
Het is nog geen 19.00 uur. U kunt nog niet gratis bestellen! Klik hier voor de actievoorwaarden.
Ik wacht op mijn volgende bestellingquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn volgende bestelling
En daar naast staat er in het heel groot "DEZE BESTELLING IS GRATIS"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:50 schreef Jorwol het volgende:
Het is nog geen 19.00 uur. U kunt nog niet gratis bestellen! HATERS
Eigenlijk niet aan fooi gedacht, bestel eigenlijk ook nooit wat, dus nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
als het maar gratis is he, stelletje hollanders
maar geven jullie dan nog wel fooi of wat?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef raptorix het volgende:
Je best zo een pizza bij zo een thuisbezorg service met gratis actie.
Dan leg je het pizza op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn pizza wat doe je?)
jij zo van ja me baas heeft hem betaald he! hehehehe
Eens kijken of het internet van de buren dat toelaat.quote:
bwhehe, über-hollanderquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eens kijken of het internet van de buren dat toelaat.
Die waren supersnel bij mij!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Razor21 het volgende:
2 x Nasi Goreng (Stap 5 ) in het bestelproces zit ik nu bij de Beijng Express in Almere...
Had ik ook, moest gewoon betalen zeiden ze.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef Shoombak het volgende:
Ik werd net gebeld door de toko waar ik besteld had, en die wisten van niks
Maar ze gaan mijn bestelling in orde maken
Mijne komt van Amsterdam Oost naar Oostquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:52 schreef Qunix het volgende:
Mijne komt van Amsterdam Oost naar Zuid-Oost
Daar trap je toch niet in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Had ik ook, moest gewoon betalen zeiden ze.
Net verhuist, vrijdag komt internet pasquote:
ik had 16.50, een cola teveel, maar kwam er niet door hoor. Moest een cola inleverenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:50 schreef Skiet het volgende:
Nu kan het echt niet meer mensen. Het is echt voorbij.
Boven de 15 kon ook trouwens
En die marokaanse koerier lacht zich dood, en loopt nu van jouw geld te blowenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Had ik ook, moest gewoon betalen zeiden ze.
Ik kon niet in discussie met die man, hij sprak amper Nederlands.quote:
+ je kunt geen betaalmethode kiezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef Fryst het volgende:
[..]
En daar naast staat er in het heel groot "DEZE BESTELLING IS GRATIS"
[ afbeelding ]
iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
En die marokaanse koerier lacht zich dood, en loopt nu van jouw geld te blowen
Hoe komen ze er dan in hemelsnaam op om jou te bellen, als ze van niks weten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:51 schreef Shoombak het volgende:
Ik werd net gebeld door de toko waar ik besteld had, en die wisten van niks
Maar ze gaan mijn bestelling in orde maken
quote:Het is nog geen 19.00 uur. U kunt nog niet gratis bestellen! Klik hier voor de actievoorwaarden.
Ik, het is gelukt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:55 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik zag trouwens in een eerder topic ook Euro Pizza, wie was dat?
Dan woon je iig in de buurt
Heeft hij nu een gratis pizze en niet jijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik kon niet in discussie met die man, hij sprak amper Nederlands.Ik ga een klacht indienen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Die zit nu in mijn maag:@quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef Mellow_ het volgende:
Ik heb een gratis shoarma pizza op schoot
Ik heb bij Spareribbs express besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:57 schreef Skaai het volgende:
Ik heb het idee dat de spare ribs wat langer duren
In de actievoorwaarden staat dat als het niet voor 20:00 is bezorgd de bestelling vervalt, kortom nog 2 minuutjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef Hoogbevaegd het volgende:
hier nog steeds wachten op de spare ribs, straks lekker smullen
Ze maken ze extra lekker voor onsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:58 schreef mrc17 het volgende:
[..]
Ik heb bij Spareribbs express besteld. Ook nog wachtend.
Laat me raden bij NY Pizza?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:58 schreef Crientj het volgende:
Heb zelf net nog kunnen bestellen.
Ben benieuwd!
Ze hebben nu ook een auto weiger modus ingebouwd zie ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:59 schreef Cahir het volgende:
Ik durf geen tweede bestelling te plaatsen.
Op mijn NYP bon staat helemaal geen IDEAL maar CASHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |