Je post net dat je het zo zeker weet dat wij allemaal wél moeten gaan betalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:45 schreef Eenskijken het volgende:
mensen die al wat binnen hebben zeg ff op je moest betalen en of je de een mailtje met de baas betaalt had
Wat een lapswans. Wordt ze denk ik vertelt: "gewoon om geld vragen, misschien zijn ze dom genoeg het te geven"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:45 schreef UncleSam het volgende:
Bezorger net aan de deur met twee pizza's, zegt ie ja 15 euro ajb. Dus ik zeg huhh ik heb via internet betaald. Oh eh ja kan wel.. hiero heb je ze.
Oke hier heb je nog n fooi, mazzel!
ik om 19:37quote:
eten al op inmiddels, geen mailquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef blckbb het volgende:
De mensen die hun eten al binnen hebben hadden ook in hun mail staan '' de baas betaald ''?
Net voor klasgenoot geprobeerd (Lees: 10 minuten geleden), toen al aangepast naar oude bestelschermquote:
jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef blckbb het volgende:
De mensen die hun eten al binnen hebben hadden ook in hun mail staan '' de baas betaald ''?
Same herequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik had ook NYP maar die wist er gewoon van hoor. Aardige knul ook. Ik bestel nooit eten dus dit is nog een spannend avontuur ook![]()
.
Nope, was een nieuwe sessie. Heb zelfs m'n cookies nog weggegooid in de tussentijd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze kijken naar hoe laat je het eten aan je shoppingbag hebt toegevoegd....
Had je dat al misschien voor zevenen gedaan?
Hoe?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:46 schreef Torrio het volgende:
net nog besteld, had het eigenlijk al opgegeven haha, ben benieuwd
mail ook binnen trouwens
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:45 schreef UncleSam het volgende:
Bezorger net aan de deur met twee pizza's, zegt ie ja 15 euro ajb. Dus ik zeg huhh ik heb via internet betaald. Oh eh ja kan wel.. hiero heb je ze.
Oke hier heb je nog n fooi, mazzel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |