Koningquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef seetjai het volgende:
Pizza binnen !![]()
Gozer stond erbij en verwachtte nog wat fooi, maar deed de deur gewoon dicht![]()
De baas betaalt. Al 6x genoemd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:43 schreef Skywalker88 het volgende:
vraagje aan de mensen die tussen 19.00-19.09 hebben besteld:
wat stond er in jullie bevestigingsmail na
Gekozen betaalmethode: xxxxxxxxx ?
nou vooruitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, doei, je gelooft me maar op m'n mooie blauwe ogen, ga niet nog een foto maken
Dat het na 19:09 besteld was en ze om die reden geen geld ontvangen van de website.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:45 schreef flugeltje het volgende:
Mij is het nog net gelukt om 5 bakkies ijs te bestellen
Godverdomme ik heb honger!!!quote:Bezorging is (afhankelijk van het bezorgrestaurant!) meestal binnen 45-60 minuten.
Ik heb 1,50 gegeven, jongen verbaasde zich hoe ik toch had kunnen bestellen, volgens hem was ik de enige die het gelukt was bij zijn vestiging van NY Pizza.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef seetjai het volgende:
Pizza binnen !![]()
Gozer stond erbij en verwachtte nog wat fooi, maar deed de deur gewoon dicht![]()
Ik was onderweg, dus vriendje heeft tussen 19-19.09 zitten rammen op t toetsenbordquote:
Ik had ook NYP maar die wist er gewoon van hoor. Aardige knul ook. Ik bestel nooit eten dus dit is nog een spannend avontuur ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef Hagelkaas het volgende:
Overigens zei die vent van NYP ook dat thuisbezorgd niemand heeft ingelicht over de actie, waardoor ze er bij NYP ook niks van begrepen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |