Goeie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef BasEnAad het volgende:
Inderdaad, die christenhonden moeten zelf ook een respect opbrengen voor andersdenkenden. Walgelijke achterlijk figuren.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef xyz147 het volgende:
Wees blij dat je niet in de VS of Iran woont, dan was je VEEL slechter af. En maar klagen
Hopelijk sterft met de babyboomgeneratie ook het laatste stuk christendom af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:39 schreef Civilian het volgende:
Sowieso, grrrristenen
Wij moeten hun begrijpen en accepteren, maar geen haar op hun hoofd die er aan denkt om rekening te houden met niet christenen
Inderdaad dit geeft als geen ander plaatje de hypocrisie van een christen weer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
De oplossing van de gristenunie
[ afbeelding ]
Relativeren is altijd mogelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef xyz147 het volgende:
Wees blij dat je niet in de VS of Iran woont, dan was je VEEL slechter af. En maar klagen
Dat is alleen vreten, ik wil gewoon kunnen winkelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef Stigmator het volgende:
gelukkig krijgen we er iets voor terug...:
... (wacht erop)
THUISBEZORGD.NL!
Omdat we een stel domme fokking sheeple zijn. We doen met z'n allen braaf wat de staat zegt en we laten ons alles opleggen. Pas als we ons realiseren dat we geen vrijheden meer hebben is het te laat om nog iets te doen. Oh, en het zal alleen maar erger worden. Mark my words.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik begin me echt zo langzamerhand af te vragen waarom wij dit als Nederlanders nog allemaal pikken en dat we de ene vrijheid na de andere vrijheid door dit klote kabinet van ons laten afpakken. Geen hoeren meer, geen drugs, overal flits camera's, en nu ook nog de koop zondag weg.
Opzouten met die jezus van je. Hij is er niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
De Zondag is een rust dag, zodat we ons volledig kunnen focussen op de Here God. En ons kunnen veronschuldigen voor onze zondes. Ik ben het geheel eens met Andre Rouvoet.
The Hero
[ afbeelding ]
Rouvoet for president!!!!
Dat mag je heul niet zeggen. Ik hoop dat er een wetsvoorstel komt voor Godslastering, perverse praktijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Opzouten met die jezus van je. Hij is er niet.
Omdat gristenfundamentalisten wel graag politiemensen en doktoren op zondag zien werken als ze ze nodig hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zijn winkels zo speciaal?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
De Zondag is een rust dag, zodat we ons volledig kunnen focussen op de Here God. En ons kunnen veronschuldigen voor onze zondes. Ik ben het geheel eens met Andre Rouvoet.
The Hero
[ afbeelding ]
en alles dicht en iedereen vrij op dinsdag!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Fuck koopzondagen ! Tijd zat om op een andere dag te winkelen.
Ik pleit voor alle zondagen sex
Ik bepleit een rustdag voor alle admins,fa's,mods die horen ook te rusten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Het feit blijft dat het hoe dan ook allemaal domme partijen zijn. De meeste politici in Nederland lijken wel dronken te zijn als ze met hun ideeen komen. Godverdomme, zoals eerder in dit topic gezegd bevordert het de economie. Off-topic voorbeeldje van hun domheid:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:37 schreef Susi het volgende:
Overigens wil de SP dit ook, dus niet alleen maar de christenen.
Mompelt iets over Frankrijk...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:48 schreef zeurpietcoen het volgende:
Ons land had toch een gescheiden staat en kerk verdomme >> ?
Eigenlijk een van de kutste.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Special for you.![]()
De enige mooie eigenlijk
Daarom luister ik ook rammsteinquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Eigenlijk een van de kutste.![]()
Maar die live versie is wel grappig opzich.
![]()
![]()
![]()
door de weeks werken en dan kan je niet rustig op zaterdag gaan??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:13 schreef Buchii het volgende:
De koopzondag is juist de uitkomst voor mensen die doordeweeks werken om dan is lekker op zondag te gaan winkelen!
zeker bang dat het te veel aan geld gaat kosten
Hohoho Steven is het niet nog veel erger om met dit soort lege woorden te gooien? Ik kan me prima voorstellen dat madame niet gebonden wil zijn aan een dag om dingen te regelen. Als zij dat wil mag ze toch ook Zaterdag even lekker ontspannen en Zondag de boodschappen doen? We leven toch in een maatschappij waar we keuzes mogen maken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
door de weeks werken en dan kan je niet rustig op zaterdag gaan??
Wat een mongool ben jij
K werk met veel plezier 25 zondagen per jaar. En dan doe ik ook boodschappen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
TS ga in een winkel werken en lekker elke zondag werken als je het zo fijn vind de koopzondag!
Ja maar dan moet je ook niet aankomen met dat wanneer je doordeweeks werkt zondag de ideale dag is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef zeurpietcoen het volgende:
[..]
Hohoho Steven is het niet nog veel erger om met dit soort lege woorden te gooien? Ik kan me prima voorstellen dat madame niet gebonden wil zijn aan een dag om dingen te regelen. Als zij dat wil mag ze toch ook Zaterdag even lekker ontspannen en Zondag de boodschappen doen? We leven toch in een maatschappij waar we keuzes mogen maken?
Eigen frustratie dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook niet aankomen met dat wanneer je doordeweeks werkt zondag de ideale dag is.
Ik heb zelf 4,5 jaar in een winkel gewerkt en haatte de koopzondag echt, vooral in december wanneer je er 3 achter elkaar hebt. Mensen vergeten hun vrije zaterdag die je als je in een winkel werkt ookal niet hebt
Rustig op zaterdag? Ik weet niet of jij wel eens in een gemiddelde binnenstad in NL geweest bent op een zaterdag. Het begint er almee om überhaupt de stad in te komen want je staat geheid in de file. En dan moet je nog een parkeerplek vinden in een 1 of andere betaalde parkeergarage die helemaal volstaat. En dan kan je je een weg worstelen door de menigte om bij je winkel te komen om je vervolgens via dezelfde weg weer een weg terug te worstelen naar huis. Kom op zeg dan toch liever op zondag winkelen omdat dan al die christelijke mongolen e.d er niet zijn en het dus een stuk rustiger is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij
Deels wel en vind 1 zondag in de maand wel genoegquote:
Je kan ook gewoon wat eerder naar de stad gaan ipv om 14uur, rond 10uur is het nog erg rustig in Amsterdam hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Rustig op zaterdag? Ik weet niet of jij wel eens in een gemiddelde binnenstad in NL geweest bent op een zaterdag. Het begint er almee om überhaupt de stad in te komen want je staat geheid in de file. En dan moet je nog een parkeerplek vinden in een 1 of andere betaalde parkeergarage die helemaal volstaat. En dan kan je je een weg worstelen door de menigte om bij je winkel te komen om je vervolgens via dezelfde weg weer een weg terug te worstelen naar huis. Kom op zeg dan toch liever op zondag winkelen omdat dan al die christelijke mongolen e.d er niet zijn en het dus een stuk rustiger is.
Ik vind elke zondag open gewoon iets overdreven en daar zijn het veel mensen die nu nog in winkels werken het mee eens, wat is er mis met 1 koopzondag in de maand??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef GasTurbine het volgende:
Werknemers die niet op zondag willen werken moeten dat maar aangeven wanneer ze in dienst treden. Non-argument van jewelste. Compensatie is loonx200%
Ik hoop dat je × 2 of 200% bedoelt.quote:
In de VS zijn de winkels gewoon open op zondagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef xyz147 het volgende:
ja daar hebben ze zoiets als een 24uurs economie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:28 schreef verzer het volgende:
[..]
In de VS zijn de winkels gewoon open op zondag
Dan ben je dom! Jarenlang tegen je zin in werken. En nu wil je wraak nemen op al die gemene winkelaars door ze wetgeving op te dringen? Asociale egoistquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ook niet aankomen met dat wanneer je doordeweeks werkt zondag de ideale dag is.
Ik heb zelf 4,5 jaar in een winkel gewerkt en haatte de koopzondag echt, vooral in december wanneer je er 3 achter elkaar hebt. Mensen vergeten hun vrije zaterdag die je als je in een winkel werkt ookal niet hebt
Xenofoob. Oeh het grote enge amerika, brrrrrr.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja daar hebben ze zoiets als een 24uurs economie.
een 7/11 die gewoon 24uur per dagen open is en gemiddeld zo'n 28x per week overvallen word
De zondag was met flinke tegenzin ja, want ik vind het ook fijn om op zaterdag op stap te gaan en teveel drinken. En goed ben uiteindelijk ook gestopt daar en 1 van de redenen was dat er vaker op zondag gewerkt moest worden. Daar gaat je sociale leven want iedereen die je kent is vrij in het weekend en jij doordeweeks. Eventjes op zondag naar Ajax gaan met wat vrienden zat er ook niet in want er moest gewerkt worden omdat mensen te beroerd zijn om op donderdagavond of op hun vrije zaterdag naar de winkels te gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben je dom! Jarenlang tegen je zin in werken. En nu wil je wraak nemen op al die gemene winkelaars door ze wetgeving op te dringen? Asociale egoist
que?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Xenofoob. Oeh het grote enge amerika, brrrrrr.
Ze hebben op een ander punt toegegeven. Koehandel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef T3rr0r het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk het argument van Rouvoet voor de ophef van de koopzondag? En dan bedoel ik dus het argument waarmee hij het probeert te 'verkopen' aan het kabinet.
Je bent gewoon niet geschikt voor dat soort werk. Maar dan moet je zelf gewoon andere keuzes maken en niet mensen die wel graag op zondag werken/winkelen lastig vallen met wetgeving.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De zondag was met flinke tegenzin ja, want ik vind het ook fijn om op zaterdag op stap te gaan en teveel drinken. En goed ben uiteindelijk ook gestopt daar en 1 van de redenen was dat er vaker op zondag gewerkt moest worden. Daar gaat je sociale leven want iedereen die je kent is vrij in het weekend en jij doordeweeks. Eventjes op zondag naar Ajax gaan met wat vrienden zat er ook niet in want er moest gewerkt worden omdat mensen te beroerd zijn om op donderdagavond of op hun vrije zaterdag naar de winkels te gaan
Exact! Anekdotische argumenten zijn geen argumenten, omdat ze alleen jou betreffen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet geschikt voor dat soort werk. Maar dan moet je zelf gewoon andere keuzes maken en niet mensen die wel graag op zondag werken/winkelen lastig vallen met wetgeving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
Ik werk ook niet meer op zondagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef zeurpietcoen het volgende:
[..]
Exact! Anekdotische argumenten zijn geen argumenten, omdat ze alleen jou betreffen.
Als je een honkbalknuppel o.i.d. kan regelen en me minimaal ¤5000 betaald is het morgen gedaan met Rouvoet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:37 schreef Triptamine2 het volgende:
Kan iemand Rouvoet voor me neerslaan? Thanks
gast je bent 14 ofzo en je mag nog nieteens je eigen dorp uit zonder je oudersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Als je een honkbalknuppel o.i.d. kan regelen en me minimaal ¤5000 betaald is het morgen gedaan met Rouvoet.
LOL! Jij zou voor 5000 euro een politicus vermoorden? Tering, jij bent ook niet slim he!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Als je een honkbalknuppel o.i.d. kan regelen en me minimaal ¤5000 betaald is het morgen gedaan met Rouvoet.
Nodig me bij je uit en ik beloof je dat ik die dag de Bijenkorf niet meer inkom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Kijk eindelijk die het met me eens isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:04 schreef Goergawel het volgende:
Boo fucking hoo, Dan ga je maar zaterdag winkelen. Kankerhuilies.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Zeggen 2 gasten van rond de 25quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:02 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
LOL! Jij zou voor 5000 euro een politicus vermoorden? Tering, jij bent ook niet slim he!
Op naar Amerikaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja daar hebben ze zoiets als een 24uurs economie.
lil'iqnogwat is toch geen 25?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Zeggen 2 gasten van rond de 25
Het gaat mij juist om de vrijheid van (kleine) winkeliers om hun winkel ook op zondag open te gooien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:04 schreef Goergawel het volgende:
Ik denk dat Rouvoet oprecht een goede minister van jeugdzaken is, als hij tenminste op tijd aan het werk was gegaan en niet eerst maaaaaaanden aan het inlezen was geweest. (maja, hij is z'n eigen jeugd natuurlijk vergeten/verdrongen)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef NoShitSherlock het volgende:
Het is godverdomme toch niet meer normaal dat dit soort volk ook nog in de regering zit in de vorm van een Rouvoet. Dat vuile christelijke gore ranzige bekje van die gast, daar zou je toch spontaan van gaan braken als je dat elke dag ziet![]()
Vertel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:02 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
LOL! Jij zou voor 5000 euro een politicus vermoorden? Tering, jij bent ook niet slim he!
Anne Frank had in Begen -Belzen ook geen last van een eetprobleemquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef xyz147 het volgende:
Volgende maand 15.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gast je bent 14 ofzo en je mag nog nieteens je eigen dorp uit zonder je ouders
Ik ben 14, en nee dat is niet rond de 25.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Zeggen 2 gasten van rond de 25
Ik had het over die 2 gasten die jouw aanvielen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:16 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ik ben 14, en nee dat is niet rond de 25..
Ahh wat schattig dat je hem wilt helpenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het over die 2 gasten die jouw aanvielen.
Serieus?!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het over die 2 gasten die jouw aanvielen.
Ligt eraan waar je woont. Maar ik ben heel vergevings gezind hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:24 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Serieus?!. Ooh sorry PHP!
. Vanaf nu weer homies 4 life h.
. One love brada.
. Om het goed te maken mag je een Broodje Döner komen eten bij de Dönerzaak waar ik werk OP ZONDAG. Vergeef je me dan alsjeblieft?
.
Oké, ik woon in een kutdorp in Brabant maar daar ligt die Dönerzaak niet die Dönerzaak ligt in Etten-Leur zo'n 5 km van Breda. Kom je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont. Maar ik ben heel vergevings gezind hoor.
En die mocro taal mag je rustig laten varen, dat schaad je intelligentie.
Dit wordt wel heel erg gay hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Oké, ik woon in een kutdorp in Brabant maar daar ligt die Dönerzaak niet die Dönerzaak ligt in Etten-Leur zo'n 5 km van Breda. Kom je?.
In de buurt van Zwolle, nee geen staphorst:Pquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Oké, ik woon in een kutdorp in Brabant maar daar ligt die Dönerzaak niet die Dönerzaak ligt in Etten-Leur zo'n 5 km van Breda. Kom je?.
schaadtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En die mocro taal mag je rustig laten varen, dat schaad je intelligentie.
stam+tquote:
Ik vind zondag juist wel een fijne dag om te winkelen. Doordeweeks studeer ik, op zaterdagen werk ik. Maar goed, het gaat meer om het principe, wat is er zo erg aan het feit dat winkels op zondag open zijn? De gedachte dat de zondag eigenlijk een rustdag is? Ik bepaal zelf wel wanneer ik rust en wanneer niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:04 schreef Goergawel het volgende:
goed nummer inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Special for you.![]()
De enige mooie eigenlijk
Is hij familie van Balkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
The Hero
[ afbeelding ]
Dat is het grootste probleem... iedereen nu op de achterste benen, maar toch straks weer CDA stemmen "want da's zo lekker vertrouwd, en we hebben nooit anders gestemd in de familie"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Terug naar de jaren 50, aldus het huidige kabinet.
En straks toch gewoon weer CDA stemmen met z'n allen
Acclimatiseren doen ze.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:19 schreef Agiath het volgende:
Wtf?! Ik mag toch wel zelf bepalen wanneer ik boodschappen doe?
Als ik godverkanker zondagavond om 11 uur s'avonds pindakaas wil DAN MOET DAT KUNNEN!
Oh ok, ik zal het meenemen. In de meeste gevallen weet ik ze prima toe te passen. En nu ga ik naar school eisen Nederlands te krijgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
stam+t
schaad = stam
edit: goed voorbeeld: het gaat om een het, dus: 'loop+t het'
Waarom persee een dag plannen dat slaat echt nergens op;)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een mongool zeur ben jij
Fock jou kutkleuterquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:51 schreef Lil.Q94 het volgende:
Conclusie van dit topic :
Fock Christenen.
Fock het kabinet.
Koopzondag moet blijven.
Slotje dus!.
OF NAAR DE WINKEL ALS DAT JOUW DING IS!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werk ook niet meer op zondag
Zondag is een dag om verrot thuis op de bank te hangen met een biertje in je hand en film kijken of naar het voetbal te gaan.
Of naar de kerk gaan als dat jouw ding is
dat willen ze altijd alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef NoShitSherlock het volgende:
maar nu willen die christen fundi's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |