schaadtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En die mocro taal mag je rustig laten varen, dat schaad je intelligentie.
loop jequote:
stam+tquote:
Ik vind zondag juist wel een fijne dag om te winkelen. Doordeweeks studeer ik, op zaterdagen werk ik. Maar goed, het gaat meer om het principe, wat is er zo erg aan het feit dat winkels op zondag open zijn? De gedachte dat de zondag eigenlijk een rustdag is? Ik bepaal zelf wel wanneer ik rust en wanneer niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:04 schreef Goergawel het volgende:
Boo fucking hoo, Dan ga je maar zaterdag winkelen. Kankerhuilies.
goed nummer inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Special for you.![]()
De enige mooie eigenlijk
Is hij familie van Balkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
De Zondag is een rust dag, zodat we ons volledig kunnen focussen op de Here God. En ons kunnen veronschuldigen voor onze zondes. Ik ben het geheel eens met Andre Rouvoet.
The Hero
[ afbeelding ]
Rouvoet for president!!!!
Dat is het grootste probleem... iedereen nu op de achterste benen, maar toch straks weer CDA stemmen "want da's zo lekker vertrouwd, en we hebben nooit anders gestemd in de familie"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Terug naar de jaren 50, aldus het huidige kabinet.
En straks toch gewoon weer CDA stemmen met z'n allen
Acclimatiseren doen ze.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:19 schreef Agiath het volgende:
Wtf?! Ik mag toch wel zelf bepalen wanneer ik boodschappen doe?
Als ik godverkanker zondagavond om 11 uur s'avonds pindakaas wil DAN MOET DAT KUNNEN!
Oh ok, ik zal het meenemen. In de meeste gevallen weet ik ze prima toe te passen. En nu ga ik naar school eisen Nederlands te krijgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
stam+t
schaad = stam
edit: goed voorbeeld: het gaat om een het, dus: 'loop+t het'
Waarom persee een dag plannen dat slaat echt nergens op;)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
door de weeks werken en dan kan je niet rustig op zaterdag gaan??
Wat een mongool zeur ben jij
Fock jou kutkleuterquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:51 schreef Lil.Q94 het volgende:
Conclusie van dit topic :
Fock Christenen.
Fock het kabinet.
Koopzondag moet blijven.
Slotje dus!.
OF NAAR DE WINKEL ALS DAT JOUW DING IS!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werk ook niet meer op zondag
Zondag is een dag om verrot thuis op de bank te hangen met een biertje in je hand en film kijken of naar het voetbal te gaan.
Of naar de kerk gaan als dat jouw ding is
dat willen ze altijd alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef NoShitSherlock het volgende:
maar nu willen die christen fundi's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |