Goeie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef BasEnAad het volgende:
Inderdaad, die christenhonden moeten zelf ook een respect opbrengen voor andersdenkenden. Walgelijke achterlijk figuren.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef xyz147 het volgende:
Wees blij dat je niet in de VS of Iran woont, dan was je VEEL slechter af. En maar klagen
Hopelijk sterft met de babyboomgeneratie ook het laatste stuk christendom af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:39 schreef Civilian het volgende:
Sowieso, grrrristenen
Wij moeten hun begrijpen en accepteren, maar geen haar op hun hoofd die er aan denkt om rekening te houden met niet christenen
Inderdaad dit geeft als geen ander plaatje de hypocrisie van een christen weer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
De oplossing van de gristenunie
[ afbeelding ]
Relativeren is altijd mogelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef xyz147 het volgende:
Wees blij dat je niet in de VS of Iran woont, dan was je VEEL slechter af. En maar klagen
Dat is alleen vreten, ik wil gewoon kunnen winkelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:54 schreef Stigmator het volgende:
gelukkig krijgen we er iets voor terug...:
... (wacht erop)
THUISBEZORGD.NL!
Omdat we een stel domme fokking sheeple zijn. We doen met z'n allen braaf wat de staat zegt en we laten ons alles opleggen. Pas als we ons realiseren dat we geen vrijheden meer hebben is het te laat om nog iets te doen. Oh, en het zal alleen maar erger worden. Mark my words.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik begin me echt zo langzamerhand af te vragen waarom wij dit als Nederlanders nog allemaal pikken en dat we de ene vrijheid na de andere vrijheid door dit klote kabinet van ons laten afpakken. Geen hoeren meer, geen drugs, overal flits camera's, en nu ook nog de koop zondag weg.
Opzouten met die jezus van je. Hij is er niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
De Zondag is een rust dag, zodat we ons volledig kunnen focussen op de Here God. En ons kunnen veronschuldigen voor onze zondes. Ik ben het geheel eens met Andre Rouvoet.
The Hero
[ afbeelding ]
Rouvoet for president!!!!
Dat mag je heul niet zeggen. Ik hoop dat er een wetsvoorstel komt voor Godslastering, perverse praktijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Opzouten met die jezus van je. Hij is er niet.
Omdat gristenfundamentalisten wel graag politiemensen en doktoren op zondag zien werken als ze ze nodig hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zijn winkels zo speciaal?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
De Zondag is een rust dag, zodat we ons volledig kunnen focussen op de Here God. En ons kunnen veronschuldigen voor onze zondes. Ik ben het geheel eens met Andre Rouvoet.
The Hero
[ afbeelding ]
Rouvoet for president!!!!
en alles dicht en iedereen vrij op dinsdag!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Fuck koopzondagen ! Tijd zat om op een andere dag te winkelen.
Ik pleit voor alle zondagen sex
Ik bepleit een rustdag voor alle admins,fa's,mods die horen ook te rusten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:38 schreef ondeugend het volgende:
Fuck koopzondagen ! Tijd zat om op een andere dag te winkelen.
Ik pleit voor alle zondagen sex
Het feit blijft dat het hoe dan ook allemaal domme partijen zijn. De meeste politici in Nederland lijken wel dronken te zijn als ze met hun ideeen komen. Godverdomme, zoals eerder in dit topic gezegd bevordert het de economie. Off-topic voorbeeldje van hun domheid:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:37 schreef Susi het volgende:
Overigens wil de SP dit ook, dus niet alleen maar de christenen.
Mompelt iets over Frankrijk...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:48 schreef zeurpietcoen het volgende:
Ons land had toch een gescheiden staat en kerk verdomme >> ?
Eigenlijk een van de kutste.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Special for you.![]()
De enige mooie eigenlijk
Daarom luister ik ook rammsteinquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Eigenlijk een van de kutste.![]()
Maar die live versie is wel grappig opzich.
![]()
![]()
![]()
door de weeks werken en dan kan je niet rustig op zaterdag gaan??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:13 schreef Buchii het volgende:
De koopzondag is juist de uitkomst voor mensen die doordeweeks werken om dan is lekker op zondag te gaan winkelen!
zeker bang dat het te veel aan geld gaat kosten
Hohoho Steven is het niet nog veel erger om met dit soort lege woorden te gooien? Ik kan me prima voorstellen dat madame niet gebonden wil zijn aan een dag om dingen te regelen. Als zij dat wil mag ze toch ook Zaterdag even lekker ontspannen en Zondag de boodschappen doen? We leven toch in een maatschappij waar we keuzes mogen maken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
door de weeks werken en dan kan je niet rustig op zaterdag gaan??
Wat een mongool ben jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |