mwoah,vind het wel meevallen..belasting is dacht ik een 375 per kwartaal (is wel op gas en weegt een 1475 kg ongeveer) en verzekering een 60 euro p.m. voor WA extra.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:43 schreef Colnago het volgende:
Kost zo'n ding nou niet ontzettend veel geld qua verzekering, wegenbelasating en onderdelen?
Idd.. in italie is het nogal gebruikelijk om auto's terug te draaien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:38 schreef Hyperdude het volgende:
Gelukkig zijn Volvo's betrouwbaarder dan Italiaanse km. standen.
Ah,oke,weer wat geleerd dit weekend,altijd goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:18 schreef Pas259 het volgende:
Ik heb ook een 850 gehad. (zie user icon)
Overigens waren die achterlichten al gefixed in 1995 en niet net voor de release van V70.
Dat valt inderdaad wel mee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:51 schreef Charged het volgende:
mwoah,vind het wel meevallen..belasting is dacht ik een 375 per kwartaal (is wel op gas en weegt een 1475 kg ongeveer) en verzekering een 60 euro p.m. voor WA extra.
Qua onderhoud zijn de prijzen zeer netjes en het is een auto waar je zeer veel zelf bij kunt doen als je handig bent.
mooi neusje..ook een estate?quote:Op zondag 1 november 2009 13:32 schreef Pas259 het volgende:
Als jij je bumpers weer zwart wil maken kun je trouwens het beste lijnolie gebruiken (verkrijgbaar bij zowat elke doe-het-zelf)
Hier nog een foto van mijn 850 (ik heb hem ingeruild voor een C200 CDI trouwens)
[ afbeelding ]
Km-stand maakt ik me eigenlijk niet zo druk om,zoals al gezegd is het blok al niet meer origineel en de ophanging (rubbers,steunen en dergelijke) ook niet meer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:01 schreef invine het volgende:
[..]
Idd.. in italie is het nogal gebruikelijk om auto's terug te draaien.
Maar al met al wel een mooie auto! Ga je je bumpers mee laten spuiten? zal wel het mooist zijn denk ik.
dus als je stilstaat mag je wel drinken..?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef invine het volgende:
Hij rijd toch nietauto staat stil neem ik aan toen ie de foto maakte!
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Heb jij wel eens onder invloed gereden?
Ligt uiteraard aan je motortype, maar reken bij een gemiddeld verbuik voor een V70 op zo'n 1 op 11 tot 1 op 7.. Op gas kan dat nog iets lager uitkomen. Op diesel weer hoger uiteraard.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gave bak.
Heb je al een idee van het verbruik, op zowel gas als benzine?
Deze (of een V70 Classic) is voor mij ook een optie als "nieuwe" auto, vandaar.
In de garage wel jaquote:Op woensdag 4 november 2009 12:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dus als je stilstaat mag je wel drinken..?
Ok en wat kosten die dan? Ben benieuwd of ze op mijn 940 passen...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:08 schreef Charged het volgende:
@Turq,Lol,scherp idd
@JohnnyKnoxville,ik heb er nog geen echt zicht op..ik heb em pas te kort om echt op het verbruik te kunnen letten.
@Metro2005,ik zal morgen eens meten maar de 1,90 zou die best wel eens kunnen halen.
@Sjabba,de zijcligno's heb ik gewoon bij de dealer gehaald,gewoon zeggen dat je ze van de v70 classis wilt...de normale v70 heeft ze nl. in de stootstrips zitten.
Dat is een goed idee! Ik PM je wel even.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef Charged het volgende:
ik heb er 37,nog iets voor betaald.
Als je handig genoeg bent past alles,een pasvorm in het scherm (kan ik je natuurlijk geven) en een vijl.
Nog gemakkelijker..ik stuur je m'n oude exemplaren op,ik doe er anders toch niks mee..dan weet je het direct en kost je helemaal niks.
Pics van de Lude..?quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:45 schreef winterstorm666 het volgende:
Zal even kort dit topic binnenvallen.
Ben de vriendin van ts.
Dagelijk jat ik nou veel met de volvo i.v.m de woon-werkafstand.
Mijn normale wagen is een Honda Prelude 2.0 4thgen. En we hebben mijn liefje ook nog in de garage staan, namelijk mijn honda crx type 1 1.5 12v uit 1985.(restauratieobject)
Ik moet zeggen, de volvo bevalt mij ook steeds beter.
Aangezien ik meestal in sportcoupe`s rij was dit een mindere verandering dan de galaxy.(gevoel bij galaxy was alsof ik boven op de auto reed ipv lekker snuggy erin en mijn nog niet bestaande kinderen vergat)
En het vermogen is lekker soepel en constant.
En met de optische plannen komt het uiterlijk ook wel goed.
Kortom voor ons een erg aparte maar goede keuze.
Decemberdrukte bij de TNTquote:Op zondag 15 november 2009 12:24 schreef Charged het volgende:
@ Sjabba,ik zal er deze week even werk van maken.
Lijkt me een vrachtwagen. Ook al gezien de cryptische tekst "volgwagen".quote:Op maandag 10 mei 2010 16:48 schreef invine het volgende:
Komt die nou niet verder dan 2500 toeren?
TS ja, die foto is van blup, niet van de TS.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:58 schreef invine het volgende:
Ja dat dacht ik ook, maar hij heeft het over auto;s..
Ik heb mijn 940 nu maar verkocht...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:37 schreef Charged het volgende:
@ Sjabba,ik ben het helemaal vergeten,mijn excuses,serieus!
Vrachtwagen he. Pro metertjes, 120 de max aangegeven snelheid...quote:Op maandag 10 mei 2010 16:58 schreef invine het volgende:
Ja dat dacht ik ook, maar hij heeft het over auto;s..
kutkickquote:Op zondag 24 juli 2011 10:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Vrachtwagen he. Pro metertjes, 120 de max aangegeven snelheid...
Leuk topic idd maar daar heb ik het niet over.quote:Op zondag 24 juli 2011 10:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Leuk topicAls het je niet bevalt reageer je gewoon niet lijkt me. Of in fb.
Ga lekker in fb je beklag doenquote:Op zondag 24 juli 2011 10:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Leuk topic idd maar daar heb ik het niet over.
Meer dan een jaar na de laatste post nog een keer herhalen wat er al gezegd is, dáár heb ik het over.
Een kutkick dus.
Ombouw naar R kan ook,of het verstandig is is nr 2,de kwaaltjes houden ze toch,relatief goed blok en bak met alle goodies kost minimaal 1750Euro,dan de remmen,ophanging enz..lijkt me beter om dan te kijken voor een fatsoenlijke R.quote:
Thnx,Anne.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Anne het volgende:
Dat zal ook wel een hoop extra geld kosten, alles uit handen geventoch?
Ik heb de TT trouwens ietwat aangepast, dit dekt de lading iets meer denk ik.
Na de red/white blocks van volvo is het alleen maar achteruit gegaan met de degelijkheidquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:41 schreef telegraag het volgende:
Koop gewoon de echte degelijk v70 (2000/2007).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |