dus als je stilstaat mag je wel drinken..?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef invine het volgende:
Hij rijd toch nietauto staat stil neem ik aan toen ie de foto maakte!
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Heb jij wel eens onder invloed gereden?
Ligt uiteraard aan je motortype, maar reken bij een gemiddeld verbuik voor een V70 op zo'n 1 op 11 tot 1 op 7.. Op gas kan dat nog iets lager uitkomen. Op diesel weer hoger uiteraard.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gave bak.
Heb je al een idee van het verbruik, op zowel gas als benzine?
Deze (of een V70 Classic) is voor mij ook een optie als "nieuwe" auto, vandaar.
In de garage wel jaquote:Op woensdag 4 november 2009 12:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dus als je stilstaat mag je wel drinken..?
Ok en wat kosten die dan? Ben benieuwd of ze op mijn 940 passen...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:08 schreef Charged het volgende:
@Turq,Lol,scherp idd
@JohnnyKnoxville,ik heb er nog geen echt zicht op..ik heb em pas te kort om echt op het verbruik te kunnen letten.
@Metro2005,ik zal morgen eens meten maar de 1,90 zou die best wel eens kunnen halen.
@Sjabba,de zijcligno's heb ik gewoon bij de dealer gehaald,gewoon zeggen dat je ze van de v70 classis wilt...de normale v70 heeft ze nl. in de stootstrips zitten.
Dat is een goed idee! Ik PM je wel even.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef Charged het volgende:
ik heb er 37,nog iets voor betaald.
Als je handig genoeg bent past alles,een pasvorm in het scherm (kan ik je natuurlijk geven) en een vijl.
Nog gemakkelijker..ik stuur je m'n oude exemplaren op,ik doe er anders toch niks mee..dan weet je het direct en kost je helemaal niks.
Pics van de Lude..?quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:45 schreef winterstorm666 het volgende:
Zal even kort dit topic binnenvallen.
Ben de vriendin van ts.
Dagelijk jat ik nou veel met de volvo i.v.m de woon-werkafstand.
Mijn normale wagen is een Honda Prelude 2.0 4thgen. En we hebben mijn liefje ook nog in de garage staan, namelijk mijn honda crx type 1 1.5 12v uit 1985.(restauratieobject)
Ik moet zeggen, de volvo bevalt mij ook steeds beter.
Aangezien ik meestal in sportcoupe`s rij was dit een mindere verandering dan de galaxy.(gevoel bij galaxy was alsof ik boven op de auto reed ipv lekker snuggy erin en mijn nog niet bestaande kinderen vergat)
En het vermogen is lekker soepel en constant.
En met de optische plannen komt het uiterlijk ook wel goed.
Kortom voor ons een erg aparte maar goede keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |