abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129875113
Ehm...nee.
Heb mijn zinnen gezet op een echte V70 R.
Deze wil ik gewoon zoveel mogelijk naar mijn zin maken en tot snot rijden indien mogelijk met normaal rijgedrag,mocht dit langer als 1 a 1,5 jaar gaan duren maak ik de V weer geheel standaard en gaat ie de verkoop in.
Dit is leuk,is een leerproces,net zoals de 850 maar zeker de moeite niet waard om motorisch sneller te maken,10-klepper en 444.4.. op de teller.
Cosmetische upgrades kan ik 1 op 1 overnemen op een R,misschien wat ander spul ook,we zien het wel.
Heb er ook totaal geen haast mee,ding loopt lekker,laat lekker lopen denk ik dan.
  † In Memoriam † vrijdag 9 augustus 2013 @ 19:55:53 #77
25682 2cv
Niet subtiel
pi_129875135
Dakanook.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_129875273
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 19:55 schreef 2cv het volgende:
Dakanook.
Ombouw naar R kan ook,of het verstandig is is nr 2,de kwaaltjes houden ze toch,relatief goed blok en bak met alle goodies kost minimaal 1750Euro,dan de remmen,ophanging enz..lijkt me beter om dan te kijken voor een fatsoenlijke R.
pi_129875546
De crap is dat ik nou alles moet laten doen ivm geen werkruimte,geen plaats meer op de zaak,geen eigen garage.
Zou anders met liefde een 250Euro knakenbak aanschaffen zodat de vrouw kan rijden en zelf gaan beginnen met de V.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2013 20:06:49 ]
pi_130091173
Dat zal ook wel een hoop extra geld kosten, alles uit handen geven :X toch?

Ik heb de TT trouwens ietwat aangepast, dit dekt de lading iets meer denk ik ;).
pi_130102362
quote:
3s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:23 schreef Anne het volgende:
Dat zal ook wel een hoop extra geld kosten, alles uit handen geven :X toch?

Ik heb de TT trouwens ietwat aangepast, dit dekt de lading iets meer denk ik ;).
Thnx,Anne. ^O^

En ja,kost inderdaad teveel,de enige werkplaats waar ik naar kan uitwijken is in Maarheeze,daar kan ik alles zelf doen maar is te ver uit de buurt.
Het is jammer dat het nieuwe pand van het werk niet door is gegaan,had anders ruimte zat gehad en 4km van waar ik woon,incl. alle gereedschappen en perslucht.

Afijn,we zien het wel,deze maken we gewoon netjes af zoals ik in gedachten had,dat komt wel goed,en dan wat sparen voor een evt. R Classic,al moet ik ook wel eerlijk zeggen dat die extra centjes ook wel eens naar wat nieuw speelgoed voor Winterstorm (en mij) kan gaan.
Heb m'n zinnen gezet op een tweede auto maar moet me nog even lezen wtb kwaaltjes,kosten en evt. aanschaf van zo'n auto. :)
pi_130105563
Iig als eerste de silentblocks achter vervangen,met insturen komt de kont een fractie later mee.
Schijnt ook een standaard iets te zijn voor een 850/Classic serie.


Aangezien het hele spul er achter toch uit moet zit ik te denken om de V direct omlaag te zetten.
Even via het forum uitvogelen hoe en wat met niveaumaat,is toch iets anders als standaard verlagen.
Vooras is easy en uitlijnen moet toch gebeuren.

Mijn voorkeur gaat uit naar Apex,alleen veren aangezien ik max. 30-35 mm lager wil op de vooras en achter 15-20 mm.
Apex heeft nog comfort,Eibach is me te stug.
Iemand evt. een ander advies?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2013 19:43:29 ]
pi_130151436
Koop gewoon de echte degelijk v70 (2000/2007).
pi_130165445
een later meekomende achterkant is eerder een symptoom van de rubber bussen waarmee de achteras aan het chassis zit. Deze zijn veel lastiger te vervangen.
pi_130288045
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:41 schreef telegraag het volgende:
Koop gewoon de echte degelijk v70 (2000/2007).
Na de red/white blocks van volvo is het alleen maar achteruit gegaan met de degelijkheid ;)
life happens while you're pusing the throttle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')