Bij gebrek aan een overheid die opkomt voor de belangen van z'n burgers moet jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
, die roep om orde en gezag heeft jarenlang zijn vruchten afgeworpen.
t grootste tuig zit alleen tussen de vastgoedeigenaartjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een overheid die opkomt voor de belangen van z'n burgers moet je
iets doen om je bezittingen te beschermen tegen tuig.
Krakers zijn heiligquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:23 schreef Yorrit het volgende:
t grootste tuig zit alleen tussen de vastgoedeigenaartjes
Je gebruikt het juiste woord, eigenaren als in andermans eigendom waar je gewoon vanafquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:23 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Dat wordt lastig asfalt leggen dan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Clairvaux het volgende:
Je gebruikt het juiste woord, eigenaren als in andermans eigendom waar je gewoon vanaf
dient te blijven.
Tot op zekere hoogte begrijp ik krakers ook wel hoor. Als je beziet welke figuren er deelnamen aan die krakers demonstraties, dan snap ik dat die lui niet in staat zijn om in hun eigen levensonderhoud te voorzien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:23 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Onteigening, desnoods met een pistool op je hoofd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat wordt lastig asfalt leggen dan.
ben je jaloers?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte begrijp ik krakers ook wel hoor. Als je beziet welke figuren er deelnamen aan die krakers demonstraties, dan snap ik dat die lui niet in staat zijn om in hun eigen levensonderhoud te voorzien.
Kraken en zo gratis mogelijk wonen is voor hen de enige optie, en ze zullen alles doen om die optie in stand te houden. Wat mij betreft gaan ze werken voor de kost en meedraaien in de gewone molen om voor een woning in aanmerking te komen.
Het tuig zit overal, ook tussen de krakers, en net zo goed is er niks mis met veel vastgoedeigenaren. Of je moet deze hele wereld haten en kapot willen maken, zeg dat dan gewoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:23 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Jaloers? Nee hoor maak je geen zorgen, ik heb een prima woning.quote:
In een wereld waar de overheid verzaakt haar burgers te beschermen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef Ringo het volgende:
En een private knokploeg wel een voorbeeld van rechtshandhaving vinden. In wat voor een wereld zijn we verzeild geraakt?
De gemeente heeft inderdaad die vrijheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:46 schreef Clairvaux het volgende:
Zie ook Het kraakverbod (2)
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)gedogen.htm?rss=true
Kan de gemeente zomaar de nieuwe wet aan z'n laars lappen?
Volgens mij kan het gewoon per APV geregeld worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:59 schreef nikk het volgende:
[..]
Ze kunnen wel prioriteiten stellen (= handhaving). Maar de politie is hoe dan ook verplicht de aangifte op te nemen. Hoe dan ook, eigenrichting is aan te bevelen in sommige gevallen.
Wat een onzin, kraken is juist goed voor de samenleving. Een illegale kraak niet, maar dat heeft niets met kraken te maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef Nobu het volgende:
[..]
In een wereld waar de overheid verzaakt haar burgers te beschermen.
De meesten werken voor de kost hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte begrijp ik krakers ook wel hoor. Als je beziet welke figuren er deelnamen aan die krakers demonstraties, dan snap ik dat die lui niet in staat zijn om in hun eigen levensonderhoud te voorzien.
Kraken en zo gratis mogelijk wonen is voor hen de enige optie, en ze zullen alles doen om die optie in stand te houden. Wat mij betreft gaan ze werken voor de kost en meedraaien in de gewone molen om voor een woning in aanmerking te komen.
Wie? En hoeveel uur per week zou diegene krakers moeten knuffelen om als krakerknuffelaar te boek te staan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:55 schreef __Saviour__ het volgende:
och die krakerknuffelaar is er ook weer
Als krakerknuffelaar weet jij het antwoord, dus vertel.........................quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:56 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wie? En hoeveel uur per week zou diegene krakers moeten knuffelen om als krakerknuffelaar te boek te staan?
Wat doen 'de meesten' met het geld dat ze overhouden op deze manier?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef Bowlingbal het volgende:
De meesten werken voor de kost hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |