SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
negeren is de beste optiehihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:09 schreef tralalala het volgende:
Jensen vroeger op YorinFM!![]()
ADRIAANTJEEEE TERINGLIJER!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Mooi, weer een programma op tv dat ik niet hoef te kijken
Het is toch KLB?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:15 schreef Robin__ het volgende:
ik hoopte al dat dit in kbl zou staan
nog minder reden om de tv aan te zetten straks
Hij hoopte het toch?quote:
Dat waren de tijdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:09 schreef tralalala het volgende:
Jensen vroeger op YorinFM!![]()
ADRIAANTJEEEE TERINGLIJER!!!!!!!!!!!!!
Mijn bek is nog verbrand, van die kut op die kachel. En zo'n gele trein gaat ook niet in je koude kleren zitten.quote:
Jan is de motor achter het programma. Telefoonterreurquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:32 schreef Confetti het volgende:
Jensuhhhhh
Die Jan mag wel wegblijven..gespeelt cult-figuur
Faalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Philips heeft er wel slim op ingespeeld met die nieuwe serie breedbeeld tv's, anders past die dikke kop van hem nooit op je scherm...
Zijn dikke kop loopt niet alleen uit in de breedtje, je hebt dus gewoon een vierkant scherm nodig voor zijn kutkop ipv een massive breedbeeldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Valt wel mee toch hoe erg ik faalde met die post?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond het best vermakelijk eigenlijk
Die luisteraarsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:32 schreef Urquhart het volgende:
De beruchte confrontatie met Mylene de la Haye
Oef, keihard van hem, maar ze heeft het ook wel aan haarzelf te dankenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:32 schreef Urquhart het volgende:
De beruchte confrontatie met Mylene de la Haye
Ik heb ze minimaal al 100x geluisterd en het blijft gewoon briljantquote:
Ja, de gasten maken de show, niet de presentator. Waar is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam door snoop, niet door jensen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:51 schreef luckass het volgende:
Dat je al opneemt tijdens een EK/WK wedstrijd van Nederland.
Een kutkloon aanmaken en dat dit topic nog een kickje geven ook?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:57 schreef JENSENsGIRL het volgende:
jensennnnnnnnn is back jessssssssssssshim
eindelijk straks weer wat terreur terug op de tv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die rechter valt nog mee, qua uiterlijk en intelligentiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef Demophon het volgende:
Hij is super irritant en daarom zo lachen! Leuk dat 'ie weer op tv komt![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:51 schreef luckass het volgende:
Dat je al opneemt tijdens een EK/WK wedstrijd van Nederland.
Jan : U geeft toestemming?quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:37 schreef boskameel het volgende:
Vond het altijd wel leuk vermaak, vooral die Friday Night Roulette. Die stumperds van idols allemaal
. Geweldige televisie.
Daar in de achterhoek wonen dus blijkbaar de goedgelovige en domme mensen van Nederlandquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jan : U geeft toestemming?
Boze Almeloer: WIJ GEVEN GEEN TOESTEMMING!!
Jan: U geeft toestemming?
Het zijn wel altijd mensen uit Almelo of Zwolle die hij aan de telefoon heeft![]()
Owja , Maarten Spanjerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:22 schreef Urquhart het volgende:
En natuurlijk altijd de eeuwige confrontaties tussen Jan P. & Maarten Spanjer
Ja, dat was zeker gezelligquote:
En Chriet Titulaerquote:
En natuurlijk Reinout en Rene Froger.quote:Ik beantwoord telefonisch geen vragen.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:59 schreef tralalala het volgende:
Hij wil ook weer terug op de radio zei hij net op 3fm.![]()
TS dubbel gepwnd en ik dubbel blij.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond het best vermakelijk eigenlijk
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Schaam je hier niet voor. FOK is nou niet bepaald representatief als het om televisie smaak gaat
Zou zou je het ook kunnen zeggenquote:
Haha geniaalquote:
Nu al zin in nieuwe telefoonterreurquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:59 schreef tralalala het volgende:
Hij wil ook weer terug op de radio zei hij net op 3fm.![]()
TS dubbel gepwnd en ik dubbel blij.
Briljantquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
www.snafu.nl![]()
GENIAAL!!!
Jan Papparazzi die bejaarden interviewt met een dildo!![]()
![]()
Daar zijn andere mensen voor.quote:
Dit is mijn eerste kennismaking met Jensen's telefoonterreur, maar ik vind het helemaal topquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nu al zin in nieuwe telefoonterreur![]()
Jensen heeft nu zelfs hyves. Waar gaat het heen met de wereld?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:08 schreef Zipportal het volgende:
De Deense hoer, met zijn tering tekkel.
Robert Jensen terug op televisie
Briljantquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef RedFever007 het volgende:
blijft dubieus legendarisch
en dan die luisteraars die gaan bellenhulde !!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef RedFever007 het volgende:
Geniaal was datquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef RedFever007 het volgende:
Jan Paparazzi.quote:Sinds januari 2009 is Jan niet langer te horen op Radio Veronica. Hij maakte bekend weer samen te gaan werken met zijn vriend Robert Jensen. In november 2009 schuift Jan weer aan bij Jensen! op de bekende rode bank op RTL5.
Dit gaat veel te ver eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef RedFever007 het volgende:
Muah. Jan was gewoon een jaartje te vroegquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dit gaat veel te ver eigenlijk.
Zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:43 schreef MrX1982 het volgende:
Jensen op de radio was geniaal.
Op tv vond ik het veel minder maar ik hoorde dat hij ook weer op de radio komt.
Iddquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:39 schreef Urquhart het volgende:
Dit was ook het mooie van Jensen op de radio. Gewoon 10 minuten lang achter elkaar, echt helemaal nergens over lullen
Jensen zit bij RTL...quote:SNAFU EXCLUSIVE!! MIDDAGSHOW RADIO 538 OP DE SCHOP!
BREAKING MEDIA NIEUWS!!
BREAKING MEDIA NIEUWS!!
Meerdere bronnen melden ons net dat de middagshow bij radio 538 wegens slechte luistercijfers wordt aangepakt.
De radioshow gepresenteert door Lindo Duval en Jelte van der Goot voldoet niet aan de verwachting van de zender en scoort ondergemiddeld. De Coen en Sander show op 3FM is inmiddels de nummer 1 middagshow van Nederland terwijl 538 als zender nummer 1 is.
Lindo Duval is ’om medische redenen’ voorlopig niet op 538 te horen en de komende 2 weken zal Edwin Evers zowel de ochtend als middagshow presenteren.
Wie de show op langere termijn overneemt is nog niet bekend....WORDT VERVOLGD!
Een woord: ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:39 schreef Urquhart het volgende:
Dit was ook het mooie van Jensen op de radio. Gewoon 10 minuten lang achter elkaar, echt helemaal nergens over lullen
Dat zou FANTASTISCH zijnquote:Op maandag 9 november 2009 18:05 schreef Urquhart het volgende:
Vandaag op Snafu:
[..]
Jensen zit bij RTL...
RTL is eigenaar van 538...
Jensen in de middag op 538?
Jammer dat het 538 isquote:Op maandag 9 november 2009 22:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dat zou FANTASTISCH zijn![]()
![]()
Samen met Jan, die weer ouderwets gaat telefoonterroriseren.![]()
quote:Kwalieballie lijkt zich een beetje ongerust te maken..!
Iedere week komt ie wel weer met een dingetje over mij...
Vorige week beschuldigde hij mij ervan dat ik laf ben en altijd op de vlucht ben voor camera’s en alleen maar kan uitdelen...HAHAHAHA...
Zegt de man die alleen maar valse opmerkingen durft te maken over mensen na een gemonteerd filmpje waar de persoon niet bij zit! Even for the record: nodig mij gewoon live in de stuidio uit..en ik ben er! Gewoon face to face!! Durft Kwalbert toch niet..
En vandaag komt ie met het verhaal dat wij niet bij 538 een show gaan doen...en probeert weer dat ’ niemand wil Jensen hebben ’ sfeertje te creeren...HAHA!!
Maak je nou niet zo’n zorgen Kwallie....je kunt daar best nog een aantal jaren blijven zitten...je doet het prima...lekker die DUFFE DUFFE musicals van je promoten....doe nou maar!!
PS. Jan P...kwam Kwalbert vorige week tegen.....en heeft heel gezellig met hem staan kletsen...NIETS AAN DE HAND!!
Dat vind ik oprecht het mooist aan Albert...al z’n gezichten!
PS 2. Radioshow komt echt terug!
Goed nieuws!quote:
Nee, is onderdeel van de Sky-groep, en dat is volgens mij weer in handen van Telegraaf en SBS dacht ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Een dagelijkse show is wat we willen![]()
Hoort Radio Veronica eigenlijk ook bij RTL?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |