SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:08 schreef Ascendancy het volgende:
negeren is de beste optiehihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:09 schreef tralalala het volgende:
Jensen vroeger op YorinFM!![]()
ADRIAANTJEEEE TERINGLIJER!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:15 schreef Pieter-utd het volgende:
Mooi, weer een programma op tv dat ik niet hoef te kijken
Het is toch KLB?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:15 schreef Robin__ het volgende:
ik hoopte al dat dit in kbl zou staan
nog minder reden om de tv aan te zetten straks
Hij hoopte het toch?quote:
Dat waren de tijdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:09 schreef tralalala het volgende:
Jensen vroeger op YorinFM!![]()
ADRIAANTJEEEE TERINGLIJER!!!!!!!!!!!!!
Mijn bek is nog verbrand, van die kut op die kachel. En zo'n gele trein gaat ook niet in je koude kleren zitten.quote:
Jan is de motor achter het programma. Telefoonterreurquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:32 schreef Confetti het volgende:
Jensuhhhhh
Die Jan mag wel wegblijven..gespeelt cult-figuur
Faalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Philips heeft er wel slim op ingespeeld met die nieuwe serie breedbeeld tv's, anders past die dikke kop van hem nooit op je scherm...
Zijn dikke kop loopt niet alleen uit in de breedtje, je hebt dus gewoon een vierkant scherm nodig voor zijn kutkop ipv een massive breedbeeldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Valt wel mee toch hoe erg ik faalde met die post?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond het best vermakelijk eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |