Nu al zin in nieuwe telefoonterreurquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:59 schreef tralalala het volgende:
Hij wil ook weer terug op de radio zei hij net op 3fm.![]()
TS dubbel gepwnd en ik dubbel blij.
Briljantquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
www.snafu.nl![]()
GENIAAL!!!
Jan Papparazzi die bejaarden interviewt met een dildo!![]()
![]()
Daar zijn andere mensen voor.quote:
Dit is mijn eerste kennismaking met Jensen's telefoonterreur, maar ik vind het helemaal topquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nu al zin in nieuwe telefoonterreur![]()
Jensen heeft nu zelfs hyves. Waar gaat het heen met de wereld?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:08 schreef Zipportal het volgende:
De Deense hoer, met zijn tering tekkel.
Robert Jensen terug op televisie
Briljantquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef RedFever007 het volgende:
blijft dubieus legendarisch
en dan die luisteraars die gaan bellenhulde !!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef RedFever007 het volgende:
Geniaal was datquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef RedFever007 het volgende:
Jan Paparazzi.quote:Sinds januari 2009 is Jan niet langer te horen op Radio Veronica. Hij maakte bekend weer samen te gaan werken met zijn vriend Robert Jensen. In november 2009 schuift Jan weer aan bij Jensen! op de bekende rode bank op RTL5.
Dit gaat veel te ver eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef RedFever007 het volgende:
Muah. Jan was gewoon een jaartje te vroegquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dit gaat veel te ver eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |