slapen nu!quote:
Beiden is vercrackt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Jotcha het volgende:
Een snor of baard gaat hem niet worden bij mij. Toch?
Je komt vanzelf wel in de pubertijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Jotcha het volgende:
Een snor of baard gaat hem niet worden bij mij. Toch?
slaap lekkerquote:
Ik bedoel of het me wel of niet staatquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je komt vanzelf wel in de pubertijd![]()
IK OOK NU PASquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Onorgineel het volgende:
MGMT - Kids, waarom ontdek ik die nu pas
Soulwax remix is ook aardig. Maar zeker tof nummer ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Onorgineel het volgende:
MGMT - Kids, waarom ontdek ik die nu pas
jou? NEEquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik bedoel of het me wel of niet staat
We qouten meestal iemand als je tegen 1 persoon praatquote:
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het hier werkt. Dat jij hierop reageert zegt mij eerder iets.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
We qouten meestal iemand als je tegen 1 persoon praat
zo werkt dat hier op dit forum
ik wil het je best leren hoor
Dat dus.quote:Wie de schoen past trekt hem aan
Huhquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het hier werkt. Dat jij hierop reageert zegt mij eerder iets.
Ken je zoiets als:
[..]
Dat dus.
Toevallig dat het mij wel duidelijk wasquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Huh
was dat tegen mij bedoeld dan?
Het moet niet gekker worden
Ik weet niet tegen wie ik het had, maar diegene weet wel dat ik het tegen hem/haar hebquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Huh
was dat tegen mij bedoeld dan?
Het moet niet gekker worden
Want?quote:
Ik de duplo blokken net heb opgeruimd, en was dat niet van plan nog een keer te doen vanavondquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het hier werkt. Dat jij hierop reageert zegt mij eerder iets.
Ken je zoiets als:
[..]
Dat dus.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie ik het had, maar diegene weet wel dat ik het tegen hem/haar heb
Weet ik. Maak jij mn huiswerk?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik de duplo blokken net heb opgeruimd, en was dat niet van plan nog een keer te doen vanavond
ze blijven mooi in de blauwe doos zitten. en komen daar morgen pas weer uit nijn!
Ha-ha.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik de duplo blokken net heb opgeruimd, en was dat niet van plan nog een keer te doen vanavond
ze blijven mooi in de blauwe doos zitten. en komen daar morgen pas weer uit nijn!
Dus? Wie zegt dat het over jou gaat?quote:
Ging het maar over iemand.....quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus? Wie zegt dat het over jou gaat?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ging het maar over iemand.....
Wat een grap. Kijk anders even in FAquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ging het maar over iemand.....
IK WELquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ben er niet bepaald ondersteboven van
Ik zag hetquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat een grap. Kijk anders even in FA
Daarom dus. En ik word er echt gek van, dusquote:
Dat dus!quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef nijnja het volgende:
En nu huiswerk [ afbeelding ][ afbeelding ]
Daaromquote:
Ik lig er niet wakker vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom dus. En ik word er echt gek van, dus...
En nu huiswerk [ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is ook niet nodig, dat doe ikwel voor jequote:Op maandag 26 oktober 2009 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van
Kinderen voor kinderen is welquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef Onorgineel het volgende:
Eigenlijk is kids best een scheitnummer
JA. kLaarquote:
Ssssst....quote:
Jouw beurt om ons te laten lachenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:43 schreef Berepis het volgende:
ik wou ook nog even zeggen dat ik nog NOOIT een forum ben tegen gekomen waar ik me zo gigantisch vaak kapot heb gelachen
STARTquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:49 schreef Berepis het volgende:
Ik was een dag te laat met inschrijven voor AL mijn tentamens, tis nog maar afwachten of ik mee kan doen. Eerste kon gelukkig wel en die ging wel goed![]()
Of ik ga falen weet ik nog niet zeker, maar dan moet ik nu wel HARD gaan leren, aangezien ik nog vrijwel niets heb gedaan, vwo cultuur...
Ik heb vandaag geprobeerd wat te doen, het is redelijk gelukt.quote:
Ja hoor, maar dan ben je zeker van een faalquote:
Daarom maak ik geen planningen meerquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:52 schreef Berepis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geprobeerd wat te doen, het is redelijk gelukt.
Alleen wijk ik altijd van mijn planning af
Dat doe ik nu ook, jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:52 schreef Berepis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geprobeerd wat te doen, het is redelijk gelukt.
Alleen wijk ik altijd van mijn planning af
Laptop issue is een soort van gefixed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:23 schreef Noortje. het volgende:
Nou het was wel weer over, was even een dagje maar mijn ouders weten het er wel in te wrijven dat ik niet goed ben en altijd chagrijnig en dergelijke. Helpt niet echt mee.
Hoeist met jou nou?
Ja Gek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef Renesite het volgende:
Mijn god. Misschien moeten we allemaal maar een soap beginnen, labiele mensen hier![]()
!
Noh, dan doen Dagboek van een Kutuserquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben geen puber meer.Vind ik.
Oh jawelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Inclusief huilscenes?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:25 schreef Renesite het volgende:
Mijn god. Misschien moeten we allemaal maar een soap beginnen, labiele mensen hier![]()
!
Volwassen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Maar sowieso, half PUB in één huis zetten zou ook mooie TV opleverenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, weetje wat wel leuk is? Een vervolgverhaal. Iemand begint met een intro en anderen vullen hem steeds aan!
Moet je maar zo een witte laptop aanschaffenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
DAT LIJKT MIJ INSTANTLY VRIJ MOEILIJK!!!!!!!
In welke week doen wij dat dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja. Maar sowieso, half PUB in één huis zetten zou ook mooie TV opleveren
MAARquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:51 schreef KingGone het volgende:
[..]
Moet je maar zo een witte laptop aanschaffen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:51 schreef KingGone het volgende:
[..]
Moet je maar zo een witte laptop aanschaffen
Een soort gouden kooi ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
In welke week doen wij dat dan?
* Renesite maakt alvast een lijstje met inkopen.
Jaaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:50 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, weetje wat wel leuk is? Een vervolgverhaal. Iemand begint met een intro en anderen vullen hem steeds aan!
Dat lijkt me echt geweldig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja. Maar sowieso, half PUB in één huis zetten zou ook mooie TV opleveren
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Een soort gouden kooi ofzoIk zeg de vakantie. En dan wel langer dan een week, want na een tijdje begint het pas te irriteren
MAAR IKquote:
en ikheb een relatie met Renequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
MAAR IKMOET HEM WEL KUNNEN
GEBRUIKEN JEWEETZELLEF
Koop een goed passende hoes!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
MAAR IKMOET HEM WEL KUNNEN
GEBRUIKEN JEWEETZELLEF
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
en ikheb een relatie met Rene
Laaaaaau, watvoor kleren zijn handig voor op het ijs?
quote:
Ik zou geen rokje doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zit straks ook in een les met indesign enzo. En dat start soms achterlijk sloom op, jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:56 schreef RenRen- het volgende:
Oh pauze.
Net na een uur dat Indesign eindelijk opstart.
Is het pauze.
Maar dan heb je natuurlijk het probleem dat er niemand anders in de SC isquote:
Het gaat om de image!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar dan heb je natuurlijk het probleem dat er niemand anders in de SC isEn dat ik dan de hele dag niks zeg, dus geen rellen, dus geen leuke tv
Oh ja, dan ben ik het fokverslaafde typetjequote:
Hehequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben ik het fokverslaafde typetjeEn dan zegt iemand er wat over, en dan breekt de pleuris uit
Doen we wel 1 computer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh ja, dan ben ik het fokverslaafde typetjeEn dan zegt iemand er wat over, en dan breekt de pleuris uit
Whehequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Doen we wel 1 computer.
Met al die verslaafden hier.
Instant heibel
Euhm.. Gewoon lekker warme kleding.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Uitstel is afstel hequote:
Woar?quote:
Kan beeest, als ik er leggings onder hebquote:
Echt ergquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zit straks ook in een les met indesign enzo. En dat start soms achterlijk sloom op, ja!
quote:
Ja! Goed idee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:20 schreef Jotcha het volgende:
Ik zou een bikini doenEvt. met regenpak.
quote:
Ik hoop dat je voldoende haalt danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja
een taaltoets.
ik ben heel slecht in spelling zoals je waarschijnlijk wel eens hebt gemerkt
Dat ben je ook aapquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef KingGone het volgende:
Hallo ik ben nu op Zuidplein. Ik voel me blank
whehehe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef KingGone het volgende:
Mwehehe, no shit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef KingGone het volgende:
Nu de hamvraag, ben je ook blank?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef KingGone het volgende:
De vraag is waar neem je waar wat je waarneemt. Antwoord ZW is de plaats waar dit plaatsvind. (8)quote:
é.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef RenRen- het volgende:
Wie doet voor mij even een e met een ' erop?
En je hebt kritiek op paramorequote:
Rogier van Oosterhoutquote:
Mstrquote:
Sorriej.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:26 schreef RenRen- het volgende:
Zureko.Mstr, ah nee, nou blijf ik dat denken
Hoepelmeisje!quote:
Please provide us with some of your data, so we can make ordering as safe and easy as possible?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:34 schreef Tijgertje. het volgende:
Wij vragen u wat gegevens in te vullen om het bestellen zo veilig en makkelijk mogelijk te maken.
Kan iemand dit naar het Engels vertalen?
For a safe as possible procedure for this order, we like you to fill in the next ...information?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:34 schreef Tijgertje. het volgende:
Wij vragen u wat gegevens in te vullen om het bestellen zo veilig en makkelijk mogelijk te maken.
Kan iemand dit naar het Engels vertalen?
Of the following information. Ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Please provide us with some of your data, so we can make ordering as safe and easy as possible?
Zoiets?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Please provide us with some of your data, so we can make ordering as safe and easy as possible?
Zoiets?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
For a safe as possible procedure for this order, we like you to fill in the next ...information?
Zoiets?
En nu een combinatie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:37 schreef mstr het volgende:
We want to ask you to fill in some information to make ordering as safe and easy as possible.
Zoiets?
quote:
Die zijn goddelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:13 schreef mstr het volgende:
Zo eerst douchen, dan chocolade-pepernoten halen en dan leren.
Ja, die kans is altijd heel grootquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
totdat ze op zijn.
dan ben je misselijk
Dan ik, schatje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik 5, en jij sliep 2 uur eerder dan mij
Klopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
totdat ze op zijn.
dan ben je misselijk
2,5 maand ondertussen. het jaar ga ik sowieso halen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik ga in de maand november weer proberen om een maand zonder chocolade te kunnen.
Tof.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
2,5 maand ondertussen. het jaar ga ik sowieso halen.
Net voor sinterklaas? Jij wel meid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik ga in de maand november weer proberen om een maand zonder chocolade te kunnen.
Het is oktober ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Tof.![]()
Ik wilde Oktober doen, maar na 2 weken faalde ik.
Vrouwen zijn het zwakke geslacht he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Tof.![]()
Ik wilde Oktober doen, maar na 2 weken faalde ik.
Ja maar gek. Sinterklaas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het zwakke geslacht he.
Ik trek snoep en dingen met chocola echt niet meer. Veel te zoet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja maar gek. Sinterklaas.Chocolade
Dat werkt wel ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik trek snoep en dingen met chocola echt niet meer. Veel te zoet.
Gewoon niet in huis halen en niet kopen scheelt een hoop.
en mensen vragen je te behoeden en motiveren.
Jaaaa.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een geniaal planMisschien een weekje of 2 naar oostenrijk?
Oh kut, ik ga nogquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:40 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jaaaa.Apres Skieeën voor leven.
Maar.
Beetje duur, met een week aan apres skieen was ik al 400 kwijt.
Moet je wel 18 zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh kut, ik ga nog
Maar danny financieert ons toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |