slapen nu!quote:
Beiden is vercrackt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Jotcha het volgende:
Een snor of baard gaat hem niet worden bij mij. Toch?
Je komt vanzelf wel in de pubertijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Jotcha het volgende:
Een snor of baard gaat hem niet worden bij mij. Toch?
slaap lekkerquote:
Ik bedoel of het me wel of niet staatquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je komt vanzelf wel in de pubertijd![]()
IK OOK NU PASquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Onorgineel het volgende:
MGMT - Kids, waarom ontdek ik die nu pas
Soulwax remix is ook aardig. Maar zeker tof nummer ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Onorgineel het volgende:
MGMT - Kids, waarom ontdek ik die nu pas
jou? NEEquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik bedoel of het me wel of niet staat
We qouten meestal iemand als je tegen 1 persoon praatquote:
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het hier werkt. Dat jij hierop reageert zegt mij eerder iets.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
We qouten meestal iemand als je tegen 1 persoon praat
zo werkt dat hier op dit forum
ik wil het je best leren hoor
Dat dus.quote:Wie de schoen past trekt hem aan
Huhquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het hier werkt. Dat jij hierop reageert zegt mij eerder iets.
Ken je zoiets als:
[..]
Dat dus.
Toevallig dat het mij wel duidelijk wasquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Huh
was dat tegen mij bedoeld dan?
Het moet niet gekker worden
Ik weet niet tegen wie ik het had, maar diegene weet wel dat ik het tegen hem/haar hebquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Huh
was dat tegen mij bedoeld dan?
Het moet niet gekker worden
Want?quote:
Ik de duplo blokken net heb opgeruimd, en was dat niet van plan nog een keer te doen vanavondquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het hier werkt. Dat jij hierop reageert zegt mij eerder iets.
Ken je zoiets als:
[..]
Dat dus.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie ik het had, maar diegene weet wel dat ik het tegen hem/haar heb
Weet ik. Maak jij mn huiswerk?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik de duplo blokken net heb opgeruimd, en was dat niet van plan nog een keer te doen vanavond
ze blijven mooi in de blauwe doos zitten. en komen daar morgen pas weer uit nijn!
Ha-ha.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik de duplo blokken net heb opgeruimd, en was dat niet van plan nog een keer te doen vanavond
ze blijven mooi in de blauwe doos zitten. en komen daar morgen pas weer uit nijn!
Dus? Wie zegt dat het over jou gaat?quote:
Ging het maar over iemand.....quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dus? Wie zegt dat het over jou gaat?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ging het maar over iemand.....
Wat een grap. Kijk anders even in FAquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ging het maar over iemand.....
IK WELquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ben er niet bepaald ondersteboven van
Ik zag hetquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat een grap. Kijk anders even in FA
Daarom dus. En ik word er echt gek van, dusquote:
Dat dus!quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef nijnja het volgende:
En nu huiswerk [ afbeelding ][ afbeelding ]
Daaromquote:
Ik lig er niet wakker vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom dus. En ik word er echt gek van, dus...
En nu huiswerk [ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is ook niet nodig, dat doe ikwel voor jequote:Op maandag 26 oktober 2009 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van
Kinderen voor kinderen is welquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef Onorgineel het volgende:
Eigenlijk is kids best een scheitnummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |