dank jequote:
En alweer gemistquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik deed ooit een poging om op Audrey te lijken, alleen qua haar dan, maar dat mislukte jammerlijk
De foto's zijn uiteindelijk wel leuk geworden
EDIT: toch maar weer weg![]()
Maar ook niet minderquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En alweer gemistEn alleen omdat m'n vinger niet vastgeroest zit aan de F5 knop.
Doe deze dan PMén, lieve GreysIk weet toch al jaren dat je een gruwelijk mooie vrouw bent, ik ga je er heus niet meer door stalken.
idd veel sterkte voor morgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
dank je
(allemaal trouwens, erg lief... ik wilde eigenlijk gewoon wat lezen vanavond, maar hier is toch meer afleiding merk ik)
Geen idee. Heb net de brouwer gemaild. Als het op texel in kratten te krijgen is, en goedkoop is... waggel ik wel ff naar texelquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:02 schreef nieslief het volgende:
Ook van mij sterkte Mr. Subtle.
Q kun je die niet gewoon bestellen dan.
Ik ga even was opvouwen denk ik maar.......
Waggelse dan. Ga je dan ook wadwaggelen???quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen idee. Heb net de brouwer gemaild. Als het op texel in kratten te krijgen is, en goedkoop is... waggel ik wel ff naar texel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Barbaaf, dat soort dingen moet je nou juist niet zeggen hoor, dan valt het alleen maar tegen
Maar ik PM hem zo wel even
@Goodbye, ik heb even gezocht, maar je weet hoe steil mijn haar normaal is he? Zo wordt het ongeveer van dat nieuwe apparaat en dan nog krulleriger! En let niet op de Cotelet op het hoofd van Co, want dat wilde ze toen omdat ze zichzelf niet leuk op die foto vond staan (wat natuurlijk wel zo was).
Maar jouw haar heeft uit zichzelf toch al wel zoveel slag?CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah weet je, mijn haar heeft echt zo'n ondefinieerbare slag. Het is net niksDus daarom leek een apparaat waarmee je je haar én kunt krullen én kunt steilen (hihi) me wel handig!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik gooi er zo voor de spiegel wel even een krul in, kan je zien hoe het wordt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Cute![]()
Nah weet je, mijn haar heeft echt zo'n ondefinieerbare slag. Het is net niksDus daarom leek een apparaat waarmee je je haar én kunt krullen én kunt steilen (hihi) me wel handig!
Ja!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn haar zou zo stijl zijn voor mijn doen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Oh graag, ik ben benieuwd!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gooi er zo voor de spiegel wel even een krul in, kan je zien hoe het wordt.
Eentje dan, geen zin om weer het hele hoofd te doen *lui*
Als ik jouw haar had, had ik heul geen apparaat nodig
Dank jequote:Op maandag 26 oktober 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben weg, nogmaals veel sterkte morgen MrSubtle
Oeh!quote:
nee dit is m niet, volgende keer gewoon weer lekker rauw etenquote:
Die stond toen ook in dat topic waar we beschamende foto's gingen posten (en even rap weer gingen verwijderen)quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh!Zin in?
[..]
Ja, kijk mij gruwelijk mooi zijn!![]()
[ afbeelding ]
edit:quote:
Ja precies. Even een reality checkquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die stond toen ook in dat topic waar we beschamende foto's gingen posten (en even rap weer gingen verwijderen)
Oh yeahquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh!Zin in?
[..]
Ja, kijk mij gruwelijk mooi zijn!![]()
[ afbeelding ]
Zo 99% van de tijd kan ik dat prima inderdaad!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan ook best lelijk zijn dus![]()
Soms![]()
Zo heeeeeeeel af en toe
Tis sowieso leuker zo, want over een half uur zijn de foto's weg en dan is iedereen weer nieuwsgierigquote:
Laten we het over jouw uiterlijk hebben!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
Ander onderwerp!
Wat een gelul dat die Denise van Benelux Next Tap Maddel te dik zou zijn
Ik laat die lelijke wel staan tot het topic dicht isquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tis sowieso leuker zo, want over een half uur zijn de foto's weg en dan is iedereen weer nieuwsgierig
Let's notquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Laten we het over jouw uiterlijk hebben!
Oh dan ga ik mijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik laat die lelijke wel staan tot het topic dicht is
Let's notquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Let's not
Nu jullie een foto. Als tegenprestatie
Ik meende het niet, dus ik hoef ook nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik liep niet te slijmen dus ik heb vrijstelling
Heel subtiel, wat je er van gemaakt hebt!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dan ga ik mijn's toch maar even weg-editen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel subtiel, wat je er van gemaakt hebt!
quote:
HOERRRRRRRquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HEY PSSST MEISJAH
PSSSST JIJ, HEEY MEISJAAAAAH
Niet over mezelf, gekkerrrrrrdquote:
Ik zou niet durven!quote:
Ja! Klaarrrrrrr!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:58 schreef Goodbye het volgende:
Waar is Greys gebleven? Zou ze die krul in haar haar aan het maken zijn?Ik ga zo naar bed, vannacht echt kut geslapen en ik ben kapot na een dagje werken.
Je hebt er zelf twéé gemaaktquote:
Was 't je eerste dagje na je griepje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:58 schreef Goodbye het volgende:
Waar is Greys gebleven? Zou ze die krul in haar haar aan het maken zijn?Ik ga zo naar bed, vannacht echt kut geslapen en ik ben kapot na een dagje werken.
Ja! En ik maar denken dat dat geen probleem zou zijn, maar rond een uur of elf voelde ik me helemáál niet lekker. En ik kreeg ineens weer keelpijn enzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was 't je eerste dagje na je griepje?
Tjah meestal is het toch allemaal wat minder op het werk dan wanneer je thuis in je eigen omgeving enzo zitquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! En ik maar denken dat dat geen probleem zou zijn, maar rond een uur of elf voelde ik me helemáál niet lekker. En ik kreeg ineens weer keelpijn enzoMaar al met al ging het prima hoor.
In de F&F SCquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah meestal is het toch allemaal wat minder op het werk dan wanneer je thuis in je eigen omgeving enzo zit
In je natuurlijke habitatquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In de F&F SC![]()
Nouja, ik ga maar daad bij woord voegen en naar bed! Welterusten
Ik hoop het niet! Staat wel lullig, de rest steil en dan twee krullenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Zouden die krullen er nog zo in zitten als je morgen opstaat om naar je werk te gaan?
Wat 'n poepiequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:28 schreef Bamba het volgende:
Kijk. Met z'n nieuwe halsbandje
![]()
[ afbeelding ]
Een wat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat 'n poepie
Toch wel zo'n verantwoord anti-ophangbandje?
Mja ging met tegenzin maar als et dan mooi wordtquote:
Ja maar ook relaxed, perfecte combiquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef Bamba het volgende:
MI ja hij kijkt er ook echt trots bij he?![]()
Barbaaf, ja het is met zo'n kitty safe sluiting, dus klikt open bij een ruk ( ik zei ruk![]()
)
Ik zat het net te lezen ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:53 schreef Qwea het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.html
huf. Eerst een 14 jarige, ennu een 16 jarige??
Ja daar heb je ook een punt natuurlijk. Wat ik al aan je vroeg, maar wat je waarschijnlijk nooit hebt gelezen ;quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen ja.
Het geeft echter wel een vertekend beeld, omdat ze de mensen die aan een gewone Influenza overlijden niet in het nieuws melden.
Tot nu toe is het aantal Influenza-gerelateerde zkh-opnames nog steeds gelijk in vergelijking met voorgaande jaren.
Omdat ik denk dat die hele MG best mee gaat vallen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook een punt natuurlijk. Wat ik al aan je vroeg, maar wat je waarschijnlijk nooit hebt gelezen ;
Waarom haal jij de prik niet? Ik weet nog steeds niet wel of niet.
Duudlijk. Ik neem hem dan maar mooi niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat die hele MG best mee gaat vallen.
Het is een behoorlijke mediahype geworden en daarbij was er ook voorspeld dat deze maand het allerheftigst zou worden. Niet dus....
Meneer Klink moet gewoon van z'n vaccins af![]()
En als je griepverschijnselen krijgt is er altijd nog Oseltamivir.
Mijn baas vindt het eiks ook onzin, alleen de echte echte echte risicogroepen (bijv. longpatienten die op de wachtlijst staan voor een transplantatie) adviseert ie wel om de prik te nemen.
Wat ook meeweegt voor mij, is dat er verder nog niets bekend is over de uitwerking van het vaccin, aangezien het nieuw is en er geen tijd is geweest om er gedegen onderzoek naar te doen.
Duudlijk?
Stinkt ie ook uit zn muiltje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Sterker nog; ik maak me drukker om het bekkie van m'n lieve Loetje dan over de MG
Wat jij dus zegt Ing, ben ik het helemaal mee eens. Ik ben zelf een risicogroep (diabetes), maar vind het eng dat het vaccin niet langdurig onderzocht is. Maar af en toe ben ik ook een beetje "bang" voor de mexicaanse griep..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat die hele MG best mee gaat vallen.
Het is een behoorlijke mediahype geworden en daarbij was er ook voorspeld dat deze maand het allerheftigst zou worden. Niet dus....
Meneer Klink moet gewoon van z'n vaccins af![]()
En als je griepverschijnselen krijgt is er altijd nog Oseltamivir.
Mijn baas vindt het eiks ook onzin, alleen de echte echte echte risicogroepen (bijv. longpatienten die op de wachtlijst staan voor een transplantatie) adviseert ie wel om de prik te nemen.
Wat ook meeweegt voor mij, is dat er verder nog niets bekend is over de uitwerking van het vaccin, aangezien het nieuw is en er geen tijd is geweest om er gedegen onderzoek naar te doen.
Duudlijk?
Mijn ma is ook een risicogroep. Diabeet en ook nog heeft ze copd wat haar longpatient maakt. Die zat ook al helemaal te flippen omdat ze niet wist wat ze moestquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat jij dus zegt Ing, ben ik het helemaal mee eens. Ik ben zelf een risicogroep (diabetes), maar vind het eng dat het vaccin niet langdurig onderzocht is. Maar af en toe ben ik ook een beetje "bang" voor de mexicaanse griep..
Ja hoor, als je longen flink te pakken worden genomen door een Influenza-virus kan een jongere daar ook aan overlijden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duudlijk. Ik neem hem dan maar mooi niet.
En MM vroeg zich af ; aan de gewone griep, gaan daar ook mensjes van 14 / 16 aan dood?
Ik zei van wel. Komt niet vaak voor, maar het kan wel. Baby's en ouderen zijn het vetbaarst toch?
Ik zou bangerderder zijn voor een gewone griep, die is tot nu toe een stuk heftiger dan de MG.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat jij dus zegt Ing, ben ik het helemaal mee eens. Ik ben zelf een risicogroep (diabetes), maar vind het eng dat het vaccin niet langdurig onderzocht is. Maar af en toe ben ik ook een beetje "bang" voor de mexicaanse griep..
Nou ja,ik was het vanaf het begin zeker: ik laat me niet inenten. Maar af en toe twijfel ik nog wel eens..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn ma is ook een risicogroep. Diabeet en ook nog heeft ze copd wat haar longpatient maakt. Die zat ook al helemaal te flippen omdat ze niet wist wat ze moest
Nee, type 2 en op de wachtlijst voor cursus insuline introductie. Ik krijg de suiker niet meer onder controle met pillen, dus binnekort over op insuline..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou bangerderder zijn voor een gewone griep, die is tot nu toe een stuk heftiger dan de MG.
Ben je type 1 btw?
Wat jong al voor een Type 2 danquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, type 2 en op de wachtlijst voor cursus insuline introductie. Ik krijg de suiker niet meer onder controle met pillen, dus binnekort over op insuline..
Wat fijn dat het de goede kant opgaat met Baloequote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie krul Greys! Hoe lang heb je daar over gedaan?![]()
Baloe knapt zienderogen op; tis weer een echte Westerling, altijd de bek los![]()
![]()
Nu nog 10 dagen AB door z'n strot drukken en hopen dat het dan helemaal genezen is.
MB, ik zag je ergens voorbij komen.
Hoestie?
En over een week zit je gewoon zomaar dikke potverdorie bij Muse![]()
![]()
Ik was 24 toen suikerziekte geconstanteerd werd, maar waarschijnlijk had ik het al veel eerder i.v.m. klachten die ik al veel langer had. 3 Maanden na constatering suiker was ik ongepland (maar o zo gewenst) zwanger. Dat deed de suiker ook al niet erg goed. De hele zwangerschap ook al gespoten. Nu moet ik tijdens de cursus curves gaan maken en ze leren te interpreteren. Dus van daaruit wordt gekeken hoeveel en wat ik moet gaan spuiten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat jong al voor een Type 2 dan![]()
Insuline is ff wennen in het begin, maar je kunt er zoveel meer en beter mee "spelen" dan met tabletten.
Moet je eerst alleen voor de nacht spuiten? Of ook voor alle maaltijden?
Tis soms bijzonder lastig lijkt me, maar het schijnt erbij te horenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef MissBliss het volgende:
Stomme triggers.
Op bladzijde 1 staat een normale onder een spoiler!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
Greys die fotoooo![]()
![]()
![]()
![]()
Maarehh nu wil ik ook een normale zienanders blijf je zo in mijn hoofd
En mooi die krullen, gaat dat echt simpel?
Dan wordt het in Antwerpen vast ook janken bij die "melodramatische rotmuziek"quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef MissBliss het volgende:
MrSubtle: heel veel sterkte morgen!!
En je pm beantwoord ik morgen, ik ben vandaag iig nog niet gaan werken
Greys: wat is dat voor apparaat waar je die krullen mee hebt gemaakt?
[..]
Wat fijn dat het de goede kant opgaat met Baloe
Ik had wel gelezen dat je naar de DA ging, maar niet wat ie nou had..
Met mij gaat het redelijk. Op zich ga ik redelijk normaal door het leven nu, maar zo'n 75% vd tijd denk ik aan mn vader. Zaterdag ging ik naar de kroeg () en ik had ongeveer de hele week niet gejankt, maar wat wijn erin zorgde ervoor dat ik de jankbuik van de eeuw kreeg
In de kroeg ja
![]()
En net in een Grieks restaurant was het ook raak, mn ouders gingen vaak naar GriekenlandStomme triggers.
Verder ga ik donderdag weer een paar daagjes naar mn moeder en idd volgende week Muse
Ik wist dat natuurlijk wel, maar dat het over een week al is had ik nog even niet bedachtYay!
Succes ermee dan maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik was 24 toen suikerziekte geconstanteerd werd, maar waarschijnlijk had ik het al veel eerder i.v.m. klachten die ik al veel langer had. 3 Maanden na constatering suiker was ik ongepland (maar o zo gewenst) zwanger. Dat deed de suiker ook al niet erg goed. De hele zwangerschap ook al gespoten. Nu moet ik tijdens de cursus curves gaan maken en ze leren te interpreteren. Dus van daaruit wordt gekeken hoeveel en wat ik moet gaan spuiten.
Hihihihiquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef Bamba het volgende:
MI ja hij kijkt er ook echt trots bij he?![]()
Barbaaf, ja het is met zo'n kitty safe sluiting, dus klikt open bij een ruk ( ik zei ruk![]()
)
Kort, nu ik snap hoe het werktquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie krul Greys! Hoe lang heb je daar over gedaan?![]()
Gelukkig dat ie al opknapt!quote:Baloe knapt zienderogen op; tis weer een echte Westerling, altijd de bek los![]()
![]()
Nu nog 10 dagen AB door z'n strot drukken en hopen dat het dan helemaal genezen is.
ja echt enig, ik ging er vanuit dat we voor de kinderen naar een pretpark gingen, blijkbaar zagen hun dat anders en hebben ze zowat de hele dag op terrasjes gezeten, en zelfs nieuwe naambordjes voor aan de voordeur laten schilderenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Non![]()
Slagharen was dus leuk begrijp ik?![]()
Hier al 4 katten en die moeten binnen blijven, dus geen plek voor Anton.
Hopelijk wordt er snel een goed plekkie gevonden voor die rooie
Oh wat erg, ik kan me je frustraties zoooo voorstellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja echt enig, ik ging er vanuit dat we voor de kinderen naar een pretpark gingen, blijkbaar zagen hun dat anders en hebben ze zowat de hele dag op terrasjes gezeten, en zelfs nieuwe naambordjes voor aan de voordeur laten schilderenen gek he als je midden in de herfstvakantie gaat dat er dan rijen tot aan sint juttemis staan. Dus die kinderen waren binnen de kortste keren ook nog eens strontvervelend. we waren er van half 11 tot 6 en hebben totaal 4 attracties gehad
![]()
Moet er nog even bij zeggen dat Anton echt een heel mooi beestje is, had hem graag zelf genomen, maar zodra ik hem hier uit het mandje zou halen verscheuren de honden hem, en als ie die kan ontvluchten grijpen mijn katten hun.
Echt een lieverd, en een vreselijke auwehoer
Ja, heel lastig en zelfs genant soms (in een volle kroeg dus)quote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis soms bijzonder lastig lijkt me, maar het schijnt erbij te horen
Fijn dat je je al wel weer kunt verheugen op Muse
gelukkigquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik kan me je frustraties zoooo voorstellen
Heel tegenstrijdig misschien, maar met een stijltangquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef MissBliss het volgende:
Greys: wat is dat voor apparaat waar je die krullen mee hebt gemaakt?
Ik vind het al heel knap dat je jezelf er uberhaupt toe kan brengen om weer eens naar de kroeg te gaan. Echt, heel goed van jequote:Met mij gaat het redelijk. Op zich ga ik redelijk normaal door het leven nu, maar zo'n 75% vd tijd denk ik aan mn vader. Zaterdag ging ik naar de kroeg () en ik had ongeveer de hele week niet gejankt, maar wat wijn erin zorgde ervoor dat ik de jankbuik van de eeuw kreeg
In de kroeg ja
![]()
En net in een Grieks restaurant was het ook raak, mn ouders gingen vaak naar GriekenlandStomme triggers.
Hehe jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan wordt het in Antwerpen vast ook janken bij die "melodramatische rotmuziek"![]()
Tis toch ook logisch dat het je af en toe aanvliegt, tisnieniks lijkt me.
Kan me wel voorstellen dat je je ff lullig voelt om jankend in een kroeg te zitten, maar aan de andere kant s het wel heel knap dat je je je "normale" leven weer oppakt![]()
Dus schijt aan iedereen daar en degenen die je dierbaar zijn die weten wel wat er speelt toch?
En ik herhaal nog ff: OVER EEN WEEK ZIT JE BIJ MUSE!!!!!!!!!!!!!
Of .... ik denk dat het dan ongeveer net afgelopen is![]()
![]()
Ja, kan ik me voorstellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef MissBliss het volgende:
Ja, heel lastig en zelfs genant soms (in een volle kroeg dus)
Maar ja, het is normaal en het helpt met verwerken, ga ik dan maar vanuit![]()
Ik denk serieus dat je er geen idee van hebt, tot het je overkomt. Je kunt er iets bij bedenken. En je kunt bedenken dat het ongetwijfeld vreselijk zal zijn, maar wat het werkelijk met je doet zul je pas weten als je ervoor staat. Denk ik dan...quote:Maar echt, ik had me deze impact nooit kunnen bedenken! (dat klinkt alsof ik dacht dat ik van te voren dacht dat het niet erg zou zijn als er zoiets zou gebeuren, maar dat bedoel ik niet. Het is gewoon dat je pas weet hoe het is, als je het meemaakt. Zo verschrikkelijk)
Dus je moeder is ook al weer op de been? Dat is goed! Ik kan me herinneren van het overlijden van mijn oma (van een andere orde, maar even voor het idee) dat ik me de eerste dagen erna schuldig voelde als ik het even naar mijn zin had. Pas later, toen ik anderen na een overlijden weer even 'in betere doen' zag, bedacht ik me dat dat helemaal niet erg is. In tegendeel. Het hoort, het is goed. Je moet toch door tenslotte en niemand wordt er beter van als je het anders doet. Maar dat gezegd hebbende: je moet het wel kunnen. En volgens mij kost dat in het begin ontzettend veel moeite, kracht en doorzettingsvermogen!quote:Maar ik heb ook goede momenten en dagen dus, dat is fijn, zelfs met mn moeder heb ik al leuke momenten samen gehad, we zijn naar Loods 5 geweest zaterdag, dan ben je toch even afgeleid
Klinkt goedquote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel tegenstrijdig misschien, maar met een stijltang
Daar kan je ook kewle krullen mee maken!Het is de Remington Sleek & Curl, maar krullen kan je eigenlijk met alle stijltangen maken. Er staan tutorials op Youtube. Veel makkelijker en sneller dan met een krultang.
Nou ja, knap... Je moet gewoon doorquote:Ik vind het al heel knap dat je jezelf er uberhaupt toe kan brengen om weer eens naar de kroeg te gaan. Echt, heel goed van jeEn die triggers... niemand zal je er op aankijken, op de huilbuien. Het moet er toch uit, je verdriet. Later blijven dezelfde triggers je aan hem herinneren denk ik, maar dan blijft het bij aan hem denken op een fijne manier zonder dat je er helemaal van vol schiet denk ik. Toch maar koesteren, die momenten, en niet bang zijn dat een ander het raar vindt hoor
![]()
(Ik hoop niet dat als ik onbedoeld iets geks zeg dat je het me kwalijk neemt, ik ben er nooit zo goed in, goed onder woorden brengen wat ik bedoel in dit soort situaties).
Je gelooft toch niet echt serieus dat ik hem daar dan had achtergelaten he ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
Non, waar Anton nu zit, gaat het daar wel een beetje?
Anders zou hij misschien nog beter naar het asiel kunnen, misschien heeft ie daar dan eerder kans op een huisje? Ik vind het zo'n sneu verhaalHet asiel is niet alles, maar hij zit in Pijnacker toch niet in een badkamer nu ofzo he? Om te voorkomen dat ie vlucht?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellenAan de andere kant: ik denk niet dat er veel zijn die het van je willen overnemen, want zo ongeveer iedereen heeft wel enig vermoeden van de ellende als een van je ouders overlijdt. Waarmee ik maar wil zeggen: het gros van de mensen zal het prima kunnen snappen en er op geen enkele manier vreemd van op kijken. En zo wel: schijt.
Owkee, makkelijker gezegd dan gedaan. I agree. In elk geval vind ik het moedig dat je het leven weer probeert op te pakken, met alles wat erbij hoort. De tranen dus ook
[..]
Ik denk serieus dat je er geen idee van hebt, tot het je overkomt. Je kunt er iets bij bedenken. En je kunt bedenken dat het ongetwijfeld vreselijk zal zijn, maar wat het werkelijk met je doet zul je pas weten als je ervoor staat. Denk ik dan...
[..]
Dus je moeder is ook al weer op de been? Dat is goed! Ik kan me herinneren van het overlijden van mijn oma (van een andere orde, maar even voor het idee) dat ik me de eerste dagen erna schuldig voelde als ik het even naar mijn zin had. Pas later, toen ik anderen na een overlijden weer even 'in betere doen' zag, bedacht ik me dat dat helemaal niet erg is. In tegendeel. Het hoort, het is goed. Je moet toch door tenslotte en niemand wordt er beter van als je het anders doet. Maar dat gezegd hebbende: je moet het wel kunnen. En volgens mij kost dat in het begin ontzettend veel moeite, kracht en doorzettingsvermogen!
Bikkel
Deze legt het goed uit vind ik! Het kreng is alleen ook nog heel erg mooi, net een pop!quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Klinkt goedIk ga YT eens checken.
Idd wat Greys zegt; wat je nu verdrietig aan het huilen krijgt, zijn juist die dingen waar je later met een glimlach aan terug kunt denken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Klinkt goedIk ga YT eens checken.
[..]
Nou ja, knap... Je moet gewoon doorThuiszitten schiet niet op. Ik had afgesproken met Sanne (die op Spider gepast had) en het was heel fijn
Ik kan heel veel bij haar kwijt. En ja, die jankbuien horen erbij, dat zal idd later heus wel anders worden, dat het fijne herinneringen worden
Ik vind het fijner dat ik jank dan dat ik ogenschijnlijk 'koel' door het leven ga (wat ik dus ook wel heb op dagen)
En je zegt niks raarsHet is toch moeilijk om dingen te zeggen over dit soort dingen, dat heb ik zelf ook hoor, dat ik denk: zeg ik het wel goed??
Ik zou een eigen topic voor Anton openen! Dan heb je een veel groter bereik dan alleen in deze SC!quote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt serieus dat ik hem daar dan had achtergelaten he ?![]()
Nee hoor, de woonkamer deur gaat vanaaf dicht, dan heeft hij de hele woonkamer+keuken voor zichzelf, kittens en hond gaan in de slaapkamer met deur dicht. ze werkt niet, dus kan overdag de hele dag opletten, momenteel zijn mijn kleine nichtjes allebei ziek, dus is ook mn neef de hele dag thuis om ze tijdig uit elkaar te trekken als het nodig is
Een asiel is voor nu nog niet direct een optie, omdat je dan geen grip meer hebt op waar hij terrecht komt, en we willen gewoon dat deze strakker (snel) een goed liefdevol huis heeft. En in een asiel zit hij 24/7 in een piep klein hokje, dus dat stellen we "zo lang mogelijk" uit.
Uiteraard kan dit niet weken zo blijven, en mochten we niet snel iets vinden zal het idd het asiel worden
Dat wou ik morgen gaan doen, in de hoop dat ze dan een foto heeft kunnen maken van hem om erbij te zetten, dat werkt vaak beter (hoop ik dan maar)quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou een eigen topic voor Anton openen! Dan heb je een veel groter bereik dan alleen in deze SC!
Ja, dat dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou een eigen topic voor Anton openen! Dan heb je een veel groter bereik dan alleen in deze SC!
De bitchquote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze legt het goed uit vind ik! Het kreng is alleen ook nog heel erg mooi, net een pop!
Ja, die herinneringen zijn waardevolquote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd wat Greys zegt; wat je nu verdrietig aan het huilen krijgt, zijn juist die dingen waar je later met een glimlach aan terug kunt denken.
Zoals bijv. die schroeven voor de kist.
Je bent nog haske jong en staat gelukkig nog midden in het leven.
Al vraag ik me af of leeftijd er toe doet qua verdriet als het je ouders betreft.
Want ouders blijven je ouders; of ze nou 50 of 90 zijn. Het zijn wel de mensen die je vanaf je eerste minuut kennen en je zo akelig kunnen doorgronden
Argh, ik ben jaloers op haar haar! En op het poppengezichtje van dr en dr lijfquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze legt het goed uit vind ik! Het kreng is alleen ook nog heel erg mooi, net een pop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |