Op bladzijde 1 staat een normale onder een spoiler!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
Greys die fotoooo![]()
![]()
![]()
![]()
Maarehh nu wil ik ook een normale zienanders blijf je zo in mijn hoofd
En mooi die krullen, gaat dat echt simpel?
Dan wordt het in Antwerpen vast ook janken bij die "melodramatische rotmuziek"quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef MissBliss het volgende:
MrSubtle: heel veel sterkte morgen!!
En je pm beantwoord ik morgen, ik ben vandaag iig nog niet gaan werken
Greys: wat is dat voor apparaat waar je die krullen mee hebt gemaakt?
[..]
Wat fijn dat het de goede kant opgaat met Baloe
Ik had wel gelezen dat je naar de DA ging, maar niet wat ie nou had..
Met mij gaat het redelijk. Op zich ga ik redelijk normaal door het leven nu, maar zo'n 75% vd tijd denk ik aan mn vader. Zaterdag ging ik naar de kroeg () en ik had ongeveer de hele week niet gejankt, maar wat wijn erin zorgde ervoor dat ik de jankbuik van de eeuw kreeg
In de kroeg ja
![]()
En net in een Grieks restaurant was het ook raak, mn ouders gingen vaak naar GriekenlandStomme triggers.
Verder ga ik donderdag weer een paar daagjes naar mn moeder en idd volgende week Muse
Ik wist dat natuurlijk wel, maar dat het over een week al is had ik nog even niet bedachtYay!
Succes ermee dan maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik was 24 toen suikerziekte geconstanteerd werd, maar waarschijnlijk had ik het al veel eerder i.v.m. klachten die ik al veel langer had. 3 Maanden na constatering suiker was ik ongepland (maar o zo gewenst) zwanger. Dat deed de suiker ook al niet erg goed. De hele zwangerschap ook al gespoten. Nu moet ik tijdens de cursus curves gaan maken en ze leren te interpreteren. Dus van daaruit wordt gekeken hoeveel en wat ik moet gaan spuiten.
Hihihihiquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef Bamba het volgende:
MI ja hij kijkt er ook echt trots bij he?![]()
Barbaaf, ja het is met zo'n kitty safe sluiting, dus klikt open bij een ruk ( ik zei ruk![]()
)
Kort, nu ik snap hoe het werktquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie krul Greys! Hoe lang heb je daar over gedaan?![]()
Gelukkig dat ie al opknapt!quote:Baloe knapt zienderogen op; tis weer een echte Westerling, altijd de bek los![]()
![]()
Nu nog 10 dagen AB door z'n strot drukken en hopen dat het dan helemaal genezen is.
ja echt enig, ik ging er vanuit dat we voor de kinderen naar een pretpark gingen, blijkbaar zagen hun dat anders en hebben ze zowat de hele dag op terrasjes gezeten, en zelfs nieuwe naambordjes voor aan de voordeur laten schilderenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Non![]()
Slagharen was dus leuk begrijp ik?![]()
Hier al 4 katten en die moeten binnen blijven, dus geen plek voor Anton.
Hopelijk wordt er snel een goed plekkie gevonden voor die rooie
Oh wat erg, ik kan me je frustraties zoooo voorstellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja echt enig, ik ging er vanuit dat we voor de kinderen naar een pretpark gingen, blijkbaar zagen hun dat anders en hebben ze zowat de hele dag op terrasjes gezeten, en zelfs nieuwe naambordjes voor aan de voordeur laten schilderenen gek he als je midden in de herfstvakantie gaat dat er dan rijen tot aan sint juttemis staan. Dus die kinderen waren binnen de kortste keren ook nog eens strontvervelend. we waren er van half 11 tot 6 en hebben totaal 4 attracties gehad
![]()
Moet er nog even bij zeggen dat Anton echt een heel mooi beestje is, had hem graag zelf genomen, maar zodra ik hem hier uit het mandje zou halen verscheuren de honden hem, en als ie die kan ontvluchten grijpen mijn katten hun.
Echt een lieverd, en een vreselijke auwehoer
Ja, heel lastig en zelfs genant soms (in een volle kroeg dus)quote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis soms bijzonder lastig lijkt me, maar het schijnt erbij te horen
Fijn dat je je al wel weer kunt verheugen op Muse
gelukkigquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik kan me je frustraties zoooo voorstellen
Heel tegenstrijdig misschien, maar met een stijltangquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef MissBliss het volgende:
Greys: wat is dat voor apparaat waar je die krullen mee hebt gemaakt?
Ik vind het al heel knap dat je jezelf er uberhaupt toe kan brengen om weer eens naar de kroeg te gaan. Echt, heel goed van jequote:Met mij gaat het redelijk. Op zich ga ik redelijk normaal door het leven nu, maar zo'n 75% vd tijd denk ik aan mn vader. Zaterdag ging ik naar de kroeg () en ik had ongeveer de hele week niet gejankt, maar wat wijn erin zorgde ervoor dat ik de jankbuik van de eeuw kreeg
In de kroeg ja
![]()
En net in een Grieks restaurant was het ook raak, mn ouders gingen vaak naar GriekenlandStomme triggers.
Hehe jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan wordt het in Antwerpen vast ook janken bij die "melodramatische rotmuziek"![]()
Tis toch ook logisch dat het je af en toe aanvliegt, tisnieniks lijkt me.
Kan me wel voorstellen dat je je ff lullig voelt om jankend in een kroeg te zitten, maar aan de andere kant s het wel heel knap dat je je je "normale" leven weer oppakt![]()
Dus schijt aan iedereen daar en degenen die je dierbaar zijn die weten wel wat er speelt toch?
En ik herhaal nog ff: OVER EEN WEEK ZIT JE BIJ MUSE!!!!!!!!!!!!!
Of .... ik denk dat het dan ongeveer net afgelopen is![]()
![]()
Ja, kan ik me voorstellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef MissBliss het volgende:
Ja, heel lastig en zelfs genant soms (in een volle kroeg dus)
Maar ja, het is normaal en het helpt met verwerken, ga ik dan maar vanuit![]()
Ik denk serieus dat je er geen idee van hebt, tot het je overkomt. Je kunt er iets bij bedenken. En je kunt bedenken dat het ongetwijfeld vreselijk zal zijn, maar wat het werkelijk met je doet zul je pas weten als je ervoor staat. Denk ik dan...quote:Maar echt, ik had me deze impact nooit kunnen bedenken! (dat klinkt alsof ik dacht dat ik van te voren dacht dat het niet erg zou zijn als er zoiets zou gebeuren, maar dat bedoel ik niet. Het is gewoon dat je pas weet hoe het is, als je het meemaakt. Zo verschrikkelijk)
Dus je moeder is ook al weer op de been? Dat is goed! Ik kan me herinneren van het overlijden van mijn oma (van een andere orde, maar even voor het idee) dat ik me de eerste dagen erna schuldig voelde als ik het even naar mijn zin had. Pas later, toen ik anderen na een overlijden weer even 'in betere doen' zag, bedacht ik me dat dat helemaal niet erg is. In tegendeel. Het hoort, het is goed. Je moet toch door tenslotte en niemand wordt er beter van als je het anders doet. Maar dat gezegd hebbende: je moet het wel kunnen. En volgens mij kost dat in het begin ontzettend veel moeite, kracht en doorzettingsvermogen!quote:Maar ik heb ook goede momenten en dagen dus, dat is fijn, zelfs met mn moeder heb ik al leuke momenten samen gehad, we zijn naar Loods 5 geweest zaterdag, dan ben je toch even afgeleid
Klinkt goedquote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel tegenstrijdig misschien, maar met een stijltang
Daar kan je ook kewle krullen mee maken!Het is de Remington Sleek & Curl, maar krullen kan je eigenlijk met alle stijltangen maken. Er staan tutorials op Youtube. Veel makkelijker en sneller dan met een krultang.
Nou ja, knap... Je moet gewoon doorquote:Ik vind het al heel knap dat je jezelf er uberhaupt toe kan brengen om weer eens naar de kroeg te gaan. Echt, heel goed van jeEn die triggers... niemand zal je er op aankijken, op de huilbuien. Het moet er toch uit, je verdriet. Later blijven dezelfde triggers je aan hem herinneren denk ik, maar dan blijft het bij aan hem denken op een fijne manier zonder dat je er helemaal van vol schiet denk ik. Toch maar koesteren, die momenten, en niet bang zijn dat een ander het raar vindt hoor
![]()
(Ik hoop niet dat als ik onbedoeld iets geks zeg dat je het me kwalijk neemt, ik ben er nooit zo goed in, goed onder woorden brengen wat ik bedoel in dit soort situaties).
Je gelooft toch niet echt serieus dat ik hem daar dan had achtergelaten he ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
Non, waar Anton nu zit, gaat het daar wel een beetje?
Anders zou hij misschien nog beter naar het asiel kunnen, misschien heeft ie daar dan eerder kans op een huisje? Ik vind het zo'n sneu verhaalHet asiel is niet alles, maar hij zit in Pijnacker toch niet in een badkamer nu ofzo he? Om te voorkomen dat ie vlucht?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellenAan de andere kant: ik denk niet dat er veel zijn die het van je willen overnemen, want zo ongeveer iedereen heeft wel enig vermoeden van de ellende als een van je ouders overlijdt. Waarmee ik maar wil zeggen: het gros van de mensen zal het prima kunnen snappen en er op geen enkele manier vreemd van op kijken. En zo wel: schijt.
Owkee, makkelijker gezegd dan gedaan. I agree. In elk geval vind ik het moedig dat je het leven weer probeert op te pakken, met alles wat erbij hoort. De tranen dus ook
[..]
Ik denk serieus dat je er geen idee van hebt, tot het je overkomt. Je kunt er iets bij bedenken. En je kunt bedenken dat het ongetwijfeld vreselijk zal zijn, maar wat het werkelijk met je doet zul je pas weten als je ervoor staat. Denk ik dan...
[..]
Dus je moeder is ook al weer op de been? Dat is goed! Ik kan me herinneren van het overlijden van mijn oma (van een andere orde, maar even voor het idee) dat ik me de eerste dagen erna schuldig voelde als ik het even naar mijn zin had. Pas later, toen ik anderen na een overlijden weer even 'in betere doen' zag, bedacht ik me dat dat helemaal niet erg is. In tegendeel. Het hoort, het is goed. Je moet toch door tenslotte en niemand wordt er beter van als je het anders doet. Maar dat gezegd hebbende: je moet het wel kunnen. En volgens mij kost dat in het begin ontzettend veel moeite, kracht en doorzettingsvermogen!
Bikkel
Deze legt het goed uit vind ik! Het kreng is alleen ook nog heel erg mooi, net een pop!quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Klinkt goedIk ga YT eens checken.
Idd wat Greys zegt; wat je nu verdrietig aan het huilen krijgt, zijn juist die dingen waar je later met een glimlach aan terug kunt denken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Klinkt goedIk ga YT eens checken.
[..]
Nou ja, knap... Je moet gewoon doorThuiszitten schiet niet op. Ik had afgesproken met Sanne (die op Spider gepast had) en het was heel fijn
Ik kan heel veel bij haar kwijt. En ja, die jankbuien horen erbij, dat zal idd later heus wel anders worden, dat het fijne herinneringen worden
Ik vind het fijner dat ik jank dan dat ik ogenschijnlijk 'koel' door het leven ga (wat ik dus ook wel heb op dagen)
En je zegt niks raarsHet is toch moeilijk om dingen te zeggen over dit soort dingen, dat heb ik zelf ook hoor, dat ik denk: zeg ik het wel goed??
Ik zou een eigen topic voor Anton openen! Dan heb je een veel groter bereik dan alleen in deze SC!quote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt serieus dat ik hem daar dan had achtergelaten he ?![]()
Nee hoor, de woonkamer deur gaat vanaaf dicht, dan heeft hij de hele woonkamer+keuken voor zichzelf, kittens en hond gaan in de slaapkamer met deur dicht. ze werkt niet, dus kan overdag de hele dag opletten, momenteel zijn mijn kleine nichtjes allebei ziek, dus is ook mn neef de hele dag thuis om ze tijdig uit elkaar te trekken als het nodig is
Een asiel is voor nu nog niet direct een optie, omdat je dan geen grip meer hebt op waar hij terrecht komt, en we willen gewoon dat deze strakker (snel) een goed liefdevol huis heeft. En in een asiel zit hij 24/7 in een piep klein hokje, dus dat stellen we "zo lang mogelijk" uit.
Uiteraard kan dit niet weken zo blijven, en mochten we niet snel iets vinden zal het idd het asiel worden
Dat wou ik morgen gaan doen, in de hoop dat ze dan een foto heeft kunnen maken van hem om erbij te zetten, dat werkt vaak beter (hoop ik dan maar)quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou een eigen topic voor Anton openen! Dan heb je een veel groter bereik dan alleen in deze SC!
Ja, dat dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou een eigen topic voor Anton openen! Dan heb je een veel groter bereik dan alleen in deze SC!
De bitchquote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze legt het goed uit vind ik! Het kreng is alleen ook nog heel erg mooi, net een pop!
Ja, die herinneringen zijn waardevolquote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd wat Greys zegt; wat je nu verdrietig aan het huilen krijgt, zijn juist die dingen waar je later met een glimlach aan terug kunt denken.
Zoals bijv. die schroeven voor de kist.
Je bent nog haske jong en staat gelukkig nog midden in het leven.
Al vraag ik me af of leeftijd er toe doet qua verdriet als het je ouders betreft.
Want ouders blijven je ouders; of ze nou 50 of 90 zijn. Het zijn wel de mensen die je vanaf je eerste minuut kennen en je zo akelig kunnen doorgronden
Argh, ik ben jaloers op haar haar! En op het poppengezichtje van dr en dr lijfquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze legt het goed uit vind ik! Het kreng is alleen ook nog heel erg mooi, net een pop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |