Ik zat het net te lezen ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:53 schreef Qwea het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.html
huf. Eerst een 14 jarige, ennu een 16 jarige??
Ja daar heb je ook een punt natuurlijk. Wat ik al aan je vroeg, maar wat je waarschijnlijk nooit hebt gelezen ;quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen ja.
Het geeft echter wel een vertekend beeld, omdat ze de mensen die aan een gewone Influenza overlijden niet in het nieuws melden.
Tot nu toe is het aantal Influenza-gerelateerde zkh-opnames nog steeds gelijk in vergelijking met voorgaande jaren.
Omdat ik denk dat die hele MG best mee gaat vallen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook een punt natuurlijk. Wat ik al aan je vroeg, maar wat je waarschijnlijk nooit hebt gelezen ;
Waarom haal jij de prik niet? Ik weet nog steeds niet wel of niet.
Duudlijk. Ik neem hem dan maar mooi niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat die hele MG best mee gaat vallen.
Het is een behoorlijke mediahype geworden en daarbij was er ook voorspeld dat deze maand het allerheftigst zou worden. Niet dus....
Meneer Klink moet gewoon van z'n vaccins af![]()
En als je griepverschijnselen krijgt is er altijd nog Oseltamivir.
Mijn baas vindt het eiks ook onzin, alleen de echte echte echte risicogroepen (bijv. longpatienten die op de wachtlijst staan voor een transplantatie) adviseert ie wel om de prik te nemen.
Wat ook meeweegt voor mij, is dat er verder nog niets bekend is over de uitwerking van het vaccin, aangezien het nieuw is en er geen tijd is geweest om er gedegen onderzoek naar te doen.
Duudlijk?
Stinkt ie ook uit zn muiltje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Sterker nog; ik maak me drukker om het bekkie van m'n lieve Loetje dan over de MG
Wat jij dus zegt Ing, ben ik het helemaal mee eens. Ik ben zelf een risicogroep (diabetes), maar vind het eng dat het vaccin niet langdurig onderzocht is. Maar af en toe ben ik ook een beetje "bang" voor de mexicaanse griep..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat die hele MG best mee gaat vallen.
Het is een behoorlijke mediahype geworden en daarbij was er ook voorspeld dat deze maand het allerheftigst zou worden. Niet dus....
Meneer Klink moet gewoon van z'n vaccins af![]()
En als je griepverschijnselen krijgt is er altijd nog Oseltamivir.
Mijn baas vindt het eiks ook onzin, alleen de echte echte echte risicogroepen (bijv. longpatienten die op de wachtlijst staan voor een transplantatie) adviseert ie wel om de prik te nemen.
Wat ook meeweegt voor mij, is dat er verder nog niets bekend is over de uitwerking van het vaccin, aangezien het nieuw is en er geen tijd is geweest om er gedegen onderzoek naar te doen.
Duudlijk?
Mijn ma is ook een risicogroep. Diabeet en ook nog heeft ze copd wat haar longpatient maakt. Die zat ook al helemaal te flippen omdat ze niet wist wat ze moestquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat jij dus zegt Ing, ben ik het helemaal mee eens. Ik ben zelf een risicogroep (diabetes), maar vind het eng dat het vaccin niet langdurig onderzocht is. Maar af en toe ben ik ook een beetje "bang" voor de mexicaanse griep..
Ja hoor, als je longen flink te pakken worden genomen door een Influenza-virus kan een jongere daar ook aan overlijden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duudlijk. Ik neem hem dan maar mooi niet.
En MM vroeg zich af ; aan de gewone griep, gaan daar ook mensjes van 14 / 16 aan dood?
Ik zei van wel. Komt niet vaak voor, maar het kan wel. Baby's en ouderen zijn het vetbaarst toch?
Ik zou bangerderder zijn voor een gewone griep, die is tot nu toe een stuk heftiger dan de MG.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat jij dus zegt Ing, ben ik het helemaal mee eens. Ik ben zelf een risicogroep (diabetes), maar vind het eng dat het vaccin niet langdurig onderzocht is. Maar af en toe ben ik ook een beetje "bang" voor de mexicaanse griep..
Nou ja,ik was het vanaf het begin zeker: ik laat me niet inenten. Maar af en toe twijfel ik nog wel eens..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn ma is ook een risicogroep. Diabeet en ook nog heeft ze copd wat haar longpatient maakt. Die zat ook al helemaal te flippen omdat ze niet wist wat ze moest
Nee, type 2 en op de wachtlijst voor cursus insuline introductie. Ik krijg de suiker niet meer onder controle met pillen, dus binnekort over op insuline..quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou bangerderder zijn voor een gewone griep, die is tot nu toe een stuk heftiger dan de MG.
Ben je type 1 btw?
Wat jong al voor een Type 2 danquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, type 2 en op de wachtlijst voor cursus insuline introductie. Ik krijg de suiker niet meer onder controle met pillen, dus binnekort over op insuline..
Wat fijn dat het de goede kant opgaat met Baloequote:Op maandag 26 oktober 2009 @ 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie krul Greys! Hoe lang heb je daar over gedaan?![]()
Baloe knapt zienderogen op; tis weer een echte Westerling, altijd de bek los![]()
![]()
Nu nog 10 dagen AB door z'n strot drukken en hopen dat het dan helemaal genezen is.
MB, ik zag je ergens voorbij komen.
Hoestie?
En over een week zit je gewoon zomaar dikke potverdorie bij Muse![]()
![]()
Ik was 24 toen suikerziekte geconstanteerd werd, maar waarschijnlijk had ik het al veel eerder i.v.m. klachten die ik al veel langer had. 3 Maanden na constatering suiker was ik ongepland (maar o zo gewenst) zwanger. Dat deed de suiker ook al niet erg goed. De hele zwangerschap ook al gespoten. Nu moet ik tijdens de cursus curves gaan maken en ze leren te interpreteren. Dus van daaruit wordt gekeken hoeveel en wat ik moet gaan spuiten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat jong al voor een Type 2 dan![]()
Insuline is ff wennen in het begin, maar je kunt er zoveel meer en beter mee "spelen" dan met tabletten.
Moet je eerst alleen voor de nacht spuiten? Of ook voor alle maaltijden?
Tis soms bijzonder lastig lijkt me, maar het schijnt erbij te horenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef MissBliss het volgende:
Stomme triggers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |