abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:53:53 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74095618
http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.html

huf. Eerst een 14 jarige, ennu een 16 jarige??
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:55:54 #102
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74095690
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:53 schreef Qwea het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.html

huf. Eerst een 14 jarige, ennu een 16 jarige??
Ik zat het net te lezen ja.
Het geeft echter wel een vertekend beeld, omdat ze de mensen die aan een gewone Influenza overlijden niet in het nieuws melden.
Tot nu toe is het aantal Influenza-gerelateerde zkh-opnames nog steeds gelijk in vergelijking met voorgaande jaren.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:58:12 #103
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74095776
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik zat het net te lezen ja.
Het geeft echter wel een vertekend beeld, omdat ze de mensen die aan een gewone Influenza overlijden niet in het nieuws melden.
Tot nu toe is het aantal Influenza-gerelateerde zkh-opnames nog steeds gelijk in vergelijking met voorgaande jaren.
Ja daar heb je ook een punt natuurlijk. Wat ik al aan je vroeg, maar wat je waarschijnlijk nooit hebt gelezen ;

Waarom haal jij de prik niet? Ik weet nog steeds niet wel of niet.
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:04:37 #104
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74096053
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja daar heb je ook een punt natuurlijk. Wat ik al aan je vroeg, maar wat je waarschijnlijk nooit hebt gelezen ;

Waarom haal jij de prik niet? Ik weet nog steeds niet wel of niet.
Omdat ik denk dat die hele MG best mee gaat vallen.
Het is een behoorlijke mediahype geworden en daarbij was er ook voorspeld dat deze maand het allerheftigst zou worden. Niet dus....
Meneer Klink moet gewoon van z'n vaccins af
En als je griepverschijnselen krijgt is er altijd nog Oseltamivir.
Mijn baas vindt het eiks ook onzin, alleen de echte echte echte risicogroepen (bijv. longpatienten die op de wachtlijst staan voor een transplantatie) adviseert ie wel om de prik te nemen.
Wat ook meeweegt voor mij, is dat er verder nog niets bekend is over de uitwerking van het vaccin, aangezien het nieuw is en er geen tijd is geweest om er gedegen onderzoek naar te doen.
Duudlijk?
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:05:46 #105
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74096109
Sterker nog; ik maak me drukker om het bekkie van m'n lieve Loetje dan over de MG
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:06:22 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74096134
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Het is een behoorlijke mediahype geworden en daarbij was er ook voorspeld dat deze maand het allerheftigst zou worden. Niet dus....
Mijn baas vindt het eiks ook onzin, alleen de echte echte echte risicogroepen (bijv. longpatienten die op de wachtlijst staan voor een transplantatie) adviseert ie wel om de prik te nemen.
Wat ook meeweegt voor mij, is dat er verder nog niets bekend is over de uitwerking van het vaccin, aangezien het nieuw is en er geen tijd is geweest om er gedegen onderzoek naar te doen.
Duudlijk?
Duudlijk. Ik neem hem dan maar mooi niet.

En MM vroeg zich af ; aan de gewone griep, gaan daar ook mensjes van 14 / 16 aan dood?

Ik zei van wel. Komt niet vaak voor, maar het kan wel. Baby's en ouderen zijn het vetbaarst toch?
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:06:46 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74096154
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Sterker nog; ik maak me drukker om het bekkie van m'n lieve Loetje dan over de MG
Stinkt ie ook uit zn muiltje?
pi_74096191
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Duudlijk?
Wat jij dus zegt Ing, ben ik het helemaal mee eens. Ik ben zelf een risicogroep (diabetes), maar vind het eng dat het vaccin niet langdurig onderzocht is. Maar af en toe ben ik ook een beetje "bang" voor de mexicaanse griep..
And so the lion fell in love with the lamb
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:09:07 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74096235
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:

[..]

Wat jij dus zegt Ing, ben ik het helemaal mee eens. Ik ben zelf een risicogroep (diabetes), maar vind het eng dat het vaccin niet langdurig onderzocht is. Maar af en toe ben ik ook een beetje "bang" voor de mexicaanse griep..
Mijn ma is ook een risicogroep. Diabeet en ook nog heeft ze copd wat haar longpatient maakt. Die zat ook al helemaal te flippen omdat ze niet wist wat ze moest
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:09:35 #110
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74096258
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Duudlijk. Ik neem hem dan maar mooi niet.

En MM vroeg zich af ; aan de gewone griep, gaan daar ook mensjes van 14 / 16 aan dood?

Ik zei van wel. Komt niet vaak voor, maar het kan wel. Baby's en ouderen zijn het vetbaarst toch?
Ja hoor, als je longen flink te pakken worden genomen door een Influenza-virus kan een jongere daar ook aan overlijden.
En baby's, peuters en jonge jongeren hebben nog niet zoveel weerstand gekweekt idd, dus die zijn het kwetsbaarst aangezien hun lichaam minder goed weet waar tegen terug te vechten.
Bij ouderen wordt de functie van hart en longen minder en ook de weerstand neemt af, dus die zijn ook kwetsbaarder.
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:09:42 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74096264
ik ga trouwens nach bedjens. De mannen zijn terug.

trusten.

Ooh en ing, kusje en knuffel kroel voor loe
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:10:07 #112
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74096279
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Stinkt ie ook uit zn muiltje?
Jup
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:11:18 #113
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74096327
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik zou bangerderder zijn voor een gewone griep, die is tot nu toe een stuk heftiger dan de MG.
Ben je type 1 btw?
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:11:40 #114
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74096343
Trusten Q....ik zal Bloe nog eentje geven op z'n lieve stinksnoet
pi_74096371
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijn ma is ook een risicogroep. Diabeet en ook nog heeft ze copd wat haar longpatient maakt. Die zat ook al helemaal te flippen omdat ze niet wist wat ze moest
Nou ja,ik was het vanaf het begin zeker: ik laat me niet inenten. Maar af en toe twijfel ik nog wel eens..
pi_74096411
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik zou bangerderder zijn voor een gewone griep, die is tot nu toe een stuk heftiger dan de MG.
Ben je type 1 btw?
Nee, type 2 en op de wachtlijst voor cursus insuline introductie. Ik krijg de suiker niet meer onder controle met pillen, dus binnekort over op insuline..
pi_74096423
Trusten qwea
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:16:21 #118
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74096521
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:13 schreef Bamba het volgende:

[..]

Nee, type 2 en op de wachtlijst voor cursus insuline introductie. Ik krijg de suiker niet meer onder controle met pillen, dus binnekort over op insuline..
Wat jong al voor een Type 2 dan
Insuline is ff wennen in het begin, maar je kunt er zoveel meer en beter mee "spelen" dan met tabletten.
Moet je eerst alleen voor de nacht spuiten? Of ook voor alle maaltijden?
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:17:42 #119
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_74096578

Slagharen

Ik doe hier vast voorzichtig een oproepje,

Ik ben opzoek naar een goed tehuis voor een rode aanhankelijke (ik geloof ongeholpen) kater.
absoluut een buitenhuis, en andere dieren liever niet.
Een paar weken terug kwam de buurvrouw van mn oom aanzetten met een 'aanlopertje', of hij niet bij mn oom kon, want hij peste haar eigen katten de deur uit. Nou heeft mijn oom duiven, en zit dus totaal niet te wachten op een roofdier
2 weken geleden heeft mn nichtje hem meegenomen naar haar huis, waar het niet dat ze in een flat woont...
Tot mn neef de volgende dag prongelijk vergat zijn slaapkamerdeur te sluiten, en die slaapkamer grenst aan het balkon.

Afein, het is natuurlijk te raden dat het arme beest (van 4 hoog ) naar beneden is gesprongen, en was daarna spoorloos, amivedi en de hele reut uiteraard ingelicht. Duidelijk een buitenkat die absoluut niet wenst opgesloten te worden.
Vanaaf toen wij naar de auto liepen zagen we opeens wat roods voorbij schieten dus zijn we er achteraan gegaan en heb ik hem gevangen en ja hoor, het was Anton
Dus gelijk goed in zn kladden gegrepen en weer naar boven gebracht, zodat hij niet alsnog onder een auto zou lopen.
Maargoed, eenmaal binnen heeft hij eerst de kittens verrot geslagen, en op de hond gejaagd, en is nu dus al de hele avond een uitweg aan het zoeken (logisch !)

Dus ik zoek voor Anton (hij is niet als vermist opgegeven door zijn 'originele eigenaren' maar uiteraard hebben wij hem wél opgegeven als gevonden, ook met de locatie waar hij vandaan komt) een huis met tuin, zonder andere katten of honden.

Anton verblijft momenteel in Pijnacker.
Hoeven er uiteraard niks voor te hebben, een goed tehuis voor Anton is het enige wat belangrijk is, want dit is echt zo sneu.
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:19:36 #120
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74096651
Non
Slagharen was dus leuk begrijp ik?

Hier al 4 katten en die moeten binnen blijven, dus geen plek voor Anton.
Hopelijk wordt er snel een goed plekkie gevonden voor die rooie
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:21:17 #121
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_74096707

MrSubtle: heel veel sterkte morgen! !
En je pm beantwoord ik morgen, ik ben vandaag iig nog niet gaan werken

Greys: wat is dat voor apparaat waar je die krullen mee hebt gemaakt?
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 @ 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie krul Greys! Hoe lang heb je daar over gedaan?

Baloe knapt zienderogen op; tis weer een echte Westerling, altijd de bek los
Nu nog 10 dagen AB door z'n strot drukken en hopen dat het dan helemaal genezen is.

MB, ik zag je ergens voorbij komen.
Hoestie?
En over een week zit je gewoon zomaar dikke potverdorie bij Muse
Wat fijn dat het de goede kant opgaat met Baloe
Ik had wel gelezen dat je naar de DA ging, maar niet wat ie nou had..

Met mij gaat het redelijk. Op zich ga ik redelijk normaal door het leven nu, maar zo'n 75% vd tijd denk ik aan mn vader. Zaterdag ging ik naar de kroeg ( ) en ik had ongeveer de hele week niet gejankt, maar wat wijn erin zorgde ervoor dat ik de jankbuik van de eeuw kreeg In de kroeg ja
En net in een Grieks restaurant was het ook raak, mn ouders gingen vaak naar Griekenland Stomme triggers.

Verder ga ik donderdag weer een paar daagjes naar mn moeder en idd volgende week Muse
Ik wist dat natuurlijk wel, maar dat het over een week al is had ik nog even niet bedacht Yay!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:21:34 #122
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74096716
Ach, die Anton

Helaas; wij hebben er al 5, dus dat gaat 'm niet worden. Maar succes met zoeken
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_74096774
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Wat jong al voor een Type 2 dan
Insuline is ff wennen in het begin, maar je kunt er zoveel meer en beter mee "spelen" dan met tabletten.
Moet je eerst alleen voor de nacht spuiten? Of ook voor alle maaltijden?

Ik was 24 toen suikerziekte geconstanteerd werd, maar waarschijnlijk had ik het al veel eerder i.v.m. klachten die ik al veel langer had. 3 Maanden na constatering suiker was ik ongepland (maar o zo gewenst) zwanger. Dat deed de suiker ook al niet erg goed. De hele zwangerschap ook al gespoten. Nu moet ik tijdens de cursus curves gaan maken en ze leren te interpreteren. Dus van daaruit wordt gekeken hoeveel en wat ik moet gaan spuiten.
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:23:25 #124
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_74096789
Oh Non, succes met zoeken voor Anton! (Leuke naam!)
Hier geen optie helaas, met Z&S en op een flatje
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 26 oktober 2009 @ 23:23:46 #125
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74096807
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef MissBliss het volgende:
Stomme triggers.
Tis soms bijzonder lastig lijkt me, maar het schijnt erbij te horen

Fijn dat je je al wel weer kunt verheugen op Muse
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties