Let's notquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Let's not
Nu jullie een foto. Als tegenprestatie
Ik meende het niet, dus ik hoef ook nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik liep niet te slijmen dus ik heb vrijstelling
Heel subtiel, wat je er van gemaakt hebt!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh dan ga ik mijn's toch maar even weg-editen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel subtiel, wat je er van gemaakt hebt!
quote:
HOERRRRRRRquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HEY PSSST MEISJAH
PSSSST JIJ, HEEY MEISJAAAAAH
Niet over mezelf, gekkerrrrrrdquote:
Ik zou niet durven!quote:
Ja! Klaarrrrrrr!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:58 schreef Goodbye het volgende:
Waar is Greys gebleven? Zou ze die krul in haar haar aan het maken zijn?Ik ga zo naar bed, vannacht echt kut geslapen en ik ben kapot na een dagje werken.
Je hebt er zelf twéé gemaaktquote:
Was 't je eerste dagje na je griepje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:58 schreef Goodbye het volgende:
Waar is Greys gebleven? Zou ze die krul in haar haar aan het maken zijn?Ik ga zo naar bed, vannacht echt kut geslapen en ik ben kapot na een dagje werken.
Ja! En ik maar denken dat dat geen probleem zou zijn, maar rond een uur of elf voelde ik me helemáál niet lekker. En ik kreeg ineens weer keelpijn enzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was 't je eerste dagje na je griepje?
Tjah meestal is het toch allemaal wat minder op het werk dan wanneer je thuis in je eigen omgeving enzo zitquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! En ik maar denken dat dat geen probleem zou zijn, maar rond een uur of elf voelde ik me helemáál niet lekker. En ik kreeg ineens weer keelpijn enzoMaar al met al ging het prima hoor.
In de F&F SCquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah meestal is het toch allemaal wat minder op het werk dan wanneer je thuis in je eigen omgeving enzo zit
In je natuurlijke habitatquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In de F&F SC![]()
Nouja, ik ga maar daad bij woord voegen en naar bed! Welterusten
Ik hoop het niet! Staat wel lullig, de rest steil en dan twee krullenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef Goodbye het volgende:
Zouden die krullen er nog zo in zitten als je morgen opstaat om naar je werk te gaan?
Wat 'n poepiequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:28 schreef Bamba het volgende:
Kijk. Met z'n nieuwe halsbandje
![]()
[ afbeelding ]
Een wat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat 'n poepie
Toch wel zo'n verantwoord anti-ophangbandje?
Mja ging met tegenzin maar als et dan mooi wordtquote:
Ja maar ook relaxed, perfecte combiquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:36 schreef Bamba het volgende:
MI ja hij kijkt er ook echt trots bij he?![]()
Barbaaf, ja het is met zo'n kitty safe sluiting, dus klikt open bij een ruk ( ik zei ruk![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |