DuShaury's laatste postquote:Je weet toch..
voor iedereen die op het oude topic Kansjongeren op hyves.
op ons ging haten.. onse hyves gingen dieken..
me vrouwtje uitschelden.. me matties belachelijk maken..
en so on so on.. ga maar door..
hier voor jullie ,, 2 filmpjes..
hehe and excuse me for het taalgebruik haha
maar niet heus en dit is die beroemde shaury..
en alleen mensen reageren graag die ook toen die tijd.
reageerde op die topic over ons!.
DUSHAURY & DU BLACKBANDANACREW
Hun YouTube-channelquote:Luister dan..
we zijn allemaal weer vrij..
ik zat als eerste vast.
young voice ging niet huilen ging vechten ...
dennis heeft zich zelf aangegeven omdat.
hij vond het niet lauw 2 homies vast en dan
hij vrij... haha en dit waren geen gewone agetnejs
maarja ben weer vrij
PEACE,
Nieuwsberichtenquote:***************************
BlackBandanaCrew!
B.B.C (BlackBandanaCrew meschien kennen jullie ons van Beverwaard)
heeft veel haters dat weten we allemaal.. maar wie kent ons
nou echt? de meeste van die haters hebben alleen maar roddels gehoord.
dus check is keertje hoe wij zijn.
als we bijv dronken of stoned of
verdwaald zijn of in de meest vreemde situaties.. dont hate m*therf*ck*rz
We leven ons leven gwn met lol!
Also i have some movies uploaded
check them you know!
http://www.youtube.com/user/ItszBrandO
Ja echt hequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:58 schreef pisnicht het volgende:
omg ik vond Lamon al een domme kneus maar zijn stem bevestigd dit alleen nog maar. Die rrrrrr
1 |
Dan mag ik hopen dat er wat oplettende fokkers zijn die hun op de gevoelige plaat vastleggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef remlof het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze die taakstraffen bij het RET mogen doen. Trams en metro's schoonschrobben ofzo
Faalhaasquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Yo Dennis hier.
Ben weer een vrij man. DuSharuy takes da blame.
Mijn moeder heeft me naar het bureau gebracht, kon mijn eige scooter nergens meer vinden.
Ook had ik een allergiese reactie in mijn traanbuisen zodat het net leek ofdat ik moest huilen.
Heb gewoon mijn kaken stijf op elkaar gehoue I aind no snits!
Lekker danquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:10 schreef blackbandanacrew het volgende:
Pas de OP eens aan. Filmpje van Lamon is dood. Dit is een werkend filmpje.
[ code verwijderd ]
Oef, een Hollandse boerenjongen moet geen neger na willen doen, knul. Het is gewoon een instant fail.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Yo Dennis hier.
Mijn moeder heeft me naar het bureau gebracht, kon mijn eige scooter nergens meer vinden.
Ook had ik een allergiese reactie in mijn traanbuisen zodat het net leek ofdat ik moest huilen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oef, een Hollandse boerenjongen moet geen neger na willen doen, knul. Het is gewoon een instant fail.
Laat de grapjes maar aan de grappige mensen over.
Deze kloon doet dit topic geen goed, prullenbak.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Yo Dennis hier.
Dit is hopelijk toch ook echt een kloontjequote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Yo Dennis hier.
Let je wel op dat je de goede verwijderd?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze kloon doet dit topic geen goed, prullenbak.
Dennis hier.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:22 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Let je wel op dat je de goede verwijderd?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef 8lack8andanaCrew het volgende:
[..]
Dennis hier.
Geen idee wat er verwijderd is, maar ik post nog.
Rot es opquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef 8lack8andanaCrew het volgende:
[..]
Dennis hier.
Dat zou ik maar doen, anders kan je orginele account ook even niet postenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef 8lack8andanaCrew het volgende:
[..]
Dennis hier.
-edit- en nu kap ik ermee, twas leuk-
Groetjes,
Veldmuis.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:28 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Rot es opStraks staat dit topic vol onzin en daar heb ik mijn tijd niet voor verspild
Straatcredits, je snapt er ook helemaal niks van ehquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef vlam12 het volgende:
waarom zou je jezelf filmen, terwijl je iemand bedrijgd ?
Is dat stoer? is dat grappig ??
WTF is er mis met die gasten ?
De mannen maken snel progressie swa, geef ze 1 jaar en ze zijn net zo groot als Pablo Escobar himself. Jeweetzelluf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
okey wtf, ik kom terug van vakantie en de BBC zit in het NOS journaal
Meer ballen dan hersenen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef vlam12 het volgende:
waarom zou je jezelf filmen, terwijl je iemand bedrijgd ?
Is dat stoer? is dat grappig ??
WTF is er mis met die gasten ?
Ballen hadden ze ook niet hoor, met hun speelgoedpistooltje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:00 schreef svann het volgende:
[..]
Meer ballen dan hersenen?
Gaat nooit goed.
tvp
Misschien, ik denk het niet, maar het is wel goed dat ze een beetje last krijgen van hun domme akties.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:07 schreef svann het volgende:
Misschien zijn ze eigenlijk wel lief zelfs.
Alleen het verkeerde soort stoer, op de verkeerde plek.
Ja hoor. Makkelijk zatquote:
Ach, een vriend van mij werkt bij Parnassia, en al is de uitval wel iets van 80% helaas, komt het met sommigen nog wel eens goed, hoor.quote:
Flikker ze inderdaad allemaal maar in de haven van Rotterdam ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja hoor. Makkelijk zat![]()
Betonnen klomp om je voetjes en hup, lekker zwemmen
quote:“Reactie terug op hatende topic op fok.nl - Part 1”
Deze video of groep kan beelden bevatten die voor sommige gebruikers niet geschikt zijn, zoals is bepaald door de gebruikers van YouTube.
Als je deze video of groep wilt bekijken, moet je bevestigen dat je 18 of ouder bent door je aan te melden of te registreren
Mwhahaha, het is zo erg dat dit gewoon serieus bedoeld is..quote:
Ze krijgen heul geen respect.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef T3rr0r het volgende:
Het is wel jammer dat ze waarschijnlijk weer megaveel respect op de straten krijgen omdat ze op TV zijn geweest. Hopelijk gaan er wel een hoop mensen uit die buurt op zoek naar de Black Badanan Crew op internet, want dan komen ze mooi terecht op de site met alle soepjes
hoax anders had je wel "me moeder" en "me scooter" getypt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Yo Dennis hier.
Slotje dan? of gewoon DOOD LATEN BLOEDEN.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben er ook klaar mee. Tenzij er nog een filmpje komt maar als deze Wigga's en Nigga's ook maar 1 hersencel hebben doen ze het niet
Upload nog een filmpjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Slotje dan? of gewoon DOOD LATEN BLOEDEN.
(Ik maakte een bbc grapje, zag je dat?)
En vrijgelaten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoezo, ze zijn toch netjes opgepakt?
Waarom dan nog doorzeuren?
Omdat het kan, vermaak ons Lamonquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoezo, ze zijn toch netjes opgepakt?
Waarom dan nog doorzeuren?
No thanks, ik ben eigenlijk wel eens benieuwd of er ondanks al het trieste gezeik ooit een FOK!ker is, die iets durft te doen, of dat jullie allemaal mietjes zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat het kan, vermaak ons Lamon
Ik vind dat Lamon gelijk heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
No thanks, ik ben eigenlijk wel eens benieuwd of er ondanks al het trieste gezeik ooit een FOK!ker is, die iets durft te doen, of dat jullie allemaal mietjes zijn.
Eraf dan graag, ik had het van tevoren al gevraagd of anderen het niet wilden uploaden, en ik was de enige niet anonieme FOK!ker die ondanks de grote bek van anderen echt een filmpje uploadde, en nu zijn ze opgepakt en schamen ze zich en is het mooi geweest..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik vind dat Lamon het recht heeft om te zeggen of het filmpje online blijft of er afgaat.
het internet is geen democratie dus daar heb je niet veel aan, maar als je het netjes vraagt zal het wel verwijderd worden.
Extreem slechte soep & niet grappig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:45 schreef prinspascal het volgende:
[ afbeelding ]
De gay bandana crew ;')
wat verveling wel niet allemaal met je kan doen
damn wat ben jij een klapjosti, wat een kutpeentquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:45 schreef prinspascal het volgende:
[ afbeelding ]
De gay bandana crew ;')
wat verveling wel niet allemaal met je kan doen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:36 schreef DuShaury het volgende:
Muhaha die kloon
serieus moss je verneukt de hele straattaal..
enne.. wij chilling gwn elke dag hoor.
muhaha wel betere dingen te doen.
en mayme maybe komt er nog wel is wat.
filmpju ofzo
..
peace
DuShaury! V/D BlackBandanaCrew!
''i wear my black bandana on the right side''
ga maar gangstertje spelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:36 schreef DuShaury het volgende:
Muhaha die kloon
filmpju ofzo
..
peace
Shaury, waar zie jij jezelf over 20 jaar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:36 schreef DuShaury het volgende:
Muhaha die kloon
filmpju ofzo
..
peace
Damn man beter post je snel filmpje, ik wil ook zo meesterlijk worden als jou. Leer het me.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:36 schreef DuShaury het volgende:
Muhaha die kloon
filmpju ofzo
..
peace
Je realiseert je toch wel dat je nu best wel overkomt als een vriendje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:36 schreef DuShaury het volgende:
Muhaha die kloon
filmpju ofzo
..
peace
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:36 schreef DuShaury het volgende:
Muhaha die kloon
filmpju ofzo
..
peace
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |