Ballen hadden ze ook niet hoor, met hun speelgoedpistooltje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:00 schreef svann het volgende:
[..]
Meer ballen dan hersenen?
Gaat nooit goed.
tvp
Misschien, ik denk het niet, maar het is wel goed dat ze een beetje last krijgen van hun domme akties.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:07 schreef svann het volgende:
Misschien zijn ze eigenlijk wel lief zelfs.
Alleen het verkeerde soort stoer, op de verkeerde plek.
Ja hoor. Makkelijk zatquote:
Ach, een vriend van mij werkt bij Parnassia, en al is de uitval wel iets van 80% helaas, komt het met sommigen nog wel eens goed, hoor.quote:
Flikker ze inderdaad allemaal maar in de haven van Rotterdam ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja hoor. Makkelijk zat![]()
Betonnen klomp om je voetjes en hup, lekker zwemmen
quote:“Reactie terug op hatende topic op fok.nl - Part 1”
Deze video of groep kan beelden bevatten die voor sommige gebruikers niet geschikt zijn, zoals is bepaald door de gebruikers van YouTube.
Als je deze video of groep wilt bekijken, moet je bevestigen dat je 18 of ouder bent door je aan te melden of te registreren
Mwhahaha, het is zo erg dat dit gewoon serieus bedoeld is..quote:
Ze krijgen heul geen respect.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef T3rr0r het volgende:
Het is wel jammer dat ze waarschijnlijk weer megaveel respect op de straten krijgen omdat ze op TV zijn geweest. Hopelijk gaan er wel een hoop mensen uit die buurt op zoek naar de Black Badanan Crew op internet, want dan komen ze mooi terecht op de site met alle soepjes
hoax anders had je wel "me moeder" en "me scooter" getypt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Yo Dennis hier.
Ben weer een vrij man. DuSharuy takes da blame.
Mijn moeder heeft me naar het bureau gebracht, kon mijn eige scooter nergens meer vinden.
Ook had ik een allergiese reactie in mijn traanbuisen zodat het net leek ofdat ik moest huilen.
Heb gewoon mijn kaken stijf op elkaar gehoue I aind no snits!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |