quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende: Ik wil in de volgende TT.
"Yes, I think I know what you are saying"quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Nu ga ik eten GANGSTAAA'S!!!
Boerenkool met rookworst KNOW'M SAYIN' !?!?
Je zou 100 euro op m'n rekening storten, weet je nogquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik was met allemaal belangrijke dingen bezig maar ik weet niet meer wat.
Je staat wel in m'n OPquote:
Dat welquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je zou 100 euro op m'n rekening storten, weet je nog![]()
[..]
Je staat wel in m'n OP
Wollaquote:
Ik ben al zo arm, dudequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je zou 100 euro op m'n rekening storten, weet je nog![]()
[..]
Je staat wel in m'n OP
en? samenvatting?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Er is een vet educatief programma bezig over kindjes die teveel red bull drinken. En of het nu wel echt slecht voor ze is.
Jij klooit altijd met m'n SC'squote:
Het enige wat ik er over gehoord heb een paar jaar terug, waar of niet, zou zijn dat je blaas ervan kapot gaat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Er is een vet educatief programma bezig over kindjes die teveel red bull drinken. En of het nu wel echt slecht voor ze is.
Hij zit inderdaad echt te lonkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef Skylark. het volgende:
Whehe, in de OP gluurt mijn Chip naar Allure's vrouwtje.
Zeg ik nietquote:
Vrouwen van tegenwoordig.quote:
1 2 3 4 5 6 | http://i.fokzine.net/usericons/166265/1238600109-580.gif http://i.fokzine.net/usericons/233061/[2].jpg http://i.fok.nl/usericons/231600/bloc.gif http://i.fok.nl/usericons/175950/82nb85.png http://i25.tinypic.com/k3rxpc.gif |
Flauw. Hoi Gers!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij zit inderdaad echt te lonken.
[..]
Zeg ik niet!
Bij jongere kinderen moet je er alleen voor opletten dat ze niet teveel drinken, omdat zij bijv. ook nog nooit koffie hebben gedronken, dus die reageren daar heftiger op. Maar je blaas gaat er echt niet kapot vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het enige wat ik er over gehoord heb een paar jaar terug, waar of niet, zou zijn dat je blaas ervan kapot gaat.
Neehee, wat doe je nu weer met m'n TT?quote:
Het is wel rampzalig voor je tanden. Geen witte lach voor Marokkaantjes van 12 jaar met de 22ct energydrinkquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij jongere kinderen moet je er alleen voor opletten dat ze niet teveel drinken, omdat zij bijv. ook nog nooit koffie hebben gedronken, dus die reageren daar heftiger op. Maar je blaas gaat er echt niet kapot van.
is dat je zusje in je foboquote:
Whehe, dat maakt toch niet uit? Het laat alleen zien hoe erg BT je waardeertquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Neehee, wat doe je nu weer met m'n TT?Zo lijkt het net alsof ik m'n eigen naamtopic heb gemaakt
1e is Gupjequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[ code verwijderd ]
Lakitu, dit zijn alle avatars die ik niet ken en derhalve uit de OP mogen.
Sperma is ook niet goed voor je tanden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is wel rampzalig voor je tanden. Geen witte lach voor Marokkaantjes van 12 jaar met de 22ct energydrink!
Al gegeten zelfs, veel te vroeg mangzquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb kip tandori op. Kom je even afwassen?
wel een oud milfje danquote:
Whehe, Chip Skylark FTW!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is wel rampzalig voor je tanden. Geen witte lach voor Marokkaantjes van 12 jaar met de 22ct energydrink!
Oh, Hoogstaande en Devvie zijn een foutje maar de rest is toch niet meer actief? Ik heb uiteraard de elite zoals d_a en Rickokun niet aangekaart ondanks inactiviteit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1e is Gupje
2e mag er inderdaad uit
3e is Hoogstaande
4e zie ik hier niet meer
5e mag er ook uit
6e is Devvie
Dan stop ik maar met m'n halve litertje per dag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sperma is ook niet goed voor je tanden.
Heb je dr fobo al gespamd? Je lijkt mij wel een toffe aanwinst in mijn familiequote:
Mja, het spul zal heus niet al te denderend goed voor je zijn. Maar er zal wel weer overdreven naar gekeken worden als in hoe slecht het is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij jongere kinderen moet je er alleen voor opletten dat ze niet teveel drinken, omdat zij bijv. ook nog nooit koffie hebben gedronken, dus die reageren daar heftiger op. Maar je blaas gaat er echt niet kapot van.
hyvelinkjequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je dr fobo al gespamd? Je lijkt mij wel een toffe aanwinst in mijn familie
Het is bijna 8 uur hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Al gegeten zelfs, veel te vroeg mangzEn ik doe niet aan afwassen
Niet grappig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan stop ik maar met m'n halve litertje per dag.
Alsof jouw standaard grap grappig wasquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is bijna 8 uur hoor. Ik vind het echt niet chill om zo laat te eten.
[..]
Niet grappig.
Nee! Jullie liefde dient op natuurlijke manier te ontluiken en wel via het fotoboek van deze website.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Zoek je ruziequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof jouw standaard grap grappig was.
Ja dat leek me wel grappig. En erg gay.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Neehee, wat doe je nu weer met m'n TT?Zo lijkt het net alsof ik m'n eigen naamtopic heb gemaakt
Half 9 etenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is bijna 8 uur hoor. Ik vind het echt niet chill om zo laat te eten.
Mij zie je niet lachenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat leek me wel grappig. En erg gay.
Ok, ik zal wel even vragen wat er is.quote:
Nee, want die beat is chill. Plus het laat een hoop toffe mensen uit EINDJE (Hoi Mozy) zienquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:48 schreef Lakitu het volgende:
Ben ik nou de enige die het vervelend vindt dat er 40 seconden aan beat er voor is geplakt?!
Ik bijt jequote:
TTquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ok, ik zal wel even vraag wat er is.
Wat is er?
Ik denk dat ze de TT bedoelt (A)quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ok, ik zal wel even vragen wat er is.
Wat is er?
Ik vind hem ook chill, maar ik wil gewoon het liedje luisterenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, want die beat is chill. Plus het laat een hoop toffe mensen uit EINDJE (Hoi Mozy) zien!
Ik noem 't mensenkennisquote:
En zo nietquote:
Die met dat kroeshaar en daily paper t-shirt is het broertje van Freskuquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind hem ook chill, maar ik wil gewoon het liedje luisteren
Tof nummer trouwens. En dan te bedenken dat ik normaal helemaal niet zo van rap houd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind hem ook chill, maar ik wil gewoon het liedje luisteren
Dat weet ik nog niet maar mijn autoritaire toon is al genoeg om je te laten luisteren!quote:
Die op het begin is Fresku zelf toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die met dat kroeshaar en daily paper t-shirt is het broertje van Fresku.
Dit is nog niks, vriend.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tof nummer trouwens. En dan te bedenken dat ik normaal helemaal niet zo van rap houd.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet maar mijn autoritaire toon is al genoeg om je te laten luisteren!
Ik luister sowieso niet zo vaak naar rap, maar de laatste tijd luister ik weer wat meer gevarieerde muziek dan vroegah. Nog meer toffe tracks in de aanbieding?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef Lakitu het volgende:
Dit is nog niks, vriend.Ik hoor dat vaker, maar mensen die dat zeggen luisteren gewoon niet de goeie rap
Met die vlechtjes, ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die op het begin is Fresku zelf toch?![]()
Er alleen al aan toegeven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef Adelante het volgende:
Op maandag 26 oktober 2009 @ 19:30 door Breathtaking:
Topictitel: "[KLB SC #1822] Mensen die in mijn TT's willen!" -> "[KLB SC #1822] We all love Allure!"
Op maandag 26 oktober 2009 @ 19:34 door Breathtaking:
Topictitel: "[KLB SC #1822] We all love Allure!" -> "[KLB SC #1822] We all love Lakitu!"
Op maandag 26 oktober 2009 @ 19:48 door Breathtaking:
Topictitel: "[KLB SC #1822] We all love Lakitu!" -> "[KLB SC #1822] HET IS OOK NOOIT GOED!"
Is er een probleem?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef Adelante het volgende:
Op maandag 26 oktober 2009 @ 19:30 door Breathtaking:
Topictitel: "[KLB SC #1822] Mensen die in mijn TT's willen!" -> "[KLB SC #1822] We all love Allure!"
Op maandag 26 oktober 2009 @ 19:34 door Breathtaking:
Topictitel: "[KLB SC #1822] We all love Allure!" -> "[KLB SC #1822] We all love Lakitu!"
Op maandag 26 oktober 2009 @ 19:48 door Breathtaking:
Topictitel: "[KLB SC #1822] We all love Lakitu!" -> "[KLB SC #1822] HET IS OOK NOOIT GOED!"
Broekpaling.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:05 schreef Skylark. het volgende:
Wie vinden jullie de aardigste user op FoK!?
Watvoor podcast luister je dan, en hoelang ren je?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee.Ik heb overigens wel gelopen, want uiteindelijk is het gelukt. Maar toen was het droog.
2e is een kutPUB'er inderdaad.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1e is Gupje
2e mag er inderdaad uit
3e is Hoogstaande
4e zie ik hier niet meer
5e mag er ook uit
6e is Devvie
Meerdere usersquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:05 schreef Skylark. het volgende:
Wie vinden jullie de aardigste user op FoK!?
Even oude koeien uit de sloot halen: dank jequote:Op zondag 25 oktober 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen met katten als huisdier zijn altijd lelijk.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Even oude koeien uit de sloot halen: dank je
Ben jij KLB mod?quote:
Ah, je luistert dus echt wat je moet doen. Ik denk je luistert naar een uitzending ofzo van het een of het ander.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
Start to run met Evy, zo'n belg.
Nou deze les was 1 lopen, 1 minuut wandelen, 2 minuten lopen, 2 minuten wandelen, en dan 2 keer 3 minuten lopen en 3 minuten wandelen. Ik ben nog aan het opbouwen zeg maar.Uiteindelijk als het is afgelopen kan ik 30 minuten / 5 km lopen.
Oeh, the fight is on.quote:
Hmm. Over dat plaatje gesproken. Zou jij iemand d'r flamoes op je gezicht laten parkeren? Face sitting ofzo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Fascination het volgende:
Hmm, ik zocht een aanleiding om dit plaatje te posten, maar die deed zich niet voor. Dan maar zo.![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Fascination het volgende:
Hmm, ik zocht een aanleiding om dit plaatje te posten, maar die deed zich niet voor. Dan maar zo.![]()
[ afbeelding ]
Jij bent maagdquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmm. Over dat plaatje gesproken. Zou jij iemand d'r flamoes op je gezicht laten parkeren? Face sitting ofzo?
EINDELIJK. EEN COMPAAN IN DE STRIJD TEGEN DE TIRANNIE VAN BREATHTAKING!quote:
Ja, mozy, crack, zot en hs zijn ook wel tof.quote:
Gevoelig onderwerp, ja?quote:
Dat meisje op die foto lijkt trouwens heel erg op een vriendin van mij, maar dat zal wel meevallen want ik zie altijd gelijkenissen die anderen niet zien.quote:
Hmm I don't know.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmm. Over dat plaatje gesproken. Zou jij iemand d'r flamoes op je gezicht laten parkeren? Face sitting ofzo?
Och ja, want als maagd kun je je dat niet afvragen.quote:
neuh dat niet, maar ik verander ook niet zelfstandig TT's in andere fora. da's alles. niet meer doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
EINDELIJK. EEN COMPAAN IN DE STRIJD TEGEN DE TIRANNIE VAN BREATHTAKING!
Adelante, hier een smiley als beloning:.
Adelantequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
neuh dat niet, maar ik verander ook niet zelfstandig TT's in andere fora. da's alles. niet meer doen.
Ik mis denk ik iets: welke foto? Die van Catwoman?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat meisje op die foto lijkt trouwens heel erg op een vriendin van mij, maar dat zal wel meevallen want ik zie altijd gelijkenissen die anderen niet zien.
O ja, dat is het feest waar Mozy en ik ook heen zouden komenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef gers het volgende:
fas WOENSDAG FEEST BIJ OVUM
ik geef je wel een paar pilskes
fok meetquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O ja, dat is het feest waar Mozy en ik ook heen zouden komen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm I don't know.Lijkt me wat ongemakkelijk.
Wat jij?
[..]
Och ja, want als maagd kun je je dat niet afvragen.
Maar natuurlijk nietquote:
ik ben een grotere fan van de rijdende rechterquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
Woensdag komt de jubileumaflevering van tussen kunst en kitch!Omg wat heerlijk.
Beetje hetzelfde idee als jij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm I don't know.Lijkt me wat ongemakkelijk.
Wat jij?
[..]
Och ja, want als maagd kun je je dat niet afvragen.
Helaas voor jou heb je andere verplichtingen:quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
quote:
Ik stook ook alleen maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
neuh dat niet, maar ik verander ook niet zelfstandig TT's in andere fora. da's alles. niet meer doen.
Van jij en je vriendin denk ik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik mis denk ik iets: welke foto? Die van Catwoman?
Ik wil ook iets dat ik voor een euri gekocht heb kunnen laten taxeren op 100.000 euro.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben nooit zo'n helder licht 's avonds, sorryquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik stook ook alleen maar. Ik baalde alleen van die downloadlink van foto's die werd verwijderd.
[..]
Van jij en je vriendin denk ik.
Ik denk dat ik binnenkort eens naar zo'n vieze muffige rommelmarkt ga en dan zoiets heul waardevols uit ga zoeken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil ook iets dat ik voor een euri gekocht heb kunnen laten taxeren op 100.000 euro.
Wat slecht.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat slecht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus gast, je moet echt eens palen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel meer mensen in deze SC.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat slecht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus gast, je moet echt eens palen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, manquote:
is die ymke erook , das zoooooooo'n geil wijfquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef Lakitu het volgende:
Die neger bij TMO net. Drukten gewoon 20 chicks weg toen ie zei dat ie rapte!
En terecht. Al had ik gedacht dat die wijven dat wel tof zouden vindenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef Lakitu het volgende:
kneusquote:
Die is eruit volgens mij, en ik vind haar echt een tyfushoerquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:28 schreef gers het volgende:
[..]
is die ymke erook , das zoooooooo'n geil wijf
En terecht, simpel volk is dat zonder zelfrelativering.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef Lakitu het volgende:
Helemaal niet terecht, ze luisterden niet eens naar wat voor soort rap en shit. Hij zei rap en iedereen drukte weg.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En terecht. Al had ik gedacht dat die wijven dat wel tof zouden vinden
precies vrouwen willen niet zo intelligente vrouw maar gewoon een simpele ziel , je zal helaas altijd met je kat samenwonenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
En terecht, simpel volk is dat zonder zelfrelativering.
Oh wacht, daar houden die vrouwen van.
Whihi.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef Fascination het volgende:
OMG, GMTA Smart_ass. Zo ongeveer dan.
Je indo-uiterlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:30 schreef Lakitu het volgende:
Volgens mij zou er bij mij echt niks zijn waarop ze zouden wegdrukken na de uiterlijkronde.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik keek dus laatst tussen kunst en kitsch he. En toen had die vent echt een geniale opmerking. Die zei zo van "Jeetje, dit is echt een MEESTERLIJKe..." en je zag die mensen zo met van die puppyoogjes kijken."VERVALSING!"
![]()
Hahaha.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik keek dus laatst tussen kunst en kitsch he. En toen had die vent echt een geniale opmerking. Die zei zo van "Jeetje, dit is echt een MEESTERLIJKe..." en je zag die mensen zo met van die puppyoogjes kijken."VERVALSING!"
![]()
Ik zei ná de uiterlijkronde. En ik ben geen indo, verdommequote:
Ik ben geen fucking indo jaquote:
Alleen zielige mensen hebben leedvermaak. Toffe mensen zijn niet jaloers en goedgemutst zodat ze anderen het beste van alles gunnenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.! Het beste vermaak is leedvermaak.
Bij mij zouden ze allemaal wegdrukken nadat m'n vrienden een boekje open doenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zei ná de uiterlijkronde. En ik ben geen indo, verdomme
Wat ben je dan? Je postte ooit ergens dat je zelfs in de zomer nooit verbrandt, dan moet je haast wel van buitenlandse afkomst zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Host: wat doe je zoal de hele dag?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Yeah right.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alleen zielige mensen hebben leedvermaak. Toffe mensen zijn niet jaloers en goedgemutst zodat ze anderen het beste van alles gunnen.
M'n vrienden zouden wel zo slim zijn om niks negatiefs te zeggenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij zouden ze allemaal wegdrukken nadat m'n vrienden een boekje open doen.
Voor mij een weetquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben je dan? Je postte ooit ergens dat je zelfs in de zomer nooit verbrandt, dan moet je haast wel van buitenlandse afkomst zijn.
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alleen zielige mensen hebben leedvermaak. Toffe mensen zijn niet jaloers en goedgemutst zodat ze anderen het beste van alles gunnen.
Mijn vrienden zouden me wel naaien. Definately.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
M'n vrienden zouden wel zo slim zijn om niks negatiefs te zeggen![]()
[..]
Voor mij een weet![]()
[..]
Welke kans?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Host: wat doe je zoal de hele dag?
Lakitu: Nou, ik hang veel rond op een forum en daar ouwehoer ik met andere mensen die ik nog nooit in het echt gezien heb.
Daar gaan je kansen.
Ik ben puur Nederlands en alleen de eerste dag( van vijf) in Kroatië had ik me ingesmeerd tegen de zon, de rest niet en helemaal niets verbrand. (Ja is eigenlijk niet goed, kweet, maar wilde zoveel mogelijk bruin wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben je dan? Je postte ooit ergens dat je zelfs in de zomer nooit verbrandt, dan moet je haast wel van buitenlandse afkomst zijn.
Ik zou ze slaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn vrienden zouden me wel naaien. Definately.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En terecht. Al had ik gedacht dat die wijven dat wel tof zouden vinden
Geduld.quote:
Foutje en ik ook maar dat weerhoudt ze niet. Zij fitnessen ook, en fanatieker dan ik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou ze slaanOh, en http://www.d-e-f-i-n-i-t-e-l-y.com/
Ja, komt bekend voorquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Foutje en ik ook maar dat weerhoudt ze niet. Zij fitnessen ook, en fanatieker dan ik.
Zomg, en je hebt toch donkerblond haar of zo? Bruine ogen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben puur Nederlands en alleen de eerste dag( van vijf) in Kroatië had ik me ingesmeerd tegen de zon, de rest niet en helemaal niets verbrand. (Ja is eigenlijk niet goed, kweet, maar wilde zoveel mogelijk bruin worden)
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn vrienden zouden me wel naaien. Definately.
quote:
Welke vind je erger?quote:
Ik drink Mojito, ik ben bonito. Ik zeg Holaaa tegen bitches want ik ben een chicoquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:39 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, als ik godverdomme ooit een foto vind vóórdat je hem zelf naar mij hebt gestuurd krijg je een openbaring ŕ la Emimich.![]()
Je bent gewoon bang dat hij sexy isquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:39 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, als ik godverdomme ooit een foto vind vóórdat je hem zelf naar mij hebt gestuurd krijg je een openbaring ŕ la Emimich.![]()
Kijk eens kijk eens uit waar je loopt, idiaautquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik drink Mojito, ik ben bonito. Ik zeg Holaaa tegen bitches want ik ben een chico.
GAST WAT. Hoe durf je dat te denken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht van te voren at het echt zwaar kut zou zijn maar 'Op volle toeren' blijkt best wel een goede mixtape te zijn![]()
Blauwe ogen, maar ik ben door paardrijden heel veel buiten en heb voor ik op vakantie ga vaak al een beetje kleur.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zomg, en je hebt toch donkerblond haar of zo? Bruine ogen?
Ik heb zelf donkerbruin haar, bruine ogen en verbrand dan wel niet heel snel en erg, maar toch wel wat hoor.
Dat verandert toch niet als hij een foto stuurtquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat hij sexy is.
Een jaar geleden was ie inderdaad leukquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
GAST WAT. Hoe durf je dat te denken?En je loopt wel een jaar achter he
vielleicht, ik heb namelijk toch nog geen andere plannenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:42 schreef gers het volgende:
maar japsnars kom je morgen echt naar ovum?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik hou niet van rap maar 'Flinke Namen' is wel een bazennaam.
als je komt krijg je van mij een pilskequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
vielleicht, ik heb namelijk toch nog geen andere plannen
Tof, ik ben vampierbleekquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Blauwe ogen, maar ik ben door paardrijden heel veel buiten en heb voor ik op vakantie ga vaak al een beetje kleur.
Ik vind het wel leuk zo, lekker anoniemquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat verandert toch niet als hij een foto stuurt? Ik ben gewoon té nieuwsgierig
en ik ben niet vaak nieuwsgierig
.
Normaal vind ik het ook kanker maar dit is nog best chill. En jij kan nooit het hele nummer geluisterd hebben want ik heb hem 1 minuut voor jou response gepostquote:
Allright!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben trouwens geen catwoman, maar samurai pizzacat.
[ afbeelding ]
Samurai Pizzacatsquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben trouwens geen catwoman, maar samurai pizzacat.
[ afbeelding ]
Ja, nu kan je tenminste nog doen alsof je geen indo bent.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk zo, lekker anoniem
Ik moest lachenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, nu kan je tenminste nog doen alsof je geen indo bent.
Ik zou me ook schamen als ik Indo was.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom zou ik lid moeten wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef gers het volgende:
[..]
als je komt krijg je van mij een pilske![]()
maar waarom wordt je niet lid van ovum
GMTA.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, nu kan je tenminste nog doen alsof je geen indo bent.
C_N gaat je klappen nu.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou me ook schamen als ik Indo was.
Ik ookquote:
Dat zeggen alleen mensen die lelijk zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
gezellig, goedkoop bier, goed voor je connecties, leuke feestenquote:
Maar deze grote mond denkt snellerquote:
Dan moet ik eerst maar eens een studie gaan zoeken in Nijmegenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:50 schreef gers het volgende:
[..]
gezellig, goedkoop bier, goed voor je connecties, leuke feesten
Nee, mensen die gewoon door willen posten op Fok, zonder gezeik van mensen die ik ken die op Fok zittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die lelijk zijn.
En behangplakker.quote:
Nee hoor, ik ben geen mooiboy maar post ook gewoon mijn picaquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die lelijk zijn.
Kunnen wij ook. Als je PMt is er toch niets aan het handje.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, mensen die gewoon door willen posten op Fok, zonder gezeik van mensen die ik ken die op Fok zitten![]()
[..]
En behangplakker.
Gegronde angstquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat hij sexy is.
Oke, begrijp ik. Maar alsnog kun je 'm PM-en toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, mensen die gewoon door willen posten op Fok, zonder gezeik van mensen die ik ken die op Fok zitten![]()
[..]
En behangplakker.
En bp.quote:
Ach man zoiets gebeurt gewoon, hoef je er niet helemaal over te denken als face sittingquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga me nou niet lekker zitten makenquote:
Ze is een tienermeisje.quote:
KKJONG KOM DAN GEK, IK BEN KKGEK VRIEND KOM JONGE IK MAAK JEHELEMAAL KK KAPOT VRIEND WOLLAquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou me ook schamen als ik Indo was.
Die heeft volgens mij ook niet echt heel duidelijke foto's, en die heb ik op msn dus vandaarquote:
Niet dat ik weetquote:
Je kunt de trein toch niet betalen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
KKJONG KOM DAN GEK, IK BEN KKGEK VRIEND KOM JONGE IK MAAK JEHELEMAAL KK KAPOT VRIEND WOLLA
MOLUKKERquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
KKJONG KOM DAN GEK, IK BEN KKGEK VRIEND KOM JONGE IK MAAK JEHELEMAAL KK KAPOT VRIEND WOLLA
OO VEE JAARKAART BIATCH.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt de trein toch niet betalen.
Ik wil ook wel een plekje maken in m'n MSN-lijst.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij ook niet echt heel duidelijke foto's, en die heb ik op msn dus vandaarEn ik vertrouw BT kennelijk dat ze er niks mee doet
Sorry schatjequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga me nou niet lekker zitten maken. Komop BT, vrouwen onder mekaar. Onze foto's gaan ook door alle PM inboxen van de mannen
.
Windoquote:
Dit valt me tegen van jequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry schatjeik heb die pics bovendien ook niet op m'n laptop.
KIJK LAKITU ZE HAD ZE ANDERS WEL GEGEVEN VRULLIE IS NIET TE VERTROUWEN DUS VERTROUW NIET OP HUN MAAR OP OTIS EN MIJ DIE DOEN DAT NIETquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry schatjeik heb die pics bovendien ook niet op m'n laptop.
Bel gewoon het AIVDquote:
Ik leid hem wel af met een rijstkorrel.quote:
Ik zal erover nadenken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
KIJK LAKITU ZE HAD ZE ANDERS WEL GEGEVEN VRULLIE IS NIET TE VERTROUWEN DUS VERTROUW NIET OP HUN MAAR OP OTIS EN MIJ DIE DOEN DAT NIET
Ah dat is lelijk, kon je niet even geld lenen of zo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:59 schreef reetveter het volgende:
Wheheh, moet morgen in pak dus zo he. Dus ik ging vanmiddag zoeen pakkert kopen. Had ik niet genoeg geld voor de broek
![]()
Nu heb ik dus alleen een overhemd en een colbert en dat moet ik matchen met een spijkerbroek waar bier over heen is gevallen net![]()
Kenny gaat dood op het einde.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:59 schreef Lakitu het volgende:
En nu ga ik SP kijken, de Walmart aflevering heb ik lang niet gezien![]()
doeii!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Nee, ik draag het wel met 'zelfvertrouwen'.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah dat is lelijk, kon je niet even geld lenen of zo?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:59 schreef reetveter het volgende:
Wheheh, moet morgen in pak dus zo he. Dus ik ging vanmiddag zoeen pakkert kopen. Had ik niet genoeg geld voor de broek
![]()
Nu heb ik dus alleen een overhemd en een colbert en dat moet ik matchen met een spijkerbroek waar bier over heen is gevallen net![]()
inb4 Broekpalingquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ging fietsen met een slok op tijdens het galabal en ik viel van m'n fiets en toen zat er een scheur bij m'n kruis waar nog net m'n colbert overheen viel maar ik kon bijna niet bewegen daar![]()
.
Laters.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:59 schreef Lakitu het volgende:
doeii!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik leid hem wel af met een rijstkorrel.
Dat heb ik ook in mijn oude pakquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ging fietsen met een slok op tijdens het galabal en ik viel van m'n fiets en toen zat er een scheur bij m'n kruis waar nog net m'n colbert overheen viel maar ik kon bijna niet bewegen daar![]()
.
De nieuwe afleveringen zijn ook wel lachen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:59 schreef Lakitu het volgende:
doeii!
Ach ja..quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
KANKER, 3,6 voor duits en 5,6 voor Nederlands.
What the fuck
5,6 is toch een voldoende?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
What the fuck
ja Ach...quote:
Het is wel voldoende maar het was een begrijpend lezen toets, daar haal ik normaal altijd achten voor en ik had dan ook zeker een dikke 8 verwacht.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5,6 is toch een voldoende?
Of moest je hoger halen?
In de TTquote:
Ja, dat is ook mogelijkquote:
Dat is dan wel jammer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is wel voldoende maar het was een begrijpend lezen toets, daar haal ik normaal altijd achten voor en ik had dan ook zeker een dikke 8 verwacht.
JE SNAPT ER NIETS VANquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is wel voldoende maar het was een begrijpend lezen toets, daar haal ik normaal altijd achten voor en ik had dan ook zeker een dikke 8 verwacht.
Doe je niet goed.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
What the fuck
Pas maar op, daar gaat ie !quote:
Iets met concentratiestoornis en geen fuck uitvoerenquote:
Euh?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pas maar op, daar gaat ie !
Het was iets van "geef mij aandacht" waarna Allure geloved werd, toen Lakitu en nu is het nooit meer goedquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, dat geouwehoer, hier posten.
KNVB Bekerwedsrijdenquote:
Beter je best doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iets met concentratiestoornis en geen fuck uitvoeren
* reetveter Meldtquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso döner. Altijd döner. Mijn leefspreuk is "wordt dikker, eet döner". SNAP JE HEM!?!?!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
Friet met 2 dikke hamburgers + Ben & Jerry's of doner?
Patat met 2 dikke hamburgers en een doner met als achteraf B&J.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:30 schreef Skylark. het volgende:
Friet met 2 dikke hamburgers + Ben & Jerry's of doner?
Ja, maar dan moeten ze eerst aan speed komen en dat kost ook weer inspanning.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja idd je kunt het (deels) oplossen met speed.
quote:1x Fernandez ¤1,80
1x Shoarma + kebab ¤11,00
1x Frie t¤2,00
Bezorging:GRATIS
Totaal prijs:¤14,80
Volgens mij heeft leedvermaak nou niet bepaald met jaloezie te maken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is het niet word?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sowieso döner. Altijd döner. Mijn leefspreuk is "wordt dikker, eet döner". SNAP JE HEM!?!?!![]()
![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
Niet om als een vrouwelijke IQM over te komen, maar ik vraag het me af jwz.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sowieso döner. Altijd döner. Mijn leefspreuk is "wordt dikker, eet döner". SNAP JE HEM!?!?!![]()
![]()
SCOREquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:37 schreef Smart_ass het volgende:
Niet om als een vrouwelijke IQM over te komen, maar ik vraag het me af jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |