quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende: Ik wil in de volgende TT.
"Yes, I think I know what you are saying"quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Nu ga ik eten GANGSTAAA'S!!!
Boerenkool met rookworst KNOW'M SAYIN' !?!?
Je zou 100 euro op m'n rekening storten, weet je nogquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Skylark. het volgende:
Ik was met allemaal belangrijke dingen bezig maar ik weet niet meer wat.
Je staat wel in m'n OPquote:
Dat welquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je zou 100 euro op m'n rekening storten, weet je nog![]()
[..]
Je staat wel in m'n OP
Wollaquote:
Ik ben al zo arm, dudequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je zou 100 euro op m'n rekening storten, weet je nog![]()
[..]
Je staat wel in m'n OP
en? samenvatting?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Er is een vet educatief programma bezig over kindjes die teveel red bull drinken. En of het nu wel echt slecht voor ze is.
Jij klooit altijd met m'n SC'squote:
Het enige wat ik er over gehoord heb een paar jaar terug, waar of niet, zou zijn dat je blaas ervan kapot gaat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Er is een vet educatief programma bezig over kindjes die teveel red bull drinken. En of het nu wel echt slecht voor ze is.
Hij zit inderdaad echt te lonkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef Skylark. het volgende:
Whehe, in de OP gluurt mijn Chip naar Allure's vrouwtje.
Zeg ik nietquote:
Vrouwen van tegenwoordig.quote:
1 2 3 4 5 6 | http://i.fokzine.net/usericons/166265/1238600109-580.gif http://i.fokzine.net/usericons/233061/[2].jpg http://i.fok.nl/usericons/231600/bloc.gif http://i.fok.nl/usericons/175950/82nb85.png http://i25.tinypic.com/k3rxpc.gif |
Flauw. Hoi Gers!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij zit inderdaad echt te lonken.
[..]
Zeg ik niet!
Bij jongere kinderen moet je er alleen voor opletten dat ze niet teveel drinken, omdat zij bijv. ook nog nooit koffie hebben gedronken, dus die reageren daar heftiger op. Maar je blaas gaat er echt niet kapot vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het enige wat ik er over gehoord heb een paar jaar terug, waar of niet, zou zijn dat je blaas ervan kapot gaat.
Neehee, wat doe je nu weer met m'n TT?quote:
Het is wel rampzalig voor je tanden. Geen witte lach voor Marokkaantjes van 12 jaar met de 22ct energydrinkquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij jongere kinderen moet je er alleen voor opletten dat ze niet teveel drinken, omdat zij bijv. ook nog nooit koffie hebben gedronken, dus die reageren daar heftiger op. Maar je blaas gaat er echt niet kapot van.
is dat je zusje in je foboquote:
Whehe, dat maakt toch niet uit? Het laat alleen zien hoe erg BT je waardeertquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Neehee, wat doe je nu weer met m'n TT?Zo lijkt het net alsof ik m'n eigen naamtopic heb gemaakt
1e is Gupjequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[ code verwijderd ]
Lakitu, dit zijn alle avatars die ik niet ken en derhalve uit de OP mogen.
Sperma is ook niet goed voor je tanden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is wel rampzalig voor je tanden. Geen witte lach voor Marokkaantjes van 12 jaar met de 22ct energydrink!
Al gegeten zelfs, veel te vroeg mangzquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb kip tandori op. Kom je even afwassen?
wel een oud milfje danquote:
Whehe, Chip Skylark FTW!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is wel rampzalig voor je tanden. Geen witte lach voor Marokkaantjes van 12 jaar met de 22ct energydrink!
Oh, Hoogstaande en Devvie zijn een foutje maar de rest is toch niet meer actief? Ik heb uiteraard de elite zoals d_a en Rickokun niet aangekaart ondanks inactiviteit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1e is Gupje
2e mag er inderdaad uit
3e is Hoogstaande
4e zie ik hier niet meer
5e mag er ook uit
6e is Devvie
Dan stop ik maar met m'n halve litertje per dag.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sperma is ook niet goed voor je tanden.
Heb je dr fobo al gespamd? Je lijkt mij wel een toffe aanwinst in mijn familiequote:
Mja, het spul zal heus niet al te denderend goed voor je zijn. Maar er zal wel weer overdreven naar gekeken worden als in hoe slecht het is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij jongere kinderen moet je er alleen voor opletten dat ze niet teveel drinken, omdat zij bijv. ook nog nooit koffie hebben gedronken, dus die reageren daar heftiger op. Maar je blaas gaat er echt niet kapot van.
hyvelinkjequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je dr fobo al gespamd? Je lijkt mij wel een toffe aanwinst in mijn familie
Het is bijna 8 uur hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Al gegeten zelfs, veel te vroeg mangzEn ik doe niet aan afwassen
Niet grappig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan stop ik maar met m'n halve litertje per dag.
Alsof jouw standaard grap grappig wasquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is bijna 8 uur hoor. Ik vind het echt niet chill om zo laat te eten.
[..]
Niet grappig.
Nee! Jullie liefde dient op natuurlijke manier te ontluiken en wel via het fotoboek van deze website.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Zoek je ruziequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof jouw standaard grap grappig was.
Ja dat leek me wel grappig. En erg gay.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Neehee, wat doe je nu weer met m'n TT?Zo lijkt het net alsof ik m'n eigen naamtopic heb gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |