quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:56 schreef Allure_ het volgende:
Griekjeee is gewoon een lelijk wijf.
Ik hou ook van jou wjnmk NTBquote:
Nee.quote:
Mensen met katten als huisdier zijn altijd lelijk.quote:
Katten zijn geweldige huisdieren, mensen met katten zijn mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen met katten als huisdier zijn altijd lelijk.
Bovendien doet ze me aan Mr. Nelson denken. Met vlagen ook zo stront irritant.
Mja, ik ken haar dus welquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als jij een kat hebt, ben je een uitzonderingquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Katten zijn geweldige huisdieren, mensen met katten zijn mooi
Ik had het voor het openen van dit topic met iemand over de voorspelbare reacties. En mên wat zijn ze toch weer aanwezig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bovendien doet ze me aan Mr. Nelson denken. Met vlagen ook zo stront irritant.
Waarom hebben ze dan nooit een relatie maar een kat als gezelschap?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Katten zijn geweldige huisdieren, mensen met katten zijn mooi
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als jij een kat hebt, ben je een uitzondering.
Ik heb nu geen kat thuis, aangezien ik op kamers woon. Maar toen ik nog thuis woonde had ik wel een relatie + kat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan nooit een relatie maar een kat als gezelschap?
Voorspelbaar ja, omdat je zelf weet hoe irritant je bent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik had het voor het openen van dit topic met iemand over de voorspelbare reacties. En mên wat zijn ze toch weer aanwezig.
Ik vind het wel meevallen. Je wat aantrekken van wat iemand post op internetquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voorspelbaar ja, omdat je zelf weet hoe irritant je bent.
Er zijn ook lelijke jongens hoor. Soort zoekt soort in jou geval.quote:Ik heb nu geen kat thuis, aangezien ik op kamers woon. Maar toen ik nog thuis woonde had ik wel een relatie + kat.
Heb ik toch al gedaan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:05 schreef griekjeee het volgende:
Bovendien vraag ik een tweede keer om ontopic te gaan. Is het wel of niet herkenbaar? Reageer anders gewoon niet en maak mij vooral niet belangrijker dan je me eigenlijk wilt maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |