Oh jaaaaa dat is ook altijd zo'n toffe afleveringquote:
Niet?quote:Op zondag 1 november 2009 13:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze kiezen vanavond geen defintieve dame hoor.
quote:Op zondag 1 november 2009 14:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Niet?
Jemig. Ik had me daar juist op verheugd.
Dat is het enige setje dat van mij echt móet slagen dit seizoenquote:Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef MissJ het volgende:
Heb net de aflevering van vorige keer bekeken.
Frits en Ina, echt te schattig die 2
Ik ook!quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:41 schreef Boerentrut het volgende:
Moet meer lachen om de opmerkingen in dit topic dan om de uitzending zelf
O en ik dacht trouwens ook dat Hans wou gaan zoenen![]()
Tipje - teletekst 888!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:09 schreef Hetiszover het volgende:
Ik versta trouwens ook echt nauwelijks iets van Peter![]()
En als ik het wel versta ->
"Zitt'n m' 'ier mee een putke bier in 't land"
Een putke bier
Dit is het eerste jaar dat ik kijk - wie/wat is/doet een Gerrit?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:01 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het zijn geen casanova's. Behalve Jos dan, maar die is al bijna 50 en gaat voor duurzaamheid. En met al die camera's er bovenop nam ik het risico op een blauwtje ook niet.
Volgend jaar moet er weer een 'Gerrit' in
Als ik meedeed zou ik echt wel retevroeg mn wekker zetten, dan maar wallen, die kun je nog camouflerenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:38 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Allebei die mokkels niet!! Ik heb nog nooit zulke luie wijven meegemaakt... Zitten altijd koffie/thee te drinken of een boterham te nippen... en Hans maar werken. Komen ze aan als al het werk bijna gedaan is, en dan doodleuk zeggen "We hebben lekker uitgeslapen"... Ja want ze hebben het zo zwaar??
Man... die hans verdiend wel wat beters dan die flegmatieke dozen!
Zoenen in een weiland met de één, maar verliefd zijn en kiezen voor de ander.quote:Op zondag 1 november 2009 19:09 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat ik kijk - wie/wat is/doet een Gerrit?
Nou idd, wat een aanstellerij van die wijven. Ik als avondmens vind het absoluut geen ramp om vroeg op te staan als ik op het platteland ben. Je hoeft niet te reizen, geen mooie kleren aan te doen, je huppelt de buitenlucht in en klaar ben je, wat wil je nog meer? En zij hebben dan nog privétijd met hun boer!quote:Op zondag 1 november 2009 19:13 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Als ik meedeed zou ik echt wel retevroeg mn wekker zetten, dan maar wallen, die kun je nog camouflerenHeb je wel mooi even wat extra tijd met je boer!
quote:Op zondag 1 november 2009 19:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zoenen in een weiland met de één, maar verliefd zijn en kiezen voor de ander.
Ja, een beetje liefde en romantiekquote:Op zondag 1 november 2009 19:29 schreef Lauwheid het volgende:
Heb weer zin in vanavondHopelijk komt er vanavond wat meer spanning en sensatie.. Anders wordt het wel een beetje saai.
Speculaasjes! Goed plan!quote:Op zondag 1 november 2009 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Even een bakkiezetten en een speculaasje erbij, dan ben ik er weer klaar voor
Nou en. Waarom zou ze moeten?quote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Adelante het volgende:
Ze is op d'r 42e nog niet klaar voor een relatie
Niks moet, maar die gaat nooit aan een man komen.quote:
Haha, die ogen in je avatarquote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niks moet, maar die gaat nooit aan een man komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |